TUI reizen Reviews
Reviews (26)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Holland International
Dit is een hele fijne reisorganisatie.
Vroeger boekten wij altijd bij Holland International, dat is nu Tui geworden.
Wel jammer dat ons oude reisbureautje niet meer bestaat, want dat was ook altijd fijn. Reisgidsen halen, uitkiezen en dan uitgebreid op dat kantoor gaan zitten boeken. Altijd de beste service.
Inmiddels zijn er veel concurrenten waar je ook goed kunt boeken, maar niet meer in zo'n gezellig reisbureautje. En ik blijf warme herinneringen overhouden aan dat reisbureautje en de prachtige vakanties die w ij daar boekten, dus ik boek nog steeds graag bij TUI.Dikke nul, onduidelijke website voor bijboeking moviepark. Achteraf bijboeken onmogelijk en geen annulatie en herboeking mogelijk. Klantendienst onbereikbaar. Eerste keer boeking via Tui en ook laatste boeking.
Je vous contacte depuis l’appli TUI. J’ai une question à propos de ma réservation.
Vous en trouverez ci-dessous les détails qui vous permettront de m’aider:
* Nom:KRAYEM
* Prénom:tarek
* Numéro de réservation:100904611
* Date de départ:24/7/21.
Est-ce ce voyage tient toujours ou bien il est annulé.
Mercidan ben jij toch de enige die een goeie ervaring hebt
Mijn boeking bij jullie
Ik snap echt niet waarom mensen zo negatief reageren. Ik heb al een paar keer bij jullie geboekt en nooit problemen gehad. Integendeel, telkens als er iets misging, werd ik meteen geholpen. Van het boeken in jullie winkel tot terugkomen na mijn reis, verliep alles super vlot. De medewerkers waren altijd vriendelijk en behulpzaam, en ik voelde me echt goed verzorgd door jullie.
Atlantica akti zeus
Onlangs 10 dagen in Kreta geweest , bij Atlantica Akti Zeus , TOP vakantie gehad , niet alleen door elke dag mooi weer maar ook een uitstekend hotel , volledig gerenoveerd , super service en vriendelijkheid van alle medewerkers van het Hotel. Uitstekend eten.
Leuk waterpark erbij en strand op paar meter afstand van het zwembad dus alles in de buurt.Voor mij nooooiiiiit meer tui. Ik ben jullie bank niet. Na 14 maanden nog steeds mijn geld niet terug van een door corona geannuleerde reis.
Helemaal mee eens. Ze hopen natuurlijk dat je van je voucher een vakantie boekt. Is voor hun dan alleen de kostprijs., dus goedkoper dan de voucher. Januari 2020 betaald en nog geen cent terug . Schande.
Barkie kidsclub
Met Tui naar HD Parque Cristolbal op Gran Canaria geweest. Super fijne vakantie gehad. Vooral de Barkie kidsclub is echt leuk voor de kinderen. Op enkele TUI bestemmingen is de Barkie Kidsclub aanwezig. Onze volgende vakantie gaat zeker weer naar een Barkie Kidsclub vakantie.
Reis geannuleerd, geen terugbetaling ontvangen
Ik heb mijn reis moeten annuleren omdat ik een COVID-test moest ondergaan. TUI wil geen geld teruggeven en negeert zelfs mijn doktersattest. Gelukkig kon ik mijn hotelboeking via Booking zonder problemen annuleren en kreeg ik mijn geld terug. De extra verzekering die ik bij TUI had afgesloten, bleek uiteindelijk nutteloos te zijn. Het is toch absurd dat ze geen geld willen teruggeven voor een vlucht van 700€.
Mijn reis geboekt met veranderingen in vertrektijden
Ik heb mijn reis ruim op tijd geboekt, maar zoals gewoonlijk werden de vertrektijden meerdere keren veranderd, waardoor ik 's ochtends in plaats van 's avonds aankwam in Brussel. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en het voelt aan als een vorm van misbruik van vertrouwen. Het is frustrerend en teleurstellend dat dit opnieuw is gebeurd, en ik ben niet tevreden met de gang van zaken.
Geen problemen
Ik boek al jaren bij ze. Zowel winter als zomervakantie voor de hele familie en nog nooit problemen gehad.
Dank u wel voor dit compliment!! Met Vriendelijke Groet, Martine Guns-van Winden eigenaar reisbureau
Het antwoord op onze klacht is alles behalve. Ze laten ons overkomen als leugenaars ondanks de foto's ! Boeken al jaaaaaren bij Tui maar nog 1 x en dan gedaan !
