Ervaringen Traveldeal

Traveldeal.nl is een bedrijf dat bemiddelt met reisorganisaties. Traveldeal.nl is onderdeel van Bookunited. Traveldeal stelt een online reisbureau te zijn, dat voor jou op zoek gaat naar de allerbeste reisdeals. Het bedrijf geeft aan jong en groeiend te zijn. Deze organisatie is gevestigd in Groningen. Er wordt door Traveldeal.nl aangegeven dat ze de leukste en beste reisdeals verzorgen. Er wordt gekeken naar een uitgebreid aanbod. Hieruit worden volgens het bedrijf plezierige en interessante reizen en trips geselecteerd. Ze geven aan dat deze activiteiten passen bij de wensen van de klanten. Je kunt reizen boeken naar bestemmingen zoals Duitsland, Oostenrijk, België, Spanje en Italië.

Er wordt niet louter en alleen gekeken naar hotelovernachtingen. Ze proberen naar eigen zeggen altijd iets extra's te bieden en toe te voegen aan de trip. Je kunt dan denken aan zaken zoals diner, fietshuur en een uitgebreid ontbijt. Via Traveldeal.nl kun je ook een complete zomer- of wintersportvakantie boeken. Dit wordt aangeboden als een arrangement. Door Traveldeal.nl wordt aangegeven dat dit tegen een betaalbare prijs wordt aangeboden. Als klant hoef je je geen zorgen over extra's te maken.

Op sommige locaties is het toegestaan om een huisdier mee te nemen. Bij andere bestemming is het niet toegestaan. Zorg er dus voor dat je dit vooraf even checkt. Het wordt bij iedere aanbieding onder 'Diensten' aangegeven. Je kunt daar ook zien of er extra kosten aan verbonden zijn. Je kunt altijd een aanvraag doen om een huisdier mee te nemen. De mensen van Traveldeal.nl zullen vervolgens voor je aan de slag gaan.

Wil je een babybedje of extra bed op de kamer laten plaatsen? Op het moment dat dit mogelijk is zal dit bij de actie vermeld staan. Als je hier extra voor moet betalen kun je dat in het hotel doen. Traveldeal.nl biedt vaak 2 persoonskamers aan. Soms past daar geen baby bed of ander bedje meer in. Familiekamers bieden veelal toegang aan maximaal 4 personen. Als je zeker wilt weten met hoeveel personen je kunt verblijven, kun je dat altijd bij het hotel navragen.

Het kan voorkomen dat je niet kunt boeken op een door jouw gewenste datum. Als er op jouw voorkeursdatum geen beschikbaarheid meer is, dan is het op die data echt uitverkocht. Daarnaast heeft Traveldeal.nl geen aanbod meer. Het bedrijf geeft aan dat dit komt omdat ze met fantastische prijzen werken. Alle acties van Traveldeal.nl zie je sowieso op hun website staan.

Handige weetjes

Als je 1 boeking doet kun je hier niet meerdere vouchers voor inwisselen. Als je een online boeking doet en er voor een ander persoon nog een voucher aan wilt toevoegen, word je verzocht contact op te nemen met de medewerkers van Traveldeal.nl. Het is niet mogelijk om je boeking op de plaats van bestemming te betalen. Mocht je een reis reserveren zul je rechtstreeks aan deze reisorganisatie moeten betalen.

Je kunt ook een aanbetaling doen en dan een week voordat je vertrekt het restant betalen. Je kunt bij Traveldeal.nl een aanbetaling doen van 25% + € 19,95. Let op, je zult dan wel een boeking moeten doen van minimaal € 617,95. Het is bij Traveldeal.nl vaak niet mogelijk om gratis te annuleren. Dit is zo omdat ze vaak reizen tegen actieprijzen aanbieden.

De reisorganisatie zal voor elke boeking moeten kijken welke voorwaarden er voor de reisaccommodatie gelden. De voorwaarden zijn vaak per hotel verschillend.

France and the UK reach COVID-19 travel deal after chaos at hard border | ABC News

Traveldeal