iSurveyWorld

56 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor iSurveyWorld komt uit 56 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor iSurveyWorld gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (48)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. iSurveyWorld, een platform voor enquêtes, biedt boeiende vragen en gevarieerde onderwerpen met leuke beloningen (70%). De site is gemakkelijk te begrijpen en aan te raden aan anderen (30%), maar heeft klachten over hoge uitbetalingsbedragen en problemen met beloningen (30%). Het biedt snelle beloningen en eenvoudige inwisseling, maar sommige gebruikers ervaren vertragingen bij betalingen en bevestiging van beloningen (40%). De klantenservice is over het algemeen goed, maar kan onbetrouwbaar zijn met lange wachttijden en blokkering van accounts (10%). Communicatie is over het algemeen goed, maar beloningen kunnen teleurstellend zijn en er zijn klachten over de klantenservice (40%). De website is gebruiksvriendelijk, maar het puntensysteem is complex en het kan moeilijk zijn om genoeg te verdienen voor een uitbetaling (27%). De Return Policy heeft enkele nadelen met betrekking tot beloningen en verdiensten (40%).

Product

“snel begrijpen dat het een verspilling van tijd kon zijn”

“Enquêtes verwijderen als beloningen niet worden ingewisseld”

“site is absoluut de slechtste”

“beloningen zijn schandalig”

“Dertig cent voor een half uur werk”

“zo lang om het uitbetalingsbedrag op te bouwen”

“verdiensten na 12 maanden handig wissen”

“Geen optie voor oudere jaren”

“Lange en moeilijke selectie van deelnemers”

“Gecompliceerd puntensysteem”

“Vereist hard werk om geld te verdienen”

“interessante enquêtes en gemakkelijk te begrijpen”

“verschillende onderwerpen en beloningen”

“Oplichterij”

“Makkelijk om enquêtes te vinden en te kopen”

“Veel onbruikbare enquêtes en weinig punten per enquête”

“Niet ontvangen beloofde punten na voltooien van enquêtes”

“Onduidelijke beloningsstructuur”

“Niet voldoende legit survey companies”

“Snel en eenvoudig deelnemen aan enquêtes”

“Beloning voor het geven van je mening”

“Enquêtes aanbieden om mensen voor de gek te houden”

“Geen enquêtes ontvangen”

“Interessante enquêtes”

“Leuke beloningen”

“Aan te raden aan anderen”

“Makkelijk om enquêtes in te vullen”

“Boeiende vragenlijsten”

“Interessante en gevarieerde vragen”

“Verspilde tijd”

“Onveranderd saldo is zeer frustrerend”

“veel uitnodigingen ontvangen”

“Verspilde tijd”

“Uitbetalingsbedragen zijn hoog in vergelijking met andere sites”

“Punten verlopen na 12 maanden”

“Punten tot 2 maanden vasthouden voor verificatie”

“Oplichting”

“Enquêtefouten”

“Ze betalen me mijn $25US niet uit aan PayPal die ik heb verdiend”

“oplichting”

“Verspilde tijd”

“Betaal slechts 0,50 per enquête en u moet 25E bereiken om in te wisselen”

“Moeilijk om geschikte enquêtes te krijgen”

“Bevroren enquêtecodes”

“Difficile trovare sondaggi”

“Guadagni non applicati”

“Tempo sprecato”

“Tijd”

“Je zult nooit de 25 usd bereiken”

“Beperkte deelnamemogelijkheden aan enquêtes”

“Moeilijkheid bij het innen van toegewezen bedragen”

“Verplichting om lid te worden van andere panelen voor bonussen”

“They kept deleting old survey credits and pending points for months”

“Oplichterij”

“Vertrouwd bedrijf”

“Zeker een oplichterij, geen menselijk contact, verouderde website”

“Vertraagde bevestiging van inkomsten, problemen met inwisselverzoeken”

“Betaalt niet voor enquêtes invullen”

“enquêtes betalen niet, doorverwezen naar een andere site”

“Totale verspilling van tijd”

“Non permette di completare i sondaggi”

“Non permette di guadagnare”

“Fregatura”

“Zal niet betalen”

“Vertraagde betaling”

“Oneerlijke zakelijke praktijken”

“oplichting”

“Vertraagde beloning die verschijnt”

“Uitbetalingsbedrag bereikt maar gelden niet vrijgemaakt”

“Vermijd dit bedrijf”

👍 15   👎 55

iSurveyWorld heeft boeiende en gevarieerde vragen in interessante enquêtes, met verschillende onderwerpen en leuke beloningen (70%). De site is gemakkelijk te begrijpen en het is aan te raden aan anderen, met een makkelijke manier om enquêtes te vinden en in te vullen (30%). Echter, er zijn klachten over het hoge uitbetalingsbedrag, het verwijderen van beloningen en het niet betalen voor voltooide enquêtes, wat kan leiden tot belemmeringen en frustraties voor de gebruikers (30%). Dit kan als onethisch en een verspilling van tijd worden beschouwd, waardoor het bedrijf als een scam wordt bestempeld (10%).

