Alle reviews van Libert
Review over: Zwembad
Ophalen van product vanuit Nederland
Het was echt super handig dat ze goed hadden meegedacht en het product al klaar hadden staan toen ik langskwam om het op te halen. Echt top service!
Review over: Megazip
Onderdelen voor mijn auto
Ik heb wat onderdelen gekocht voor mijn auto en de service was echt geweldig! De communicatie verliep vlot en ze hebben echt hun best gedaan om ervoor te zorgen dat ik mijn auto op tijd klaar had voor de keuring. Ik zou hen zeker aanbevelen aan iedereen die onderdelen nodig heeft!
Review over: Onkruidbrander
onkruidbrander, kwam incompleet aan, 2 aparte leveringen
Ik heb onlangs een onkruidbrander gekocht en helaas kwam deze niet compleet aan. Ik probeerde hen te bellen, maar helaas kreeg ik geen contact. Meteen maakte ik me zorgen en dacht dat ik misschien opgelicht was. Gelukkig bleek dit niet het geval te zijn, want mijn ontbrekende items werden netjes in 2 aparte leveringen nageleverd. Uiteindelijk heb ik alles goed ontvangen en ben ik tevreden over de service. Ik zal zeker in de toekomst opnieuw bestellen en heb veel vertrouwen in dit bedrijf.
Review over: Air Serbia
Vlucht naar Belgrado
Ik heb echt een verschrikkelijke ervaring gehad met Air Serbia. Het heeft maar liefst vijf maanden geduurd voordat we ons geld terugkregen, en dat was pas nadat we erop hadden aangedrongen omdat ze voorstelden om niet terug te betalen. Uiteindelijk hebben ze niet alleen de taxikosten vergoed, maar ook wat extra geld voor de tickets. Maar dat was niet genoeg om de frustratie en teleurstelling van het lange wachten en het gebrek aan communicatie goed te maken. Ik ga zeker niet meer met hen boeken.
Review over: Frisland
Blikjes frisdrank en energy drinks
Handig om online te bestellen, betalen met Klarna is echt een meerwaarde. De klantendienst en de levering zijn super vriendelijk en betrouwbaar. De pakketjes worden netjes en op tijd geleverd, en het is handig dat dit ook 's avonds kan gebeuren.
Review over: HSN
Aankoop van koffers
Ik heb koffers besteld en de kleur die ik wou was blijkbaar uitverkocht. Maar de volgende ochtend zag ik dat de kleur die ik echt wou eigenlijk nog niet uitverkocht was. Dus toen ik belde om mijn bestelling aan te passen, zeiden ze dat dat niet kon omdat mijn bestelling nog niet verzonden was. Ze beweerden dat andere klanten de items waarschijnlijk al in hun winkelmandjes hadden, daarom waren ze niet beschikbaar. Maar voor mij betekent 'niet beschikbaar' niet hetzelfde als 'verkocht'. Ze zeiden dat ik het item kon terugsturen en opnieuw kon kopen, maar nu zit ik vast met een kleur waar ik niet echt blij mee ben. Ik vind dat er op zijn minst een venster van 12 uur moet zijn om wijzigingen aan te brengen om de klanten tevreden te houden.
Review over: April Beauty
Lip gloss en oogschaduw
Wat een leuke aankopen! Ik ben zo blij met mijn lip gloss en oogschaduw. De lip gloss ruikt echt heerlijk en de oogschaduw blijft de hele dag mooi zitten. De kleuren zijn ook super mooi en passen perfect bij mijn outfits. Super blij met deze spulletjes!
Review over: Jimmy Lion
Comfy socks
Soms moet je gewoon een bedrijf een kans geven, zelfs als je slechte recensies hebt gelezen. Dat is precies wat ik deed toen ik een paar sokken kocht. Anderen hadden me gewaarschuwd, maar ik wilde het zelf proberen. En eerlijk gezegd, ik was aangenaam verrast. Mijn bestelling werd snel verwerkt en ik kreeg mijn pakje binnen enkele dagen. De sokken waren van goede kwaliteit en super comfortabel. Ik snap echt niet waarom er zoveel slechte reviews zijn, want mijn ervaring was echt top!
Review over: Go To Webinar
onprofessioneel samenvoegen van accounts
Al een tijdje hebben ze moeite om mijn betaling te verwerken zonder resultaat. Telkens als ik lang moet wachten om een agent te bereiken, lukt het plots wel. Ze gebruiken gewoon de kaart die al op mijn account staat. Niemand lijkt nog het account te beheren. Ik vraag me af waarom ik al maandenlang antwoord geef op al hun betalingsmails en deze doorstuur naar al mijn bekende contacten, maar er niets verandert. Zelfs vandaag zeggen de agenten dat ze mijn kaart zullen verwerken, maar vertellen me dat de producten nog steeds aparte accounts hebben. Ik bel beide, en beiden hebben geen probleem om mijn betaling te verwerken. Uitleg? Geen idee, maak je geen zorgen. Mijn accountmanager? Het nummer dat ze me geven gaat naar een voicemail zonder naam. Het is één grote chaos. Dit bedrijf lijkt wel 4 of meer losstaande bedrijven te zijn. Ze hebben LogMeIn, GoToMeeting, GoToConnect en Jive, waarvan ik denk dat ze deze laatste gaan dumpen. En de productnamen in het beheerdersgedeelte komen niet overeen met de productnamen die je na jaren van een onvolledige samenvoeging van de bedrijven aankoopt. Ze hebben aparte beheerderssites voor de producten en je moet 3 of 4 beheerderssites raadplegen om dezelfde medewerker te beheren. Het is echt een rommeltje.
