
Hotelkamerveiling.nl Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Hotelkamerveiling.nl
Alle reviews (14)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Hotel waardebon
Heel jammer dat ik geen gebruik kan maken van mijn waardebon. Had mij er zo op verheugd en heeft mij natuurlijk ook geld gekost. Dacht na een intensieve operatie lekker te kunnen bijkomen, maar helaas.Ben echt heel erg teleurgesteld en het vertrouwen kwijt. Groetjes
Hotelbon
Ik lees net een review van over klant. Hij is snel en fijn geholpen omdat er geen beschikbaarheid zou zijn bij een hotel. Ik heb al inmiddels 4 mailtjes over hetzelfde probleem geschreven en wordt niet serieus genomen. De laatste mail gekregen van dezelfde medewerkster die Andre heeft geholpen. Hotelbon van De Gouden Leeuw gekocht in februari 2021. Nog steeds niets kunnen boeken. Steeds maar 1 of 2 dagen om de 2 maanden beschikbaar. In augustus gemeld bij Hotelkamerveiling.nl, Krijg vervolgens een mail van ene Dewi dat er idd weinig beschikbaar is,maar dat in september wel geval zal zijn. We zitten in september en opnieuw gemaild dat ik mijn geld teruggestort wil hebben, omdat al 8 bonnen heb die ik nog moet gebruiken, dus een tegoedbon heeft geen zin. Opnieuw mail gekregen dat ik maar moet kijken want er komt beschikbaarheid in september. Dus niet. Klacht ingediend, maar mijn klacht wordt behandeld door dezelfde dame. Want zij hebben geen klachtenafdeling. Krijg weer hetzelfde antwoord. Tot grote frustratie van mij. Gebeld met hun. Krijg diezelfde dame aan de lijn. Niet te geloven. Ik vraag om teruggebeld te worden door een leidinggevende. Maar dat gebeurd niet. Ik krijg een mail van Aarti met de mededeling dat ik maar moet maar blijven opletten want er komt nieuwe beschikbaarheid vanaf eind oktober... Ook mailt zij de kleine lettertjes van de voorwaarden mee. " Reserveren op basis van (actie)beschikbaarheid. Tip: reserveer snel!
Het hotel bepaalt hoeveel kamers er beschikbaar zijn, dit verschilt dagelijks" Ik ben een ontevreden klant en zo gaan ze met mij om. Wat deze dame niet begrijpt is dat ik niet de enige ben met een bon van dit hotel. Als er zo weinig te boeken is dan is het ook snel weg! Ook ik werk en kan niet elke minuut van de dag checken of er iets vrij is! 1 ding is zeker, voor mij nooit meer Hotelkamerveiling.nl! Mijn vrienden zijn ook gewaarschuwd.NOOIT WEER HOTEL EHZERWOLD ALMEN
Vanaf heden ga ik regelmatig op reviews, op sites, op consumentenplatforms, enz.enz. mijn slechte ervaring met jullie veilingsite melden. Net zo lang tot jullie deze verschrikkelijke policy stoppen door niet in de aankondiging melding te maken van ALLE ZOMERMAANDEN HEEFT DIT HOTEL ALLE DAGEN EEN TOESLAG.
ONACCEPTABEL deze niet transparante zaken. Dat jullie met zoiets in zee gaan, zegt iets over jullie praktijken. Onacceptabel. Ook deze tekst ga ik plaatsen op reviews, sites, fb.e z. Tot jullie bereid zijn deze kwestie hotelkamerveiling waardig op.te lossen. Ik heb een voorstel daartoe gedaan. JULLIE WILLEN/KUNNEN NIETS VOOR MIJ BETEKENEN is herhaald de reactie. Geen oplossing dan helaas deze weg!!
Vr grHotel Van der Valk Moers
Beste,
Na een telefoontje over KLACHT Van der VALK Moers met de klantendienst van woensdag 29 juli om 09:15.
Na vele Corona maanden, zijn we dan eindelijk voor 3dagen – 2nachten naar Van der Valk in Moers (Duitsland) vertrokken.
We zijn daar aangekomen en aan de receptie hebben we de sleutel gekregen van onze LUXE KAMER.
Tot onze grote verbazing was het maar een GEWONE COMFORT KAMER ( Nr. 016) en wij hadden duidelijk een KAMERUPGRADE (LUXE KAMER) van Totaal: € 30,00 (€ 15,00 p.n.) geboekt.
Ik ben dit onmiddellijk gaan melden aan de receptie, maar daar krijg ik te horen dat dit de kamer is die wij geboekt hadden.
De volgende dag ben ik te rade gegaan bij mijn buren KAMERS 014 – 018 – 020 – 022 – 024, daar heb ik gevraagd of zij ook een UPGRADE gedaan hadden en welke kamer zij nu hadden.
Als antwoord kreeg ik bij alle kamers, ze hadden een gewone COMFORT KAMER GEBOEKT EN OOK GEEN UPGRADE gedaan en ook NIET MOETEN BETALEN en ook NIET GEBOEKT.
Aan de receptie ben ik dit alles gaan melden en aankaarten, ik kreeg als antwoord dat er te weinig LUXE KAMERS waren, maar we hadden daarvoor wel een flesje water en 2 tasjes koffie op de kamer staan.
