Alle reviews van Jimmy

  • Review over: Startselect

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Heel goede ervaring

    Heel goede ervaring


  • Review over: Scalahosting

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    answered my question perfectly

    answered my question perfectly


  • Review over: Bergfreunde

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Top webshop voor alles outdoor

    Top webshop voor alles outdoor. Snelle levering, met kennis van zake


  • Review over: Saxo Bank

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vragenlijsten

    De twee opmerkingen die ik wil geven zijn de vragenlijsten invullen. Waarom geen feedback geven? Van je fouten kan je leren. Waarom als je handeld in bv dollars niet rechtstreeks omzetten in EURO bij aankoop/verkoop producten zodat je kan zien wat je moet betaen?


  • Review over: Albelli

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Makkelijk om zelf de foto’s te plaatsen…

    Makkelijk om zelf de foto’s te plaatsen die je wilt en een super product om lekker elke dag in te kijken


  • Review over: Steel & Barnett

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zeer mooi product

    Zeer mooi product. Mooie afwerking.


  • Review over: Norton

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Frustrerend bedrijf

    Abonnement van € 50 per jaar genomen. Wordt na 11 maanden ineens nogmaals € 105 afgeschreven. Blijkbaar zijn dat de verlengingskosten (terwijl het eerste jaar dus € 50 was) en doen ze dat EEN MAAND te vroeg. Vervolgens heel vele moeite doen om contact te krijgen. Chat werkt niet (waarschijnlijk iets met m'n cookies maar geen idee hoe ik dat op kan lossen). Dus ik zit nu al 15 minuten in de telefonische wachtrij met een muziekje dat steeds van volume 1 naar 100 gaat in een paar seconden, m'n oor doet er gewoon pijn van. Maar wat ik nog het meest vervelende vind van Norton: ik ben (was) een betalende klant en krijg constant popups voor het kopen van extra producten. Ik ben dit bedrijf echt gaan haten hierom en samen met deze smerige truck om even een maand te vroeg € 105 af te schrijven ben ik er helemaal klaar mee. Ik lees hier dat meerdere mensen die popups vervelend vinden en Norton reageert daarop met de vraag om contact met hun klantenservice op te nemen om dat door te geven. Zo werkt het natuurlijk niet. Als je klanten wil behouden zorg je gewoon dat deze frustrerende functionaliteiten stoppen. Waarom moeten ze dat nogmaals via de klantenservice doorgeven? Terwijl ik deze review schreef heb ik iemand aan de telefoon gehad, en dat was wel netjes afgehandeld. De verlenging wordt teruggedraaid en het geld wordt teruggestort. Maar voor mij is de schade al gedaan en ik zal niet meer terugkeren naar Norton. Dus om op te sommen: - 1e jaar is veel goedkoper dan de rest van de jaren - Automatische verlenging gebeurt al na 11 maanden - Als abonnee wordt je constant gevraagd om nóg meer geld aan Norton uit te geven - Het is moeilijk om in contact te komen Het zijn voor mij te veel trucjes om onoplettende mensen geld afhandig te maken. Norton geeft me als betalende klant gewoon het idee dat ik in een soort scam ben getrapt.


  • Review over: Orange

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Orange klantendienst totaal niet technisch opgeleid, te veel in wacht gezet worden

    Orange België Klantendienst is niet technisch opgeleid. Je wordt tijdens 1 gesprek tot 5x toe in de wacht gezet. Als er dan een dossier naar de backoffice wordt doorgestuurd bellen er mensen die nauwelijks Nederlands kunnen spreken en ze proberen u als business klant snel af te wimpelen. Problemen aankaarten zoals bellen via 4G(VoLTE) dat niet werkt overal verstaan ze niet goed terwijl ik alle troubleshooting al voor hun heb uitgevoerd. Graag mensen in dienst nemen die meer met klanten technisch kunnen opvolgen. Als ik zo'n support moest leveren in mijn vorige bedrijven was ik al lang ontslagen!


