Solcon Reviews
Reviews (19)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Aankoop van duidelijke instructies voor probleemoplossing
Ik was echt blij met de duidelijke uitleg die ik kreeg over hoe ik het probleem kon aanpakken en wat ik moest doen. De begeleiding die ik kreeg was top en ze bleven bij me tot alles was opgelost. De medewerkers wisten echt waar ze mee bezig waren en ik voelde me goed bij hen, kon echt op hun kennis vertrouwen. Het probleem werd vlot en efficiënt opgelost, zodat ik terug zonder zorgen verder kon. Kortom, ik ben heel tevreden met de service die ik gekregen heb.
Defecte apparatuur vervangen na stroomstoring
Ik heb Solcon gebeld omdat mijn apparaten niet meer werkten na een stroomstoring. De persoon aan de telefoon wist meteen wat er aan de hand was en heeft me geholpen om het probleem op te lossen. Na een snelle test bleek dat mijn apparatuur inderdaad kapot was en moest worden vervangen. Twee dagen later kreeg ik de nieuwe spullen via de post en alles werkte prima. Ik ben echt blij met hoe snel en goed Solcon me heeft geholpen.
Best customer service ever
De klantenservice van {merk} is echt geweldig! Geen gedoe met lange wachttijden of onbehulpzame medewerkers, hier word je snel en vriendelijk geholpen door mensen die echt weten waarover ze praten. Het is fijn om te zien dat er nog bedrijven zijn die zo'n fantastische service bieden. Ik ben echt blij met de persoonlijke aanpak van het team en hoe efficiënt ze problemen oplossen. Echt top!
Online purchase of a new router
De klantendienst van Solcon heeft me echt goed geholpen toen ik een nieuwe router wou kopen. De wachttijd was kort en de medewerkers wisten waar ze mee bezig waren en waren heel behulpzaam. Ze konden mijn vragen beantwoorden en mijn probleem oplossen, waardoor ik tevreden was met mijn aankoop. Ik vond het geweldig hoe professioneel ze waren en voelde me echt gewaardeerd als klant.
Aankoop internetdiensten
Ik was teleurgesteld toen ik ontdekte dat ik Solcon niet kon bereiken op een zondag, zelfs niet op feestdagen zoals 1e Paasdag. De telefoon werd niet beantwoord of het duurde erg lang. De service die ik kreeg was slecht en voldeed niet aan mijn verwachtingen. Ik vind dat als klanten betalen voor diensten, ze ook een goede service verdienen. Helaas voldeed Solcon niet aan deze verwachtingen.
Opnamekwaliteit, doorspoelen op tv en iPad
De kwaliteit van de opnames is goed, maar ik heb wel wat gedoe met het doorspoelen op tv, dat werkt niet helemaal zoals op mijn iPad. Het lijkt alsof er een update nodig is om dit op te lossen, hopelijk wordt hier snel iets aan gedaan.
Probleem met automatische afschrijving na verhuizing
Na mijn verhuis merkte ik dat de automatische betaling niet goed was verlopen. Normaal gezien controleer ik niet elke week mijn bankafschriften, maar gelukkig kon ik dit snel fixen door te bellen. Gelukkig werden er geen extra kosten aangerekend en werd de achterstand meteen betaald. Nu maar duimen dat de automatische betaling deze keer wel goed verloopt.
kabelreparatie
Ik heb meteen gebeld toen we zonder tv, internet en telefoon kwamen te zitten door een kabelbreuk. Gelukkig waren de medewerkers van het bedrijf snel ter plaatse en hebben ze het probleem snel opgelost. Ze hebben ervoor gezorgd dat we weer snel verbinding hadden. Ik was heel tevreden over hun efficiëntie en vriendelijkheid.
vraag over storing WiFi na stroomonderbreking
Toen ik mijn vraag stelde, kreeg ik meteen het correcte antwoord. Het personeel was echt vriendelijk en efficiënt, waardoor ik binnen no time geholpen was. Dit is precies de service die je verwacht als klant. Ik ben echt tevreden over hoe snel en professioneel mijn vraag werd opgelost.
