Booking Reviews
Reviews (19)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Mijn recente boeking bij een online reisorganisatie
Het is jammer, maar ik zal nooit meer boeken via die online reisorganisatie. Ik ontdekte dat ze samenwerken met een omstreden land en hotels hebben in gebieden die door anderen als bezet worden beschouwd. Ik geef mijn geld liever uit aan een bedrijf dat zich inzet voor ethiek en duurzaamheid.
Boeking van accommodatie voor vakantie
Wat een teleurstelling! Ik heb een accommodatie geboekt via dit platform en werd opgelicht. Ondanks een tijdige annulering en het debiteren van mijn creditcard, weigerden ze om het geld terug te storten. Booking reageerde niet op mijn klachten en liet me volledig in de steek. Het is werkelijk beneden alle niveau. Ik ben al 10 jaar klant bij hen en nog nooit werd er actie ondernomen wanneer ik werd opgelicht door een accommodatie die bij hen aangesloten is. Echt schandalig. Ik raad anderen ten sterkste af om via dit platform te boeken, want Booking doet niets meer dan provisie opstrijken en hun klanten in de kou laten staan.
Boeken van hotel in Londen
Ik kan niet geloven hoe slecht het allemaal is gegaan! Ik boekte een hotel in Londen via deze website en het was een ramp. Het hotel weigerde ons binnen te laten en Booking.com leek er niet om te geven. We moesten uiteindelijk naar een B&B aan de rand van Londen reizen in plaats van dichtbij het treinstation te verblijven. Ze beloofden ons zelfs dat we vergoed zouden worden voor de extra kosten, maar we hebben nog steeds niks gehoord. Zo frustrerend allemaal!
Boeking voor verkeerde datum
Ik had vandaag een boeking gepland, maar toen ik de bevestiging kreeg, zag ik dat het eigenlijk voor morgen was. Ondanks dat ik goed gezocht had naar de juiste datum, was de boeking fout gelopen.
Boeking geannuleerd
Ik heb mijn reservatie geannuleerd nadat mijn vader gestorven was en heb slechts een klein deel van het geld teruggekregen. Dat is echt schandalig en oneerlijk van hen. Het leek alsof ze me wilden bedriegen tijdens een moeilijke tijd. Ik zal nooit meer gebruik maken van hun diensten.
Aankoopprobleem
Het was echt frustrerend om een account te proberen aan te maken en telkens een foutmelding te krijgen die me tegenhield om mijn aankoop voort te zetten. En dan lukte het ook nog eens niet om de klantendienst te bereiken voor hulp. Heel onhandig allemaal en ik ben echt teleurgesteld over de hele ervaring.
Geen laagste prijsgarantie
We hadden een appartement geboekt via Booking en toen zagen we dat het ergens anders goedkoper was. We hebben hen dit laten weten, maar ze wilden bewijs hebben dat het prijsverschil ook gold voor de dagen dat we al hadden geboekt. Dat vonden we echt belachelijk, want op dat moment konden we het appartement niet meer via de andere site boeken. Onze claim werd afgewezen, ook al was het prijsverschil wel telkens van toepassing op beschikbare dagen. Daarom zullen we in de toekomst geen gebruik meer maken van Booking.
Boekingen bij een reiswebsite
Mijn ervaring met het boeken van reizen via deze website is voornamelijk positief geweest. De keuzes zijn goed en het boeken gaat vlot. Maar de klantenservice is niet zo goed. Onlangs heb ik een reis geboekt naar een Grieks eiland en daarbij kreeg ik een foutmelding over de luchthaventransfer. De prijs voor deze service was belachelijk hoog en toen ik contact opnam met de klantenservice, werd ik onvriendelijk doorverwezen naar een andere aanbieder. Dat is echt niet wat je verwacht van een bekende reiswebsite.
Boeken appartement via website
Wat een teleurstelling! Ik had dus een appartement geboekt voor de verjaardag van mijn vriendin via Booking.com. Maar toen we daar aankwamen, rond 4 uur, was er geen sleutel te vinden in het kluisje zoals beloofd. Ik begon al wantrouwig te worden, maar dacht dat we veilig zaten omdat we bij een betrouwbaar bedrijf hadden geboekt. Helaas bleek het appartement helemaal niet te huur te zijn en we waren niet de enigen die waren opgelicht. De klantenservice was bijna onbereikbaar en ik had het gevoel dat ik continu aan het lijntje werd gehouden. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen cent teruggezien. Ik voel me niet alleen belazerd, maar het heeft ook de sfeer voor de verjaardag flink verpest. Bedankt, hoor!
Santorini suite, teleurstellende ervaring
Ik heb een suite geboekt op Santorini via de website en toen ik aankwam was de kamer helemaal vies, vol haren en schimmel, totaal niet zoals op de foto's op de website. Na contact op te nemen met de klantenservice kreeg ik te horen dat ze het begrepen en een passende oplossing zouden zoeken. Maar maanden later word ik nog steeds genegeerd en afgescheept, ondanks meerdere pogingen om het op te lossen. De service die beloofd werd laat echt veel te wensen over en ik voel me enorm in de steek gelaten door dit bedrijf. Niet alleen ben ik €400 armer voor een onbewoonbare suite, maar we moesten ook nog eens last minute een ander hotel boeken voor 4 nachten wat ons nog eens honderden euro's heeft gekost. Een ontzettend teleurstellende ervaring.
Aankoop met technische problemen
Toen ik aan het afrekenen was, kreeg ik een foutmelding te zien en was mijn boeking niet succesvol. Er werd wel geld van mijn rekening afgeschreven, dus ik schrok wel even. Gelukkig kon ik snel via e-mail contact opnemen en werd het geld binnen een week terugbetaald, dus dat was fijn. Ze zijn betrouwbaar. Het enige minpunt vond ik dat je niet kunt bellen zonder boekingsnummer en pincode (die ik niet had). Hierdoor kon ik geen direct contact opnemen, wat lastig is als er veel geld in het geding is. Daarom geef ik 3 sterren.
Review met meeste stemmen
Boekingen bij een reiswebsite
Lees verder