  • Review over: TaartenWinkel

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Te laat en te weinig.

    Voor de kerst de kerstboom brownies besteld. 4 dozen met 6 stuks. Met opzet al een dag extra genomen om zeker te zijn dat het op tijd zal zijn. Speciaal nog met hun gebeld. En werd verzekerd dat die dag extra zou helpen om gegarandeerd op tijd te hebben. Uiteindelijk een dag te laat 1 doosje met. 5 stuks ontvangen. En met 6 kleine kinderen, kunnen we dat ook niet gebruiken. Verrassing volledig in het water gevallen. Zoals uit antwoord van taartenwinkel, issue is netjes opgepakt en opgelost door hun. Hoop dat er een goede oplossing gevonden wordt om het in de toekomst te voorkomen. Degene die we ontvangen hadden hebben we geproefd en waren erg goed en leuk.


  • Review over: AppelHoes

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Klantenservice kan iets beter

    Bestelling geplaatst op 18 december. 3 dagen later op 21 december nog geen verzendmail ontvangen. Omdat ik zelf erg ongeduldig ben had ik al elders een ander gsm hoesje besteld dat de dag erna in huis was. Dus dacht ik laat ik de bestelling retour melden, er is toch nog niets opgestuurd, lekker makkelijk, moet ik niet retouren en appelhoes minder administratie werk. Wordt de retour op 21 december zonder reden afgekeurd. Na zelf contact te zoeken via telefoonnummer (geen antwoord), via whatsapp bellen, neemt niemand op, via whatsapp appen, krijg eindelijk reactie. Weten ze me te vertellen dat er blijkbaar geen betaling gekoppeld is aan de order. Leuk? Maar het geld is wel van mijn rekening €60 +/- en tot op heden geen terugbetaling ontvangen of iets dergelijks. Dus naar mijn inziens wel degelijk betaald en ontvangen door hun. Fouten kunnen gebeuren, geen probleem. Appelhoes gaf aan dit ook vreemd te vinden en ging het nakijken. Hierbij stelden ze de vraag: "Wilde u de bestelling nog ontvangen?". Waarop ik antwoord: "Indien mogelijk wel ja". Hierop volgt 4 uur later ineens een melding dat ze niet beschikbaar zijn. De dag erna sturen ze: "Maar u heeft wel een retouraanvraag aangemeld, dan de bestelling niet verzonden hoeft te worden?" (inclusief spellingsfout). Leek me toch duidelijk dat ik aangegeven heb de bestelling graag te willen ontvangen? Maar goed. Hierna volgt nog wat uitleg over de situatie langs mijn kant en blijft het erg stil. Uiteindelijk vraag ik wat er nu gaat gebeuren en vragen ze opnieuw: "Dat is afhankelijk van u, we geven aan dat het alsnog verstuurd kan worden als u dat wenst. Maar het is wat vreemd dat u een retour aanmeld terwijl het nog niet verzonden is en het alsnog dan wel wilt ontvangen." Hier is weinig vreemds aan in mijn ogen, ik heb elders besteld, binnen 1 dag geleverd gekregen dus deze bestelling is/was in principe overbodig vanaf dat moment. Zij keuren mijn retouraanvraag af, terwijl het wettelijk verplicht is retouren te aanvaarden binnen X dagen. Vervolgens gaan ze moeilijk liggen doen over wat ik nu precies wil door te blijven vragen. Hierop heb ik dan aangeven geld terug te willen. Zodra ik dit geld ontvang zal ik dit hier posten met de datum. Retour is aangemeld sinds 21 december en afgekeurd. Tot op heden ook nog geen bericht ontvangen van hun of ze nu wel of niet mijn geld ontvangen hebben. (Al is daar weinig discussie over gezien het volgens mijn bank overgeschreven is naar hun en daar ontvangen is, heb dit inmiddels bevestigd gekregen van mijn eigen bank) PS. het valt me wel op als ik hier de reviews bekijk dat hun klantenservice énorm snel is om hier reacties te plaatsen. Als ze eens met die motivatie hun klanten waarbij het misloopt op vlak van betalingen en/of leveringen zouden helpen zouden ze er enorm op vooruitgaan denk ik. Update 20231222 18:28: Melding gekregen van appelhoes dat het geld wordt teruggestort.


