ErvaringenSite

    Ervaringen Touring Verzekeringen

    Top of niet? Wat anderen van dit bedrijf vinden. Meningen, oordelen en reviews! Op ErvaringenSite tref je ze allemaal aan en kun je op een snelle en gemakkelijke manier een oordeel vormen over een onderneming en een bedrijf. Het helpt je natuurlijk om de onafhankelijke reviews te lezen en om zo een mening te krijgen van een bedrijf. Het is goed om ook een review op ErvaringenSite achter te laten. Zo is het juiste mogelijk om anderen te helpen en te laten zien wat jij van een bedrijf vindt. Natuurlijk mag een review goed of slecht zijn. Zo simpel is dat natuurlijk! Onafhankelijke beoordelingen vind je op ErvaringenSite. Lees eerst meer informatie over dit bedrijf op onze site.

    Over Touring-verzekeringen.be

    Het bedrijf biedt verschillende verzekeringen aan via het internet. Het is voor hun zo mogelijk om goedkopere en lagere premies aan te bieden. Ze hebben ook shops in:
    • Aalst
    Antwerpen
    • Brussel Tour & Taxis
    • Brussel Europe
    • Charleroi
    • Gent
    Hasselt
    • Luik
    • Namen
    Waver


    Touring Verzekeringen stelt zich aan u voor

    Diensten van Touring-verzekeringen.be

    Het bedrijf biedt verschillende verzekeringen aan. Denk hierbij aan:
    • Autoverzekering
    • Burgerrechtelijke aansprakelijkheid
    • Vergelijking van de omnium
    • Rechtsbijstand verkeer
    • Bijstand
    Kilometerverzekering
    • Motorverzekering
    • Burgerrechtelijke aansprakelijkheid
    Autoverzekering voor motorrijders
    • Mini omnium-verzekering
    • Rechtbijstand verkeer
    • Woningverzekering
    • Verzekering voor woning
    • Familiale verzekering (B.A.)
    • Verzekering tegen diefstal
    • Touring Verzekeringen

    Klachten, tips en complimenten over Touring-verzekeringen.be

    Je kunt een klacht of opmerking via de telefoon, email of per post kenbaar maken. Ook kun je naar een van de agenten van de winkels.

    Heb jij ervaring met Touring-verzekeringen.be?

    Help jij anderen met het krijgen van een goed beeld van dit bedrijf? Geef je review als je het bedrijf kent en laat zien hoe je anderen helpen wilt. Help anderen om een goed beeld te krijgen van dit bedrijf met de hulp van jouw review.

    Klopt het dat u voordelig een auto-, motor- of woonverzekering bij Touring Verzekeringen kunt afsluiten? Kom erachter door alle reviews over dit verzekeringsbedrijf te lezen. Indien u op zoek bent naar een goede verzekering dan wilt u maandelijks niet teveel betalen hiervoor, maar wel volledig verzekerd zijn. Er zijn verschillende verzekeraars waar u terecht kunt om al uw verzekeringen te regelen. Maar zijn dat ook de beste verzekeraars voor uw persoonlijke situatie? Door reviews te lezen die klanten hebben geschreven over een bedrijf komt u veel meer te weten of de diensten, de service en de prijs.

    Over Touring Verzekeringen

    Touring Verzekeringen is de eerste kilometerverzekeraar van België. Het bedrijf biedt aangepaste premies aan voor mensen die niet altijd gebruik van hun auto. Sinds 1996 biedt Touring Verzekeringen volledige verzekeringsformules aan op het gebied van vervoer en wonen. Het bedrijf is lid van de AXA groep en is een samenwerkingsverband aangegaan met Renault Groep. Dit resulteerde in het aanbieden van Renault verzekeringspolissen. Touring Verzekeringen is een directe verzekeraar. Dit betekent dat u als klant geen tussenpersoon heeft. Het bedrijf biedt online verzekeringen aan, maar heeft ook meerdere agentschappen in België. Touring Verzekeringen heeft als doel om klanten op lange termijn te beschermen, dit doen zij vanuit maatschappelijk oogpunt.

