Alle reviews van Jeffrey
Review over: Muscle Meals
Eten top! Verpakkingsmateriaal minder.
Het eten zelf is top! Ik ben alleen niet erg te spreken over het verpakkingsmateriaal. De afgelopen bestelling een gebroken bakje waarbij er uiteindelijk ook plastic stukjes in het eten terecht zijn gekomen. Overigens is dit gebeurt tijdens transport, maar ook als je thuis een bakje laat vallen of met iets meer geweld (volle vriezer)in een vriezer moet drukken kan het mis gaan. Dat was met het oude verpakkingsmateriaal van muscle meals nooit een probleem, dat was veel flexibeler. Huidige materiaal zal vast goedkoper zijn… Qua verwarmen en eten zijn de bakjes overigens prima. En dat is wel het belangrijkste natuurlijk. Edit: gewijzigd naar 5 sterren ivm snelle en prettige oplossing door de klantenservice!
Review over: Saniweb
Duidelijke reviews aanwezig bij het…
Duidelijke reviews aanwezig bij het product. Na bestelling ook snel en correct geleverd.
Review over: Babypark
Slechte en trage online klantenservice
Mooie winkels maar online klantenservice is slecht, traag en niet efficient. Dat je na 10 dagen stilte durft te vragen om een video waarin het probleem zichtbaar is (een niet loskomend schroefje van Moby) gaat mij echt te ver. Beter is gewoon een oplossing bieden binnen 1-2 werkdagen.
Review over: Alternate
Garantie betekent niks
Nog geen jaar geleden had ik een moederbord gekocht bij alternate, had na uren troubleshooten bevestigd dat het moederbord problemen had. Opgestuurd naar alternate (Ik heb 3 maal gechecked naar schade BUITEN een pci tab dat was afgebroken na het verwijderen van een gpu), krijg ik een email terug met daar in foto's van pinnen die gebogen zijn in het socket (Dit was niet het geval toen ik het opstuurde) en werd mij verteld dat mijn garantie dus niet geaccepteerd word, ik snap als ik wat zou moeten betalen voor een vervanging vanwege de pci slot tab die was afgebroken maar dat mijn garantie weg is door pinnen die zijn gebogen terwijl dit niet eens het geval was toen ik deze opstuurde is gewoon niet te geloven. 200+ euro dus gewoon weg. Garantie betekent dus niks.
Review over: The Sneakerhype
Schoenen komen goed en netjes binnnen!
Schoenen komen goed en netjes binnnen! Goede kwaliteit schoenen ook, enige nadeel is de langere levertijd. Voor de rest zeer tevreden met de schoenen en service!
Review over: MiniInTheBox
Voldoende informatie over de producten
Voldoende informatie over de producten. En de bestelling kon ook in weinig stappen worden uitgevoerd. Een tip! Een maattabel is veel beter voor alle producten. Maat L of XL kan in elk land verschillen. Hopelijk voldoen de kleuren en materialen aan de foto's op de website. Met vriendelijk groet, Jeffrey
Review over: Carpardoo
Niets ontvangen
Niets ontvangen. Ik heb helaas niets na bestelling niets ontvangen. Erg zonde van het geld. Niets kopen bij dit bedrijf
Review over: Budget Home Store
Bij Budget Home Store XL Zoeterwoude
Bij Budget home store vestiging Zoeterwoude een hoekbank uitgezocht en besteld. De medewerkster van deze vestiging nam de tijd om de juiste opstelling te bespreken en de beslissing was dan al snel genomen. Via de toegestuurde email konden wij al snel inloggen en zou de hoekbank in juli worden geleverd, echter kregen wij al in april een email met de mededeling dat de bank begin mei al geleverd kon worden. Netjes afgeleverd en geplaatst door het transportbedrijf van Casba. Zeer tevreden.
Review over: Muscle Meals
Alles top!
