Adobe Reviews
Reviews (116)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Zeer goede ondersteuning gehad / Had very good support
Na een zeer snel contact (wel Engels, maar Google Translate was ondersteunend (:-) )gisteren digitaal ondersteuning gehad omdat er een probleem was met Creative Cloud. Instaleren ging niet meer. Liep vast. Ook via Photoshop en Lightroom. Na een eerste contact en uitleg heeft een medewerker via inloggen bij mij, meer dan een uur ondersteuning verleend. Hij heeft alle tijd genomen en heeft niet afgehaakt voordat het opgelost was. Prima !!! ------ Text in English After a very quick contact (English, but Google Translate was supportive (:-) ) had digital support yesterday because there was a problem with Creative Cloud. Installation was no longer possible. Got stuck. Also via Photoshop and Lightroom. After an initial contact and explanation, an employee provided support for more than an hour by logging in to me. He took all the time and didn't drop out until it was resolved. Fine !!!
Adobe heeft uitstekende klantenservice!
Ik ben student aan de kunstacademie en heb een studentenlicentie. Er was een probleem met mijn account en ineens moest ik 63 euro per maand gaan betalen. Ik heb hen gecontacteerd en binnen een kwartier was alles opgelost. Ik heb uiteindelijk een goedkopere oplossing gekregen dan voorheen. Ik werd gebeld op mijn mobiele telefoon, omdat onze internetconnectie/chat werd verbroken.
Goed en snel geholpen!
Al jaren een abonnement op Adobe. Hoewel het prijzig is heb ik gelukkig wel gebruik kunnen maken van studentenvoordeel. Bij de verlenging dit jaar ging dit fout en betaalde ik de volle mep. Heel snel geholpen via de chatbox op de site. En alles meteen geregeld & ook nog goedkoper dan dat ik voorheen betaalde. Onverwachts goede service!
Proefabonnement fout door betalingsopties
Ik wou een proefabonnement nemen op een bepaald product, maar de betalingsopties werkten niet. Na het contacteren van de klantendienst werd mij verteld dat enkel een creditcard mogelijk was en geen bankkaart, wat een gedoe zeg!
Adobe acrobat verandert continu van opzet
Adobe acrobat verandert continu van opzet en het is iedere keer weer ver zoeken waar alle functies nu weer zitten. Zeer gebruikersonvriendelijk programma
Wat een ruk service heeft Adobe
Wat een ruk service heeft Adobe, naast het feit dat Adobe veels te duur is voor een consument krijf je er letterlijk stront voor terug. Ook is de klantenservice enorm slecht, heb voor mijn werk Adobe nodig, en krijg na een update letterlijk een Error bij elke file, technisch aangelegd en ik krijg na vrijwel alles proberen geen oplossing gevonden... Dan maar Adobe service texten. Heel veel vragen, alles beantwoord, mijn laptop wordt overgenomen door ene agent, en probeert me te helpen. Nou ik uitleggen dat het probleem anders ligt, 3 keer laten zien en vervolgens wordt er opgehangen. kan nu LETTERIJK niet m'n werk doen. Thanks Adobe. Goeie service hebben jullie man.
Geld terug na vergeten subscriptie
Ik was vergeten mijn subscriptie te stoppen na de trial periode. Gelukkig maakt dat bij adobe niet uit aangezien ze gewoon netjes het geld terug geven van de nog resterende dagen op je subscriptie.
Vergeten subscriptie
Vergeten om mijn abonnement stop te zetten na de proefperiode, maar heb toch netjes mijn geld teruggekregen voor de dagen die nog over waren.
Vandaag 2 uur telefonische contact…
Vandaag 2 uur telefonische contact gehad met ALok, hij heeft het probleem gevonden en opgelost, bedankt daarvoor. Fijne service!!
Goede ervaringen met de producten en…
Goede ervaringen met de producten en chat van Adobe. Wordt altijd netjes geholpen.
Adobe software
Ik heb Adobe software op mijn computer geïnstalleerd en nu krijg ik constant meldingen dat ik illegale software gebruik. Het is super vervelend omdat ik deze meldingen niet kan uitschakelen en de klantenservice van Adobe kan me niet helpen. Ik voel me echt gefrustreerd en in de steek gelaten door het bedrijf.
Proefabonnement op adobe…
Ik wilde een proefabonnement op adobe stock. Creditcard of bankkaart waren een optie. Nam mijn bankkaart echter niet. Hierover gechat met een medewerkster. Daar moet je sowieso een lange adem voor hebben. Bankkaarten worden niet geaccepteerd alleen creditcard. Niet gedaan en als ik nu de reviews lees gelukkig maar.
Gratis proefperiode met maandelijkse facturatie
Ja, ik dacht effe dat ik slim was door die gratis testperiode te proberen, weet je. Maar daarna kreeg ik maandelijks ineens een factuur in mijn mailbox, zonder dat ik daarom gevraagd had. Blijkbaar moet je meteen een jaarabonnement nemen en kan je niet maandelijks stoppen, echt niet cool, toch.
Adobe programma's zijn pre-installed op…
Adobe programma's zijn pre-installed op mijn device. Adobe heeft automatische meldingen geactiveerd stating dat er illegaal software wordt gebruikt. Deze meldingen zijn met geen mogelijkheid uit te zetten. Ook klantenservice van Adobe weet hier geen raad mee. Waardeloze club.
Aankoop van abonnement met ongewenste extra's
Ik was echt teleurgesteld toen ik ontdekte dat ik vastzat aan een abonnement waar ik eigenlijk niet op zat te wachten en Adobe was helemaal niet flexibel in het vinden van een oplossing. De klantenservice liet ook te wensen over en ik voel me echt bedrogen door de hele situatie. Vanaf nu zal ik nooit meer geld uitgeven aan dit bedrijf.
Er zijn heel wat slechte bedrijven op…
Er zijn heel wat slechte bedrijven op Aarde, zo ook Adobe. Wel eens iets zonder problemen kunnen installeren? Wel eens mee kunnen werken zonder dat het vastliep of geen dingen deed die je niet wilde? Na een update verdwijnen altijd alle instellingen. Adobe is alleen maar bezig om te voorkomen dat mensen 'gratis' hun software gebruikt ipv goede gebruiksvriendelijke software ontwikkelen. Hopelijk worden ze snel ingehaald door AI en worden ze overbodig.
gegevenslek
Er is een datalek geweest bij Adobe (via hack). Mijn wachtwoorden en creditcardgegevens zijn nu gehackt. Adobe doet helemaal niks om je te waarschuwen en reageert niet op e-mails. Er zijn zelfs pogingen geweest om geld van me af te troggelen en bestellingen te plaatsen op mijn naam met de gestolen gegevens. Ik ben honderden euro's kwijt door dit datalek bij Adobe. Ik vind dat zo'n bedrijf gesloten moet worden totdat ze hun slachtoffers vergoed hebben. Overheden beschermen de consumenten niet. Dus alsjeblieft, vertrouw je gegevens niet toe aan Adobe!
130 euro betalen voor opzeggen abonnement
Belachelijk dat ik 130 euro moet betalen voor het opzeggen van mijn abonnement wat ik sinds 2018 gebruik?! Slaat nergens op. Altijd een trouwe klant geweest en dan dit moeten betalen als ik na zo veel jaren een keer opzeg...
De dievenbende van Adobe
Adobe is sinds korte tijd gestopt met de synchronisatie van creative cloud! Je kan er wel nog gebruik van maken tegen betaling! Gangsters Zal dan ook weldra mijn adobe abonnement opzeggen!
Review met meeste stemmen
Pas op voor Adobe proefversie
Lees verder