ErvaringenSite

    Secret escapes
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Hotel niet klaar? Los het zelf maar op

    Tom02-06-2018
    5,5
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    8

    Service

    4

    Prijs

    6

    Leveren

    4

    Begin 2018 boekte wij via Secret Escapes een nieuw 5-sterren hotel in Rhodos dat zou opengaan in april. Wij zouden er verblijven eind mei begin april.
    Korter op de afreisdatum, en wetende dat het op een nieuw hotel ging, informeerde we ons her en der over de staat van het hotel. Dit bleek nig steeds een bouwwerf vlak voor ons vertrek. Wij moesten dit zelf uitvinden en werden hierover niet geïnformeerd door SE. Toen we hen hierover belde, stelde ze het verschuiven van de data voor, een andere locatie uit hun aanbod of een terugbetaling.
    Aangezien je gebonden bent aan je vliegtuigtickets kan je niet zomaar verschuiven en ze hadden gaan ander aanbod op Rhodos. Maw is er enkel een terugbetaling mogelijk en trek dan maar je plan... gelukkig is er Booking.com nog! Niet echt de service die je verwacht van een organisatie die zich premium waant!
    En over de betere prijzen heb ik ook mijn twijfels...

    Customer Service Secret Escapes11-06-2018

    Beste Tom, Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om feedback te geven op uw laatste boeking via Secret Escapes. Wat vervelend om te lezen dat u zo'n teleurstellende ervaring hebt gehad. We willen graag nakijken wat er precies is voorgevallen en of er nog iets is wat we voor u kunnen betekenen. Om u beter van dienst te kunnen zijn, wil ik u vriendelijk vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@secretescapes.nl, zodat we dit zo spoedig mogelijk kunnen oppakken. Alvast bedankt en vriendelijke groeten, Anne Customer Service Supervisor


    Bekijk ervaringen van Secret escapes

    Schrijf zelf een review over Secret escapes

    Uw beoordeling