Agoda Reviews
Reviews (17)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Hotelboeking in Japan
Onlangs heb ik een hotel geboekt in Japan via Agoda vanwege de mooie prijs. Helaas kwam ik er later achter dat ik veel meer moest betalen dan ik had verwacht door de wisselkoersen van Agoda. Dit zorgde ervoor dat de uiteindelijke prijs meer dan 20% hoger was dan de huidige koers, wat ik echt niet eerlijk vond. Ik had wel verwacht dat er een klein verschil zou zijn, maar dit sloeg echt alles en voelde echt niet goed aan.
Geslaagde hotelovernachting
Ik heb een hotelovernachting geboekt via Agoda en na meer dan 20 minuten kreeg ik te horen dat er geen reservering kon worden gemaakt. Tijdens het proces kon ik de transactie niet annuleren en het geld was al betaald. Ik had betaald via iDeal, zoals Agoda had aangeboden. Nu zit ik vast met de betaling en geen reservering. Het is echt frustrerend en de service is slecht. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen? Dit moet echt beter worden geregeld door Agoda.
Mijn boeking liep fout
Agoda heeft serieus geblunderd door per ongeluk twee keer te boeken en mij dubbel te laten betalen. Nu weigeren ze de verantwoordelijkheid op te nemen en me te helpen.
Onterechte incasso
Gisteren kregen we een mail van een hotel in Nijmegen die ons vertelde dat er een lek was en vroegen ze ons om te annuleren. Dus we, mijn man en ik, besloten om niet te gaan. Het hotel stemde in met de annulering. Maar toch werd er geld van onze creditcard afgeschreven en kan ik nu geen contact opnemen met zowel het hotel als Agoda.
Boeking beloofd beste prijs
Ze vertelden me dat ik de beste prijs zou krijgen voor mijn boeking, maar uiteindelijk verlaagden ze de prijs en reageerden ze niet op mijn berichten. Ze deden lastig over het tonen van bewijs van de lagere prijs op hun eigen website. Ik ben helemaal klaar met Agoda, er zijn betere en betrouwbaardere aanbieders.
2-persoonskamer in Antalya bij Agoda
Mijn partner en ik keken echt uit naar onze vakantie in Antalya en daarom hadden we een tweepersoonskamer geboekt via Agoda voor een goede prijs. Maar toen we gingen afrekenen, schrok ik van de extra kosten die werden aangerekend. Na contact op te nemen met Agoda, bleek dat ik betaald had voor een 'extra persoon' die ik helemaal niet had toegevoegd aan mijn boeking. Agoda beweerde dat ik hiervan op de hoogte was, maar ik herinner me echt niet dat ik dat had gedaan. Zulke dingen kunnen je vakantie echt verpesten, terwijl Booking.com me dit nog nooit heeft laten meemaken.
Problemen met korting
Mijn ervaring was echt teleurstellend toen ik mijn korting wou gebruiken. In plaats van dat de korting van het totaalbedrag afging, werd het juist bijgerekend, wat voor verwarring en frustratie zorgde. Ook was de communicatie via e-mail met verschillende medewerkers verwarrend en inconsistent, soms kreeg ik meerdere antwoorden van verschillende personen. Kortom, dit was echt een negatieve ervaring en ik zal in de toekomst hier niet meer winkelen.
Mislukte korting
Die website was echt verschrikkelijk! Ik probeerde een korting te gebruiken, maar het werkte niet. Toen ik een e-mail stuurde, kreeg ik alleen maar vreemde antwoorden. Ze beweerden dat het kwam door een koersverschil, maar ik had toch besteld via de app! Telkens vroegen ze me om in het Engels te mailen, maar het had geen verschil. De klantenservice was echt heel slecht. Ik ga voortaan op zoek naar andere Nederlandse websites.
Prijs garantie Agoda
Mijn ervaring met de prijsgarantie van Agoda viel tegen. Meteen nadat ik had geboekt, verlaagde Agoda zelf de prijs van het hotel. Toen ik vroeg of ze de lagere prijs wilden toepassen, kreeg ik alleen maar vage tegenargumenten. Ze beweerden bijvoorbeeld dat het niet kon vanwege de annuleringsvoorwaarden van de goedkopere kamer, terwijl hun eigen voorwaarden aangeven dat het om een 'gelijke of betere' prijs moet gaan.
Slechte ervaringen
Ik heb echt een hele slechte ervaring gehad met de app. Ze loopt gewoon niet soepel. Ik had bijna 3 nachten in een hotel geboekt en toen liep de app vast, was mijn mandje leeg en mislukte de boeking. Daarna heb ik na een paar uur een nieuw hotel gezocht voor dezelfde 3 nachten en toen lukte het wel. Maar nu blijkt dat we per ongeluk 2 boekingen hebben voor dezelfde nachten. De helpdesk bood ons alleen maar een tegoed van €19 aan voor hun fout van €180. Echt een hopeloos bedrijf.
Reservation issues
Wat een teleurstelling! Die website werkt totaal niet en die datums kloppen voor geen meter. En als er dan iets misgaat, hoef je zeker niet op hulp van Agoda te rekenen. Ze schuiven gewoon alles door naar het hotel en sturen standaard e-mails. Geen greintje zelfreflectie of enige vorm van vergoeding te bespeuren. Ik denk zelfs dat ze mijn bewijsvideo niet eens bekeken hebben. Belachelijk!
