Microsoft Reviews

: 70
6% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-01-15
Problemen met aankoop software
Ik had echt problemen om een softwarepakket te kopen en na lang zoeken vond ik eindelijk een klan...Lees verder
nolan

Relevantste negatieve review

  2024-05-03
Slechtste service ooit
Slechtste service ooit! Het scherm van mijn gsm was stuk en ik moest dus een nieuwe kopen. Het pr...Lees verder
Abr vf

Review met meeste stemmen

  2023-03-23
Al die updates en afleidingen
Al die updates en afleidingen vullen je leven. Ze vullen mijn pc en mijn leven iedere dag waardoo...Lees verder
Sharwien Jagernath

Reviews (70)

  (6)

 (2)

  (12)

  (6)

  (44)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    En toen werd ik een 'Microsoftie'? ;)

    Alhoewel er 5 sterren boven mijn review staan zal ik echt de *laatste* zijn om te beweren dat alles altijd koek en ei en/of perfect is, laat me niet lachen. ;) Vorige week stopte de cameras van mijn Surface Pro X ermee, allebei, maar er waren geen foutmeldingen in mijn apparaat beheer of logboeken? Bleek dus een driver probleempje, "oepsie". Maar is _wel_ inmiddels gefixed. Een paar maanden terug, op diezelfde Pro X, kon ik ineens niet meer mijn Galaxy smartphone benaderen. De logfiles gaven aan dat er een DLL mistte binnen de "Telefoon app"; een deel waar je als gebruiker totaal geen controle over hebt. "errrr...". Maar als je ook maar een greintje van techniek & ICT snapt dan _weet_ je dat er soms gingen fout kunnen gaan en eerlijk is eerlijk: ze hebben het netjes opgelost. ... terwijl ik een "oud" model Pro X gebruik. Naast mijn Pro X & Arc muis heb ik ook een Microsoft 365 abonnement. En heb feitelijk mijn hele Android toestel "omgebouwd" naar een soort Windows Phone clone zoals ik 't mag noemen (MS launcher, Edge, Office apps, uiteraard een telefoonkoppeling maar b.v ook MS Authentictor). En dit heeft mij in de afgelopen 3 - 4 jaar nog nooit in de steek gelaten. Onderweg bedenk ik me ineens... oeps.. ik moet vandaag echt even een review schrijven (flauw voorbeeld, geef ik toe): ik pak m'n Galaxy en tik even snel een todo in (swipe naar rechts, intikken en klaar). Eenmaal 's avonds thuis aangekomen staat die todo keurig netjes in mijn Windows 10 start menu. Maar het is ook hoe Microsoft met mij als klant omgaat. Ik heb al een paar jaar een Office 365, nu Microsoft 365, abonnement en ik vind 't domweg eerlijk. Ik betaal niet alleen voor Office, maar _ook_ voor zeer ruime online opslag middels Onedrive. Nee, ook OneDrive is zeker niet perfect, maar 't doet ook best een hele hoop goed. En... ook geen absorbitante prijsverhogingen. Weet je wat het echte probleem is met Microsoft, zoals ik dat althans zie? Microsoft is soms te ambitieus waardoor eerste versies van een product soms matig of domweg slecht zijn. De eerste Windows Phone, bedoeld voor zakelijk gebruik maar bood geen opties voor een todo lijst? De eerste Surface apparaten: toetsenbord covers die in 2en braken? Maar dan laat Microsoft vaak hun echte capaciteiten zien en zijn ze nagenoeg altijd in staat om de situatie 180 graden te draaien. Ik heb het gezien met de Windows Phone, met Expression Web & Designer, met de Surface (ik ben echt bijzonder content met mijn Pro X!) en ook met Visual Studio (2013 begon echt zwak)... maar het probleem met dit alles is dat veel mensen dan al de aandacht kwijt zijn en enkel nog oog hebben voor de ellende van ervoor. Sja, ik niet. Heb je ooit wel eens hun privacy policies gelezen en ook vergeleken met andere bedrijven.. zoals Google bijvoorbeeld? Ik wel ;) Nee, ze zijn niet perfect maar ik zet toch 5 sterren neer omdat ik over de afgelopen jaren vrijwel alleen maar positieve ervaringen heb gehad. Als ik 'm echt hard nodig had dan was mijn Pro X er altijd voor me, inclusief Office 365. Informatie delen met anderen, zoals mijn vriendin? Nooit een probleem (OneNote is echt handig voor je gezamenlijke boodschappenlijstjes!). Dus bij deze.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Problemen met aankoop software

