Relevantste negatieve review

(36)

(5)

(1)

(0)

(3)

Persoonlijke schilderij van foto

Ik vond het echt geweldig om betrokken te zijn bij elke stap van het proces en zelfs kleine veranderingen te kunnen aanbrengen als de kunstenaar niet helemaal aan mijn wensen voldeed. Het vakmanschap van de schilder bij jullie heeft me echt onder de indruk gemaakt. Ik heb niet om een handtekening van de kunstenaar op het schilderij gevraagd, maar als dat mogelijk is, zou ik graag persoonlijk mijn dank aan hen overbrengen. Ik begrijp dat de vertraging te wijten was aan de grote hoeveelheid schilderijen die jullie allemaal hebben. Als ik één punt van kritiek moet geven, zou het zijn dat ik het graag eerder had ontvangen. Jullie hebben het wel vóór de oorspronkelijk aangegeven leverdatum geleverd, maar er was een vertraging tussen de droogtijd van het schilderij en het moment dat ik daadwerkelijk de trackinginformatie kreeg. Het lijkt bijna belachelijk om dit te zeggen nadat ik het heb opgeschreven, want ik ben echt helemaal tevreden en blij met jullie werk!! Heel erg bedankt, tot het volgende schilderij...Met vriendelijke groet

Levensechte digitale schilderij van huisdier

Ik ben helemaal blij met het mooie schilderij dat ik van mijn huisdier heb gekregen. Ik stuurde een foto van mijn hond door en het werd echt prachtig geschilderd. Het lijkt wel alsof mijn hond echt leeft op het doek. Mijn vrienden en familie hebben het schilderij ook erg mooi gevonden. De communicatie met het bedrijf verliep vanaf het begin tot het einde heel vlot. Ze reageerden snel op mijn vragen en het personeel was heel vriendelijk, wat het hele proces heel aangenaam maakte. Ik koos er ook voor om een mooie houten lijst voor het schilderij te laten maken, dat maakte het helemaal af. Het schilderij werd heel goed verpakt en kwam in perfecte staat aan. Ik ben echt meer dan tevreden met mijn aankoop.

alle sterren waard wat een service en met name kwaliteit van het werk.

Tijdens het zoeken op het web terecht gekomen bij Portretgurus en vervolgens naar wat voorbeelden gekeken. uiteindelijk de gok genomen want zo voelde het als je voor 150,- een portret krijgt van 40 bij 50. Het klonk gewoon te mooi om waar te zijn. vervolgens kregen we met regelmaat een foto van de voortgang wat ons elke keer weer deed verbazen. Het eindresultaat kwam zelfs 4 dagen eerder dan afgesproken met een kwaliteit die we niet hadden durven dromen. Het is voor ons geen vraag meer dit is het adres voor een portret. wij gaan snel de volgende bestelling plaatsen voor een portret van onze eigen honden.

Schilderijindrukwekkend

Ik kan echt niet genoeg goeds zeggen over de service die ik bij deze winkel heb gekregen. De communicatie was top en ik werd goed op de hoogte gehouden van alles. Toen we het schilderij ontvingen en uitpakten, waren we gewoonweg sprakeloos. Het was echt een prachtige weergave van de oude foto die ik had doorgestuurd. Het voelde alsof onze dierbaren terug bij ons waren in de woonkamer. De kwaliteit van het schilderij was geweldig en het was elke euro waard. Ik kom zeker terug en zal deze winkel aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een uniek en speciaal cadeau.

Portret van mijn honden

Ik wou graag een portret van mijn honden laten maken en kwam toevallig terecht op een website die deze service aanbood. Eerst was ik wat sceptisch, maar uiteindelijk besloot ik toch om het eens te proberen. Ze hielden me regelmatig op de hoogte van de voortgang van het werk en telkens werd ik positief verrast door de kwaliteit en het vakmanschap. Het uiteindelijke resultaat overtrof al mijn verwachtingen en kwam zelfs eerder dan verwacht. Ik ben enorm tevreden en zal zeker nog bij hen bestellen voor toekomstige portretten.

Geweldig schilderij

Ik heb vier sterren gegeven in plaats van vijf omdat niets perfect is, toch? Ik ben altijd tevreden geweest met mijn bestellingen, behalve die ene keer dat het schilderij op het verkeerde adres was geleverd.

Een levensecht schilderij

Ik heb een prachtig schilderij mogen ontvangen. Digitaal heb ik een foto van mijn hond in gestuurd en deze is na geschilderd. Op het schilderij “leeft” de hond. Het is zo echt nageschilderd. Iedereen vindt t prachtig. Van het begin tot t einde was de communicatie prima. Er werd snel gereageerd of ik chatte met een van de medewerkers. Ook heb ik er een mooie houten lijst om heen laten maken. Deze maakt t schilderij af. Het schilderij wordt super goed beschermd verpakt. Ik ben meer dan tevreden,

Hondenschilderij

Hallo portretgurus Ik heb een schitterend schilderij van jullie ontvangen. Alles is boven verwachting niet honderd procent tevreden maar tweehonderd procent. De betaling ging wat moeizamer omdat dat niet met iDEAL kon. Als jullie dat veranderen dan zullen jullie veel meer klandizie krijgen denk ik. Ik heb jullie aan verscheidene mensen doorgegeven maar ook die hadden moeite met de betaling. Voor de rest TOP BEDRIJF dank jullie daarvoor

prachtige schilderij

De communicatie verliep heel vlot, betaling met iDeal was gemakkelijk, het overleg over het te schilderen onderwerp was fantastisch, er was een ruime keuze aan verschillende artiesten en verfsoorten, prachtige kleuren, snel werk geleverd, veel opties voor lijsten, heel mooi afgewerkt, goed verpakt en snelle levering. Ook de prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Kortom, absoluut een aanrader!

