Ervaringen Booking.com

Door de komst van het internet wordt het boeken van reizen en accommodaties steeds makkelijker. Niet alleen zijn er online-reisbureaus waar je terecht kunt voor een vakantie naar een ver land ook zijn er steeds meer platform die aanbieders van verblijven in contact brengen met reizigers. Op dit soort platforms kun je meerdere soorten accommodaties snel en eenvoudig boeken. Maar hoe is het gesteld met de klantvriendelijkheid van dat soort platforms? Hoe wordt er omgegaan met vragen en klachten die je hebt? Wij raden je aan de reviews op onze website te lezen om daar meer over te weten te komen. Reizigers die al gebruik hebben gemaakt van dit soort sites laten je in hun reviews zien waar je op moet letten en hoe tevreden zij waren met de geboden service. Op die manier kun je onbezorgd een verblijf boeken voor je volgende vakantie.

Over Booking.com

Booking.com werd in 1996 als kleine start-up in Amsterdam opgericht en is gedurende haar bestaan uitgegroeid tot één van de belangrijkste digitale aanbieders van vakantieaccommodaties. Het bedrijf maakt gebruikt van nieuwe technologie om reizigers en aanbieders van verblijven met elkaar in contact te brengen. Zodoende is de site in meer dan 40 verschillende talen beschikbaar en zijn er meer dan 28 miljoen accommodaties wereldwijd te vinden. De klantenservice van Booking.com is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Maak gebruik van de lijst met veelgestelde vragen over Booking.com om antwoord te krijgen op een vraag die je hebt of open je account en stel je vraag in de live chat van de site.

VAKANTIE MET DE CAMPER GAAT BEGINNEN! DE REIS GAAT NAAR.... #2882

De producten van Booking.com

Zodra je de homepagina van Booking.com opent kun je direct op zoek naar een accommodatie op de bestemming van jouw keuze. Natuurlijk worden er ook een aantal voorstellen gedaan die momenteel populair zijn bij andere vakantiegangers. Voordat je een verblijf kunt boeken zul je een profiel moeten maken en met dat profiel heb je de mogelijkheid om met andere reizigers in contact te komen. Ieder verblijf beschikt over een ruime hoeveelheid foto's en een uitgebreide beschrijving zodat je weet waar je terecht komt en wat er in de buurt te doen is. Je kunt in de meeste gevallen gratis boeken en er staat duidelijk vermeld wanneer de kosten van je creditcard worden afgeschreven. Vrijwel altijd kun je kosteloos annuleren als je dat voor de opgegeven datum doet.

Reviews over Booking.com

Natuurlijk gaat het voor consumenten bij Booking.com niet alleen om het gebruiksgemak van de site om een verblijf te boeken. Hoe zit het met de service van het hotel ter plaatse? Was die bungalow die je boekte netjes en opgeruimd toen je aankwam? Werd je verrast door extra kosten toen je ergens incheckte? Laat andere vakantiegangers weten wat zij bij Booking.com kunnen verwachten en schrijf een uitgebreide review over jouw ervaring. Door jouw beoordeling op onze website te plaatsen kun je anderen wijzen op de voor- en nadelen van het boeken bij Booking.com. Zo laten we met elkaar en voor elkaar zien hoe klanten dit bedrijf echt waarderen.

Booking.com

10
    10