Ervaringen Trip me

Het boeken van reizen naar verre bestemmingen is lang niet meer zo lastig als enkele jaren geleden. Doordat we allemaal met elkaar verbonden zijn via het internet kun je nu kant-en-klare reizen naar mooie bestemmingen boeken of kiezen voor een zelf samengestelde reis naar je droombestemming. Omdat op vakantie gaan al begint bij het boeken is het van belang dat je weet welke reisorganisatie betrouwbaar is. Om daar achter te komen heb je de meningen van andere reizigers nodig. Zij die al ervaring hebben met de diverse online aanbieders hebben hierover reviews geschreven die zij op onze website gepubliceerd hebben. Zo kom jij dus makkelijk te weten welke online reisaanbieder het meest betrouwbaar is. Zodoende kan je de juiste keuze maken om er zeker van te zijn dat je ontspannen kunt reserveren.

Over Trip me

Trip me is in 2013 in Berlijn opgericht door André Kiwitz. Met zijn passie voor reizen wil hij met dit platform andere reizigers de mogelijkheid bieden unieke reizen te boeken. Wil je meer weten over boekingen, betalingen of annuleringen bij Trip Me? Bekijk dan de rubriek met veelgestelde vragen of contacteer de klantenservice. Daar spreken de medewerkers Nederlands, Spaans, Duits en Engels om klanten zoveel mogelijk in hun eigen taal te woord te kunnen staan. Tijdens het boeken van een reis kun je gebruik maken van een persoonlijk contactpersoon die je zal helpen jouw reis samen te stellen. Omdat Trip me gebruikt maakt van lokale reisagenten ter plaatse kun je een reis compleet afstemmen op je eigen wensen en eisen.

ILAY ZIEK OP VAKANTIE + SERAN SLAAT GLAS KAPOT | VLOG #125 (VAKANTIEVLOG) / FAMILIE VLOGGERS

De producten van Trip Me

Bij Trip Me kun je dus reizen compleet samenstellen naar vele landen in de wereld. Als je eenmaal een land gekozen hebt krijg je de standaard aanbiedingen te zien die je daarna helemaal naar je eigen idee en wensen aan kunt passen. Je krijgt daarbij hulp van je contactpersoon en binnen 48 uur ontvang je de offerte met de prijs van jouw reis. Enkele van de vele bestemmingen waaruit je kunt kiezen zijn onder andere Brazilië en Colombia in Zuid-Amerika, Thailand en Vietnam in het Verre Oosten of Kenia en Tanzania in Afrika. Hoe kun je een geboekte reis bij Trip me betalen? Je hebt de mogelijkheid om een individuele overeenkomst aan te gaan met de lokale reisagent op je bestemming of je kunt gebruik maken van de mogelijkheid om via het platform te betalen. Voor een klein extra percentage van de reissom kun je dan betalen via iDeal, creditcard of PayPal.

Reviews over Trip Me

Ben jij iemand die als klant graag zijn of haar mening deelt? En ben jij met Trip Me op vakantie geweest? Als het antwoord op deze vragen ja is dan ben je voor ons de aangewezen persoon om ons en andere consumenten te helpen. Hoe je dat kunt doen? Door een beoordeling over dit reisplatform op onze website te plaatsen. Wat bereik je met het plaatsen van een review op onze site? Je geeft andere consumenten op die manier de kans te weten te komen hoe Trip me daadwerkelijk werkt en met klanten omgaat. Ook geef je hen ins en outs over de voor- en nadelen van het boeken bij deze online reisorganisatie. Zo maak je het voor al deze mensen een stuk eenvoudiger om te bepalen of Trip Me ook voor hen de aangewezen reispartner is.

Trip me

10
    10