(5)

(3)

(3)

(0)

(0)

Videospellen

Als ervaren gamer ben ik altijd op zoek naar nieuwe en uitdagende spellen om mijn vaardigheden op de proef te stellen. Ubisoft staat bekend om het creëren van verbluffende grafische werelden en meeslepende verhalen, en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest door hun games. Van de historische avonturen in Assassin's Creed tot de intense actie van Far Cry, Ubisoft weet echt hoe ze gamers kunnen boeien. De service die ik heb gekregen bij het bestellen van spellen was efficiënt en probleemloos, en de prijzen waren redelijk voor de kwaliteit van de spellen die ik kreeg. De levering was snel en ik kon niet wachten om mijn nieuwe aankoop uit te proberen zodra hij arriveerde.

Aankoop van Assassin's Creed Valhalla

Als grote fan van gamen was ik super enthousiast om Assassin's Creed Valhalla te kunnen spelen, de nieuwste game in de bekende serie. Toen ik het spel bestelde, was ik echt verrast door hoe gemakkelijk het bestellen verliep en hoe duidelijk de communicatie was over de levering. Het spel zelf overtrof al mijn verwachtingen met zijn prachtige graphics, meeslepend verhaal en uitdagende gameplay. Ik kon echt helemaal opgaan in de open wereld van het Viking-tijdperk, met interessante personages en mooie historische locaties. Kortom, Assassin's Creed Valhalla was een geweldige aanvulling op mijn collectie en ik kijk er nu al naar uit om nog meer te ontdekken.

videospellen

Als klant van dit bedrijf wil ik graag mijn ervaring delen. De keuze aan videospellen is echt enorm, met zoveel verschillende genres en stijlen om uit te kiezen. De kwaliteit van de spellen is echt top, met prachtige grafische en geluidseffecten. De gameplay is vaak uitdagend en boeiend, waardoor ik steeds opnieuw terugkom naar de spellen van dit bedrijf. Ook de online community en ondersteuning voor multiplayer-mogelijkheden zijn fantastisch, ik kan met vrienden en andere spelers van over de hele wereld spelen. Kortom, mijn ervaring als klant bij dit bedrijf is echt positief en ik kijk ernaar uit om nog meer van hun spellen te genieten in de toekomst.

Videospel, actie-avontuur, open wereld

Als gamer heb ik altijd al genoten van de games die deze ontwikkelaar maakt. Het niveau van detail in de werelden, de plotlijnen en de gameplay is gewoonweg indrukwekkend. Onlangs heb ik één van hun nieuwste spellen gekocht en ik ben echt onder de indruk van de graphics en het verhaal. Je ziet echt dat er veel aandacht en toewijding in het spel gestoken is. Ik heb al heel wat uren speelplezier gehad en kijk uit naar wat ze in de toekomst nog zullen uitbrengen.

Aankoop van een nieuw videospel

Wat een tegenvaller! Ik had echt gehoopt dat het spel top zou zijn, maar uiteindelijk zat het vol met bugs en glitches. De graphics waren ook niet spectaculair en het spelen voelde eentonig aan. Ik had meer verwacht van zo'n bekend bedrijf.

Videospel Assassin's Creed Valhalla

De gameplay van dit spel is echt geweldig en ik vond het echt leuk om de open wereld te verkennen en het verhaal van Eivor te volgen. De graphics zijn ook echt mooi en de gevechten zijn heel leuk. Alhoewel ik wel wat technische problemen en bugs heb opgemerkt die mijn spelervaring soms verstoorden.

Aankoop van videogames

Onlangs heb ik twee videogames gekocht van dat bedrijf. De prijzen waren oké en ik kon zelfs 20% besparen door 100 munten te gebruiken die ik verdiend had tijdens het spelen. Mijn bestelling is zonder problemen verlopen en de producten zijn na ongeveer 5 dagen in perfecte staat aangekomen. Ik ben echt blij met mijn aankoop en zou het bedrijf zeker aanraden aan anderen.

voorbestelling van een nieuw spel

Ik was echt blij verrast door hoe snel mijn pre-order geleverd werd, zelfs nog voor de officiële release datum! Het spel was goed ingepakt en ik kon meteen aan de slag. De service was vriendelijk en professioneel. Het enige minpuntje was de prijs die iets hoger uitviel dan ik had gedacht. Maar al bij al was ik heel tevreden over mijn ervaring.

Videospelletje

Wauw! De graphics zijn geweldig en de gameplay is super leuk! Ik ben echt blij dat ik dit spel heb gekocht, want het is echt geweldig. Ik kijk er naar uit om verder te spelen en nieuwe levels te ontdekken.

Bestelling niet verzonden

Hey, ik heb altijd gedoe met mijn bestellingen hier... het duurt veel te lang voordat ze verzonden worden en de klantenservice reageert niet. Dit werkt echt niet en ik ben echt gefrustreerd!

Aankoop van digitale spelletjes

Jammer genoeg heb ik echt een rotervaring gehad met dat bedrijf. Ik ontdekte dat als je twee jaar niet inlogt op je account, ze gewoon je account verwijderen en je alle spelletjes die je hebt gekocht afpakken. Dat voelt echt als bedrog, want je zou toch denken dat die spelletjes die je koopt van jou blijven. Ik heb zelfs bewijs dat mijn account heeft bestaan, met e-mails uit de jaren 2018 tot 2020 waar duidelijk mijn gebruikersnaam en e-mailadres op staan. En ja, ik ben ook al mijn in-game beloningen kwijtgeraakt. Maar het ergste is dat toen ik dit probeerde aan te kaarten bij Ubisoft, ze gewoon totaal niet leken te willen begrijpen wat er aan de hand was. Ze beweerden zelfs dat mijn account nooit bestond, terwijl ik toch alle bewijzen had verzameld. Het is echt wel duidelijk dat dit bedrijf totaal geen respect heeft voor zijn gebruikers en hun spullen op het digitale platform.