Stip Reizen Reviews
Reviews (10)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Buffetvorm, avondkleding, Duitse boot
Tijdens mijn reis hebben we voornamelijk buffet gegeten, wat op zich prima was voor ontbijt en lunch, maar voor het diner had ik toch iets meer verwacht. Ik had gehoopt op bediening aan tafel, maar helaas was dat niet het geval. Bovendien waren wij de enigen die zich in avondkledij hadden gehuld, wat wat ongemakkelijk voelde omdat de rest van de gasten niet volgens dezelfde dresscode gekleed waren. Dat zou misschien te maken kunnen hebben met de leeftijd en de aanwezigheid van een Duitse groep. Het eten op zich was van uitstekende kwaliteit, maar de algehele ervaring werd wel wat beïnvloed door deze omstandigheden.
reis F1 in combinatie met een cruise
Ik heb opnieuw een tripje F1 geboekt, met een cruiserit tussen het bezoek aan 2 F1 evenementen door. De reisbeschrijving is duidelijk, de locaties zijn mooi en er zijn leuke activiteiten gepland. Na 3 eerdere ervaringen weet ik dat het weer super georganiseerd zal zijn. Altijd goede hotels, een leuke feestavond en geweldige reisleiding. Ook de lokale medewerkers zijn altijd behulpzaam voor iedereen. Gewoonweg top!
Tickets naar Spanje
Mijn ouders en ik wilden op vakantie naar Spanje, dus we besloten om tickets te kopen. De reactietijd was echt snel, binnen 2-3 dagen hadden ze al onze vragen beantwoord en alles voor ons uitgezocht. Ze hebben ook heel duidelijk uitgelegd wat de reis allemaal zou bevatten, dus we wisten precies wat te verwachten. Het was wel een beetje duur, maar dat kwam door het unieke aspect van de reis.
Aankoop van mijn reispakket
Ik ben eigenlijk best tevreden met hoe het boeken van mijn reispakket is verlopen. De medewerkers waren behulpzaam en hebben al mijn vragen beantwoord. Mijn reis was ook super mooi en de prijs was oké. Het enige minpuntje was dat ik later ontdekte dat dezelfde reis twee dagen later voor €100 goedkoper was. Dat vond ik wel jammer, anders had ik zeker 5 sterren gegeven.
Visum voor Dominicaanse Republiek
Mijn recente ervaring met het aanvragen van een visum voor de Dominicaanse Republiek was echt niet leuk. Toen ik op de luchthaven van Frankfurt aankwam, bleek mijn visum, dat ik via een reisorganisatie had aangevraagd, niet geldig te zijn. Ik moest ter plaatse een nieuw visum kopen voor een behoorlijke som geld. Dat zorgde voor heel wat stress en extra kosten die ik had kunnen vermijden als de dienstverlener zijn werk fatsoenlijk had gedaan. En tot overmaat van ramp was de transfer naar de luchthaven voor al mijn medereizigers geregeld, behalve voor mij. Dat zorgde voor heel wat ongemak en maakte mijn reiservaring een stuk minder prettig.
Cruise reis, reisverzekering, reclamatie.
Mijn ervaring met de service was niet goed. Stip reizen biedt cruise reizen aan met een reisverzekering, maar het was niet duidelijk dat de cruise zelf niet verzekerd was. Toen ik hierover klaagde, zeiden ze dat ik de boeking niet kon annuleren en alleen de verzekering kon annuleren. Ik vond dit heel verwarrend en teleurstellend. Ik had betere informatie en service van hen verwacht.
aankoop cruise
De klantendienst was echt top, ik kon hen makkelijk bereiken via telefoon of e-mail en kreeg meteen een antwoord. Ik heb een geweldige deal gevonden voor een cruise voor een mooie prijs. Mijn reis is pas in oktober, dus ik hoop dat de ervaring even fantastisch zal zijn als het kopen van de cruise.
Super goed!
Wow, ik ben echt mega blij met mijn aankoop bij Stip Reizen! Ik ben al een hele tijd klant en het loopt altijd gewoon perfect. Ik hoef me nooit zorgen te maken, want ze maken gewoon altijd hun beloftes waar. Echt super!
Mooie reis
De reis was gepland twee weken voordat we vertrokken, maar ik kreeg pas 's ochtends een waarschuwing om te betalen en tegen de middag was alles al in orde. Dat gaf me echt een stressvol gevoel van tijdsdruk.<br>Ik kreeg drie keer dezelfde mail over de reis. Ik had drie instapkaarten voor mezelf, maar niet voor mijn partner. Er moesten ook verschillende aanpassingen gemaakt worden voor zowel de heen- als terugvlucht.
Reis geboekt en gevraagd om prijsverlaging
Ik had mijn reis geboekt en de dag daarna merkte ik dat dezelfde trip goedkoper was. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en gevraagd of ik de reis kon verlengen om te profiteren van de lagere prijs. Helaas vertelden ze me dat ik de oude prijs moest betalen en niet de nieuwe, lagere prijs. Dat vond ik wel jammer, want ik had op zijn minst gehoopt op wat begrip van hun kant.
Review met meeste stemmen
Mooie reis
Lees verder