  • Review over: Grailed

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    I was victim of a scam by the buyer

    I was victim of a scam by the buyer, who asked to reverse the transaction upon receiving the item I sold him. PayPal has been useless and (again) couldn't/wouldn't do anything about and they eventually withheld my funds. I was left without the product and the payment. I have to thank Grailed for doing the right thing and refunding me for what I was owed. I say it again, in many years of sales, this is the only platform of this kind where I still feel safe to sell my products. Thank you Grailed.


  • Review over: SSLs

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Everything was perfect

    Everything was perfect. This was the simplest quickest without any need to beg and jump through hoops experience.


  • Review over: Remschijf

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Top zaak snel geleverd super…

    Top zaak snel geleverd super vriendelijke mensen super prijs gewoon goed ik zou hier je spullen bestellen


  • Review over: Case2go

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling (nog) niet ontvangen en geen reacties van Case2Go

    Bestelling op 26 januari 2023 via Bol.com. Tot op heden vernomen via de klantenservice van Bol.com dat er nog niets is uitgeleverd. Belofte was voor uiterlijk 30 januari 2023. Waarschijnlijk niet meer mogelijk want op zondag en maandag bezorgen ze in NL geen huispost. Ik heb op al meerdere keren gecommuniceerd via verschillende kanalen en nergens een reactie op gekregen. Mooie teksten op de website besteld voor 18:30 uur, morgen in huis. Jaja, het is nu nog niets eens verzonden. Voor mij de laatste keer dat ik hier een bestelling plaats. Na enkele contactmomenten met de klantenservice de opnieuw verzonden bestelling alsnog ontvangen. Bedankt Case2Go.


  • Review over: Footshop

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Prima!

    Prima levering, goed product. Mijn ervaring is anders dan de meeste op deze site. De communicatie van sommige mails verliep in het Tsjechisch wat verwarrend over kan komen maar waren gewoon updates over leveringen.


  • Review over: Voidu

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Red Dead Redemption

    Ik heb bij Voidu Red Dead Redemption 2 aan geschaft. Dit werkte erg prettig en soepel, en de deal/korting is extreem goed, Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition voor 30,58 USD$. Ik heb zojuist een account gemaakt, de game betaald, de gamecode per e-mail ontvangen, ingelogd op Rockstar, de gamecode in de Rockstar-app geschreven en de game vervolgens geïnstalleerd. Het ging beter dan ik had verwacht en de service tot kwaliteitverhouding bij voidu is erg goed. Het spel draait verder ook gewoon goed en de online services lijken beschikbaar en werkend te zijn.
    Ik kan deze webshop daarom zeker ook aan anderen aanbevelen.


