Beste,
Na een telefoontje over KLACHT Van der VALK Moers met de klantendienst van woensdag 29 juli om 09:15.
Na vele Corona maanden, zijn we dan eindelijk voor 3dagen – 2nachten naar Van der Valk in Moers (Duitsland) vertrokken.
We zijn daar aangekomen en aan de receptie hebben we de sleutel gekregen van onze LUXE KAMER.
Tot onze grote verbazing was het maar een GEWONE COMFORT KAMER ( Nr. 016) en wij hadden duidelijk een KAMERUPGRADE (LUXE KAMER) van Totaal: € 30,00 (€ 15,00 p.n.) geboekt.
Ik ben dit onmiddellijk gaan melden aan de receptie, maar daar krijg ik te horen dat dit de kamer is die wij geboekt hadden.
De volgende dag ben ik te rade gegaan bij mijn buren KAMERS 014 – 018 – 020 – 022 – 024, daar heb ik gevraagd of zij ook een UPGRADE gedaan hadden en welke kamer zij nu hadden.
Als antwoord kreeg ik bij alle kamers, ze hadden een gewone COMFORT KAMER GEBOEKT EN OOK GEEN UPGRADE gedaan en ook NIET MOETEN BETALEN en ook NIET GEBOEKT.
Aan de receptie ben ik dit alles gaan melden en aankaarten, ik kreeg als antwoord dat er te weinig LUXE KAMERS waren, maar we hadden daarvoor wel een flesje water en 2 tasjes koffie op de kamer staan.
Ik heb duidelijk gevraagd om onze KAMERUPGRADE van Totaal: € 30,00 terug te betalen.
Dit kon niet en dat deden ze zeker NIET voor ONS.
HEEL ONBELEEFD en CHAGRIJNIG HEEFT ZE ONS op al onze vragen een antwoord gegeven, van BELEEFDHEID GESPROKEN.
DIT KAN NIET en DIT MAG NIET (NOOIT MEEGEMAAKT bij VAN DER VALK HOTELS Hotelkamerveiling.nl naar Van der Valk hotels geweest en zeer tevreden, maar dit meemaken … KAN NIET !
Dit heeft ons € 129,00 + € 30,00 = € 159,00 gekost, en dan dit meemaken ZEER, ZEER, TELEURGESTELD in deze ERVARING zijn we terug naar huis gereden, dit dragen wij nog lang met ons mee.
Wij vragen niets anders dan een HEEL GOEDE COMPENSATIE, van wie ??? dat maken jullie Hotelkamerveiling.nl maar uit.