ErvaringenSite

    Cheaptickets.be
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Onvriendelijk, niet oplossingsgericht behandeld

    Ludmyla04-07-2018
    2
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    2

    Leveren

    2

    Ik wil jullie waarschuwen om hier iets te boeken of te kopen. Ik heb hier ooit een negatieve ervaring gehad met een boeking.

    Bij Cheaptickets.be werken onprofessionele medewerkers waardoor ik twee keer een boeking uit eigen zak heb moeten betalen. De klantendienst luistert niet en helpen je niet goed verder.

    Wees voorzichtig als je hier iets boekt. Want de situatie die ik heb voorgehad , wens ik niemand toe.

    ik voelde me onzichtbaar en niet gehoord zijn door CHEAPTICKETS.BE
    Ik heb bij CHEAPTICKETS.BE op 7 mei tickets geboekt. Ik heb binnen 24 uur geen boekingsbevestiging of e-tickets geontvangen op e-mail.
    Cheapstickets.be geven een melding op website dat je binnen 24 uur een boekingsbevestiging en de e-tickets moet ontvangen. Indien dit niet het geval is , moet je telefonisch contact met hun opnemen zodat ze dit na kunnen kijken. Wat ik dus heb gedaan. Ik heb direct naar CHEAPTICKETS.BE gebeld op 7 en 8 mei.
    Ze hebben me een antwoord gegeven DAT IK GEEN TICKETS HEB GEBOEKT op 7 mei.
    Doordat ik toch op vakantie moet vertrekken en ik dacht dat er tijdens de boeking iets is misgegaan, koop ik dus opnieuw tickets. Want ik was overtuigd dat ik de eerste keer niets had aangekocht.

    Er werd mij verteld dat ik niets had geboekt bij CHEAPTICKETS.BE

    Wegens deze informatie die ik van CHEAPTICKETS.BE op 8 mei heb ontvangen, koop ik opnieuw tickets op 9 mei.
    30 mei bel ik terug naar CHEAPTICKETS.BE met hetzelfde verhaal. Want ik heb via het overzicht op mijn visa kaart gezien dat twee keer het geld is afgegaan naar CHEAPTICKETS.BE .
    CHEAPTICKETS.BE heeft na mijn verhaal heel onbeleefd antwoord gegeven dat ik alleen op 9 mei tickets had geboekt en op 11 mei 1 keer betaald. Dus twee keer krijg ik van CHEAPTICKETS.BE geen informatie , dat op 7 mei ook tickets waren geboekt en betaald.

    Ik kan alleen zeggen dat mensen van CHEAPTICKETS.BE onprofessioneel werken met hun klanten.

    Maar dit is nog niet alles. Na een grote uitleg bij de klachtendienst heb ik antwoord gekregen dat ik toch op 7mei tickets geboekt heb maar dat er een foutje was gebeurd met de email. Ze hebben de e-tickets naar een andere e-mail doorgestuurd.

    en nu aandacht

    Via e-mail krijg ik een antwoord dat ik na de eerste boeking nooit contact heb opgenomen met CHEAPTICKETS.BE

    Hoe kan je op een veilige manier iets boeken of kopen bij cheaptickets.be?

    Ik heb verschillende keren gebeld en dertien e-mails verstuurd. En dan beweren medewerker nog dat ik nooit contact heb gezocht.

    Na alles wat er gebeurd is, is de enige oplossing die ze je aanbieden dat je op eigen kosten de tickets kan annuleren. Ze kunnen je hier niet helpen. En dat na alle fouten die ze gemaakt hebben…

    Ze willen mijn geld niet teruggeven van de eerste tickets. Nu zeggen ze dat ik op mijn kosten moet annuleren. Waarom moet ik hiervoor betalen als ik binnen de 24 uur na de boeking heb gebeld.

    ik moet nu fouten van medeverkers van Cheaptickets . be van mijn egen zak betalen.


    Bekijk ervaringen van Cheaptickets.be

    Schrijf zelf een review over Cheaptickets.be

    Uw beoordeling