43% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2023-12-14
Aankoop Viper Ultimate muis
Ik moest onlangs mijn bijna twee jaar oude Viper Ultimate muis vervangen en kreeg echt top servic...Lees verder
Bauwens

Relevantste negatieve review

  2024-03-17
Headphones
De koptelefoon is echt wel goed gemaakt en gaat lang mee, maar de software werkt echt niet zoals ...Lees verder
Kobe

Reviews (7)

  (1)

 (1)

  (5)

  (0)

  (0)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop Viper Ultimate muis

    Ik moest onlangs mijn bijna twee jaar oude Viper Ultimate muis vervangen en kreeg echt top service bij de vervanging. Spijtig genoeg hadden ze geen exacte vervanging meer op voorraad, dus stelden ze voor om mij te upgraden naar de Viper Pro V2. De klantenservice reageerde altijd heel snel en nauwkeurig op mijn vragen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Headphones

    De koptelefoon is echt wel goed gemaakt en gaat lang mee, maar de software werkt echt niet zoals het zou moeten. Ik heb zelfs de hele boel uit elkaar moeten halen om het serienummer te zoeken en zelfs dán werkte het nog niet. Ik kan niet eens de 7.1 surround sound inschakelen omdat ik het ding niet kan registreren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Razer laptop met schermproblemen en toetsenbordproblemen

    Na eerst blij te zijn geweest met mijn Razer laptop, begon ik na een jaar problemen te ondervinden met het scherm. Gelukkig kreeg ik snel een vervangend exemplaar, maar dit was niet meer in 4k en dat was toch wat teleurstellend. Nu, een jaar later, beginnen er problemen te komen met het toetsenbord. De 3-toets doet het niet meer en andere toetsen beginnen ook traagjes te haperen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Razer Ornata V2 (toetsenbord) en Razer Deathadder V2 (bedrade muis)

    Ik ben helemaal niet blij met de SYNAPSE-tool van Razer om mijn apparaten te beheren. Telkens wanneer mijn computer of laptop in slaapstand gaat, verliest de tool de verbinding met mijn apparaten, wat echt irritant is. Het advies van de ondersteuningsafdeling om alles te de-installeren en opnieuw te installeren is niet echt handig en helpt niet echt. Zelfs na meerdere pogingen blijft het probleem bestaan en word ik niet verder geholpen. Ik zou dan ook aanraden om geen Razer-producten te kopen vanwege de slechte werking en ondersteuning.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Razer producten

    Ik gebruik al een tijdje producten van Razer, maar ik ben nu echt teleurgesteld in de kwaliteit ervan. Zowel de hardware als de software geven regelmatig problemen, zoals crashes en opstartproblemen. Zelfs nadat ik contact opnam met de klantenservice, bleven de problemen voortduren en kreeg ik geen bevredigende oplossing. Het draadloze bereik van de Razer-producten is ook heel slecht, met constant verbindingsproblemen. Daarom denk ik eraan om over te stappen naar een ander merk, zoals Logitech.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    geliek wang, echt tof, mar kapot

    Oh man, mijn toetsenbord dat ik besteld had was echt super, maar spijtig genoeg was het kapot toen ik het kreeg. Ik ben al weken aan het mailen om een oplossing te vinden, maar ze geven mij geen duidelijk antwoord. Ze hebben gewoon de case gesloten zonder mij een oplossing te bieden, dat is echt niet eerlijk. Nu moet ik helemaal van nul beginnen, heel frustrerend.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van draadloze Controller

    Ik heb goede ervaringen gehad met de meeste producten van dit merk, behalve met de draadloze controller. Toen ik de Raiju Ultimate voor de PlayStation kocht, begon ik meteen problemen te ondervinden. Ondanks het tonen van bewijs van verbindingsproblemen aan zowel de winkel als het merk, kreeg ik geen passende oplossing aangeboden. Het feit dat ik bijna €200 had betaald voor een draadloze controller die ik uiteindelijk met een kabel moest gebruiken, was echt teleurstellend. Na veel gedoe en discussies om een oplossing te vinden, heb ik besloten om geen producten meer van dit merk te kopen. Het gebrek aan klantenservice en de weigering om een simpele oplossing te bieden hebben me ontmoedigd om nog langer klant te blijven.


Anderen bekeken ook