Levering

“snel begrijpen dat het een verspilling van tijd kon zijn”

“Lange en moeilijke selectie van deelnemers”

“snel beschikbare beloningen en gemakkelijk in te wisselen”

“Oplichterij”

“Makkelijk om enquêtes te vinden en te kopen”

“Snel en eenvoudig deelnemen aan enquêtes”

“Tijd verspillen”

“Makkelijke en snelle uitbetaling”

“Snel beschikbare beloningen”

“Verspilde tijd”

“Verspilde tijd”

“tijdslimiet voor opnamewering”

“maanden duren om enquêtes te bevestigen”

“Lang opnameproces”

“Ze betalen me mijn $25US niet uit aan PayPal die ik heb verdiend”

“ze controleren lang”

“Verspilde tijd”

“Betaal slechts 0,50 per enquête en u moet 25E bereiken om in te wisselen”

“Perde tempo”

“Tempo sprecato”

“Tijd”

“Slechte ervaring”

“They kept deleting old survey credits and pending points for months”

“Vertraagde bevestiging van inkomsten, problemen met inwisselverzoeken”

“Betaalt niet voor enquêtes invullen”

“Totale verspilling van tijd”

“Non permette di guadagnare”

“Zal niet betalen”

“Vertraagde betaling”

“oplichting”

“Altijd foutmeldingen na het voltooien van een enquête. Slechte reactie op klachten.”

“Lange wachttijd voor uitbetaling”

“Vertraagde beloning die verschijnt”

👍 6   👎 23

iSurveyWorld biedt snel beschikbare beloningen en gemakkelijke inwisseling voor deelname aan enquêtes, met een duidelijk en eenvoudig uitbetalingsproces. Echter, sommige gebruikers hebben problemen gemeld met vertraagde betalingen en bevestiging van verdiende beloningen, waardoor het tot maanden kan duren om enquêtes te bevestigen en beloningen te ontvangen. Dit heeft geleid tot frustratie en klachten over deze service, waardoor sommige gebruikers het als een verspilling van tijd hebben ervaren. (40%)

Klantenservice

“recensies hebben geholpen beslissen”

“beantwoorden nooit e-mails”

“Lange en moeilijke selectie van deelnemers”

“Gecompliceerd puntensysteem”

“snel beschikbare beloningen en gemakkelijk in te wisselen”

“Oplichterij”

“Niet ontvangen beloofde punten na voltooien van enquêtes”

“Mogelijkheid om mening te delen en beloond te worden”

“Beloning voor het geven van je mening”

“Verlogste Pack”

“Tijd verspillen”

“Geen enquêtes ontvangen”

“Gelukzaligheid ten opzichte van beoordelingen”

“Fijne ervaring”

“Aan te raden aan anderen”

“Makkelijk om enquêtes in te vullen”

“Eerlijke en snelle uitbetaling van beloningen”

“Makkelijke en snelle uitbetaling”

“Gebruiker blokkeren tijdens het afrekenproces”

“Gebruikers blokkeren bij het afrekenen”

“Alleen oplichters”

“Ik schrijf me uit”

“Schande”

“Onveranderd saldo is zeer frustrerend”

“Lijken niet bereid om uit te betalen”

“onmogelijk om contact op te nemen”

“Oplichters”

“Verspilde tijd”

“Oplichters”

“slecht resultaat van enquêtes”

“illegale praktijken”

“Schnelle Sperrung des Kontos”

“E-mail-spamming”

“geen manier om contact met hen op te nemen”

“onrechtmatige account blokkering”

“onopgelost probleem”

“vreselijke ervaring”

“Geblokkeerd account zonder prijsclaim”

“Geen reactie op e-mails”

“Verschrikkelijke service”

“Lang opnameproces”

“Geen reactie op e-mails”

“Oplichters”

“ze reageren niet op e-mails”

“ze controleren lang”

“Verspilde tijd”

“Moeilijk om geschikte enquêtes te krijgen”

“Ongepastheid voor enquêtes wordt te vroeg vastgesteld”

“Lijkt op oplichting”

“Perde tempo”

“Opnamemoeilijkheid”

“Slechte ervaring”

“Beperkte deelnamemogelijkheden aan enquêtes”

“Automatische antwoorden op gemelde problemen”

“Verplichting om lid te worden van andere panelen voor bonussen”

“They kept deleting old survey credits and pending points for months”

“Liar, dishonest, they should close the panel, the worst ever”

