T Mobile Thuis Reviews
Reviews (128)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Fijne ervaring met bellen en internet…
Fijne ervaring met bellen en internet diensten
Breedbandinternet & TV
Ik ben echt blij met mijn ervaring met T-Mobile Thuis. De bestelling verliep heel soepel en duidelijk, met een makkelijk online proces. Het was echt simpel om het juiste pakket te kiezen dat aan mijn behoeften voldeed. Het klantenserviceteam was echt top, met experts die al mijn vragen snel en efficiënt beantwoordden. De installatie van mijn breedbandinternet en tv verliep ook vlot en probleemloos, zo kon ik meteen genieten van een snelle en betrouwbare verbinding. Ik ben heel tevreden met mijn keuze voor T-Mobile Thuis en zou het zeker aanraden aan anderen die goede diensten zoeken.
Recent overgestapt naar Budget Thuis
Recent overgestapt naar Budget Thuis. Ging probleemloos. De app. is wel wat minder inzichtelijk dan van mijn vorige leverancier maar uiteindelijk gaat het om de prijs en inzicht in het verbruik van gas en elektra. De gratis stroom aanbieding in het weekend tussen 12.00 en 17.00 is leuk maar dat zijn wel de tijdstippen waarop je vaak niet thuis bent. Maar goed, alles is meegenomen.
Het is handig sowieso om zoveel…onder hetzelfde dak te hebben
Het is handig sowieso om zoveel mogelijk alles onder één dak te hebben, dat levert extra voordeel op en is overzichtelijker. Dit samen met de kostenverlagende effecten daarvan levert een tevreden gebruiker op die nu goede ervaringen heeft met ook het mobiel bellen, en al had met de energieleveranties en de tips over hoe op je verbruik te bezuinigen in deze 'moeilijke' tijden...
Het verloop van het contact.
Wel opmerking, werd weer gebeld door energiemaatschappij , was niet erg duidelijk, want heb contract wat nog doorloopt, heb toen budget gebeld of ik wel door hun gebeld kon worden. Deze bleek ook niet erg duidelijk. Ben op mijn eigen , account gaan kijken toen snapte ik wat ze bedoelde, en daar ben ik op voorstel ingegaan en die is zeer goed voorstel.
Review
Budget Thuis maakt betrouwbare en professionele indruk door o.a. het verstrekken van duidelijke overzichten, adviezen en voorlichting.
Betrouwbaar en duideljk
Betrouwbaar leverancier en duidelijke app, snel met alles. Nooit probleem gehad. Had 3 jarig contract met lage prijs.Ik stap normaal over, maar deze keer ben ik na een goed aanbod gebleven.
breedbandinternet, televisie en telefonie
Ik ben echt content over de service en kwaliteit van de diensten die ik gekregen heb van T-Mobile Thuis. De installatie ging vlot en de klantendienst was super behulpzaam met al mijn vragen. De verbinding is snel en betrouwbaar, en ik ben blij met de vele zenders die ik kan bekijken op tv. Al bij al, ben ik heel tevreden met mijn keuze voor T-Mobile Thuis.
Budget thuis is een betrouwbare leverancier
Van Budget thuis hebben we 3 jaar gas en elektriciteit afgenomen. De levering is 100% in orde geweest. De maandelijkse nota is duidelijk en stipt. De jaarafrekening is binnen 2 weken na afloop van elk contractjaar en de teruggaaf komt ook netjes op tijd. Ze zijn momenteel niet concurrerend geprijsd. Dat is de reden van overstap naar een andere leverancier
gunstige verlenging Energiecontract
Ik belde de klantenservice om een gunstige verlenging van mijn energiecontract te krijgen; vergelijkbaar met de maatschappij die via de veilig ven de Vereniging Eigen Huis werd aangeboden. Dat lukte, ik betaal 8 euro meer dan via de VEH, maar dat heb ik ervoor over ivm mijn goede ervaringen met Budget.
Geeft goede informatie en tips voor…
Geeft goede informatie en tips voor verbruik elke maand. kan goed zien wat ik verbruik hebt en terug geleverd via mijn zonnepanelen. Ook met jaaropgave duidelijk te zien wat ik vorig jaar en dit jaar totaal verbruikt hebt. Heb ook eerlijk wat terug gekregen op mijn rekening. Ben blij met Budget Thuis
voor dit moment voor mij de beste keuze
Word goed op de hoogte gehouden wat het verbruik van ons is maar het is nog steeds te duur
Dame aan de telefoon luisterde goed en…
Dame aan de telefoon luisterde goed en was zeer behulpzaam en kundig. Binnen een paar minuten was alles geregeld.
De klantenservice is goed
De klantenservice is over het algemeen toegankelijk. Je klacht of verzoek wordt in één keer opgelost.
Vriendelijk en adequaat geholpen door…
Vriendelijk en adequaat geholpen door een service gerichte medewerker.
telefonische informatie en ook zaken…
telefonische informatie en ook zaken geregeld, nette dame aan de telefoon en heeft goed geholpen
Ik zit al jaren bij de Nederlandse…
Ik zit al jaren bij de Nederlandse energie maatschappij.Dat is samen gegaan met Budget energie.En de service is is nog beter dan het al was .Hele aardig mensen zeer deskundig en staan je altijd vriendelijk te woord .Ik vind het een fantastisch bedrijf
Hele Slechte klantenservice
Het is al erg genoeg dat ik de klantenservice niet kan bellen En ik gekluisterd aan de chat moet zitten en steeds direct reageerd en de klantenservice dan met meerdere mensen tegelijk aan het chatten is en geïrriteerd naar mij een bericht schrijft die voor een andere chat bedoelt is en hoe snel ik ook terug reageer, de chat steeds verbroken wordt omdat ze het antwoord niet weten of in verwarring met een andere chat zijn, ik heb wel 4 verschillende medewerkers moeten chatten en het probleem is nog niet op gelost Ik heb serieus spijt dat ik weer een contract met jullie heb afgesloten. Schandalig dat er zo een slechte klantenservice is. En dan wordt mij verteld om instellingen te veranderen in mijn mobiel en toen deed mijn internet het helemaal niet meer ! Ik had geluk dat ik de wifi van een bekende kon gebruiken anders kon ik niet eens meer in contact komen met de klantenservice en als ik zeg dat dat mijn hele internet het niet meer doet en er wordt gevraagd een online speed test te doen, jullie werknemers weten niet eens waar ze het over hebben. 1 had de technische diens gecontacteerd en zo hoort het als je iets niet weet, en dat is ook niet erg, maar zo als die andere drie dan gelijk de chat beëindigen vind ik schofterig. Het is toch juist goede klantenservice als je het niet weet om het aan iemand te vragen die het wel weet en dan zo tot een oplossing te komen ipv de verbinding te verbreken!
Wij zijn 70 + en hebben slechte wifi op…
Wij zijn 70 + en hebben slechte wifi op de boven verdieping en tweede verdieping waar onze kleinkinderen regelmatig verblijven .Klantenservice geeft aan dat wij iemand moeten zoeken die ons kan helpen. Budget heeft geen telefonisch hulpdienst en de uitleg over de modem is Engelstalig . Kpn wifi verstekkers werken niet op de modem althans het lukt ons niet. Men wil wel een monteur sturen kost 65 euro voorrijkosten en gewoon uurloon . Wij zijn 8 dagen klant en weten het niet meer.? weet iemand raad
goede ervaringen met energie
goede ervaringen met energie
Review met meeste stemmen
Oplichters!
Lees verder