Nieuw kastje geïnstalleerd
Ik moest een nieuw kastje laten installeren. Toen ik zei dat ik dit niet zelf kon doen, werd er beloofd dat een monteur zou langskomen. De monteur is vandaag geweest en heeft het kastje geplaatst en aangesloten. Zonder zijn hulp had ik het niet kunnen doen. Bedankt.
Nieuw kastje
Het is echt schandalig dat ik na een hele week wachten nog steeds mijn nieuwe kastje niet heb ontvangen! Ik heb vorige week vrijdag contact met jullie opgenomen en zou betere service krijgen. Waar blijft dat nu??
Nieuw abonnement 1000mb internet
Ik heb onlangs mijn internet abonnement verhoogd van 200mb naar 1000mb. Jammer genoeg liep de overgang niet helemaal soepel, want ik heb drie dagen zonder internet gezeten na de upgrade. Blijkbaar was er een storing en ondanks meerdere telefoontjes naar de storingsdienst kreeg ik geen duidelijkheid over wanneer het probleem opgelost zou worden. Dit heeft voor veel gedoe gezorgd, vooral omdat de camping die hetzelfde netwerk gebruikt ook problemen ondervond. Gelukkig is het uiteindelijk opgelost na contact met de servicebalie, die trouwens wel vriendelijk en behulpzaam waren. Maar nu blijft er een rood lampje branden op de modem en de beloofde monteur is nooit verschenen, ondanks dat ik beschikbaar was. Ook heb ik het tweede tv-kastje dat bij mijn abonnement zat nog steeds niet ontvangen. Kortom, er is nog veel ruimte voor verbetering bij deze provider.
Eenvoudige installatie
De levering was top en mooi op tijd zoals afgesproken. Het installeren was echt gemakkelijk, ik kon het zelf doen. Alles zat goed ingepakt en de bestelling kwam precies op het juiste moment aan. Het product werkt perfect en ik ben heel tevreden met mijn aankoop.
Internetverbinding aanvraag
Er is een misverstand ontstaan bij de aanvraag van internet op onze plek. Solcon heeft per ongeluk een oude mailadres gebruikt, waardoor wij geen toestemming hebben kunnen geven. Caiway heeft dit wel gedaan. Hierdoor hebben we een maand lang zonder internet gezeten en ook problemen gehad met de TV-aansluiting.
Correct en vriendelijk geholpen
We kregen echt een top service toen we onze aankoop deden. Heel correct en vriendelijk geholpen! Een pluim voor jullie!
Probleem opgelost
Ik had dus een probleem en ze hebben me geholpen met de juiste aanpak om het op te lossen. Echt top service!
Problemen bij aanmelding, snelle en vriendelijke oplossing
Ik had wat problemen bij het aanmelden, maar gelukkig heeft de klantenservice me snel en vriendelijk geholpen. Ik waardeer echt de efficiënte en vriendelijke manier waarop dit werd opgelost.
TV-kastje vervangen
Hey, waarom maken jullie het zo moeilijk om een nieuw tv-kastje te krijgen? Ik heb echt wel lang moeten wachten aan de helpdesk voor ik eindelijk geholpen werd. En dan horen dat het kastje zelfs niet beschikbaar is! Geen communicatie, geen updates, helemaal niks. Is dit echt jullie manier van werken? Waarom kunnen jullie niet gewoon het nieuwe kastje opsturen in plaats van mij steeds te laten bellen en toch geen oplossing te bieden? Dit is zo frustrerend en totaal niet efficiënt.
Aankoop van internetdiensten
Ik heb echt genoten van het contact met dat bedrijf en ik heb er alle vertrouwen in dat ze echt hun best hebben gedaan. Spijtig genoeg liep het bij een ander bedrijf niet zo vlot, wat echt balen was.
Review met meeste stemmen
Correct en vriendelijk geholpe
Lees verder