Aankoop Kroatië vakantie
Vorige zomer ben ik met mijn gezin naar Kroatië op vakantie geweest via een reisorganisatie. Omdat het daar zo warm is, vond ik het belangrijk om een hotel te kiezen met een goede airconditioning op de kamer. Maar toen we aankwamen, bleek dat de airco op één van de kamers niet werkte, ondanks herhaalde meldingen bij de receptie. We werden aan ons lot overgelaten en kregen geen hulp. Na contact met de klantendienst voelde ik me niet serieus genomen en kreeg ik slechts een kleine compensatie aangeboden voor alle slapeloze nachten die we hebben gehad door de hitte. Zo'n behandeling van klanten is onaanvaardbaar en ik zal zeker geen zaken meer doen met dit bedrijf in de toekomst.
teleurstellend en ondermaats
Deze organisatie is echt teleurstellend op elk gebied. Ik ben echt geschokt dat ze nog steeds actief zijn. De manier waarop ze met klanten omgaan is totaal onrespectvol en incompetent. Mijn hond mocht niet aan boord gaan omdat ze zeiden dat haar paspoort niet in orde was, terwijl dat wel het geval was. Het is een echte miserie om een terugbetaling te vragen. Het lijkt alsof de werknemers nergens van op de hoogte zijn en geen antwoorden kunnen geven op eenvoudige vragen, of het nu in de winkel is, via e-mail of telefonisch. Het is echt een schande, Tui. Jullie zullen op een dag gestraft worden voor jullie slechte service.
Vlucht veranderd zonder het te zeggen
Onze vlucht is veranderd zonder dat we ervan op de hoogte waren en nu moeten we extra tijd doorbrengen op de luchthaven, waardoor we niet op tijd thuis zullen geraken. Daarnaast hebben we ook problemen ondervonden met onze huurauto in Spanje.
Aankoop tijdens de kerstvakantie
Ik heb een reis geboekt tijdens de kerstvakantie omdat het de enige mogelijkheid was om op vakantie te gaan. Ik was verrast dat mijn vrienden, die twee weken later dezelfde bestemming boekten, geen brandstoftoeslag kregen, terwijl wij dit al voor de tweede keer meemaken. Na een telefoontje werd me verteld dat dit niet te maken heeft met de afstand van de vlucht, maar met de periode van reizen. Het voelde voor mij echt als oplichting, omdat de brandstofkosten voor iedereen gelijk zouden moeten zijn. Tijdens schoolvakanties vragen ze al hogere prijzen, en dan nog een toeslag betalen voelde heel oneerlijk aan, zeker omdat mensen buiten de schoolvakanties geen extra kosten hebben.
Reis geboekt met een kitesurf cursus naar Sal Kaapverdië
Vorige week heb ik een reis geboekt naar Sal in Kaapverdië voor mijn zoon, zodat hij kan leren kitesurfen. Ik had al in november een kitesurfcursus geboekt en betaald via een online website. Ik heb dit op tijd gedaan om er zeker van te zijn dat er een plekje zou zijn. Maar, 6 dagen voor vertrek kreeg ik een teleurstellende e-mail waarin stond dat de cursus geannuleerd werd om 'operationele redenen'. Dit heeft ervoor gezorgd dat mijn zoon teleurgesteld was en ik ben niet blij dat het bedrijf twee maanden lang mijn geld 'geleend' heeft.
Mijn vakantie in Mexico
Ik was op vakantie in Mexico en kreeg een stevige bronchitis waardoor ik in het ziekenhuis belandde en mijn terugvlucht miste. De reisbegeleidster van het reisbureau gaf aan om hulp te zoeken, maar helaas werd dit zonder enige uitleg geweigerd. Geen greintje medeleven te vinden.
Stiefvader plots overleden
Mijn stiefvader is plotseling overleden en kon geen eerdere vlucht krijgen. De service van het bedrijf was erg slecht en ze boden geen hulp aan.
Aankoop van een geannuleerde vakantie
Op 28 juli zouden we normaal gezien naar Rhodos vertrekken voor onze vakantie met het reisbureau. Maar helaas is onze reis geannuleerd door de bosbranden daar. Dat was echt een klap voor ons, zeker omdat we al ons gespaarde geld hadden uitgegeven aan deze vakantie. We hebben geprobeerd het reisbureau te contacteren, maar tevergeefs. Geen reactie. Zelfs op e-mails kregen we enkel automatische antwoorden van een 'no-reply'-adres. Nu moeten we wachten tot het reisbureau ons geld terugbetaalt, terwijl de vakantie eigenlijk al voorbij is. Het was echt een stressvolle en frustrerende ervaring.
Aankoop geannuleerd
Ik was echt boos toen mijn aankoop zomaar geannuleerd werd op de betaalpagina. Ik had alles al ingevuld en geselecteerd en opeens kon het niet online geboekt worden. Echt amateuristisch! Ik ben meteen ergens anders gaan boeken en zou het ten zeerste aanraden om hetzelfde te doen als je niet je tijd wil verspillen op deze waardeloze site.
Review met meeste stemmen
Geen problemen
Lees verder