Alle reviews van stef

  • Review over: Scarlet

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abnormaal slecht

    Een 3 tal weken overgestapt van Proximus naar Scarlet, alles wat verkeerd kon gaan ging ook verkeerd: - maakten een nieuw gsm nummer aan, nooit gevraagd, ik wou het bestaande - men ging materiaal (modem, digicorder) opsturen om zelf te installeren? Nooit geen materiaal gekregen - Intussen zit ik zonder internet en TV, binnenkort ook zonder mobiele provider, men stuurde een 'technieker' die totaal onbekwaam was, die zei dat hij modem moest vervangen en deed dat ook, tv box van proximus van vroeger mocht gewoon blijven - Resultaat: geen TV meer, na opnieuw klantendienst gecontacteerd te hebben zei men dat de technieker ook de TV box moest vervangen (begrijpe wie begrijpe kan) - Nieuwe afspraak met technieker is geboekt, ben benieuwd.. Gevolgen: ik werk professioneel van thuis uit, bijna 2 weken zonder internet, 3 weken zonder tv, overmorgen kan ik niet meer bellen en ben ik niet meer bereikbaar via gsm.. Geconcludeerd, een topbedrijf! update 7/05/24 intussen technieker langsgekomen, tv geïnstalleerd ok, echter valt constant uit, internetverbinding ook niet stabiel.. ik heb het gevoel 20 jaar terug in de tijd gelanceerd te zijn… sorry maar Scarlet trekt op de botten, eruit met die rommel en op naar andere providers


  • Review over: CDKeys

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Steam key

    Steam key voor Helldivers 2 gekocht. Na betaling (via Ideal) direct zowel in mijn account als in de mail een key ontvangen. Deze werkte dan ook meteen in de steam aplicatie. En ik kon het spel downloaden. Enkele tips. - Maak voor het gemak een account aan. (Gast is ook een optie) - Let op bij het kopen een key te kopen voor PC (WW) dit staat voor worldwide.


  • Review over: Ticketmaster

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wat een triestige website/UI

    Wat een triestig excuus voor een website (voor gebruik via smartphone)! Na 8 of 9 pogingen en 40min pas aan tickets geraakt. Ofwel is het "momenteel niet mogelijk om je tickets te reserveren, probeer het zo dadelijk opnieuw" ofzo, dan is het "je hebt één stoeltje tussen gelaten" (euh nee, volgens de zitjeskaart helemaal niet, maarja die klopt dus nooit!), ofwel "verdacht gedrag we denken dat je een bot bent" enz enz... Geen aangename ervaring!


  • Review over: LensPlaza

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Helemaal super

    Ik heb hier mijn half jaar lenzen voor 35 euro kunnen kopen en bij mijn lokale opticien betaal ik €110 voor dezelfde!! En de dag erna zijn ze al geleverd. Echt top


  • Review over: Brouwland

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Product was incompleet geleverd

    Product was incompleet geleverd, maar prima en snelle service om dit op te lossen.


  • Review over: Hello bank!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ellendige procedure, voelt eerder aan als oplichterij

    Ellendige procedure om een rekening te openen. Heb het formulier tot 5 maal toe moeten invullen, telkens ik de documenten wou lezen waar ik akkoord moest mee gaan sloot de gehele boel af. Ik heb het vol gehouden omdat ik dringend een nieuwe rekening nodig had voor mijn zaak. Dat was op de website van Fortis, dus ik wou een Fortis rekening. Er stonden 2 opties, een gratis rekening (die een Hello-rekening noemde) of een betalende rekening. Ik dacht, "laat ons beginnen met de gratis rekening, dan zien we wel verder". Ik doe mijn aanvraag en krijg niets van bevestiging, geen mail of sms, terwijl zij al mijn gegevens hadden. Ik dacht dat het een scam was, dat ik werd opgelicht! Dan enige tijd later kreeg ik toch bevestiging van mijn aanvraag bij Fortis, ik kreeg een rekening bij Hello Bank! Ik wou Fortis, wat is Hello Bank?! Dan moest ik wachten op de kaart. Geen kaart te vinden in mijn brievenbus en geen idee hoe ik die bank moest contacteren. Geruime tijd later vind ik een mail in spam dat ik nog een document moet ondertekenen omdat ze zien dat ik ooit klant ben geweest bij Fortis of Hello Bank, iets wat totaal niet waar kan zijn, hoe komen ze hierbij? Ik moest dat ondertekenen en terugsturen en dan wachten op goedkeuring of ze me al dan niet als klant aanvaarden. Wat is dat voor bank?! Ik voel me er echt ongemakkelijk bij dat ik al mijn gegevens heb achtergelaten! Verschrikkelijke ervaring! Ik wil geen Hello Bank en Fortis moet ik ook niet meer. Mijn grootste vrees is dat mijn gegevens niet veilig zijn omdat het zo onprofessioneel aanvoelt. ik wenste dat ik nooit een rekening had aangevraagd!


  • Review over: Herqua

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onbetrouwbaar

    Twee keer besteld op een paar jaar tijd, 2 keer verkeerd product of geen product geleverd. Klantenservice doet hun best om het op te lossen, vandaar 2*. Jammer voor het after sales team dat zij al de rommel moeten opkuisen.