Beter en mooier kan niet !

Zeer goede communicatie, makkelijk te betalen via iDeal, súper overleg over het te schilderen object, ruime keus uit verschillende artiesten en teken/verf-soorten, mooie kleuren, snel klaar, uitgebreide keus van lijsten, heel mooi gemaakt, zeer goed verpakt en een snelle levering !!! Hele goede prijs/kwaliteit-verhouding !!! Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar !!!

Aankoop van een schilderij

Het schilderij was gewoon fantastisch! Ik was zo verrast dat die oude foto van mijn moeder veranderd was in zo'n mooi kunstwerk. En dan te bedenken dat het uit China kwam! Echt trots op dit schilderij.

Portrait van ons huisdier

Het was zo makkelijk en snel om te bestellen. Ik heb een foto geüpload en kreeg een prachtig schilderij in de plaats. Tijdens het hele proces kon ik meekijken en eventuele wijzigingen doorgeven. Ik was echt super tevreden met hoe het olieverfschilderij van ons huisdier er uiteindelijk uitzag.

schilderij besteld

Ik heb dus een schilderij besteld en een account aangemaakt. Maar toen ik wou inloggen, zeiden ze plots dat mijn account niet meer bestond. Echt raar! Ik was serieus geschrokken. Gelukkig kreeg ik na uren wachten eindelijk antwoord en kon ik mijn bestelling bekijken. Gelukkig had ik alles al betaald. Nu is het gewoon nog wachten op de levering van mijn schilderij. Bedankt!

geweldige ervaring!

Wat mijn ervaring echt top maakte, was het team dat voortdurend met mij bleef communiceren tijdens het hele proces en die precies de aanpassingen aan het voorbeeld maakten zoals ik het in gedachten had. Wat ook geweldig was, was hoe SNEL ik mijn schilderij ontving! Ik zou zeker opnieuw bij hen kopen en heb ze al aan heel wat anderen aanbevolen!

Schilderij voor kleindochter

Alles is vlot verlopen en ik ben erg blij. Mijn kleindochter zal het schilderij voor haar verjaardag absoluut fantastisch vinden. In het begin vond ik de foto die ik had gekozen niet mooi, maar ik mocht het veranderen naar een andere foto. Het nieuwe voorbeeld was perfect. Ik zal zeker nog meer schilderijen kopen. De gelijkenis met de onderwerpen is echt precies.

Mooi schilderij ontvangen

Ik heb mijn schilderij snel ontvangen en de communicatie met de kunstenaar was top. Het resultaat is echt magnifiek en ik ben super blij met de service.

Het schilderij is prachtig en lijkt net…

Het schilderij is prachtig en lijkt net een foto.

Alles ging en gaat mis

Alles ging en gaat mis. Eerst een aanbetaling gedaan met ideal. De laatste betaling kan dat niet en moet met creditcard! Googlepay werkt namelijk niet. Heb 3 keer 2 weken vertraging gehad. Heb 2 keer 2 weken geen contact kunnen krijgen. Niet telefonisch, chat of mail. Ze zeggen dan als er eindelijk contact is, ja maar de mail is echt verstuurd. Maar nooit binnen gekomen, ook niet in spam. Ondertussen wel dagelijks mailtjes met kortingen die langs je heen gaan want zelf was er alleen een lage korting tot na de aankoop. De lijst op het einde kost 100 euro extra. Aangezien ik nog steeds niet heb kunnen betalen wil ik mijn aanbetaling terug. Het wachten, het contact zoeken, niet naar geluisterd worden ben ik zat. Het is klaar nu.

Schilderij

Bestellen gaat vlot, enkele dagen na het bestellen is je schilderij af en beloofd men na droogtijd van 4 dagen het te verzenden. Leuk denk je dan... Enkele weken niets vernomen, zelf contact opgenomen en krijg je te horen dat het kunstwerk in een vergeethoek staat van het atelier, je krijgt het asap verzonden. Weer niets vernomen en contact opgenomen, de inlijster zijn schuld dit keer, verzending asap. Weer niks vernomen, is het toch wel de koerier die er een zooitje van gemaakt heeft zeker. Schilderij besteld 24 augustus voor mijn vrouw haar verjaardag 1 oktober. Ontvangen 13 oktober... Dat is dan jammer zeker, en vooral van het geld want het schilderij staat nu in de verpakking op zolder, omdat ik geen kado geef na iemand zen verjaardag en omdat er een wrang gevoel aanzit. Neen, voor mij niet meer...