The Student Hotel Reviews

: 14
29% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-04-04
Two-night stay in the student
Dat hotel was echt geweldig! Ik heb onlangs twee nachten geboekt en het was echt top. De kamer wa...Lees verder
J. Renard

Relevantste negatieve review

  2024-01-25
hippe accommodatie
Wat een tegenvaller! De kamer was echt klein, het bed was super ongemakkelijk en de kamer rook mu...Lees verder
Verheyen

Review met meeste stemmen

  2020-09-03
The Student Hotel Amsterdam
Our flights were cancelled to Amsterdam due to Covid 19 and therefore we were unable to make our ...Lees verder
John Reilly

Reviews (14)

  (5)

 (0)

  (2)

  (3)

  (4)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Two-night stay in the student hotel

    Dat hotel was echt geweldig! Ik heb onlangs twee nachten geboekt en het was echt top. De kamer was proper en het bed was super comfortabel. De prijs die ik betaalde was echt laag voor wat ik kreeg. Ik heb helemaal niets om over te klagen, alles was gewoon perfect!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verblijf in hotel

    Ik vond het echt super leuk in het hotel! De kamers waren heel cool en modern ingericht, met veel kleuren en leuke prints. We hebben ook de co-working ruimte gebruikt om wat schoolwerk te doen, en het was echt handig en gezellig. De ligging van het hotel was ook top, dicht bij het centrum en alle leuke bezienswaardigheden. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, ze hebben ons echt goed geholpen bij al onze vragen. Ons verblijf was echt een leuke ervaring!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verblijf kamer

    Ik had echt een geweldige kamer in dit hotel! Het was speciaal ontworpen voor studenten en had zo'n relaxte sfeer. De kamer was lekker ruim en had alles wat ik nodig had. Het bed was super comfortabel en ik sliep als een roos. De badkamer was ook helemaal top en de douche had heerlijk warm water. De gemeenschappelijke ruimtes waren ook super gezellig met leuke zithoekjes en zelfs een game room. Ik heb hier echt een fantastische tijd gehad en zou zeker terugkomen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    hippe accommodatie

    Wat een tegenvaller! De kamer was echt klein, het bed was super ongemakkelijk en de kamer rook muf. De co-working ruimte was veel te druk en lawaaierig, echt niet ideaal om te werken. De evenementenfaciliteiten waren constant bezet door luidruchtige groepen, waardoor relaxen moeilijk was. De gedeelde keuken was gewoon vies en chaotisch. Al bij al was de ervaring gewoon teleurstellend en totaal niet wat ik had verwacht van zo'n bekend concept.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    My experience

    Ik was echt niet blij met mijn ervaring bij The Student Hotel. Ik had een kamer geboekt voor mijn zoon in april voor het semester, maar toen hij besloot niet terug naar school te gaan, mocht ik niet annuleren. Ik heb geprobeerd te bellen en te mailen, maar niemand wou me helpen. Nu moet ik meer dan €2.000 betalen voor niets! Dat is echt niet eerlijk.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reservering annulering

    De beloofde Covid-annuleringsregeling werkte niet zoals beloofd. Ik moest mijn hotelreservering in Amsterdam West annuleren vanwege de nog steeds geldende reisbeperkingen, die er al waren op het moment van mijn boeking. Het hotel weigerde echter mijn annulering goed te keuren, ondanks de duidelijk gepubliceerde regels. De klantenservice was teleurstellend en de medewerker leek niet goed gekwalificeerd en had een slechte houding. Daarom zal ik in de toekomst dit hotel niet opnieuw overwegen om te boeken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Afspraak geannuleerd

    Onze trip naar Amsterdam werd geannuleerd door Covid-19, dus we konden niet vertrekken. Ik heb Booking.com 2 maanden van tevoren op de hoogte gebracht en het hotel had genoeg tijd om dit op te lossen. Maar ze bleven me doorsturen naar de andere partij om het boekingsprobleem op te lossen. Uiteindelijk liep mijn boeking af en Booking.com adviseerde me om nieuwe data te boeken tot februari 2021, niet tot augustus 2021 zoals gevraagd. Het hotel reageert niet meer op mijn e-mails, we zijn nu betaald en hebben niets meer.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn verblijf met coole kamers en veel dingen te doen

    Ik vond het echt tof om in het Student Hotel te verblijven. De kamers waren echt gaaf en er was zoveel te doen! Ik kon studeren in de co-workingruimtes, nieuwe mensen ontmoeten en relaxen in de gemeenschappelijke ruimtes. De sfeer was echt chill en ik voelde me meteen thuis.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    slechte ervaring

    Wat een nachtmerrie was het om enkele maanden in dit hotel te verblijven. Het personeel was totaal niet voorbereid, gaf verkeerde informatie en was onprofessioneel. De regels veranderden constant en privacy was ver te zoeken. Het leek alsof ze zomaar mijn kamer konden binnenkomen zonder enige aankondiging. Geen enkele medewerker leek getraind te zijn en er was totaal geen gecoördineerde informatie over de diensten of regels van het hotel. Het was een en al ongemak en frustratie. Ik raad het ten zeerste af om hier te verblijven.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Einzigartig!

