Alle reviews van Elien

  • Review over: Pippa Equestrian

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alles was inorde !

    Alles was inorde !


  • Review over: Hey!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Deze provider is echt heel slecht

    Deze provider is echt heel slecht. Ze hebben een chat voor vragen, maar de personen die hierachter zitten kunnen eigenlijk helemaal niets doen en ze weten ook van niets. Ik wou naar hen overschakelen, mijn oude abonnement werd gestopt, maar Hey! activeert mijn nieuwe abonnement niet. Ze beweerde eerst dat dit om een technisch probleem ging dat na het weekend ging opgelost worden. Op maandag gebeurde er helemaal niets. Wanneer je de customer service contacteert, zeggen ze hetzelfde als vorige week 'we zullen het zo snel mogelijk verhelpen'. Het duurde meer dan een uur voor 1 antwoord te krijgen, daarna +- 20 minuten per antwoord.


  • Review over: Pakske

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Superlijst

    Superlijst! Je hangt niet vast aan een winkel en kan alles op voorhand al kopen. Je geeft dan de artikelen en prijzen in en krijgt het geld terugbetaald, terwijl ke wel al van dag 1 je gerief in huis kan hebben. Het geld ontvang je snel en het is overzichtelijk wie wat gedoneerd of gekocht heeft


  • Review over: HelloFresh

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niks

    Dikke afzetterd! Gewoon geld van je rekening halen zonder dat je een box besteld hebt vinden ze daar normaal?! Maar geld teruggeven?? Nee hoor dat doen ze niet. Dikke afzetters!!!!!!!!!!!! NOOIT BIJ BESTELLEN

    Zelfde ervaring gehad : twee leveringen aan de deur geweigerd omdat ik nooit bestelling geplaatst heb, enkel gekeken of hun menu's bij onze smaak pasten. Dat was niet zo , dus heb ik nooit bestelling geplaatst. Achteraf gezien dat ze inderdaad 2x geld van mijn Paypal-account gehaald hadden. Ik heb klacht neergelegd bij Paypal en hen geblokkeerd. Derde keer levering terug geweigerd, terug hebben ze geprobeerd geld af te halen, maar dat ging dus niet. Ze hebben zelf incasso-bureau ingeschakeld ! Uiteindelijk hebben ze derde factuur geannuleerd, maar mijn geld hebben ze nooit teruggetort, ondanks dat ze me mondeling dat wél beloofd hebben.
    Oplichterspraktijken, noem ik dat.

    Elien, misschien eens samen komen en zien wat we kunnen bereiken door het inschakelen van een advokaat ? Bij mij hebben ze zo zo'n 150 Euro afgehaald. Laat maar iets weten (marielle@infobrochure.be)

    zelfde ervaring, degoutant! Ik ga opnieuw over naar het vertrouwde foodbag. Mij zien ze hier nooit meer terug


  • Review over: BASE

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zeer klantonvriendelijk

    Zeer klantonvriendelijk! Betaling lukte niet op tijd door technische problemen maar hier is geen oor naar, zonder herinnering gewoon alles geblokkeerd en extra kosten aangerekend. Dit aangekaart maar wordt geen gehoor aan gegeven!