Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

2
    Zou hier weer kopen: NEE

2

2

2

2

Bij boeking via Expedia van hotel De Keizer in Waregem hadden wij reeds aangegeven dat wij zat. 14 juli pas na 20h zouden inchecken. De dag zelf heb ik via de contactlink in het reisplan nogmaals gemeld dat we pas na 20h zouden inchecken. Omdat het uiteindelijk pas 21h ging worden heb ik nogmaals een sms gestuurd naar het hotel. Toen we bij het hotel aankwamen was alles donker, maar er hing een briefje op de deur met "call me" en een gsmnr. Dezelfde nummer waar ik eerder mijn bericht naar gestuurd had. Op deze nummer kreeg ik echter geen antwoord. Langs de zijkant van het hotel was een man van Poolse origine (die gebrekkig Frans sprak) aanwezig die wist waar de eigenaar woonde. Hij is daar gaan kijken, maar de eigenaar was niet thuis. Hij is met ons binnen naar de lege balie zonder PC gegaan want de deur was blijkbaar wel open. Hij is binnen gaan kijken of hij ergens de sleutel van de kamer vond, maar hij vond niets en stelde voor om te wachten en regelmatig het gsmnr. te contacteren. Die man kwam af en toe nog eens terug kijken. Omdat we om 22h nog steeds niemand aan de lijn kregen hebben we besloten een boodschap achter te laten en een nieuw hotel in de buurt te zoeken. Dit vonden we uiteindelijk in Kortrijk, in het Ibis Styles hotel voor een prijs die ver boven ons vooropgestelde budget lag. De avond zelf hebben we dit reeds aan Expedia gemeld, ook in onze beoordeling en op maandag heb ik via de site van Expedia een klacht ingediend en de bewijsstukken bijgevoegd. Noch van het hotel, noch van Expedia hebben we sindsdien iets gehoord, maar het bedrag is wel van mijn visa gehaald. Wij verwachten hiervoor dan ook een compensatie die op zijn minst de kosten dekt van de extra boeking. Het was de eerste maal dat we via Expedia boekten en door dit negatieve voorval zal het ook de laatste maal zijn.

Bekijk ervaringen van Expedia

Schrijf zelf een review over Expedia