
Expedia Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Expedia
Alle reviews (11)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
reis naar USA
Vandaag, met spijt in het hart, onze reis naar de USA geannuleerd. Niettegenstaande alle negatieve verhalen en reviews over Expedia werd ik op een supervriendelijke manier geholpen door Joyce. Het is mij onmogelijk enig negatief item te vermelden. Mij hoeft je niet meer te overtuigen, mijn volgende reis boek ik sowieso opnieuw via Expedia.
Het is makkelijker om iets negatief te verspreiden en daarom hoop ik ook dat mensen met een positieve ervaring dit ook melden.na 8 maanden en tiental telefoons nog steeds geen voucher gekregen . schandalige klantenservice
NOOIT meer! Afzetter! Ze annuleren de reis maar betalen niets terug en verwijzen mij naar de luchtvaartmaatschappij. Ik had geboekt bij Expedia niet rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij. U bent gewaarschuwd.
Veel keus in goede dealtjes
Altijd leuk om watertandend dealtjes te zoeken hier
Wij hebben nu een weekje Canarische Eilanden geboekt, lekker naar de zon.
Ging soepel en we hebben besteprijsgarantiePakketreis naar Kopenhagen met vlucht en hotel
Treurige bedoeling. In verband met het overlijden van mijn grootvader wilde ik de heenvlucht van onze vakantie een dag verplaatsen. Na vier dagen heen en weer bellen met de klantenservice krijgt Expedia het niet voor elkaar om de vlucht te verplaatsen. De vlucht op de volgende dag is gewoon beschikbaar, maar bij de klantenservice lukt het niet om een betaling tot stand te laten komen.
Dat een bedrijf er voor kiest om alleen betalingen te accepteren met een creditcard is beperkt, maar zorg dan in ieder geval dat dát wel lukt. Na veel gedoe en navraag bij de bank blijkt dat ze bij de klantenservice van Expedia gebruik maken van een oud en onveilig betalingsprotocol wat niet voldoet aan de Europese wetgeving waar de bank aan moet voldoen voor de totstandkoming van de betaling. Oftewel voor alle betalingen boven de € 30 is er geen mogelijkheid om te betalen.
Bij de klantenservice is er vervolgens niemand die meedenkt en er wat ik ook voor eventuele oplossingen aandraag: niks is mogelijk. Zelfs het annuleren van de vlucht zodat ik ergens anders een losse vlucht kan boeken blijkt niet mogelijk zonder het annuleren van de gehele reis.
Conclusie: geen oplossing en zoek het zelf maar uit.huren wagen
boeking in maart gedaan via expedia voor wagen in buffalo.
1749usd voorschot betaald. moesten nog een goeie 500usd ter plaatse betalen.
bij de afrekening nog 1579usd moeten betalen???? bij de boeking van expedia staat vermeld alle tax en fee inbegrepen. bij de afrekening nog + 800usd tax en fee moeten betalen. car rental zegt dat de fout bij expedia ligt, expedia zegt dat de fout bij de car rental ligt. gevolg in totaal meer dan 3200usd betaald.... hulp expedia 0.0 conclusie echte oplichters... boek nooit maar ook nooit via expedia..Reis naar Athene Expedia
Door Corona werd de reis naar Athene op 21 mei 2019 geannuleerd. De terugvlucht vanuit Athene werd door Aegean zelf geannuleerd. Het hotel en de heenvlucht door Expedia. Na tientallen telefoontjes werd het hotel na 7 maanden eindelijk terugbetaald. Voor de vluchten kregen we een tegoed. Dit kon tot 2 jaar na uitgifte gebruikt worden. Na 3 maanden achten stond de tegoeden nog steeds niet in het Klanten account. Terug enkele gebeld en het was in orde. Maar de dame aan de telefoon stelde voor om terug te betalen. Op 8 april 2020 krijgen we een mail om contact op te nemen ivm met de uitbetaling van de tegoeden. Een zeer onvriendelijke heer aan de telefoon vertelt gewoon weg dat ik daar geen recht op heb. Ondanks de mail, maar dat zou een mail zijn om contact op te nemen en te horen te krijgen dat ze niet uitbetalen. Bizar, ik vraag hoelang mijn voucher geldig is, 2 jaar na uitgifte datum is het antwoord. Echter heb je geen enkele datum in je account en ook geen vervaldag. Bij de vraag om dit even op mail te zetten, krijg ik enkel een diepe zucht en legt men de telefoon in. Je raad het al, geen mail gezien.