    Het bedrijf richt zich op maatschappelijk ondernemen. De pijlers van Touring Verzekeringen zijn professionalisme, integriteit, pragmatisme, innovatie en teamspirit. Ze willen de klanten aangepaste premies aanbieden die passen bij ieders persoonlijke situatie. Dit doen zij door transparante verzekeringen te bieden, zodat de klant weet waar hij aan toe is. Het bedrijf tracht om de communicatie eenvoudig en duidelijk te houden. Op deze manier begrijpt de klant beter wat hij afsluit. Touring Verzekeringen volgt de gedragsregels van de MiFID op en is aangesloten bij BeCommerce.

    Diensten

    Bij Touring Verzekeringen kunt u terecht voor een auto-, motor- of woningverzekering. Indien u weinig gebruik maakt van uw auto dan is het zonde om hiervoor teveel te betalen. Wanneer u regelmatig naar uw werk fietst dan kunt u uw premie hierdoor verlagen bij Touring Verzekeringen. Uw premie wordt vastgesteld aan de hand van uw rijgedrag en dit kan in de portemonnee schelen. Indien u een ongeval krijgt dan heeft het eerste ongeval dat u meemaakt geen invloed op uw bonus/malus korting. Iedere klant krijgt één bonus/malus joker. Als er sprake is van een ongeval dan krijgt u bij deze verzekeraar gratis bijstand.

    Uw administratieve zaken kunt u eenvoudig online regelen. Op deze manier behoudt u altijd overzicht en kunt u uw polis wijzigingen. U heeft nooit te maken met een tussenpersoon. Bij Touring Verzekeringen sluit u uw verzekeringen direct bij deze verzekeraar af. U kunt de verzekering via de website van het bedrijf afsluiten of binnenlopen bij één van de agentschappen bij u in de buurt. U kunt online een simulatie auto invullen om een proefberekening te maken van uw premie. Heeft u een verzekering bij Touring Verzekeringen afgesloten? Laat dan uw mening horen en schrijf een review over dit bedrijf.

    Klachten

    Indien u ontevreden bent over uw verzekering of over de dienstverlening van Touring Verzekeringen dan kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice. Medewerkers van deze verzekeraar zijn telefonisch bereikbaar, per post of u kunt binnenlopen bij een agentschap. Door uw klacht direct te bespreken, kunnen medewerkers van Touring Service op zoek gaan naar een oplossing. Mocht u er samen niet uitkomen dan is het mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Ombudsdienst Verzekeringen in Brussel.

    Is Touring Verzekeringen een goede en betrouwbare keuze voor uw autoverzekering, motorverzekering, bestelwagenverzekering en woningverzekering? Lees de klantervaringen!

    Touring Verzekeringen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (22)

    3.4
    27% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    3.4
    Service
    rating
    2.6
    Prijs
    rating
    4.4
    Leveren
    rating
    3.4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Auto verzekering

    Van Yuzzu zelf super tevreden! Nu 3j verzekerd en het is een goede verzekering. Alleen kan het personeel op de vrijdagsmarkt wel even een opleiding klant vriendelijkheid krijgen!!
    hierdoor bijna overgestapt naar een andere verzekering, gelukkig bestaat er een online dienst ;) daar zien ze mij NOOIT meer terug.

    Door: Maxime eeman 05-06-2020
    johan vandermeulen 29-06-2020

    Ik vind het jammer dat u moet betalen per minuut om touring te bellen voor pechverhelping. Heb vorig jaar en dit jaar pech gehad met mijn elektrische fiets en begon met touring op te bellen. Vorig jaar was ik reeds vijf minuten aan het proberen ze aan de lijn te krijgen. Wanneer betalend bellen de norm blijft om pechverhelping te krijgen bij touring, zeg ik al mijn contracten op en hoop met mij nog vele anderen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Family full + voertuig

    In februari sloot ik een Family Full + voertuig reisbijstand af. Dit voor dekking van onze skireis naar Frankrijk laatste week maart, de skireis naar Frankrijk van mijn dochter begin april en een roadtrip naar internationaal autotreffen in Engeland eerste week van mei. Door de coronacrisis kunnen deze 3 reizen niet doorgaan. De touroperators hebben deze reizen geannuleerd, betalen onze centen niet terug, maar zorgen voor tegoedbons zodat we na de crisis nieuwe data kunnen prikken.
    Het is een beetje vreemd om een reisverzekering te hebben lopen, terwijl we het land niet mogen verlaten.

