ErvaringenSite

    Ervaringen DKV

    Op zoek naar een nieuwe verzekeraar of ben je gewoon benieuwd welke verzekeraars er nog bestaan? Kijk eens bij DKV. Wat klanten vinden van DKV, hun service en de verschillende verzekeringen lees je hier op ErvaringenSite!  

    Over DKV 
    DKV Belgium NV werd in 1964 opgericht als eerste buitenlands filiaal van de Deutsche Krankenversicherung AG. DKV is intussen uitgegroeid tot één van de Belgische specialisten op vlak van private ziekteverzekeringen. Ze bieden een compleet gamma van waarborgen voor particulieren en ondernemingen. Hierdoor kunnen ze rekenen op het vertrouwen van meer dan 2 miljoen klanten. Dankzij een samenwerking met meer dan 6 000 tussenpersonen slagen ze erin een sterke marktpositie te behouden en daardoor kunnen ze de behoeftes van klanten beter in kaart brengen. 


    Wie is DKV?

    Diensten van DKV 
    DKV is dus een verzekeraar die heel wat diensten aanbiedt zoals Medi-Card, AssurPharma, DKV Assistance en DKV App. Je kan er natuurlijk ook terecht voor hospitalisatieverzekeringen, ambulante kosten, tandzorg, gewaarborgd inkomen, zorgverzekering en expats.  

    De dienst DKV Medi-Card houdt in dat je bij een ziekenhuisopname je Medi-Card gebruikt als betaalmiddel, dit kan enkel in ziekenhuizen die de Medi-Card aanvaarden. Zo hoef je geen voorschot te betalen en wordt DKV meteen op de hoogte gebracht van je ziekenhuisopname en de factuur. In de apotheek gebruik je de kaart om je BVAC-attesten rechtstreeks door je apother naar DKV te laten doorsturen. 

    De AssurPharma-dienst zorgt ervoor dat je apothekersbriefjes door de apotheker worden doorgestuurd naar DKV, zo heb jij minder administratie.  

    Voor meer informatie over hun diensten kan je kijken op de website van DKV. 

    Klachten of vragen voor DKV 
    Heb je vragen of een klacht over DKV? Neem dan zeker contact op met de klantendienst ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Je kan ze bereiken via een contactformulier op de website. Op de website vind je ook heel wat informatie en veelgestelde vragen, misschien wordt jouw vraag hier beantwoord. 

    Schrijf je eigen review! 
    Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met DKV? Is DKV je verzekeraar en ben je tevreden over hun diensten? Laat het weten in de reviews! Mogelijke klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van het aanbod en de service van DKV. Zo help je hen bij het maken van een beslissing! 

    Sta je op het punt om een verzekering af te sluiten bij DKV? Lees dan zeker enkele van de betrouwbare reviews op ErvaringenSite! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op ErvaringenSite! 

    DKV
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (5)

    2,8
    0% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    3,6

    Service

    2

    Prijs

    3,2

    Leveren

    2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    ontevreden op alle vlak

    Petra Feryn17-09-2018

    - zeer moeilijk telefonisch bereikbaar, en als je dan toch iemand aan de lijn krijgt, word je allesbehalve geholpen ('ik vraag het even aan een collega', en dan wordt er ingehaakt!)
    - ook na 1 maand geen reactie op vraag ingediend via contactformulier (nochtans onmiddellijk automatisch antwoord ontvangen dat de mail goed werd ontvangen en eerstdaags zou worden beantwoord)
    - terugbetaling onkosten na operatie verliep zeer moeizaam en is nog steeds niet helemaal in orde
    - en dit alles ondanks een zeer hoge premie!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    erbarmelijke klantenservice

    Robin13-09-2018

    Na 6 keer bellen kon ik eindelijk iemand bereiken van DKV. Hij wist mij te vertellen dat hij geen informatie over polissen kon opvragen omdat hij hier geen toegang tot had. Mijn verzekering is geregeld via het werk, het advies was dan ook om de contactpersoon van mijn werk te contacteren. Wie deze persoon juist was kon hij me niet vertellen. Wat is het nut van een klantenservice als ze zelfs geen simpele vragen kunnen beantwoorden?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    dkv app

    dirk19-08-2018

    ongelooflijk, probeer maar eens een account aan te maken op de DKV app. Blijkbaar is mijn geboortedatum ergens in hun database verkeerd. Na herhaaldelijk mailen en via HR van mijn werkgever lukt het niet om mijn geboortedatum juist te programmeren. Uiteindelijk een mail dat het in orde is en de vraag om opnieuw een account aan te maken...
    invullen, kaart scannen, opnieuw invullen... en dan de geboortedatum (ik ken er maar één) krijg ik een maandkalender te zien met de datum van vandaag... na 734 keer swipen krijg ik mijn geboortedatum te zien en lukt het om die in het accountaanvraag-formulier in te vullen. Nog wat invullen en... account bevestigen... GEBOORTEDATUM VERKEERD natuurlijk. Geweldige app.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Je bent er nog minder dan een nummer

    Ivan Peeters11-06-2018

    Mijn vrouw werd geopereerd aan haar schouder en moest 60 beurten kine volgen. Op 7 april en 11 mei diende ik telkens een betaling van een reeks van 10 beurten in, maar kreeg geen reactie. Driemaal gemaild om vriendelijk te vragen of ze alles ontvangen hebben, nooit geen antwoord gekregen hoewel ik steeds een automatisch antwoord kreeg : uw mail is goed ontvangen, onze diensten zullen u zsm verder helpen. Dan heeft mijn echtgenote gebeld en vriendelijk gevraagd of ze haar enige uitleg over haar dossier konden geven, als antwoord kreeg ze : Mevrouw, begrijpt u niet dat dit 4 tot 6 weken duurt. Jamaar, zei mijn vrouw, we spreken nu al over meer dan 8 weken. Antwoord van DKV : Mevrouw, snapt u dat nu nog niet, het duurt altijd 4 tot 6 weken. Spreken die een andere taal ofzo? Ook eenmaal alles ingediend, automatisch antwoord ontvangen dat alles goed ontvangen was, maar 6 weken later beweerden ze dat ze niets ontvangen hadden. Als u een goed dekkend alternatief heeft : blijf hier weg. Alleen in uw geld snel van uw rekening te halen zijn ze goed. Ivan Peeters

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Uiterst ontevreden DKV gewaarborgd inkomen

    K08-06-2018

    Ik ben helemaal niet tevreden over de dure gewaarborgd inkomen verzekering van DKV. Het verdient de naam gewaarborgd inkomen niet. Je verwacht een uitkering van 100% met de ingediende doktersattesten als de arbeidsongeschiktheid meer dan 67% bedraagt zoals in hun contract staat. Je ontvangt echter maar 50%. Dit ontdek je pas als de maand waarop dit betrekking heeft al voorbij is en de volgende maand al begonnen. Ze baseren zich op een expertise waarbij ze je niet op raadpleging hebben gehad. Bv. Raadpleging bij controle arts vandaag, bepaling arbeidsongeschiktheid van meer dan 2 maand voor vandaag! Al 2 maand 50% uitbetaald i.p.v. 100%, nog steeds niet rechtgezet. Je kan als je niet akkoord gaat een dure arbitrage betalen. Bevestiging toestand door behandelend geneesheer en gemiddeld verloop gelijkaardige ingrepen en revalidatietermijn doen voor hen niets ter zake. Buiten de betaling van een dure premie zou je ook nog eens moeten betalen voor een dure expertise, arbitrageartsen ????

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Schrijf zelf een review over DKV

    Uw beoordeling