Ervaringen Mökki Travel

Wil je Lapland beleven zoals de Finnen dat doen? Kies er dan voor om een echte Mökki te verblijven met Mökki Travel. Een Mökki is een Fins huisje waar Finnen gedurende hun vakanties verblijven in zowel de zomer als de winter. Je kan bij Mökki Travel terecht voor verschillende soorten reizen met activiteiten zoals het Noorderlicht zien of beren spotten in zowel de zomer als de winter. Je vindt de verschillende reizen terug op mokkitravel.nl Op onze pagina ErvaringenSite kan je klantervaringen teruglezen van reizigers die een reis hebben geboekt bij Mökki Travel.

Wat is Mökki Travel
    Deze reisorganisatie biedt verschillende soorten reizen aan waarbij je Finland ervaart zoals een echte Fin die op vakantie in eigen land gaat. Op het moment dat je actief bent ingesteld dan is Lapland een ideale bestemming voor zowel een reis in de zomer als in de winter. Tevens kan je bij Mökki Travel reizen boeken voor gezinnen, een romantische zomerreis of je kiest ervoor om een reis op maat samen te stellen. Je kan uit verschillende activiteiten kiezen die je naast de locatie kan boeken zoals rivier vissen, raften, een fatbike safari met een gids, beren spotten, SUPPEN in Oulanka National Park, een les voor beginners SUP (Stand Up Paddling) of een kanotrip. Daarnaast kan er ook een skipas verzorgd worden en je kan vaak 9 maanden per jaar in de pistes in de omgeving skiën. De reizen van Mökki Travel staan bekend om hun persoonlijke service, reizen op maat samengesteld en in authentieke Finse huisjes. Mökki Travel is opgericht met het doen dat een reis naar Lapland uniek moet zijn en daarbij hoor je niet in een groot hotel te verblijven, maar lekker knus voor het haardvuur met je familie in een lokaal huisje. De vakanties zijn zo samengesteld dat je een vakantie ervaart zoals een Fins gezin dat zou doen. Het idee achter Mökki Travel is dat je een onvergetelijke vakantie hebt zonder dat je zelf overal ter plaatse achteraan moet, vandaar dat je de activiteiten kan boeken samen met je verblijf.

De producten van Mökki Travel
    Op de website van Mökki Travel kan je verschillende samengestelde reizen boeken zoals een romantische zomerreis, een actieve zomerreis, een wintersportreis of een reis met kinderen. Tevens kan je ervoor kiezen om je reis zelf samen te stellen. Daarnaast kan je ook de activiteiten die je wilt doen gelijk boeken. Je kan hierbij denken aan beren spotten, het Noorderlicht zien, ijsvissen, een quad safari, raften, rivier vissen, stand up paddling of een kano trip in het Oulanka National Park. Iedere reis die geboekt wordt bij Mökki Travel is uniek en zorgt ervoor dat je een echte Finse beleving ervaart.

Complimenten, klachten en tips voor Mökki Travel
    Op het moment dat je een boeking hebt gedaan via de website van Mökki Travel, contact hebt gehad met de klantenservice of met Mökki Travel op reis bent geweest dan heb je een klantervaring opgedaan. Deze klantervaringen zijn een waardevolle bron van informatie voor andere potentiële klanten en toekomstige reizigers die erover nadenken om hun reis te boeken bij Mökki Travel. Een klantervaring kan zowel negatief als positief zijn, maar geeft altijd een goed inzicht in de reisorganisatie.

Vakantie Naar Zuid Frankrijk | Vlog #65

Mökki Travel

10