    Daarom gevraagd om mijn verzekeringscontract tijdelijk te willen opschorten tot we meer zicht hebben op nieuwe reisplannen.
    Kreeg meteen antwoord dat Touring dit niet wil doen. Ze inden wel meer dan €160, terwijl ze zeker zijn dat ze me niet zullen moeten depanneren. Goed verdiend he !

    Door: Tanja Bertholet 25-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    touring

    Dit is een schandalig bedrijf. Die alles doet om u langer doen te betalen.

    Door: Koen DEVRIESE 27-01-2020
    Van der Veken peter 03-03-2020

    Operator verstaat geen Nederlands. Ik heb een depannage cash moeten betalen omdat ik een panne melde, en bijstand vroeg, met een ander telefoonnumer dan datgene dat vermeld staat in mijn dossier. Touring geeft dag nadien toe dat ze een fout gemaakt hebbne en het onterecht betaalde bedrag zal asap worden teruggestort + een compensatie voor het niet verkrijgen van een vervangagen. Meer dan een maand later is touring er nog niet in geslaag om mijn geld terug te storten. Dit getuigt van slechte wil en uitbuiting van de leden.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Aitoverzekering

    Minpunten: adreswijziging van je contract kost je 110 euro. Reden dat ze geven is dat Berchem gevaarlijker is voor ongevallen dan Wilrijk. Een maand later wordt weer 40.75 euro aangerekend voor adreswijziging. Sturen maar facturen, wanneer het hun uitkomt.

    Door: Marijke 15-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Autoverzekering

    Ik ben reeds 20 jaar klant zonder ongevallen. Ik houd mijn hart vast wanneer ik ooit een ongeval heb. 2 jaar geleden wou ik een oldtimer verzekeren maar na 3 dagen proberen telefonisch binnen te geraken heb ik het opgegeven en ben ik met mijn polis van mijn personenwagen en oldtimer naar Argenta gegaan, daar perfecte snelle afhandeling. Omdat de premie van mijn bestelwagen en aanhangwagen daar te hoog lag ben ik daarmee bij Touring gebleven. Nu heb ik een aanhangwagen bijgekocht maar ik heb het na 3 dagen proberen telefonisch binnen te geraken weer opgegeven. Bij Argenta ben ik weeral snel geholpen.

    Ik begrijp niet dat je als trouwe klant gewoon niemand kan spreken.

    Door: Wim Suykerbuyk 29-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    misleidend contract

    Nu 15 maanden bij Touring met een betaling via domiciliëring. Voertuig waarop het contract stond is verkocht en er komt geen nieuw voertuig ter vervanging van dit voertuig. We bellen om ons contract met onmiddelijke ingang stop te zetten, maar dit is niet mogelijk. Het moet nog 9 maanden verder gezet worden, maar kan wel over gezet worden naar een andere nummerplaat. Blijkbaar hadden wij dit moeten kunnen voorzien volgens hen, bij inzage van het contract voor ondertekening. MAAR het contract liep maar een jaar en is dus zomaar stilzwijgend verlengd.... Nu 9 maanden geld in de vuilbak zwieren. OPLICHTING.

    Door: Maarten 17-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Weigert nieuw contact aan promotie.

    In de voorwaarden om te genieten van de salonconditie staat duidelijk als je een nieuw contract neemt je van het voordeel kan genieten.
    Er staat duidelijk niet bij voor nieuwe klanten.
    Mijn oude verzekering loopt af en heb opzeg gedaan. Nu neem ik dus een nieuw contract die voldoet aan de voorwaarde. Toch kreeg ik een telefoon dat ze dit niet willen toepassen.
    De maatschappij weigert hun eigen voorwaarde toe te passen. Een gewaarschuwd man is er dus twee waard voor je daar een contract afsluit.