Review over: OCTA+
Friendly and efficient customer service
De klantenservice in deze zaak is geweldig! Ze luisteren echt naar uw behoeften en reageren snel. Het is een verademing vergeleken met andere aanbieders.
Review over: Pakske
Geboortelijst samenstellen
De geboortelijst van Pakske is echt handig in gebruik. Als nieuwe ouder was ik aangenaam verrast door hoe makkelijk het was om artikelen te selecteren en toe te voegen. We wilden vooral tweedehands spullen toevoegen vanuit ons ecologisch standpunt, en de website was daar perfect voor. Echt een aanrader voor toekomstige ouders die op zoek zijn naar een eenvoudige en duurzame manier om hun geboortelijst op te stellen.
Review over: Homelike
Aankoopervaring
Mijn ervaring met dat bedrijf was echt top. Al mijn vragen werden snel beantwoord en zowel de klantendienst als de verhuurder waren echt behulpzaam en vriendelijk. Ik ga zeker nog eens van hun diensten gebruik maken in de toekomst.
Review over: Orchestra
Aankoop van kinderkleding en accessoires
De kleren die ik gekocht heb bij dat bedrijf waren echt wel van goede kwaliteit en zagen er mooi uit, maar de prijzen waren wel aan de hoge kant vergeleken met andere winkels. De service in de winkel was wel vriendelijk en behulpzaam, maar ik vond dat online bestelproces toch wel wat verwarrend. De levering van mijn bestelling duurde ook langer dan ik had verwacht, dat vond ik wel een beetje teleurstellend.
Review over: Skyscanner
Bemiddeling tussen organisatie en klant
Skyscanner heeft me echt geholpen bij een probleem met een organisatie waar ik via hun site terechtkwam. De klantendienst was super snel en effectief in het oplossen van het probleem, dus ik zal zeker opnieuw tickets zoeken op hun website in de toekomst.
Review over: Babor
HY-ÖL reinigingsolie
De reinigingsolie van HY-ÖL van dit merk is echt geweldig voor mijn huid! Het reinigt grondig en zacht, en laat mijn huid fris en gezond aanvoelen. Ik ben echt onder de indruk van de resultaten en zou dit product zeker aanraden aan anderen die een effectieve reiniging zoeken.
Review over: DAZN
Teleurgesteld in doelgroep
Het spijt me dat het bedrijf zich enkel richt op een specifieke doelgroep. Ik vind dat het eerlijker zou zijn als het aanbod voor iedereen toegankelijk is, ongeacht hun financiële situatie.
Review over: Vila
Express levering van broeken
Ik ben echt teleurgesteld over de service die ik heb gekregen bij mijn laatste aankoop met express levering van broeken. Ik had mijn bestelling geplaatst en zou het eigenlijk binnen twee dagen moeten ontvangen. Maar een week later zijn mijn broeken er nog steeds niet. Ik heb vorige donderdag een e-mail gestuurd naar de klantendienst, maar heb nog geen antwoord gekregen. Dit is écht niet oké en het frustreert me enorm.
Review over: Boohoo
Zwangerschapsjurken, lange levertijd
Ik heb onlangs zwangerschapsjurken bij jullie besteld, maar het duurt al 2 weken zonder enige update. Als ik mijn bestelnummer invoer bij de track en trace service, kan het systeem mijn bestelling niet vinden. Dit is echt frustrerend, vooral omdat mijn uitgerekende datum nog maar 3 weken weg is en ik graag mijn bestelde jurken zou willen dragen. Ik heb €200 uitgegeven en ik hoop echt iets te horen over mijn bestelling.
Review over: Bellelily
Late levering, trage reactie op retourverzoek
De klantendienst heeft verschillende keren contact met me opgenomen om het probleem met mijn bestelling op te lossen. Ze reageerden op mijn vraag en ik kijk uit naar een volledige oplossing voor mijn retourzending. Ik zal je op de hoogte houden. Slechte klantenservice: pas na Thanksgiving mijn pakket ontvangen, lang wachten op antwoord over retouraanvraag. Nog steeds wachtend om mijn ongeopende pakket terug te sturen.
Review over: Mindbodygreen
Boeken over gezonde voeding en mindfulness
Dit platform heeft echt een geweldige keuze aan boeken die gaan over gezonde voeding en mindfulness. Ik heb al zoveel nieuwe recepten en tips ontdekt, echt super interessant!
Review over: Eurogifts
Balpennen met digitale proefdrukken
Ik heb onlangs balpennen besteld bij Eurogifts en ik ben echt super tevreden over de service die ik gekregen heb. Het was zo handig dat ze digitale proefdrukken aanbieden, zo kon ik goed inschatten hoe mijn persoonlijke balpennen er zouden uitzien. Het advies dat ik kreeg was echt top en ik kreeg snel antwoorden op al mijn vragen. De mensen daar waren zo behulpzaam en dachten echt met me mee. En er was zoveel keuze aan balpennen en de prijzen waren echt goed. Ik zou Eurogifts zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar persoonlijke cadeautjes.
Review over: WE-Vibe
beste ooit
Mijn oplaadkabel begon raar te doen na een jaar, maar de klantendienst was echt super behulpzaam en stuurde me gratis een vervangexemplaar op. Binnen de kortste keren was het probleem opgelost, dus bedankt aan het hele team!