    Ich habe zwei Nächste im The Student Hotel in Wien gebucht. Die Preise sind sehr niedrig und das Preis-Leistungs-Verhältnis ist super! Saubere Zimmer und bequemes Bett. Da bleiben keine Wünsche offen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    DREADFUL

    My experience with TSH has been awful. In April I booked a space in a double room in Bologna for my son for the Sep22-Jan23 semester. I was assured, over the phone, I could cancel the reservation up to 14 days before check-in. Following the Summer session, my son decided not to return to University in September. At the beginning of July I contacted Reservations and it was impossible to speak to anyone, either in Bologna or in the head office in Amsterdam. I sent an email explaining the situation and was informed I could have cancelled only in the 14 days after the booking was made. Clearly, for this type of booking, this option is pointless! So I now have to pay a penalty in excess of €2,000 (3 full months of the 5 month stay!!!) although they are fully booked for the semester and have a waiting list, nearly 2 months before semester starts!! I was informed I could reduce the penalty to €350 if I find someone to take over the booking which I am now spending hours trying to do through social media. The option of them assigning the room to someone on the waiting list with me paying the penalty is apparently not possible. I am shocked and disgusted at what is a true SCAM making money off honest people by adopting confusing and unreasonable cancellation policies. While the booking is nearly 2 months away and the company would incur no losses by simply making the room available on their website, while also taking a more reasonable cancellation fee from me, they apparently intend to go ahead with this “legalised” THEFT! TSH portray themselves as a student friendly, modern company but their customer service and policies are appalling!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Worst experience ever

    I would need many hours to describe the nightmare that it was to spend 5 months in TSH Vienna, but I have no energy for that since I lost all my patience with everything related to this place. Still, here I enumerate a few (there are at least a bunch more than what I'll describe...): 1- Unprepared staff: no one knows what they are doing and each person gives different and wrong(!) information about whatever topic you ask them = meaning there's simply no centrally coordinated information about the services, or do's and don'ts and the staff is not trained at all. Furthermore, they assume they are your good friend and write you via Whatsapp (another privacy issue with legal consequences), forgetting that they are actually providing you a service and that they MUST be professional about it. 2- Rules are changing constantly: this would even be a reason for a legal process. After you sign the contract, they change the rules and you're basically obliged to follow them. 3- No privacy in your own room: since this is a hotel, they assume they can simply enter your room whenever they want to, WITHOUT prior notice. No, you can not lock your room from inside! Any staff (basically all of them) with the card can come in. And here I describe it as a CONSTANT inconvenience that happened to me, not once, not twice but five times! And all of this after having complained enough (again information is not properly distributed and the problem kept happening). ...and just so many more. Please don't waste your money, time, patience, peace of mind, staying there for whatever reason. Unless you're a teenager starting university (yes, it has the mood&mess of an erasmus-student-dormitory ) and you don't care about the described (and many more) problems.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Covid Cancellation Policy is a Scam.

    DO NOT RELY ON THE COVID CANCELLATION POLICY published by this company which at the time of booking allows (in writing) cancellation to be made upto 1 week before the check-in date if there is a travel ban in effect and you are unable to travel. I had a booking at the Amsterdam West location (booked 15th January 2021) to start yesterday, but the Dutch imposed a flight and docking ban on all but the most limited arrivals from the UK (and other countries) as of the 23rd January 2021, exceptions to which do not apply to student (whether postgraduate or undergraduate) travel with tests nor otherwise. This has not been lifted, and the day before the deadline for cancellation, I sent a cancellation notice to the company as it was clear I would not be able to travel. TSH has not only refused to honour this clearly published policy and indeed a contractual term - but the Agent in question ('Eleri') has actually tried to lie about the terms of the COVID Cancellation claiming that it requires a postponement and can only be cancelled once only three months of the original booking end-date remains. Anyone may review the COVID terms on their website and see these falsely claimed terms do not reflect the policy. When challenged, and a copy of this magically invented new policy requested with reference to these terms, the same Agent was incapable and unwilling to produce a copy of the policy she/he claimed existed. Indeed, when asked to give in writing reason as to why this travel ban does not fall within the policy, the same agent was either unwilling (or from the general service quality perhaps unable) to do so. The customer service of this company is quite awful, and the agent is clearly undertrained with an incredibly bad attitude. Whilst this is morally tantamount to theft as is a clear attempt to retain deposit money given the cost of litigating over a sum of a few hundred - others need not be taken unaware. There are business out there which will not behave in such a way and actually employ Customer Service staff who have the most basic of training. I would never even consider booking with this Hotel ever again.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    The Student Hotel Amsterdam

    Our flights were cancelled to Amsterdam due to Covid 19 and therefore we were unable to make our trip. I gave Booking.com 2 months notice and the hotel so it was plenty of time to resolve this with The Student Hotel Amsterdam. Between them both they kept telling me to contact the other party (Booking.com or the Hotel -The Student Hotel Amsterdam) to resolve the booking query. In the end my booking expired and Booking.com advised that they no longer had any part in the booking and the Student Hotel Amsterdam advised that they would only offer us new dates in their hotel until Feb 2021 and not until the same time in August 2021 as per our request. The Hotel are now ignoring my emails. They have now been paid and we are left with nothing.


Anderen bekeken ook