    Door: paul.clement 23-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Touring Verzekeringen

    Bij aankoop van een andere wagen kreeg ik opeens een nieuwe nummerplaat alhoewel ik reeds 9 jaar in het bezit was van een EU plaat en het nummer correct was ingevuld op het inschrijvingsformulier! Na telefonisch contact krijgt men als reactie " sorry meneer, foutje van ons".
    Nu stel ik hun alle kosten in rekening, het aangetekend verzenden van het roze formulier, de nieuwe reproductiepkaat, de prijs aan de postbode en de kost van het afgeven bij bpost van mijn bestaande plaat. Nu stellen ze zich stoer en willen maar een deel vergoeden, ik heb ondertussen de ombudsman ingeschakeld en wacht nu af. 1 ding is zeker tegen de volgende vervaldag zit Touring buiten.

    Door: Paul Van Heesvelde 12-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Service nul

    Oef ik ben weg bij Touring.
    Als er niks aan de hand is, geen enkel probleem, maar als je ze nodig hebt begint de miserie.
    Als je een schadegevallen hebt, of je staat in panne: bellen. Mar bij hen moet je betalen (per minuut) om ze op te bellen.
    Stond in panne, kreeg een vervangwagen. Na herstelling dien je de vervangwagen zelf terug af te leveren in het depot. Dus iemand zoeken om met u mee te rijden naaar het depot. De vervangwagen volgetankt, Touring ook nog een keer volgetankt. Kwam neer op een verbruik van 11 liter per 100 km.
    Krijg nu een nieuwe factuur voor mijn BA auto. Viel ver van mijn stoel. Belde naar Touring. Oei meneer, we gaan u een nieuw voorstel doen. Tis niet meer nodig, Touringske.

    Mijden als de pest

    Door: Paul Vanwelden 28-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Slachtoffer vluchtmisdrijf

    Meer dan 2 jaar geleden was ik slachtoffer van vluchtmisdrijf.
    Ondanks dat daderes gekend is met getuige en zonder verzekering en rijtaks reed , vermoedelijk ook zonder rijbewijs heb ik nog geen euro gezien. Reeds verscheidene malen naar verzekering gebeld en telkens krijg ik als antwoord " Wij krijgen van het parket geen inzage in het dossier " Ik ben er vast van overtuigt dat dit flagrante leugens zijn.En ben er vast van overtuigt dat ik recht heb op schadevergoeding uit het waarborgschadefonds. Touring laat zijn klanten in de steek en zijn dus een sterke AFRADER.

    Door: jean Vermang 14-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    35 jaar zonder schade, zomaar even éénzijdig beslissen om contract 25% te verhogen....

    Ik heb reeds 35 jaar een rijbewijs. Nooit een ongeluk gehad (eenmaal aangereden maar was niet in fout). Nu beslissen ze zomaar, zonder mijn goedkeuring te vragen, om mijn polis met 25 % te verhogen. Uitleg gaan vragen, blijkt voor alle klanten zo te zijn, er gebeuren tevéél ongelukken. Dat kan wel zijn, maar IK HEB NOG GééN ONGELUK GEHAD in 35j. En als er inderdaad tevéél ongelukken gebeuren moeten de rijscholen en de controles strenger worden. Continue word ik voorbijgestoken langs rechts op de autostrade, continue word ik gepest op de autostrade (ik rij niet traag of slecht, ik rij correct !) en dat kan allemaal???? En nu moet ik ook nog eens 25% méér betalen omdat er méér slechte chauffeurs zijn????? Dat is niet OK en ik ben daar niet mee akkoord. Als ik kan, verander ik van verzekering. Alle verzekeringen hetzelfde? Kan zijn , maar ik voel me afgestraft. Wat heeft het dan nog zin om zelf correct te rijden in deze Far West?

    Door: Karin Seghers 08-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Verhoging autopolis met bijna 15% !

    Correcte klant (bijna 10 jaar zonder enig accident en nooit beroep op hen moeten doen) wordt nadelos afgestraft met een premieverhoging van 15% op jaarbasis.
    Na een telefoontje kreeg ik gewoon te horen dat dit voor alle klanten van Touring verzekering het geval is wat ik ten stelligste betwijfel dat ze zo een actie kunnen doen.
    Graag commenteer dat mensen hetzelfde meemaken of toch verschillende jaren dezelfde premie hebben. Mij zijn ze waarschijnlijk kwijt als klant.