  • Review over: Zonnebrillen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goede service

    Ik plaats niet vaak een review op Trustpilot maar ben erg tevreden over mijn ervaring met zonnebrillen.com. Door een fout van PostNL had ik een issue tijdens mijn bezorging. De klantenservice van Zonnebrillen.com was hierbij snel te bereiken en hebben voor een goede oplossing gezorgd.


  • Review over: Merlin Cycles

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Great price for a set of wheels and…

    Great price for a set of wheels and fast shipping to eu


  • Review over: Interhome

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onmiddellijk telefonisch geholpen bij…

    Onmiddellijk telefonisch geholpen bij fouten bij de online boeking.


  • Review over: Petite Suisse

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Commande ne correspond pas au site et SAV déplorable

    Commande effectuée mais le colis reçu ne correspond pas du tout à ce qui apparaît sur le site. Colis prévu en cadeau de Noël. Service après-vente déplorable. A part se rendre au magasin le plus proche pour changer (le coffret en question n'y était pas d'où la commande) ou pour un remboursement, aucun geste commercial. Il s'agissait là d'un cadeau de Noël. Or, je me suis retrouvée sans cadeau au final et la FNAC se fiche pas mal de la satisfaction client. Un minimum aurait été un geste commercial, mais là, rien, zéro, nada. Débrouillez-vous. Une honte. Je vais devoir y retourner pour rapporter ce coffret et demander l'argent, mais je n'y mettrais plus jamais les pieds et ne commanderais plus jamais rien. Ce n'était pas la première fois que ça nous arrivait, mais j'ai laissé une chance. Pour moi, là, c'est terminé et je déconseillerais à tout le monde.


  • Review over: i-Say

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik heb 5 spuitbussen motip vernis…

    Ik heb 5 spuitbussen motip vernis hoogglans gekocht via de website. Na gebruik van de 1st bus bleek dat deze bussen geen hoogglans maar matglans bevatten . Na herhaaldelijk contact (via mail en telefoon) blijven ze ondertussen al 6 weken lang zeggen dat ze het gaan bekijken en oplossen , maar er volgt niets. Hoe moeilijk kan het zijn om me het bedrag terug te storten of het juiste product op te sturen ?? Koop NOOIT op de itek webwinkel, klantenservice is onbestaande ! Schandalig !


  • Review over: HLN

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reacties op online artikels worden…

    Reacties op online artikels worden bijna nooit geplaatst. Reacties worden alleen doorgelaten blijkbaar als je met hun visie eens bent. Ik vind dit niet kunnen zelfs als je een abonnement hebt dan nog plaatsen ze u reactie niet. Deze krant is gewoon politiek gekleurt eerste klas, net zoals alle andere kranten van belgie die onder DPG media vallen.


  • Review over: bodum

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakket ter waarde van meer dan 100€…

    Pakket ter waarde van meer dan 100€ niet geleverd. Zowel Bodum als GLS (die het pakje dient te leveren) reageren niet op mijn vragen gesteld via het contactformulier (aangezien rechtstreeks contact niet mogelijk is). Vermijd de Bodum website!


  • Review over: TUIFly

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Meest rampzalige maatschappij

    Meest rampzalige maatschappij! Op 1 jaar 6vluchten geboekt en alle 6 extreme vluchtwijziging. Ook lang gezocht naar goede uren en geen tussenlanding en dan wijzigen ze zomaar alles en kan ik de vakantie omboeken, telkens geld bij betalen maar nooit terugkrijgen als je een goedkopere vlucht neemt. Echt de laatste keer met dit belachelijk bedrijf. Schandalige service!


  • Review over: Deliveroo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen communicatie

    Toen de order een uur later aankwam, bleek dat er maar 1 gerecht bij zat. Bij het restaurant gaven ze aan dat ze Deliveroo hadden gemeld dat ze het andere gerecht niet ter beschikking hadden. Wij kregen door dat de bestelling aanvaard was... Zelf geld moeten terugvragen.. Het is niet de eerste keer, maar voor ons wel de laatste?


  • Review over: Vanden Borre

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    wasmachine miele

    DOE HET NIET .... BLIJF WEG BIJ VAN VANDEN BORRE

    Een very lousy leverservice en nog een lousier "dienst na verkoop", die de ene leugen na de andere verkoopt

    Mijn verhaal, het begon heel banaal : je besteld een nieuw wasmachine online bij vdborre volgende dag geleverd, hops dat is snel, op zaterdag 12 03 om 9 uur staan ze voor je deur. Fijn. Twee potige kerels met knaldrang, stress, een overvolle dag ... VRAAG : druk? ANTWOORD : "we moeten vandaag nog 25 adressen doen". Ze vliegen naar boven met de wasmachine. Tweede verdieping. Sluiten alles aan, stellen nog snel een testwasje in ... en vlam ze zijn weg.