    Ik had echt problemen om een softwarepakket te kopen en na lang zoeken vond ik eindelijk een klantenservice telefoonnummer. De persoon aan de andere kant van de lijn was super vriendelijk en hielp me stap voor stap verder. Maar pfoe, het was echt een gedoe om hen te bereiken, omdat ik eerst het verkeerde nummer had en steeds naar de website werd gestuurd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een Windows laptop

    De Windows laptop die ik heb gekocht is van topkwaliteit. Ik ben echt blij met hoe goed hij werkt en met alle handige functies die aanwezig zijn. Het is heel gebruiksvriendelijk en ik heb tot nu toe nog geen enkel technisch probleem gehad. De laptop is ook solide gebouwd en voelt heel stevig aan. Kortom, ik ben echt blij met mijn aankoop.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Critical system died

    Ik had een probleem met mijn computer, kreeg met het opstarten elke keer een blauw scherm met de melding ''Critical system died'' Had vervolgens met de klanten service gebeld 0900 3300003. Ik werd daar super goed geholpen, het probleem was zo opgelost!! Echt een van de betere klantenservice's die ik in tijden heb gezien!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechtste service ooit

    Slechtste service ooit! Het scherm van mijn gsm was stuk en ik moest dus een nieuwe kopen. Het probleem was da ik dus mijn outlook opnieuw moest inloggen en ik wist het wachtwoord niet meer. Ik ga over twee weken een grote reis maken en al mijn documenten staan op mijn outlook mail. Mijn account werd geblokkeerd omda ik het wachtwoord niet meer wist en letterlijk de enige optie om deze te deblokkeren is het invullen van een 25 cijferige code die ik ergens in de jaren stillekes gekregen zou moeten hebben. Ik heb in het verleden tal van andere opties gegeven zoals een beveiligvraag of een tweede email waarop ik mijn identiteit kan bevestigen maar hier moet microsoft niets van hebben! Bedankt voor de slechtste service ooit microsoft en bedankt om mijn reis in het water te laten vallen door jullie onbekwaam beleid! Na deze ervaring ga ik opnieuw beginnen met een andere email bij Google. Dit is een verschrikkelijke ervaring die ik NOOIT meer wil meemaken. Als klant ben je niets waard voor hun!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 weken geen problemen nu wel weer

    2 weken geen problemen nu wel weer. Heb 2 weken terug gedwongen en verplicht de update moeten installeren om han het gezeik af te zijn. Dat gedaan hebbende was ik 2 weken van alle ellende af. 2 weken later begint het weer op nieuw. Update in de pc (De pauzering wordt niet aangehouden. En je wordt weer verplicht tot installeren anders kijken ze weer mee en drukken ze alle toetsen weer in die je niet in drukt. Of wordt de pc ineens weer onzettend traag)


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    A critical system issue

    Mijn computer bleef steeds vastlopen met dat vervelende blauwe scherm met de foutmelding "Critical system died". Gelukkig heb ik de klantendienst gebeld en zij hebben het probleem snel en efficiënt opgelost. De service was top en ik ben echt tevreden met hoe ze het hebben aangepakt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mail verloren

    Ik heb al 5 keer geprobeerd om mijn mail terug te krijgen, maar telkens wordt mijn account geblokkeerd en moet ik opnieuw verificatie doen. Het is zo frustrerend en ik weet niet wat ik fout doe. Geef gewoon mijn mail terug!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Prima hulp gekregen

    Een agent - naam Princy - van Microsoft - heeft mij met veel hulp en vooral heel veel geduld verder geholpen met een office probleem. Hartelijk bedankt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    3x een refund gehad

    3x een refund gehad, voor 3 verkeerde aankopen in microsoft store !! "Dat vind ik heel goede aftersale.."