    Door: Kuntjoro 13-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Onaanvaardbaar wachten op een telefoonverbinding

    Ik ben 40 min moeten wachten op een telefoon verbinding zonder succes!

    Door: Peter 22-06-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Knoeiers

    Ik heb een autoverzekering gehad bij Touring Verzekeringen (TV) tot 04/2017. Voor de periode nadien wil ik de dekkingen verminderen en maak een online offerte. Ik krijg een korting van 3 maanden en ik teken in op de offerte, krijg een contract, stuur het ondertekend terug contract naar TV, betaal en krijg groene kaart. Tot daar alles ok. Maar 8 maanden later komt TV terug op de afgesproken prijs en verhoogt éénzijdig de prijs van het lopende contract met 25 % (de korting). TV komt namelijk tot de vaststelling dat ik geen recht had op de korting omdat ik eerder reeds verzekerd was met dezelfde wagen. Ik weiger natuurlijk de contractbreuk door TV. Verhoogde facturen, facturen met boetes voor wanbetaling en dreigbrieven volgen. De administratie van TV is doof voor recht en reden en blijft arrogant reageren. Pas na inschakeling van de Federale ombudsman komt TV terug op de éénzijdige contractbreuk. Nooit of nooit meer ga ik nog één enkel contract aan met de knoeiers van TV. Voor een paar Euro meer ben ik graag overgestapt naar een waardig bedrijf die correct is in communicatie en handelen met hun klanten.

    Door: Geert Comyn 08-06-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Waardeloze service

    De operatoren bij Touring verzekeringen blijken van niets op de hoogte te zijn, krijg telkens een ander antwoord, amateuristisch en allesbehalve klantvriendelijk..verwacht je maar niet aan een service zoals bij een DEGELIJK makelaarskantoor...

    Door: Fauconnier Michaël 30-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    zeer slechte ervaring

    Heb een zeer slechte ervaring mogen ondervinden met deze verzekering.Werd jarenlang van het kastje naar de muur gestuurd.Niet klantvriendelijk.Dank zij de tussenkomst en onderhandeling door de ombudsman heb ik na 5 jaar nog een 20% van mijn opgelopen schade bij minnelijke schikking kunnen krijgen.Zeker niet aan te raden!

    Door: johan 08-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Opgepast voor onrechtmatige verhoging door TOURING bij verhuis!!!

