Flixbus Reviews
Reviews (8)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Buskaartje gekocht voor reis
Hey iedereen, ik wou graag vertellen over mijn ervaring met het kopen van een busticket voor mijn reis. Eerst vond ik het een beetje moeilijk om te snappen hoe ik online mijn ticket moest aankopen, maar uiteindelijk is het me gelukt. Het was wel wat duurder dan verwacht, maar ik was toch blij dat ik het ticket meteen in mijn e-mail heb ontvangen. Toen ik op de bus stond te wachten, was ik benieuwd naar de service en ik was echt blij dat de bus op tijd was en dat de chauffeur vriendelijk was. De bus was comfortabel en ik kon zelfs wat wifi onderweg gebruiken. Al bij al was het een goede ervaring, maar ik denk dat de prijs wat lager zou mogen zijn.
Ticket naar Amsterdam
De service was eigenlijk wel goed en efficiënt. Ik kon makkelijk mijn ticket boeken en de bus vertrok op tijd zoals beloofd. De rit zelf was comfortabel en ik had geen klachten over de chauffeur of de bus. Het enige minpuntje was dat de wifi niet helemaal goed werkte, maar dat stoorde me niet echt. Al bij al was ik tevreden met mijn ervaring met de langeafstandsbusdienst.
Een kaartje voor de langeafstandbus
Ik heb die langeafstandbus gepakt en het was echt geweldig! De bus was comfortabel en de chauffeur was heel vriendelijk. Ik mocht zelfs mijn favoriete snack meenemen voor onderweg. De rit verliep vlot en we waren op tijd op onze bestemming. Ik ga zeker nog eens met die langeafstandbus reizen!
Aankoop van bustickets
Ik was echt niet blij met hoe het verliep toen ik probeerde mijn tickets te boeken. De website was super traag en verwarrend, ik kreeg de hele tijd foutmeldingen. Het duurde veel te lang voor ik eindelijk kon betalen voor mijn tickets en ik werd echt gefrustreerd door alles.
Busreis van Brussel naar Amsterdam
Het was super makkelijk om mijn ticket te bestellen, maar de service aan boord was echt niet goed. De buschauffeur leek meer bezig te zijn met zijn telefoon dan met het comfort van ons, passagiers. Ook vond ik de prijs van het ticket vrij hoog voor wat we kregen. De bus zelf was ook niet bepaald comfortabel, met te weinig ruimte en ongemakkelijke stoelen. Misschien ga ik de volgende keer toch voor een ander bedrijf kiezen voor mijn reis.
Laattijdige wijziging van mijn reservering
Als klant van Flixbus was ik echt teleurgesteld over de last-minute wijziging van mijn reservering. Mijn vertrektijd werd zomaar veranderd van 8.20 uur naar 4.00 uur 's ochtends zonder enige uitleg. Daardoor miste ik de bus en moest ik noodgedwongen een nieuw ticket kopen en mijn identiteitskaart als waarborg achterlaten. Het is gewoon niet oké om op het laatste moment een reservering te veranderen, zeker als er nog plaats is op de originele bus.
Aankoop busreis
Mijn ervaring met de busmaatschappij was echt teleurstellend. Het team was onbeleefd en de service was echt ondermaats. Ik wou mijn geld terug voor mijn ticket, maar ze weigerden dat gewoon. Dat kan toch niet, als klant heb ik daar recht op! En dan nog het feit dat ze bepaalde routes monopoliseren, dat is echt frustrerend voor ons, de reizigers. Ik ben echt niet tevreden over het bedrijf en zou het ook niet aanraden aan anderen.
Busreis naar Parijs
Ik was echt niet content van de service die ik gekregen heb op de bus. De bus was te laat, de zetels waren ongemakkelijk en de chauffeur leek niet te weten waar hij naartoe moest rijden. Alles leek mis te lopen tijdens die rit en ik was echt ontgoocheld.
Review met meeste stemmen
Een kaartje voor de langeafsta
Lees verder