Decathlon Reviews
Reviews (33)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Fiets
Ik had een fiets online besteld bij decathlon. Het duurder andere halve week, maar hij netjes werd hij geleverd. Echter kwam ik er snel achter dat de fiets te groot was. Ik ben naar de winkel gegaan, waar ik netjes geholpen bij. De winkelmedewerker heeft met mij meegekeken en meegedacht. We kwamen er inderdaad op uit dat een maat kleiner beter zou zijn. Het advies was om even te bellen met decatlon. Dit heb ik gedaan. Ook daar werd ik netjes te woord gestaan en verder geholpen. De fiets zou worden opgehaald en worde. Om geruild voor een maat kleiner. Dit is vandaag ook netjes gebeurd. Ik vind dit wel echt hele goede service!!! Ik kom zeker terug!
Fietsverhuur
De fietsverhuurservice van Decathlon is echt top. Het personeel was super vriendelijk en heeft me goed geholpen bij het kiezen van de perfecte fiets. Ze deelden enthousiast hun kennis en dat heeft me echt geholpen om een keuze te maken. De huurfiets die ik kreeg was in prima staat, proper en goed onderhouden. Zo kon ik volop genieten van mijn fietstocht zonder zorgen. Decathlon heeft er zeker een fan bij met deze fijne ervaring. Ik kom zeker terug voor meer fietsplezier in de toekomst.
Aankoop van een paar hardloopschoenen
De loopschoenen die ik online heb besteld, waren precies wat ik zocht. Ze zagen er geweldig uit op de website en toen ik ze kreeg, merkte ik dat ze van topkwaliteit waren en erg comfortabel om in te lopen. Ik was heel tevreden met mijn aankoop en zou het zeker aan anderen aanraden.
fiets
zeer zeer goede bike ook toffe mensen zeer leuk
Aankoop van tweedehands ski's
Ik heb onlangs tweedehands ski's besteld bij Decathlon. Jammer genoeg zijn de ski's twee keer verzonden en daarna zonder reden teruggestuurd. Ondanks beloftes van een oplossing heb ik tot nu toe nog geen concrete oplossing gekregen. Daardoor vertrek ik volgende week op skivakantie zonder de nodige ski's en dat zorgt voor heel wat ongemak.
Wandelschoenen en kampeeruitrusting.
Mijn ervaring met de service was echt rampzalig. Ik had verschillende producten besteld, maar kreeg ze in twee aparte pakketten van verschillende partners. Alles verliep zo onhandig en inefficiënt. Het was echt een gedoe om een factuur te krijgen, want die kon gewoon niet makkelijk gedownload worden via mijn account. Ik moest steeds mailen naar de klantendienst voor alles. Ook het terugsturen van producten was een hele karwei, omdat ik constant moest mailen naar de klantendienst voor de juiste informatie. Het retourlabel voor één van de pakketten is zelfs nooit toegekomen, dus moest ik opnieuw contact opnemen. En dat terwijl ik al 5 weken aan het wachten was op een oplossing. Dit was echt de slechtste service die ik ooit heb gehad bij online winkelen.
Slaapzakken besteld voor kinderen
Ik heb echt lang moeten wachten op de levering van de slaapzakken voor mijn kinderen. Zelfs na twee keer contact met de klantendienst heb ik nog steeds geen reactie gekregen. Ik ben teleurgesteld in de service.
Gratis levering
Om 8 uur aan het bestellen. Maar nee, na dagen van wachten was mijn bestelling er nog niet. Blijkt dat ik meer dan twee weken moet wachten en ik niet eens wist waarom. Dus ik belde met de klantendienst en zij zeiden dat als ik meer dan 2 of 3 dingen bestel, ik langer moet wachten. Echt? Dus ik moest gewoon mijn bestelling in delen opsplitsen om meer dan 20 € te betalen voor de levering. Niet cool hoor.