    Sinds enkele jaren heb ik 2 voertuigen verzekerd bij TOURING. Op 16 december 2017 was de vervaldag van één van beide voertuigen. Einde november betaalde ik dus voor de Burgerlijke Aansprakelijkheid de berekende premie van 272.42 Euro.
    Op 17 december verhuisde ik van BRUGGE naar AALTER en meldde deze adreswijziging aan TOURING.
    Op 05 januari 2018 ontving ik van TOURING een overschrijvingsopdracht waarin, zonder enige bijkomende commentaar, 30,71 Euro werd gevorderd. Op mijn vraag naar de reden van deze verhoging verklaarde men dat dit geen verhoging was maar wel het gevolg van mijn verhuis aangezien de woonplaats mee bepalend is in de berekening van de premie. Vandaar meer dan 30% duurder ????
    Aangezien ik in de media steeds had vernomen dat de premies in de steden hoger liggen dan op het platteland was ( en ben ik nog steeds ) van mening dat in geval van een herberekening mijn premie lager zou moeten uitvallen. Op mijn vraag welke coëfficiënten dan wel werden toegepast kreeg ik geen antwoord.
    Aan de hand van de simulaties op de website van TOURING heb ik dan zelf opgezocht welk het verschil was tussen de premie enerzijds in BRUGGE en anderzijds in AALTER. Met telkens identieke gegevens voor voertuig en persoon kwam ik tot de bevinding dat AALTER 7 % GOEDKOPER is dan BRUGGE. Waarom dan 30% bijbetalen???
    Als ze toch een herberekening aan de hand van de woonplaats had ik nog moeten terugtrekken!
    Toen ik TOURING opnieuw om uitleg verzocht kreeg ik als antwoord dat ik maar 13.96 Euro moest betalen ipv 30.71 Euro.
    Op mijn vraag hoe ze tot dat nieuwe bedrag kwamen kreeg ik als antwoord dat ze de verhogingen ( dus toch?) er hadden uitgehaald en dat er 13.96 Euro te betalen bleef.
    In de verdere briefwisseling kreeg ik ook enkele schrijven getekend door Mevr. PORTEGIES, CEO bij TOURING die dit bedrag bevestigde.
    Opdat ze mij niet op een andere wijze zouden kunnen "pakken" heb ik met tegenzin betaald maar ik blijf zitten met veel vragen :
    - kunnen bij TOURING geen eenvoudig regeltje van 3 toepassen en kunnen ze niet rekenen of willen ze niet?
    - kunnen ze geen fout bekennen als blijkt dat er in de ganse berekening iets niet klopt wat zelfs een leerling in de lagere middelbare onmiddellijk kan vaststellen. Een CEO kan niet elke berekening nakijken maar is wel verantwoordelijk voor een correcte werkwijze van zijn personeel.
    -is zulke onrechtmatige verhoging een uitzondering of de regel bij iedere klant die verhuist?? In dat geval kan men
    al van grootschalig bedrog spreken
    -worden zulke praktijken ook door andere verzekeringen toegepast.
    Als verzekeringsnemer hebben wij het recht op een eerlijke en correcte behandeling en men moet ons niet voor dom verkopen.
    Een fout kan altijd gebeuren maar het absolute volharden in de boosheid zorgt ervoor dat ik onmiddellijk mijn beide polissen heb opgezegd en dat ik in de toekomst NIEMAND TOURING Verzekeringen zou aanraden. Wel integendeel!




    Door: Sanders Guy 30-01-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Nooit meer

    Bij opzeg adminstratieve fout gemaakt waardoor opzeg niet is kunnen doorgaan, maar commercieel inzicht in deze kennen ze niet. PURE SCHANDE! KLANTONVRIENDELIJKE EN ONBESCHOFTE KLANTENDIENST!!

    Door: Tack Robby 07-11-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Belagelijke organisatie.

    Touring medewerkers zijn arrogant en niet behulpzaam.
    Ik had incident in mei 2017 waarbij ik en tegenpartij zijn 50/50 in verantwoordelijk. Nu leven we september 2017 nog steeds geen cent ontvangen. Touring zegt dat tegenpartij moet nog reageren. En op mijn hoe lang mogen ze ons laten wachten, is er een juridisch bepaald wacht periode: antwoord van Touring is dat er is wettelijk niet bepaald hoe lang een klant moet op zijn geld wachten. Dus ze kunnen ook in 2020 pa gaan betalen?
    Ze reageren heel traag op mails, aan telefoon zijn ze bot en kort in hun antwoorden, soms heel onduidelijk, klantonvriendelijk.

    Irritaties gegarandeerd bij een incident bij Touring.

    Door: Art 16-09-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    schande

    Touring verzekeringen bied cotracten aan aan nieuwe klanten die voor bestaande klanten niet mogelijk zijn,
    ik vraag een nieuw contract aan omdat mijn tarief is opgeslagen. Telefonisch (nadat ik heb gebeld)
    laat men mij weten dat ik reeds klant ben dus de nieuwe aanvraag in de prullenbak beland. Ik moet dan van verzekeraar veranderen maar niet binnen touring. Bij deze dus ook gedaan. Ik krijg wel nog herinneringen om mijn nieuw contract te tekenen ondertussen. (maar men aanvaard dit niet)
    Gemm. contacttijd voor er reactie komt 1a3 weken. Ondertussen ben ik overgestapt en krijg ik nog steeds facturen.
    Dit heb ik echt nog nergens meegemaakt. Nooit geen deftige uitleg gekregen. Eigenlijk verdient dit een dikke NUL voor service. Ik raad dan ook iedereen aan 2x na te denken.

    Door: Gunter 27-06-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Touring Verzekeringen

    Uw beoordeling

    FAQ