Ik heb duidelijk gevraagd om onze KAMERUPGRADE van Totaal: € 30,00 terug te betalen.
Dit kon niet en dat deden ze zeker NIET voor ONS.
HEEL ONBELEEFD en CHAGRIJNIG HEEFT ZE ONS op al onze vragen een antwoord gegeven, van BELEEFDHEID GESPROKEN.
DIT KAN NIET en DIT MAG NIET (NOOIT MEEGEMAAKT bij VAN DER VALK HOTELS Hotelkamerveiling.nl naar Van der Valk hotels geweest en zeer tevreden, maar dit meemaken … KAN NIET !
Dit heeft ons € 129,00 + € 30,00 = € 159,00 gekost, en dan dit meemaken ZEER, ZEER, TELEURGESTELD in deze ERVARING zijn we terug naar huis gereden, dit dragen wij nog lang met ons mee.
Wij vragen niets anders dan een HEEL GOEDE COMPENSATIE, van wie ??? dat maken jullie Hotelkamerveiling.nl maar uit.Geld van couponcode weg
Omdat een reservering niet mogelijk bleek van een door mij gewonnen veiling kreeg ik het bedrag terug als een tegoed.
Nu ik er mee wil betalen zeggen ze dat het tegoed niet meer inwisselbaar is. Men heeft mij nooit gewezen op het feit dat het tegoed beperkt houdbaar was en ook niet gewaarschuwd dat ze het in eigen zak zouden steken Dus wees gewaarschuwd voor deze club.Hotelbon niet inleverbaar
Op de site de waardebon gekocht, maar een reservering maken lukt niet. Hotel geeft niet thus. Steeds een ander excuus. Bij Hotelkamerveiling eveneens geen actie. Al diverse mails gestuurd, maar tevergeefs. Geld weg. Trap hier niet in!!
Hotelovernachting voor 1 euro - hier lukt het nog
Op Vakantieveilingen probeer ik het ook altijd, maar lukt het niet. Denk dat die website inmiddels te populair is geworden en dat ik er daardoor altijd naast grijp.
Maar ik jaag graag op aanbiedingen voor 1 euro. Eerst lukte dat weleens ook bij vakantieveilingen, maar nu niet meer.
Hotelkamerveiling.be is echter veel minder bekend (minder reclame?) en daar is het mij dus regelmatig gelukt voor 1 euro een overnachting te scoren!
Gewoon heel leuk om heel vaak in allerlei gekke hotels overal te overnachten - voor de prijs hoef je het niet te laten.
Natuurlijk, er komen wel nog extra kosten bij - veilingkosten en reserveringskosten enzo - maar ook als je dat erbij optelt, is het natuurlijk spotgoedkoop.
Maar misschien moet ik dit niet te hard roepen, want dan gaat iedereen het doen en lukt het mij niet meer ;-)Niet doen!
Hoewel ik zelf de kleine letters had moeten lezen (reservering kan niet gewijzigd worden) vind ik dat Hotelkamerveiling de mogelijkheid moet bieden aan klanten om wijzigingen aan te brengen in reserveringen. Men heeft blijkbaar geen behoefte om deze service aan klanten te verlenen. Ik heb daarnaast drie kwartier (!) in de wacht gehangen aan te de telefoon. Bij dit bedrijf staat de klant niet op de eerste plaats, blijkbaar wel het zo snel mogelijk veilen en incasseren van bedragen.
Ontevreden
Wat een misleiding en wat een slechte service. Het hotel heeft geen beschikbare data. Op mails naar de klantenservice ontvang ik geen reactie. Wel een automatische reply dat het wat langer kan duren vanwege het lanceren van de nieuwe website. Die is inmiddels in ieder geval sinds 1 mei in de lucht! Trap er niet in. Betaal gewoon de volle mep. Dat bespaart je een hoop ergernis.
een ramp
in december 2014 hebben we een veiling gewonnen , in hotel Duitsland . Door omstandigheden konden we niet in 2015 dus hebben we die bon verlengd voor een jaar. Begin dit jaar proberen we te boeken wat zien we de gewonnen veiling is weg , We mailen , we krijgen een mail terug ivm de nieuwe site, ok een paar weken later terug het zelfde liedje . Dan proberen we te telefoneren verkeerd nr dat op de site staat.
Nu schrijven aangetekend ; wat denk je de aangetekende brief is terug gekomen met als mededeling onvolledig adres het is het adres van de site.
Mijn menig opgelichte boel !!!
Anderen bekeken ook


Vakantieveilingen.be
Wilt u graag weten welke ervaring andere klanten met vakantieveilingen be hebben? Wilt u weten of deze aanbieder betrouwbaar is en hoe eventuele pr...

Eliza was here
Wie is deze Eliza en waar is ze dan geweest? Het klinkt natuurlijk leuk en doet vermoeden dat ze overal al is geweest, maar er steekt natuurlijk ge...

Ook ik haaak af.. nu gewonnen veiling kan je met goed fatsoen pas boeken in 2022 en dan met forse toeslagen..we voelen ons behoorlijk bedrogen