Mijn boeking bij Agoda
Ik heb al verschillende keren geboekt bij Agoda en ik heb nooit problemen gehad. Alles was altijd in orde en ik kreeg altijd wat ik had betaald, zoals ontbijt inbegrepen. De prijzen zijn lager dan bij andere boekingssites, wat geweldig is. Ik was een beetje sceptisch door enkele minder goede beoordelingen, maar besloot het toch eens te proberen. Ik begrijp dat fouten kunnen gebeuren, maar dat geldt niet alleen voor Agoda - dat kan op gelijk welke website gebeuren. En sommige verhalen zijn gewoon moeilijk te geloven. Mensen zijn snel om een negatieve beoordeling te schrijven, maar goede ervaringen worden vaak niet gedeeld. Volgens mijn ervaring is dit bedrijf top!
Last-minute boeking voor 2 overnachtingen met ontbijt
Mijn recente boeking bij Agoda voor een verblijf in Center Parcs was echt top. Ik was eerst wat onzeker door enkele slechte reviews, maar de boeking verliep vlot en alles was geregeld toen we aankwamen in het resort. En het tarief dat ik via Agoda kon vastleggen was ook nog eens veel goedkoper dan op de website van het resort zelf. Helemaal tevreden dus!
Boekingen Family Rooms voor 2 volwassenen en 2 kinderen
Mijn ervaring met Agoda was echt teleurstellend. Ik had Family Rooms geboekt voor 3 nachten voor 2 volwassenen en 2 kinderen, maar toen we onderweg waren naar onze bestemming, ontdekte ik dat de reservering was gewijzigd naar slechts 1 volwassene, waardoor we 2 kamers voor 1 persoon hadden. Het hotel was al duur en Agoda gaf maar vage info over extra kosten die ter plaatse zouden worden toegevoegd voor de extra volwassene. Na 3 dagen wist nog steeds niemand me te vertellen hoeveel die extra kosten precies zouden zijn. Uiteindelijk heb ik alles geannuleerd en ben ik naar een hotel via booking.com gegaan. Niet betrouwbaar! Agoda zou beter duidelijkheid moeten geven en meer transparant moeten zijn over de boekingen om dit soort situaties te voorkomen.
Onbetrouwbaar en teleurstellend
Ik was echt teleurgesteld door de constante veranderingen in de aanbiedingen en de onduidelijkheid over de prijzen. Toen ik een eerlijke maar kritische review plaatste, werd deze zonder duidelijke redenen afgewezen en kreeg ik geen zinvolle uitleg nadat ik bezwaar had aangetekend. Het lijkt erop dat reviews worden geselecteerd en gemanipuleerd om een nep-positief beeld te creëren, wat erg misleidend is. Ik zal zeker nooit meer iets boeken via dit platform.
Reservering Chatrium riverside in Bangkok
Maanden geleden hadden we al een speciaal hotel, Chatrium Riverside in Bangkok, geboekt. Nu zijn we in Thailand en is onze creditcard uit voorzorg geblokkeerd vanwege een datalek bij een luchtvaartmaatschappij. Op 29 januari moesten we betalen bij Chatrium met de creditcard (was gereserveerd), maar toen kregen we ineens bericht dat we nog 24 uur hadden om te betalen, anders zou de boeking geannuleerd worden. Gelukkig hebben we dit kunnen oplossen en stond op de app dat de betaling was goedgekeurd. Echter, 24 uur later werd de boeking gewoon geannuleerd. Ze zeiden dat we niet betaald hadden en niet op de e-mail hadden gereageerd, terwijl dat niet waar was! We hebben op alle mogelijke manieren geprobeerd contact op te nemen, maar Agoda was helemaal niet bereikbaar. Zo'n slecht bedrijf, weten jullie niet hoe belangrijk vakantie voor veel mensen is? We zijn 7 jaar geleden in Chatrium geweest en wilden nu graag onze vakantie daar afsluiten vanwege speciale herinneringen. Nu zullen onze laatste dagen een stuk minder bijzonder zijn. We zullen nooit meer bij Agoda boeken.
Hotel booking for New Year's Eve in Paris
IK HEB EEN HOTEL GEBOEKT VOOR OUDJAARSAVOND IN PARIJS EN HET WAS VERSCHRIKKELIJK! Ik had op 30/12 geboekt en kreeg een bevestiging, maar toen we in Parijs aankwamen, zeiden ze dat ze volgeboekt waren en dat ze Agoda hadden geïnformeerd. We wisten hier niets van! We moesten terug naar huis omdat er geen kamer was voor ons. Ik heb Agoda gemaild en geprobeerd te bellen, maar geen reactie gekregen. Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg, vertelden ze me dat ze gingen controleren met het hotel. Het hotel beweerde dat we nooit zijn komen opdagen en dat ze ons geld niet zullen terugbetalen! Het voelde zo oneerlijk en bedrieglijk!
Review met meeste stemmen
Boekingen Family Rooms voor 2
Lees verder