Alle reviews van AV
Review over: Body & Fit
Na lange tijd weer besteld bij body&fit…
Na lange tijd weer besteld bij body&fit en ben tevreden. Ik heb whey perfection strawberry besteld en deze bevalt goed. Fijn dat er een scoop bij zit. Snelle levering.
Review over: Wonderbox
te duur, geldverspilling
De activiteiten zijn vaak met bijbetalen of onduidelijk wat je voor je geld krijgt. NIET KOPEN !!!!!! deze bon heeft me zoveel miserie bezorgd en meer geld gekost dan iets anders. IK ben al 3 jaar!!!! bezig met er mee te gaan proberen skydiven of parachutespringen en het wordt telkens afgebeld door het bedrijf. Nu gaat de bon vervallen, 280 euro in de vuilbak!!!! Ook wonderbox zelf wilt me niet verder helpen ! :(
Review over: Yourhosting
Snel en effectief geholpen
Mijn website was uit de lucht en Kaan van Yourhosting heeft het meteen voor me opgelost en binnen een uur was de website weer online.
Review over: Mobile Vikings
Super service
Super service, geen enkel probleem meer nu. Konden een dag later al een technieker sturen.
Review over: Komrads
Heel tevreden
Ik heb de slip-ons besteld en ze zien er even mooi uit als op de foto's! Ze vallen misschien een klein beetje groot uit (maar niet genoeg om een maat kleiner te nemen?).
Review over: INNO
meer als 6 weken aan het wachten op…
meer als 6 weken aan het wachten op pakketje. Nauwelijks communicatie langs Inno kant. Verschillende mails gestuurd en ze gingen het controleren & terugkomen naar mij... Niks meer van gehoord. Zeer slechte klantenservice
Review over: Drogisterij Plus
Goed
Goed verlopen
Review over: Connections
vliegtickets Bangkok Airways
Ik ben absoluut niet te spreken over de service van Connections.
In januari 2020 boek ik online voor twee personen twee vluchten van Bangkok Airways (Phuket - Koh Samui en Koh Samui - Bangkok) voor een rondreis in Thiland in de zomervakantie via Connections. In de aanloop naar de zomer wordt het duidelijk dat omwille van corona reizen naar Thailand niet mogelijk zal zijn en begin ik alle boekingen voor onze geplande reis te annuleren.
Op dat moment geraak ik niet binnen bij de helpdesk van Connections die allicht over bevraagd is door de hele coronasituatie. Ik stap daarom zelf naar een Travelshop van Connections bij mij in de buurt om een medewerker te kunnen spreken met de vraag wat er met mijn geboekte vluchten kan gebeuren. Daar wordt mij verzekert dat het bedrag gerecupereerd wordt en dat ik dat opnieuw kan gebruiken om in de toekomst nieuwe vluchten te boeken.
Nu het er na twee jaar naar uitziet dat reizen in de zomervakantie opnieuw mogelijk zal zijn en ik effectief de vluchten opnieuw wil boeken stelt Connections ineens dat zij nooit een terugbetaling ontvangen hebben van Bangkok Airways en dat zij als "doorverkoper" juridisch geen enkele verplichting hebben. De tickets zijn ondertussen niet meer geldig en kunnen niet meer herboekt worden. Nochtans werd mij in de Travelshop gegarandeerd dat dit wel mogelijk zou zijn.
Connections zelf nam op geen enkel moment met mij contact op en ik kreeg nooit een melding dat er een probleem zou zijn.
Ik vraag mij af welke inspanningen er effectief gebeurd zijn om bij Bangkok Airways een recuperatie of omboeking te bekomen en vindt het onbegrijpelijk dat ik op geen enkel moment bijkomende informatie van Connections ontvangen heb om te signaleren dat er eventueel een probleem zou zijn.
Om dan nu te stellen dat je enkel wettelijke doorverkoper bent en juridisch niet aansprakelijk getuigt mijns inziens van weinig respect voor je klant.Review over: PatPat
Doorverkoop uit China & slechte klantenservice
Ik kwam er te laat achter dat het gewoon doorverkopen van aliexpress is. Binnen een paar uur proberen te annuleren, na 24 uur reactie dat ze het verzendproces niet kunnen stoppen. In dezelfde mail staat dat ze op 1 item wachten voor ze zouden verzenden én dat processing time minimaal 3 dagen is. Direct gereageerd om ze daar op te wijzen en vervolgens pas 3 dagen later na verzenden reactie. Meerdere malen gevraagd om retourinstructies en vergoeding van de retourkosten (omdat ze de order mijns inziens prima vóór verzenden konden annuleren). Instructies laten al meer dan 10 dagen op zich wachten (meerdere malen gemaild om te vragen waar het blijft) en al ruim 18 dagen geen enkel antwoord over het vergoeden van retourkosten. Slechte klantenservice, geen duidelijkheid. Aanvulling: na mijn bericht hier weer contact gekregen met de klantenservice, nu met een persoonlijke reactie. Binnen 2 dagen is er een passende oplossing geboden.
Review over: Klook
Gemakkelijk en klantvriendelijk
Heel makkelijk doordat alles met e-tickets werkt, al vaak gebruikt van gemaakt, ideaal!