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Maffia bedrijf. gewoon schijt dus

    Wat een schandalijk bedrijf is het toch wat zich bezig houd met maffia-achtige praktijken zoals een soort van afpersing. Ze komen steeds met de nieuwe outlook en ik geef aan dat wil ik niet. Wat doen ze e-mails komen wel snel binnen via het nieuwe outlook maar in de oude outlook komt niks. Ze dwingen je gewoon die nieuwe outlook op terwijl dat een schijt programma is. Deze klacht word ook voorgelegd het Europese Hof want dit zijn gewoon maffia praktijken. Ik hoef die nieuwe troep niet


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Al 5 x de mail geüpdatet en dan krijg…

    Al 5 x de mail geüpdatet en dan krijg je dit terug: referentienummer is: 269287269 Helaas is het niet gelukt om aan de hand van de verstrekte gegevens te controleren of u de eigenaar bent van het account. Microsoft neemt de beveiliging en privacy van persoonlijke gegevens zeer serieus en we doen er alles aan om die gegevens te beschermen. Daarom hebben wij de stap genomen om uw account te blokkeren tot we kunnen bevestigen dat u er de eigenaar van bent. Dit belemmert verder gebruik van het account en beschermt u tegen mogelijk kwaadaardige activiteiten. Doe opnieuw een account verificatie verzoek U kunt het best een nieuw verzoek indienen. Hoe meer en hoe nauwkeuriger de informatie is, hoe groter de kans dat u opnieuw toegang krijgt tot uw account. Hieronder staan wat tips die u kunnen helpen om het verzoek zo volledig en nauwkeurig mogelijk in te vullen. Dit hebben wij nu al 5 x gedaan en nu weten we het niet meer. Ik ben gewoon de eigenaar van mijn mail en ik weet de vragen allemaal niet meer. Geef gewoon mijn mail terug. Ik word woest op jullie en ik weet niet wat ik fout doe en waarom jullie het afwijzen? Dit zeggen jullie er niet bij en op welke gronden? Doe ff normaal en geef gewoon de mail terug. Echt wat een ergernis zeg…


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop Windows 10 Pro

    Ik gebruik al jaren Windows en heb onlangs de upgrade naar Windows 10 Pro gedaan. Elke dag loop ik echter tegen het probleem aan dat mijn lokale account geblokkeerd wordt en ik verplicht ben om een online account aan te maken om weer toegang te krijgen. Het voelt alsof Microsoft ons echt dwingt om online te gaan. Het is gewoon frustrerend en overbodig.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Microsoft verplicht om een nieuwe…

    Microsoft verplicht om een nieuwe mailbox te gebruiken. Sorry maar ik heb nog nooit zoiets waardeloos gezien. verwarrend, langzaam, onleesbaar. Dat- en nog andere dingen zoals dat je tegenwoordig apart moet betalen voor word zorgt ervoor dat ik het besluit genomen heb om nooit meer een computer met microsoft zal aanschaffen. Ik ga voortaan over op een Mac dan heb ik al dat gezeur om geld niet meer.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mails en Klantenservice

    Wat een gedoe zeg om contact te krijgen met dat bedrijf! Kan niet bellen, kan niet mailen, en die self-service is maar onhandig. Geen enkele medewerker te bereiken! En die SPAM e-mails blijven maar binnenkomen, zelfs na het verwijderen van mijn account. Waarom luisteren ze niet naar mijn feedback? Zo frustrerend!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verplichte updates

    Ze forceren je om de besturingssystemen bij te werken. Als je dat niet doet, crasht je hele computer en moet je opnieuw opstarten, waardoor je al je werk verliest. Dat vinden ze daar blijkbaar normaal. Ook blijven ze die standaard rommel op de pc installeren die je dan weer moet verwijderen. Wat een ellendig systeem is het geworden! De klantenservice is onbeschoft en scheldt je uit, het kan ze niets schelen of je tevreden bent. Ze kijken ook regelmatig mee met wat je doet en vragen toestemming via Cortana om door de webcam mee te kijken en via de microfoon mee te luisteren. Dat kan echt niet! Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ze hiermee moeten stoppen, maar ze luisteren niet.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onbereikbaar

    Compleet onbereikbare en vermoedelijk niet bestaande klantenservice.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    hotmail werkt niet sinds vorig jaar

    hotmail werkt niet sinds vorig jaar nu werkt hotmail nog steeds niet op facebook twitter insta bericht gedaan aan Microsoft slechte hulp Microsoft Je identiteit verifiëren Voer de code in die door je verificator-app is gegenereerd. Er is een tijdelijk probleem met de service. Probeer het opnieuw. Als je deze melding blijft krijgen, probeer het dan later opnieuw.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen contact mogelijk met dit bedrijf

    Geen contact mogelijk met dit bedrijf. Telefonisch al meerdere keren meer dan 1 uur in de wacht gestaan, en nog niet geholpen. Mail adressen geven zij niet, dus via mail is ook geen contact mogelijk. Wat een slechte service!


Anderen bekeken ook