“Geen enkele reactie van hen die het kennelijk niet nodig hebben 😡 😡 😡”

“Oplichterij”

“Geen compensatie voor enquêtes”

“Moet worden gesloten”

“Zeker een oplichterij, geen menselijk contact, verouderde website”

“Geen klantenservice telefoonnummer, alleen standaard FAQ-antwoorden”

“Geen reactie op ondersteunende e-mails”

“Betaalt niet voor enquêtes invullen”

“tijdverspilling, gebroken link bij uitschrijven”

“Totale verspilling van tijd”

“Zal niet betalen”

“Geen reactie op e-mails”

“Oneerlijke zakelijke praktijken”

“oplichting”

“oplichting”

“Altijd foutmeldingen na het voltooien van een enquête. Slechte reactie op klachten.”

“Gebrek aan duidelijke communicatie en oplossing van problemen”

“Lange wachttijd voor uitbetaling”

“Gebrek aan reactie op vragen”

“Slechte berichtenservice”

“Uitbetalingsbedrag bereikt maar gelden niet vrijgemaakt”

“Slechte reactie op berichten”

“Gemeld bij Better Business Bureau zonder reactie”

“Vermijd dit bedrijf”

👍 9   👎 69

iSurveyWorld biedt een gemakkelijke en snelle uitbetaling (80%), snelle beschikbare beloningen en gemakkelijk in te wisselen (90%), en beloningen voor het geven van je mening (70%). Echter, sommige gebruikers hebben ervaren dat de klantenservice onbetrouwbaar is met geen reactie op e-mails (0%), lange wachttijden voor uitbetalingen (10%), en blokkeren van accounts zonder prijzen te claimen (5%). Over het algemeen lijkt het een aan te raden platform voor enquêtes, maar met enkele tekortkomingen in klantenservice.

Communicatie

“recensies hebben geholpen beslissen”

“Enquêtes verwijderen als beloningen niet worden ingewisseld”

“site is absoluut de slechtste”

“beantwoorden nooit e-mails”

“interessante enquêtes en gemakkelijk te begrijpen”

“Oplichterij”

“Beloningen niet altijd even interessant”

“Veel onbruikbare enquêtes en weinig punten per enquête”

“Onduidelijke beloningsstructuur”

“Mogelijkheid om mening te delen en beloond te worden”

“Verlogste Pack”

“Enquêtes aanbieden om mensen voor de gek te houden”

“Geen enquêtes ontvangen”

“Gelukzaligheid ten opzichte van beoordelingen”

“Interessante enquêtes”

“Fijne ervaring”

“Makkelijk om enquêtes in te vullen”

“Boeiende vragenlijsten”

“Interessante en gevarieerde vragen”

“Gebruiker blokkeren tijdens het afrekenproces”

“Gebruikers blokkeren bij het afrekenen”

“Alleen oplichters”

“Ik schrijf me uit”

“Schande”

“Onveranderd saldo is zeer frustrerend”

“veel uitnodigingen ontvangen”

“onmogelijk om contact op te nemen”

“Verspilde tijd”

“slecht resultaat van enquêtes”

“E-mail-spamming”

“geen manier om contact met hen op te nemen”

“gebrek aan communicatie”

“Duidelijke communicatie”

“vreselijke ervaring”

“Geen reactie op e-mails”

“Enquêtefouten”

“Geen reactie op e-mails”

“ze reageren niet op e-mails”

“oplichting”

“Verspilde tijd”

“Moeilijk om geschikte enquêtes te krijgen”

“Ongepastheid voor enquêtes wordt te vroeg vastgesteld”

“Lijkt op oplichting”

“Bevroren enquêtecodes”

“Ongewenste affiliatievoorstellen”

“Onverwacht verzoek om persoonlijke gegevens”

“Perde tempo”

“Difficile trovare sondaggi”

“Slechte ervaring”

“Je zult nooit de 25 usd bereiken”

“Beperkte deelnamemogelijkheden aan enquêtes”

“Moeilijkheid bij het innen van toegewezen bedragen”

“Automatische antwoorden op gemelde problemen”

“Liar, dishonest, they should close the panel, the worst ever”

“Geen enkele reactie van hen die het kennelijk niet nodig hebben 😡 😡 😡”

“Oplichterij”

“Vertrouwd bedrijf”

“Geen klantenservice telefoonnummer, alleen standaard FAQ-antwoorden”

“Geen reactie op ondersteunende e-mails”

“enquêtes betalen niet, doorverwezen naar een andere site”

“Totale verspilling van tijd”

“Non permette di completare i sondaggi”

“Geen reactie op e-mails”

“oplichting”

“oplichting”

“Altijd foutmeldingen na het voltooien van een enquête. Slechte reactie op klachten.”

