Alle reviews van JR

  • Review over: AliExpress

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    VROEGER GOED, NU BAGGER !!!

    Vroeger altijd (redelijk) op tijd met leveren en nagenoeg steeds de juiste levering. Tegenwoordig: BAGGER!!! Vertraging, vertraging en nog eens vertraging. Weken achter elkaar. En dan ook nog de verkeerde levering. Procedure van Aliexpress doorlopen. Gevolg: veel beloftes van Aliexpress maar geen oplossing. Schaam jullie !!!


  • Review over: Trafalgar

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Trafalgar Splendors of Japan Tour was very dissapointing due to inexperienced tour guides

    My wife and I recently returned from Trafalgar's Splendors of Japan with Hiroshima Tour and we were very dissapointed with the quality of the Tour Director, local tour guides and optional excursions/activities. The guides and tour director were extremely inexperienced, they could not elaborate or provide details on site visits, activities, meals, alternative things to do. Please consider hiring and or sub-contracting local vendors with more experience and better communication skills.


  • Review over: VMware

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Not future-proof because of unreliable owner

    Since they have been acquired by broadcom, Vmware is only producing bad news. The new license model means that prices are increasing and existing products can‘t be upgraded anymore. The money I spent for Vsphere licenses is now completely lost, because upgrades are far too expensive now. Be careful: They are not trustworthy as a partner, the new owner changes whatever the feel it might generate more money without caring about the customers. I heard that big (>10k employees) organisations started to evaluate alternatives, Vsphere will most probably lose importance in the upcoming years. Unreliable owner, a product which will lose it‘s user base - definitely not a tool one should use this days.


  • Review over: Scalpers

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    PEDIDO

    Despues de un mes intentando buscar una solucion a una compra que hice en navidades, sigo sin ningun tipo de contestacion y menos aun a una solucional. Bastante decepcionado. Me ha cambiado totalmente la vision de esta marca. Gracias


  • Review over: FNAC

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte ervaring

    Nog geen jaar geleden smartphone aangekocht. Waar ik 2 jaar garantie op heb. Batterij probleem wat op garantie valt. Als ze het al kunnen maken vertelde ze me dan is het zeker 3 weken wachten. Vervang gsm word bij jullie niet aangeboden dus ik moet dan maar een nieuwe smartphone aankopen tot mijn smartphone gemaakt is als ze het al kunnen maken. Nog nooit geweten normaal altijd vervang gsm bij andere bedrijven.


  • Review over: Otolift Trapliften

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slecht product ontvangen

    We hadden een gloednieuwe otolift geïnstalleerd dinsdag 2/5/23, hij ging kapot woensdag 3/5/23... minder dan 24 uur later. Sindsdien hebben we het niet meer kunnen gebruiken en nu blokkeert het gewoon onze functionele trap. UPDATE: het is 20 dagen geleden sinds de installatie en 19 dagen sinds we het niet hebben kunnen gebruiken. Nog niet veel van Otolift gehoord maar de rekening zeker ontvangen.


  • Review over: The Bonsaist

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Super service

    Pakket was eerst kwijtgeraakt door DHL. De Bonsaist had direct aangeboden om een nieuw product te sturen. Gelukkig was het pakket later weer terecht gekomen, dus achteraf is dit goed gekomen. En het boomje ziet er verder super uit!


  • Review over: Joy of Matcha

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Shocking refund time.

    Shocking refund time. Item received by Company on 4th Feb, refund finally in account 1st March and only as a result of me giving feedback on a customer service email saying that I wouldn't order again due to the length of time it was taking to get my money back. Shame as clothes are nice.


  • Review over: Cole Haan

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beyond belief the worst customer service and transaction experience ever!

    Beyond belief the worst f'ing customer service ever...seriously....end to end disaster. Wrong products, poor order tracking, prolonged refunds, and absolutely incompetent and plain stupid customer service staff. It is consistently been a frustrating experience with these a'holes. STAY AWAY. All -ve reviews here are 100% on point.


  • Review over: Drogisterij.net

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Diverse


    Op 18/06 plaats ik een bestelling. Ik betaal via paypal. Na drie dagen wachten op de levering neem ik contact op met de klantendienst met de vraag wanneer ik de levering kan verwachten:"Sorry maar U had uw postcode vergeten in te vullen. Uw pakket kan onmiddellijk vertrekken nadien". Ik corrigeer mijn gegevens. Na enkele dagen nog steeds geen levering. Ik neem opnieuw contact op met de klantendienst:"Sorry maar uw betaling werd niet uitgevoerd. Kunt u het bedrag overschrijven op een Belgische Fortisrekening? Nadien vertrekt uw pakket onmiddellijk". Ik betaal netjes op 29/06, stuur het betaalbewijs en sindsdien geen enkele reactie meer en ook geen levering. We zijn ondertussen 05/07. Klantendienst reageert niet en mijn winkelwagen staat nog steeds als onbetaald... . Dit klopt niet! Onbetrouwbaar! Niets bij bestellen! Ik dien klacht in en schrijf overal een review dat ze niet te vertrouwen zijn!