Alle reviews van Luc Tack

  • Review over: Dag Allemaal

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dag Allemaal

    Abonnement M0039294686

    Beste,

    Op 23/01/2024 ontvan ik een bericht waar men mij er attent op maakt dat mijn betaling via kredietkaart niet is gelukt.

    Ik regel de bataling meteen via de link die u mij op dit schrijven toestuurt.

    Onmiddellijk vraag ik via uw website aan de klantendienst of het mogelijk is mijn betalingswijze te wijzigen via domicieleiering.

    Op 25/01/2024 contacteerd Mevrouw Thirza Jansen me op een heel profesionel wijze via mail met de boodschap dat dit geen enkel probleem is en ze vraagt me enkele gevens ter verificatie door te sturen wat ik meteen ook doe.

    Op 30/02/2024 mailt de Heer Jan Hanssens me dat het huidige abonnement zal stop gezet worden en dat ik maar telefonisch contact moet nemen om me te engageren voor een volledig nieuw abonnement.

    Onmidelijk ontvang ik een mail van Mevrouw Ines Titeca met “Bevestiging: stopzetting van het abonnemet. In deze mail staat te lezen:”We vinden het jammer dat je het abonnement op Dag Allemaal hebt beeindigd. Hierbij bevestigen we dat je vanaf 31/12/9999 geen magazine meet zal ontvangen.”

    Ik mail onmidelijk naar de klantendienst omdat ik hier helemaal niet om gevraagd heb en gaarg een rechtzetting wou.

    Helaas sinds dan doodse stilte , pure kafka.

    Dit abonnement betaal ik voor mijn moeder die 89 is en deze kranige dame begrijpt helemaal niet waarom zij haar tijdschrift niet meer ontavngt sinds dien.

    Mijn vraag:
    1) Waarom ontvangt zij geen tijdschrift meer aangezien de betaling is voidaan en men mij bevestigd dat ze vanaf 31/12/9999 geen magazine meet zal ontvangen?
    2) Hoelang denkt DPG Media nog nodig te hebben om gewoon mijn betalings wijze te wijzigen zoals gevraagd en me geen nieuw abonnement aan te smeren.
    3) Welke compensatie denkt DPG Media toe te kenne voor deze absurde toestand?
    Met vriendelijke groeten,

    Tack Luc


  • Review over: LEDshop Groenovatie

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Waardeloze service

    Op 7/12/2021 kocht ik een led strip van 5 meter bij “LEDSHOP Groenovatie” en dit via Bol.com. Bij het aansluiten bleken op 2 plaatsen respectievelijk 3 en 6 led lampjes niet te branden. Het probleem werd onmiddellijk ter kennis gebracht aan “LEDSHOP Groenovatie” Op vraag van “LEDSHOP Groenovatie” diende ik verschillende vragen te beantwoorden en foto’s over te maken van het defecte product, de productverpakking, de armatuur, de dimmer en de transformator. Ik heb op alle vragen geantwoord (er werd geen dimmer en sensor aangesloten) en een tiental foto’s overgemaakt, met uitzondering van een foto van de led transfo omdat deze was weggewerkt in de aluminium frame van de wandkast. Ik heb dat ook uitgelegd aan de hand van foto’s. Blijkbaar was dat het antwoord dat LEDSHOP Groenovatie zocht, want ik kreeg het volgend antwoord: “”Ik heb hier nog even overlegd en wij hebben toch echt een foto nodig van de transformator die u in gebruik heeft, anders is het helaas niet mogelijk om het in garantie af te werken.”” Ik heb dan uiteindelijk terug de kast gedemonteerd en een duidelijke foto genomen van de led transformator, zoals gevraagd alsook de verbinding gecontroleerd. Na het overmaken kreeg ik evenwel het volgend antwoord: “”Wellicht kunt u even proberen dep lus en dem in om te draaien om te zien of het dan wel werkt? Het is hierdoor niet goed te zien hoe u het op de LED transformator heeft aangesloten. wellicht kunnen we daar de eventuele fout nog bij achterhalen.”” De LED transformator is aangesloten op de rest van de led strip van LEDSHOP Groenovatie. Deze aansluiting werkt en alle led lampjes branden. Waarom moet ik op de goed werkende led strip de draden wisselen? Begrijp wie begrijpen kan. Ik heb uiteindelijk na 8 mails en het overmaken van 10 foto’s, het defecte stuk led stip geretourneerd. Ik krijg als antwoord: “”Helaas kunnen wij daar dan vrij weinig mee omdat we niet kunnen zien hoe u het heeft aangesloten””. Gezien enige reactie uitbleef heb ik de klantendienst van Bol.Com in kennis gesteld van mijn wedervaren. Daarop besliste bol.Com om zelf financieel tussen te komen. We zijn zeer ontgoocheld in LEDSHOP Groenovatie, die aangeeft naar een oplossing te zoeken, maar in werkelijkheid enkel zoekt naar een drogreden om niet te moeten voldoen aan hun garantieverplichting. Het is mijn eerste en ook mijn laatste aankoop mij LEDSHOP Groenovatie.