Snelle bezorging, en alle maaltijden lekker op smaak en prima porties, hier ga ik zeker vaker bestellen.
Review over: Hollandsnieuwe
Na 5 jaar lang klant zijn nog steeds…
Na 5 jaar lang klant zijn nog steeds niet fatsoenlijk geholpen kunnen worden. Bijna maandelijks problemen met Hollandsnieuwe... Eindelijk overgestapt gaat er nog van alles fout en klantenservice medewerkers die je asociaal aanspreken en nergens zin in hebben... Zou ook een mail sturen naar Vodafone over jullie. Edit: pas na 9 maanden nemen ze met mij contact op over deze negatieve review, laat zien hoeveel ze echt om hun klanten geven.
Review over: IQ Option
Ga nooit in zee met iq options !!!
Ga nooit in zee met iq options !!! Het zijn dieven acount zonder reden geblokeerd ook van mensen om me heen en onlangs via mail dan zeggen dat er nog 20euro op stond deze kan ik terug krijgen maar of ik wel even al mijn gegevens wil geven 20 euro en mijn aandelen dan tot op heden geen reactie mee. Smeerige praktijken
Review over: UNEFFECTED
Nice fitting
Nice fitting
Review over: DC Shoes
Zeer slechte service, oplichting?
3 halen 2 betalen. Tot dat je 1 paar niet past. Dan wordt t moeilijk. Na lang zoeken op de website vind ik t nummer van de klantenservice. Als je goed zoekt in de voorwaarden vind je onderaan dit nummer 0858881307. Vervolgens bel je en krijg je een niet Nederlands sprekende dame aan de lijn. Ik gok een klanteservice in India. zeggen ze, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, je kan ze wel terugsturen maar dan krijg je niks. Deze verkopen ze wel weer door aan de nieuwe klanten. Of je stuurt alle 3 de paar terug en dan krijg je wel je geld en moet je opnieuw een bestelling plaatsen. Helaas werkt dat alleen als alle 3 de paren onbelopen zijn. Want 1 paar retourneren wordt niet verrekend met de andere 2. Ook kan je niet ruilen, een coupon krijgen. Dit mag volgens mij wettelijk niet. Dit riekt naar oplichting en/of diefstal. Jammer ik was namelijk al 23 jaar een goede klant. Die zijn jullie nu kwijt.
Review over: Debutify
Perfect!
Perfect! Heel handig!
Review over: Tegeltjes
Ontzettend slechte service.
Paar weken terug een tegeltje besteld, de betaling werkte als eerst niet goed. Ik ben hier achteraan gegaan en heb alsnog betaald. Het tegeltje was goed maar de service is zo ontzettend slecht. Ik heb nu al 2 mailtjes gekregen met een factuur van €12 + €40 extra kosten, terwijl ik al heb betaald en na het eerste mailtje heb ik al gereageerd dat ik al had betaald. Ze boden hun excuses aan maar alsnog hebben ze weer een mailtje gestuurd.
Review over: Arc'Teryx
Ik had handschoenen en een balaclava…
Ik had handschoenen en een balaclava besteld. Toen ik het pakketje open maakte schrok ik, de premium kwaliteit van het product en ook zeker van alles er om heen. Ik kreeg een reliëf enveloppe met het logo van hun erop met alle informatie erbij. Het voelde net alsof ik een verjaardag cadeau aan het uitpakken was. Geweldig hoe ze de duurdere prijs waar maken, het is echt een top merk!
