De Morgen Reviews
Reviews (9)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
abonnement op digitale krant
Als een trouwe lezer van De Morgen, ben ik echt blij met mijn abonnement op de digitale krant. De artikels zijn altijd interessant en van topkwaliteit, met diepgaande analyses en boeiende opinies. De stukken over politiek, cultuur en economie zijn goed onderbouwd en geven me een brede kijk op de wereld. Ik ben ook erg blij met de aandacht voor literatuur en kunst, twee onderwerpen die me echt interesseren. Het feit dat ik de krant zowel op papier als digitaal kan lezen, maakt het nog handiger en makkelijker. Alles samengevat, een abonnement op De Morgen is voor mij echt de moeite waard als investering in kwaliteitsjournalistiek.
Aankoop van een abonnement op de digitale krant.
Ik ben echt blij met mijn ervaring bij De Morgen. De website is super makkelijk in gebruik en de digitale krant is altijd snel beschikbaar. De artikelen zijn interessant en van topkwaliteit, vooral de diepgravende onderzoeksjournalistiek vind ik geweldig. De opiniestukken zijn goed geschreven en zorgen voor boeiende discussies. De aandacht voor literatuur en kunst is een verfrissende toevoeging aan mijn dagelijkse nieuwsconsumptie. Kortom, ik ben blij dat ik heb gekozen voor een abonnement op de digitale krant van De Morgen.
Abonnement op krant
De Morgen is echt een geweldige krant voor nieuws en achtergrondinformatie. De artikelen zijn diepgaand en interessant, en behandelen allerlei onderwerpen, van politiek tot cultuur en economie. De journalisten leveren echt goed werk en de kwaliteit van de inhoud is top. Ook fijn dat er aandacht is voor literatuur en kunst, dat maakt de krant extra waardevol.
Abonnement op de digitale krant
De service van De Morgen is gewoonweg fantastisch. Altijd meteen antwoord op vragen en problemen, en de medewerkers zijn altijd super vriendelijk en behulpzaam. Ik vind het echt top dat ze zo klantgericht en professioneel zijn.
abonnement op een krant
De Morgen wordt beschouwd als een progressieve krant, maar soms lijkt het alsof hun berichtgeving vooringenomen is. Ik geef de voorkeur aan objectieve verslaggeving in plaats van enkel eenzijdige opinies. Hoewel de diepgaande onderzoeksjournalistiek gewaardeerd wordt, vind ik het essentieel dat ook de andere kant van het verhaal belicht wordt.
krant, politiek, cultuur
De Morgen is een krant die zichzelf als progressief beschouwt, maar soms lijkt het eerder op een sensatiezoekend roddelblad. Het diepgaande onderzoekswerk lijkt verloren te gaan door de sensationele titels en oppervlakkige artikelen. Het is jammer, want ik had eigenlijk meer van deze krant verwacht.
krantabonnement
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt tevreden ben over de service van De Morgen. Telkens ik contact opneem met hun klantendienst, lijkt het alsof mijn klachten niet serieus genomen worden. De reactietijd is traag en de bezorging van de krant laat soms te wensen over. Ook vind ik de prijs nogal hoog voor wat ze bieden. Het lijkt alsof ze denken dat ze weg kunnen komen met matige service vanwege hun reputatie als een 'progressief medium'.
Abonnement
Al decennia mijn lievelingskrant maar qua klantvriendelijkheid scoren ze ONDERMAATS !
Sinds januari 2023 geef ik via mails en contactformulieren op de website uiting aan mijn ergernis over het NIET ontvangen van mijn krant. "We antwoorden binnen 2 werkdagen" is dan het automatische antwoord dat je krijgt, en dan...houdt het op. Zelfs een aangetekend schrijven op 12 juni bleef zonder antwoord. Na een wachttijd van 26 minuten kreeg ik op 26 juli bij de klachtendienst een dame aan de lijn. Zij beloofde mij stellig dat ze voor een oplossing zou zorgen... We zijn nu 4 maanden later... Ik wil De Morgen héél graag lezen, maar ze zullen met een aantrekkelijk en origineel voorstel moeten komen.Fresh 'n Rebel CLAM 2 ANC
ik heb me helaas laten verleiden door een héle scherpe prijs voor de fresh 'n rebel clam 2 anc koptelefoon. direct na de bestelling een mail gekregen met de bevestiging van de bestelling. Ná 3 weken radiostilte zelf maar een mail gestuurd om naar de status te vragen. géén reactie gehad. dan nog maar een mailtje. en ná lang wachten toch eens een reactie. "heeft u de koptelefoon al ontvangen?" was de reactie... NEE NATUURLIJK NIET, anders vraag ik er niet naar... dus ná mijn antwoord wéér dagen moeten wachten. ik kreeg daarop de vraag óf ik hem nog wilde hebben... JA NATUURLIJK, anders vraag ik er niet naar. "We geven het door aan de leverancier" en dat is alweer een week geleden... ik hoop dat er uit die koptelefoon méér geluid komt dan uit de klantenservice van DPG MEDIA..
Review met meeste stemmen
krant, politiek, cultuur
Lees verder