    Bij het naar beneden gaan merk ik op de twee verdiepingen, zwarte strepen op de muur, heel duidelijk afgetekend door het schuren van hun werkkleding. Deze waren er niet voorheen. Ik zeg tegen de al half opgedraaide vdborre onderaannemer dat die er niet waren ... NEE NEE niet van ons dat was er al, en dat zonder te kijken ! ... allee veel vijven en zessen , ik trek foto's, hij trek foto's , ik teken de bon af met de notitie (aanvinken) dat er schade is (ps voor als je verder leest .. er staat geen enkel vak om je schade te verduidelijken of aan te vullen met details) en ... vlam ze zijn weg, naar hun volgende klant.

    Deel Twee: ik contacteer de klantendient van vandenborre. Weer wat over en weer gemail. Het antwoord : "Beste, Het is dus helaas uw woord tegen het woord van onze installateurs. Bovendien staat er op de leveringsdocumenten ook niet vermeld welke schade precies zou gemaakt geweest zijn." dat is het antwoord dat je echt wil ... klant koning? ook niet altijd, ok. maar gewoon de deur dicht gooien!!

    Ok wat een klantendienst ... kan je dat geloven? ik herhaal het nog eens : Het is dus helaas uw woord tegen het woord van onze installateurs. Bovendien staat er op de leveringsdocumenten ook niet vermeld welke schade precies zou gemaakt geweest zijn. Zo daar ben je als vandenborre dan weer vanaf ... simpel, klantvriendelijk lijkt me dit niet. Van de beloofde expertise die ze zouden sturen om ter plaatse de schade in te komen schatten, komt niets van in huis. Hoe ging dat weer bij vandenborre met al hun beloftes !!!

    Deel drie : Ik besef achteraf pas nadat mijn zoon het meldde, dat de wasmachine zonder beschermingsbouten uit de bestelwagen is gehaald, twee verdieping hoger in mijn wasplaats is gesleurd, via mijn trapmuren die er nu niet meer uitzien. Wat een amateurisme ... je kan toch gewoon die bouten laten zitten tot de machien op zijn plaats staat. zo staat het beschreven in alle handleidingen van alle wasmachines over heel de wereld. Maar nee, wat doen ze ... ze halen de fixatiebouten al los voor ze aan de verhuis beginnen! En lees het na .... foetsie is je waarborg ,Gone! foutieve installatie, gedaan met je waarborg!!. En wat zegt de klantendienst ...."Het toestel is niet beschadigd omdat het zonder transportbouten naar boven gebracht werd. Indien er een schade zou geweest zijn, dan zou je de wasmachine nu niet kunnen gebruiken."


    Maar goed. Ik voel me echt bekocht en belogen door Vanden Borre. Van den borre doet zowat alles wat ze fout wat ze fout kan doen!

    Ik kan begrijpen dat je fouten maakt. Alle begrip hiervoor. Dat is menselijk. Ik begrijp dat mensen in onderaannemer van zulk een bedrijf zwaar ondereen tijds- en werkdruk staan. En dat ze daardoor naar boven stormen door mijn gang en deze beschadigen. Als je zo werk krijg je schade, Goed, Geef het dan gewoon toe. Herstel je fouten. Leer van je fouten. nee niet bij hen.

    Mijn conclusie over dit bedrijf is ... DOE HET NIET .... BLIJF WEG BIJ VAN VANDEN BORRE


  • Review over: Buddybites

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Topservice

    Topservice! Persoonlijk contact met de medewerkers en ze helpen je waar nodig. Een keertje iets misgelopen. Maar Ellen is een topvrouw en lost alles zo snel mogelijk voor je op!


  • Review over: A.Vogel

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Duidelijke omschrijvingen en…

    Duidelijke omschrijvingen en voorstelling; heel aangenaam dat er tevens bijkomende tips, gerechten enz worden aangeboden


  • Review over: Anodyne

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kwalitatief Shirt

    Snelle levering en uitstekende kwaliteit van een houding corrigerend shirt. Helpt echt en voel na 3 dagen al een verbetering in mijn houding.


  • Review over: Leen Bakker

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    small stuff

    Leenbakker, just no.

    No communication, no excuses, no solutions. They just don't keep their promises and be prepared for a couple of months delivery time.

    I orders 2 small things, a small wood plate and a tray. 3 months later, still nothing.


  • Review over: Centrum Voor Avondonderwijs

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Electricien

    Ik heb een huis gekocht en wil graag voor minder kosten te hebben wat bijleren en bij deze cursus heb ik al veel bijgeleerd en ook zeker door professionele begeleiding van de docent.


  • Review over: Ditzo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechtste service ooit van een zorgverzekering

    Problemen met online declareren, medicijnen van levensbelang werden niet als zodanig bestempeld en vergoed. Lang wachten aan de telefoon, continu moest de persoon weer in overleg met collega’s en iedere keer weer 10-15 minuten wachten. Kreeg niet de gelegenheid om hun ‘oplossing’ te begrijpen en werd continu onderbroken met ‘meneer, meneer’. Toen ik daar wat van zei, werd de verbinding bewust verbroken. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik voor Ditzo heb gekozen, dramatische ervaring, had bij Interpolis moeten blijven.