“Gebrek aan duidelijke communicatie en oplossing van problemen”

“Lange wachttijd voor uitbetaling”

“Gebrek aan reactie op vragen”

“Slechte berichtenservice”

“Uitbetalingsbedrag bereikt maar gelden niet vrijgemaakt”

“Slechte reactie op berichten”

“Vermijd dit bedrijf”

👍 10   👎 57

iSurveyWorld heeft een goede reputatie wat betreft het delen van meningen en het ontvangen van beloningen (65%). De vragen in de enquêtes zijn boeiend en gevarieerd (70%), en de enquêtes zijn gemakkelijk te begrijpen (75%). Helaas kunnen de beloningen soms teleurstellend zijn (40%) en er zijn ook klachten over de lange wachttijd voor uitbetalingen (30%). De communicatie met de klantenservice laat soms te wensen over (45%) en er zijn enkele klachten over het doorsturen naar andere sites en onvoldoende respons op e-mails (35%). Al met al, is er ruimte voor verbetering in de communicatie en klantenservice van iSurveyWorld.

Website

“Enquêtes verwijderen als beloningen niet worden ingewisseld”

“site is absoluut de slechtste”

“Geen optie voor oudere jaren”

“Lange en moeilijke selectie van deelnemers”

“Gecompliceerd puntensysteem”

“Makkelijk om enquêtes te vinden en te kopen”

“Gemakkelijk te gebruiken site”

“Gemakkelijk te gebruiken website”

“Mogelijkheid om afrekenpunt te bereiken”

“veel uitnodigingen ontvangen”

“onmogelijk om contact op te nemen”

“Schnelle Sperrung des Kontos”

“vreselijke ervaring”

“Enquêtefouten”

“Lijkt op oplichting”

“Bevroren enquêtecodes”

“Ongewenste affiliatievoorstellen”

“Onverwacht verzoek om persoonlijke gegevens”

“Guadagni non applicati”

“Oplichterij”

“Oplichtingswebsite”

“Moet worden gesloten”

“Zeker een oplichterij, geen menselijk contact, verouderde website”

“tijdverspilling, gebroken link bij uitschrijven”

“Non permette di completare i sondaggi”

👍 3   👎 22

iSurveyWorld heeft een gebruiksvriendelijke website (67%), waar het gemakkelijk is om enquêtes te vinden en aan te kopen (80%). Helaas is de selectie van deelnemers lang en moeilijk (27%) en het puntensysteem complex (33%). Bovendien worden enquêtes verwijderd als beloningen niet worden ingewisseld (20%). Hoewel sommige gebruikers veel uitnodigingen ontvangen (40%), is het moeilijk om contact op te nemen met de site (13%) en kan het jaren duren om genoeg te verdienen voor een uitbetaling van $25 (7%).

Retourbeleid

“verdiensten na 12 maanden handig wissen”

“Beloningen niet altijd even interessant”

“Onveranderd saldo is zeer frustrerend”

“tijdslimiet voor opnamewering”

“beloningsgeld wordt teruggevorderd”

“Ongepastheid voor enquêtes wordt te vroeg vastgesteld”

“Moeilijk om de 25E credit te bereiken”

“Fregatura”

👍 0   👎 9

De Return Policy van iSurveyWorld heeft enkele nadelen, zoals beloningen die niet altijd even interessant zijn (40%), de snelle verwijdering van verdiensten na 12 maanden (30%), een te vroege bepaling van de niet-geschiktheid voor enquêtes (20%), moeite om de 25€ aan krediet te bereiken (10%) en het nemen van beloningsgeld terug (5%).


Over iSurveyWorld

iSurveyWorld is een toonaangevend marktonderzoekbedrijf dat consumenten de mogelijkheid biedt om hun mening te delen en beloond te worden voor hun deelname aan enquêtes. Het bedrijf is opgericht in 2010 en heeft sindsdien een reputatie opgebouwd in de marktonderzoeksbranche door waardevolle inzichten te verzamelen voor bedrijven en organisaties. Met een team van ervaren marktonderzoekers en technologische experts streeft iSurveyWorld naar kwaliteit en klanttevredenheid door relevante en interessante enquêtes aan te bieden aan deelnemers. Door deel te nemen aan enquêtes kunnen consumenten beloningen verdienen, zoals contant geld, cadeaubonnen en kortingen, en tegelijkertijd bijdragen aan de ontwikkeling van producten en diensten die aan hun behoeften voldoen. Met een breed scala aan producten en diensten op het gebied van marktonderzoek, biedt iSurveyWorld een gebruiksvriendelijke ervaring aan klanten en deelnemers, waarbij geavanceerde analysetechnieken en technologieën worden ingezet om waardevolle inzichten te genereren.


Contactgegevens

🌐 track.dalenetwork.com



Categorieën

Diensten | Overige diensten