Review over: Lycamobile
Tevreden Klant
Ik heb nu al een jaar of 5 mijn prepaid lyca nummer en ik ga nooit meer voor een abonnement of een andere provider. de prijzen voor bellen zijn extreem laag, dan spreek ik wel voor het "saver plan" (deze activeer je door naar *201*282# te bellen of SAVER te sms'en naar 2525) hierbij geld niet dat je dubbel beltegoed zoals bij het "standaard plan" krijgt maar hier een vergelijking tussen de tarieven van de 2:
Bellen naar vaste nummers binnen NL met standaard plan: starttarief 0.23 met 0.12 per minuut BIJV. 30 minuten = 3.83
Bellen naar vaste nummers binnen NL met saver plan: starttarief 0.09 met 0.01 per minuut BIJV. 30 minuten = 0.39
Bellen naar mobiele nummers binnen NL met standaard plan: starttarief 0.23 met 0.26 per minuut BIJV. 30 minuten = 8.03
Bellen naar mobiele nummers binnen NL met saver plan: starttarief 0.09 met 0.09 per minuut BIJV. 30 minuten = 2.79
SMS'en met standaard plan kost 0.21 per SMS, bij het saver plan is dit 0.09 per SMS
En voor MB's geld: standaard plan 0.19 per MB, saver plan 0.01 per MB
+ Bij elke opwaardering krijg je 5000 gratis minuten waarmee je (dus gratis) naar andere lyca nummers kan bellen
Dit scheelt duidelijk meer dan de helft dus het is voordeliger om meteen over te gaan naar het "saver plan"
wat betreft internet kun je natuurlijk bundels kopen, Ik haal altijd 1gb voor 10 euro, maar vaak zijn er aanbiedingen zoals nu ook waardoor je voor 10 euro 5gb aan internet krijgt, er is ook de optie om 4g internet te krijgen en dit is grofweg dubbel zo duur als normaal 3g.
er wordt geschreven dat dit 30 dagen geldig is maar mijn ervaring is dat ik tot 30 dagen kan zien hoeveel MB's ik nog heb door *136* te bellen en daarna is dit niet meer mogelijk maar mijn internet blijft wel werken tot het op zou moeten zijn, ik weet niet of dit misschien bij mij verkeerd gaat en andere dit niet hebben maar ik ben er in ieder geval heel blij mee.
er is ook de mogelijkheid om op de site in te loggen en je geschiedenis van bellen, sms'en en dataverbruik terug te zien met de prijzen erbij en hoeveel gratis lyca naar lyca minuten je nog heb.
Ik heb in die 5 jaar 1 keer gehad dat na online-aankoop mijn internet niet werkte (bundel was wel geactiveerd maar telefoon maakte geen connectie met internet), na een telefoontje naar de klantenservice werd dit wel opgelost en sindsdien heb ik niet meer hoeven bellen,
Het enige negatieve wat ik over lyca te zeggen heb is dan ook dat de wachttijden voor de klantenservice erg lang zijn (20-45 minuten) maar aangezien ik hier gelukkig (vrijwel) nooit naartoe hoef te bellen kan ik daarmee leven.
Of ik lyca aan zou raden aan andere mensen? JAZEKER! des te meer mensen lyca nemen des te meer mensen gratis met elkaar kunnen bellen.NOOIT MEER LYCAMOBILE.
Ik heb reeds een tiental jaar mijn telefoonnummer van Lycamobile. Iemand van Lycamobile heeft mijn naam gewijzigd naar William F......., zodoende kan ik niet meer herladen met mijn visakaart. Ik heb contact opgenomen met Lycamobile per telefoon, meerdere keren per email en Twitter via direct message. Tot nu toe is de naam nog niet terug gewijzigd. Een serieus antwoord is blijkbar teveel gevraagd. De klantendienst is een dikke nul. Ik heb de wijziging van naam nooit gevraagd, dit is gedaan door iemand van Lycamobile, de naam terug veranderen in mijn naam is blijkbaar teveel gevraagd. Mijn besluit staat dus vas : NOOIT MEER LYCAMOBILE !!!
Door: Gustaaf Van der Linden18-01-2021Ik wil nemmer van simkraat en klantnemmer
19 februari ik 2 keer 10 evro gestoord maar julie allen 10 evro gestoord op deze nummur 0466241529