Ervaringen flydubai

Reizen kunnen mensen erg leuk vinden. Als u echter op zoek bent naar een luchtvaartmaatschappij, die lage tarieven hanteert, kan dit nog eens heel interessant zijn bij het boeken van uw reis. Op ervaringensite.be is er informatie over verschillende opties te lezen, waaronder FlyDubai. Dit is eenluchtvaartmaatschappij uit de Verenigde Arabische Emiraten, die lage tarieven hanteert. Natuurlijk wilt u voordat u uw vlucht boekt eerst goed op de hoogte zijn van de diensten van deze maatschappij. Op ErvaringenSite kan u overweg geholpen worden. We verzamelen de reviews van klanten die al eens gereisd hebben met deze vliegmaatschappij. Door het lezen van hun meningen en ervaringen kunt u een beeld krijgen van onder andere FlyDubai en zelf een besluit nemen of uw eerstvolgende vlucht door deze luchtvaartmaatschappij zal plaatsvinden.

Over FlyDubai
    FlyDubai is een luchtvaartmaatschappij met een webshop waar u uw vluchten kunt boeken tegen gereduceerde tarieven. Het bedrijf is opgericht in 2008 door Ahmed bin Saeed Al Maktoum, de voorzitter van Emirates. Sinds 2008 heeft FlyDubai 3 vliegtuigorders geplaatst en tijdens de 2017-editie van de Dubai Airshow hebben ze de grootste bestelling geplaatst voor een vliegtuig met een gangpad in de regio. Het bedrijf wil de komende jaren doorgroeien met maximaal 737 vliegtuigen.

Producten en diensten van FlyDubai
    Het doel bij de start van FlyDubai was om meer mensen vaker naar meer bestemmingen te laten afreizen. Dit proberen ze te doen door reizen aan te bieden naar meer dan 90 bestemmingen en tegen een lager tarief. Enkele bestemmingen, waar u naar kunt afreizen zijn: Djibouti, Ethiopia, Sudan, Tanzania, Ahmedabad, Amman, Buka, Chattogram, Kochi, Mineralnye, Tehram en Zanzibar. Dit zijn bestemmingen, die niet zo bekend zijn. Dit is slechts een greep uit enkele van de bestemmingen die FlyDubai aanbiedt. Bij de meeste bestemmingen geeft FlyDubai een beschrijving van de plaats, een soort informatie gids, zodat u meer te weten komt over de plek van bestemming. Uw bestemming kunt u boeken via de website van FlyDubai, portalen van reisbureaus, reiswinkels en het FlyDubai-klantencentrum. Ook kunt u vluchten boeken via Emiratesreisbureaus. FlyDubai wordt wel door hen ondersteund, maar maakt geen deel uit van de Emirates Groep.

Garantie, betaling en klachten bij FlyDubai
    Mocht u uw boeking willen annuleren dan kan dit eenvoudig. U wordt automatisch teruggebracht naar de pagina van de betalingsopties. De hoeveelheid bagage, die u mee mag nemen, hangt af van het tarief dat u selecteert als u de vlucht boekt. De website geeft u de mogelijkheid om te kiezen uit veel of weinig bagage. In de economy class kunt u tot 7 kg aan handbagage vervoeren en tot 14 kg als het om een zakelijke reis gaat. Dit geldt op alle vluchten van FlyDubai

Betalen voor uw boeking kan bij FlyDubai met een creditcard, debitcard, contante betaling, Apple Pay, UAE NetBanking, UATP, Knet of betalen met FlyDubai vouchers. De voorwaarden voor deze betaalmogelijkheden worden op de website verder vermeld.

Voor klachten en vragen kunt u terecht bij het klantencentrum van FlyDubai. FlyDubai beschikt over ‘agents’ in de Verenigde Arabische Emiraten

Complimenten en tips bij FlyDubai
    Heeft u al een boeking gedaan met FlyDubai naar een van haar bestemmingen? Laat dan uw ervaring met deze luchtvaartmaatschappij achter op ervaringensite.be. Door het delen van uw review kunt u anderen wegwijs maken, die overwegen bij deze maatschappij te boeken.

Zag u toevallig reclame van FlyDubai voorbijkomen en wilt u meer weten? Lees dan de reviews van klanten, die al gereisd hebben met FlyDubai op de website van ErvaringenSite.

TRIPREPORT | FlyDubai (ECONOMY) | Kuwait City - Dubai | Boeing 737-800

flydubai