Gisteren 23 augustus 2020 bel ik om mijn tegoed op te gebruiken voor een nieuwe reis naar Athene. Na enkele minuten vraagt men of ze terug mogen bellen want ze moeten het opzoeken in mijn dossier. Na 1 uur belt men terug met als antwoord dat de voucher maar 1 jaar geldig was vanaf 21 mei 2019. Maar ik heb die pas in oktober 2019 gekregen. Dus wees gewaarschuwd Expedia liegt constant jouw iets voor. Je krijgt niks op papier.
Grote oplichters.Adres Expedia België
Iemand het adres van Expedia België. Nooit gehoor via geen enkel kanaal op mijn vraag om terugbetalingen van tal van geannuleerde reizen. Ga via aangetekende brief proberen en vervolgens travelcure onder de arm nemen.
1 nacht Amsterdam
2 kamers geboekt, voor concert in Amsterdam.
Door het corona virus afgelast, wou graag informeren of het mogelijk was om de kamers te annuleren. Geen gehoor via telefoon, halve dag proberen te bellen. Niets !!!! Is geen service heEn al iets vernomen van hen !
vlucht
Ik heb enkel de vlucht geboekt bij expedia. Zonder overleg werd ik in een andere, lagere klasse ingeboekt (initieel zelfs zonder restitutie) en vervolgens werd ik, zonder enige vorm van overleg, op een latere vlucht ingepland waardoor 6 uur extra reistijd. Klantendienst Expedia stelt niets voor. Bijzonder bedroevende dienstverlening !
Flight tickets
All good deals, but absolutely no assistance or proper explanation of what you need. As expat in EU I paid 900€ for my ticket flying via London and no warning was given that I had to apply for a airport transit visa. Telephonically they also didn't assist by giving me instructions on what I need and how I need to get it. Same with British Airways. I was just given a website and had to figure it out myself. Nowhere can you find any phone number or email for assistance. I will much rather pay 400€ more for my next ticket and buy from a company that know what they are doing. I am now spending already 300€ for an emergency visa appointment and application.
Auto huren via Expedia, een nachtmerrie
In de periode augustus boekte ik via Expedia 2 reservaties voor de huur van een wagen bij Avis. Voor de eerste reservatie wordt mij, bovenop de voucher van Expedia, voor de huur van een VW Golf 16D, die ik online betaalde een bedrag van 246 euro aangerekend (via het door Avis geblokkeerde bedrag op mijn creditcard). Zogezegd omdat ik een andere klasse wagen heb gekregen. Ik ontving een VW Golf van Avis, zoals gevraagd en zag dus geen probleem. Ik werd ook niet op de hoogte gebracht van een eventuele meerkost.
Bij de 2de reservatie boekte ik een wagen van 23/08 tot en met 31/08 (vermelde data op voucher Expedia). Avis rekent me nu een extra dag aan omdat de voucher volgens hen niet geldig is tot 31/08, de dag waarop ik de wagen terugbracht.
Er is dus een duidelijke mismatch tussen de reservaties op Expedia en de effectieve prijs die je betaalt bij Avis. Ik betaalde Expedia in totaal 543 euro voor de huur van 2+1 week VW Golf en in werkelijkheid kwam Avis met een extra kost van 290 euro....
Anderen bekeken ook



Summit Travel
Reisbranche reviews en ervaringenDe reisbranche is een dynamische sector waarin consumenten op zoek zijn naar betrouwbare informatie en ervaringen ...

OAD reizen
Op reis gaan is leuk! Of het nu individueel is of met een groep, de meeste mensen kijken lang op voorhand uit naar hun jaarlijkse reis. Het breekt ...
als je belt moet je meer dan 10x porberen en hang je half uur aan de lijn...om te horen is in behandeling en hoofd depot is in amerika. dus hadden we dat geweten :-(