  • Review over: Orange

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vast internet

    Orange, ik ben al jaren klant bij jullie. Op 23 oktober verhuis ik. Dat heb ik vele weken voordien doorgegeven aan jullie, en jullie technieker heeft op 23 oktober de tv-versterker, en een nieuwe modem geplaatst. Hij heeft ook gekeken of ik de tv-decoder juist had geïnstalleerd. De coax-kabel buiten heeft hij aangekoppeld aan de lantaarnpaal.
    Sindsdien heb ik geen vast internet.
    Jullie zeggen dat dat aan Telenet ligt aangezien zij de activatie van die kabel moeten doen.
    Na een hoop telefoontjes met de klantendienst (telkens 45 minuten kwijt, veel naar het muziekje geluisterd) krijg ik als datum dat op 16 november een technieker van jullie zal langskomen in de voormiddag. Ik wacht die voormiddag braaf op jullie technieker, maar die komt nooit opdagen. Na de middag bel ik jullie: ah ja, die afspraak is verzet. De klant op de hoogte brengen was blijkbaar niet nodig.
    Ik heb tijdens mijn vele telefoontjes met de klantendienst regelmatig gevraagd dat ze me intussentijd een Flybox zouden opsturen, zodat ik toch deftig internet zou hebben om op te telewerken (jawel, we zitten in een lockdown, dus vele mensen telewerken). Dat wordt steeds geweigerd. De reden: mijn vast internet zou toch snel in orde komen. Intussen is wel bewezen dat dat niet het geval is! Als ze gewoon enkele weken geleden al een Flybox hadden gestuurd kon ik intussen toch al op wat deftiger internet werken.
    Ja, momenteel moet ik telewerken via de mobiele data van mijn gsm. Iedereen begrijpt wel dat dit niet bijzonder snel is, niet bijzonder stabiel, en dat je mobiele data er zo doorheen vliegen.
    Om deze laatste reden, aangezien Orange sinds 23 oktober in contractbreuk is, vullen de medewerkers van Orange mijn mobiele data aan met telkens 1Gb, telkens wanneer ik de klantendienst bel (jawel telkens weer 45 minuten kwijt). Aangezien telewerken ook inloggen op de servers van het kantoor is, videoconferenties houden, enz... kom je niet lang toe met dat beetje data. Dus, dat is bijna elke dag weer bellen naar de klantendienst.
    Drie maal hebben ze beloofd dat een klachtendienst van hun contact zou opnemen met me. 1 maal heb ik inderdaad een heel behulpzame man aan de lijn gehad, die wel weigerde om een Flybox te zenden, maar wel ineens 12Gb data kon geven. De 2 andere malen hebben ze me niet eens gecontacteerd.
    Vandaag bel ik terug naar de klantendienst, want, jawel, de data waren weer op, en nu zegt een medewerker van Orange dat hij geen mobiele data bijgeeft. Ik vraag hoe ik dan moet telewerken, en wijs erop dat Orange contractbreuk pleegt, maar daar trekt hij zich niets van aan.

    Ik kan iedereen dus afraden om klant te worden bij Orange!


  • Review over: Vistaprint

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    perfect om zelf te ontwerpen,zonder een…

    perfect om zelf te ontwerpen,zonder een duur ontwerpbureau te moeten inschakelen


  • Review over: M2 Trading

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte spullen ik heb een vsnaar…

    Slechte spullen ik heb een vsnaar gekocht in mei 2019 voor mijn piaggio mp3 400cc LT de vsnaar zou van kavler moeten zijn de prijs 70.90 daYco Pirelli 8190K . Deze vsnaar heeft er 1500km opgezeten gister reed ik op de snel weg op de linker baan ineens viel de motor uit en rook een vieze verbrande rubber geur (levens gevaarlijk) tog de mp3 op de vlucht strook gekregen en ja hoor ik kwam er achter dat de vsnaar kapot was .vervolgens carter open gemaakt en heel de vsnaar was verdwenen heel mijn koppeling zat onder de touw van de vsnaar . Gelijk een bericht gestuurd na M2 trading en vervolgens krijg je een onzinnig verhaal over montage dat dat niet goed gegaan zou zijn onzin ik sleutel al 25 jaar aan piaggio scooters en motor scooters een vsnaar kan er maar op 1 manier op .daar gaf ik een weer woord op van dat zou niet mogen vooral met een nieuwe vsnaar waar door ik meerdere onzin reacties kreeg en geen oplossing of een nieuwe snaar het zelfde met een achterband slijt supper snel daarom raad ik u af om bij m2 trading onderdelen die slijten aanteschaven uit eindelijk kost het mij nu meer geld dan dat ik een orginele vsnaat van piaggio had gehaald en een michelin achterband