Mijn bestelling van een fiets
Onlangs heb ik een fiets besteld bij de winkel en ik moet zeggen, ik ben echt teleurgesteld. De beloofde leverdatum werd niet nagekomen en ik kreeg helemaal geen informatie over de vertraging. Het enige wat ik ontving was een factuur op de dag van levering, maar geen fiets te bekennen. Na dagen van wachten zonder enige informatie te krijgen, moest ik zelf bellen en zelfs dan was de klantenservice niet behulpzaam. Het is echt frustrerend om op deze manier behandeld te worden als klant.
Aankoop van fietsonderdelen
Ik was echt teleurgesteld door het gebrek aan ervaren personeel, vooral op de fietsafdeling. De medewerkers leken allemaal nog jong en onervaren, zonder degelijke training. Als ik vragen had, wisten ze vaak niet wat te antwoorden en hadden zelfs geen eenvoudige onderdelen zoals binnenbanden op voorraad. Hierdoor leek het alsof het binnenstappen van de winkel geen zin had, omdat ik zonder enig advies en met lege handen terug naar huis moest. De service leek helemaal niet meer up-to-date te zijn, wat echt jammer was.
Aankoop van een slimme fiets via externe partner
Ik heb onlangs een slimme fiets gekocht via een winkel die samenwerkt met een externe partner. Vanaf de eerste dag ben ik echter problemen tegengekomen met het product. Omdat ik het via een partner heb gekocht, weigert de winkel om mij te helpen en voel ik me alsof ik mijn geld kwijt ben. Zelfs wanneer ik de klantendienst contacteer, krijg ik geen antwoord of oplossing aangeboden. Dit is echt teleurstellend en ik ben helemaal niet tevreden over de service van Decathlon.
MTB schoenen garantieprobleem
Ik ben echt teleurgesteld in de klantenservice van Giro voor hun mountainbike schoenen die kapot gingen tijdens de garantieperiode. Geen terugbetaling, geen reparatie, zelfs geen nieuw paar aangeboden. Dit is echt niet oké. Echt jammer.
SUPpomp, externe verkopers
Als klant van Decathlon was ik echt teleurgesteld toen bleek dat mijn SUP pomp eigenlijk niet door Decathlon zelf werd verkocht, maar door een ander bedrijf, HeVer. Deze informatie was helemaal niet duidelijk gecommuniceerd en ik had echt problemen met het proberen om contact op te nemen met HeVer omdat ik nergens contactgegevens op hun website kon vinden. Na wat speurwerk kwam ik erachter dat HeVer eigenlijk slechts een eenmans postorderbedrijf is, gevestigd in een gewoon huis in de buurt van Eindhoven. Toen ik uiteindelijk het e-mailadres van hun klantendienst wist te achterhalen, bleek dit ook nog eens geblokkeerd te zijn. Ik vind het gewoon niet kunnen dat Decathlon gebruikmaakt van externe verkopers die niet betrouwbaar zijn. Dit maakt het alleen maar moeilijker om garantieclaims af te handelen.
aankoop loopband TC-5
We waren echt blij en opgewonden toen we besloten om de loopband TC-5 te kopen. Helaas hebben we hem niet vaak gebruikt, hooguit een keer of 20, en daarna stond hij een half jaar stil. Toen onze dochter er weer gebruik van wilde maken, ontdekten we dat de motor kapot was en niet meer te repareren was volgens hen. We moesten de loopband uit elkaar halen en uiteindelijk 600 euro weggooien! Bedankt Decathlon! Is dat jullie idee van goede service? We hebben nu geen vertrouwen meer in jullie producten, want als ze een paar jaar oud zijn, zijn er geen vervangingsonderdelen meer beschikbaar.
Afspraak voor fietsreparatie
Het was echt balen dat ik mijn fiets niet kon binnenbrengen voor reparatie omdat ik geen afspraak had gemaakt, ook al kon ik er wel een voor de volgende dag vastleggen. Dat zorgde voor veel gedoe, want ik moest mijn fiets ongerepareerd terug meenemen naar huis terwijl het enige probleem een lekke band was. De service was echt niet oké en ik had gehoopt op een betere ervaring toen ik de winkel bezocht.
Review met meeste stemmen
Decathlon manipuleert hun erva
Lees verder