KLM Reviews
Reviews (18)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Vluchtboeking AMS-PTY
Ik ben echt blij met mijn recente boeking voor een vlucht van AMS naar PTY. De lange vlucht in economy was super comfortabel met veel meer ruimte voor mijn benen in vergelijking met andere maatschappijen. De crew was echt vriendelijk en behulpzaam, ze deelden genoeg water, snacks en lekkere warme maaltijden uit. Jammer genoeg werd mijn oorspronkelijke vlucht geannuleerd en moest ik via een andere route vliegen, maar na het indienen van een claim stond de vergoeding vandaag al op mijn rekening. Geweldige service van KLM, ik heb zelfs al mijn volgende vlucht geboekt!
Vlucht
Het personeel was echt vriendelijk en de vlucht vertrok mooi op tijd. We kregen zelfs een drankje en een snack tijdens onze korte vlucht. Alleen jammer dat we op de heenweg een ander vliegtuig kregen vanwege een probleem met onderhoud. Dat betekende dat we moesten reizen in een ouder vliegtuig met niet zoveel beenruimte.
Uit mijn stoel gezet
Echt vervelend dat ik niet op de stoel mocht zitten die ik had gereserveerd. En ze doen er ook nog eens heel lang over om te reageren op mijn klacht. Bij een goedkopere luchtvaartmaatschappij krijg ik veel betere service.
Aankoop Premium Comfort KLM
Ik wil iedereen waarschuwen dat ik erg teleurgesteld was door de Premium Comfort service van KLM. Ondanks de hoge prijs kreeg ik gewoon standaard economy maaltijden omdat er niets anders meer aan boord was. Na het indienen van een klacht duurde het bijna 3 maanden voordat ik een reactie kreeg, en zelfs dan was het slechts een standaard antwoord met een simpel 'sorry'. Het leek alsof KLM totaal geen interesse toonde in onze klacht, ondanks alle praatjes over 'klantenzorg' en 'snelle service'. Ik voelde me echt in de steek gelaten en dat was zeer teleurstellend.
Aankoop van extra services bij de luchtvaartmaatschappij
Onlangs heb ik extra betaald voor verschillende services bij de luchtvaartmaatschappij, maar jammer genoeg heb ik deze niet ontvangen en kreeg ik mijn geld ook niet terug. Na maanden van proberen en uren in de wacht te hebben gestaan, heb ik uiteindelijk de strijd opgegeven. Het leek alsof ik constant tegen een muur aan het praten was en mijn probleem werd niet opgelost. Het was een teleurstellende ervaring en ik zal zeker mijn twijfels hebben over het vliegen met deze maatschappij in de toekomst.
Mijn boeking voor een vlucht van Amsterdam naar Alicante voor 2 personen.
Ik had voor de eerste keer een korte vlucht geboekt met KLM, omdat ik normaal gesproken voor andere luchtvaartmaatschappijen kies. Maar dan, de dag voor vertrek, kreeg ik plots een bericht dat de vlucht geannuleerd was wegens slecht weer, terwijl het weer eigenlijk helemaal niet slecht was. Snel heb ik dan maar een ticket gekocht bij een andere maatschappij om toch op mijn bestemming te kunnen geraken. KLM bood ons een belachelijke vervangende vlucht aan die totaal niet paste bij wat wij nodig hadden. Toen ik vroeg om compensatie voor de extra kosten die ik moest maken, kwamen ze met allerlei excuses om hieraan te ontsnappen. Uiteindelijk lijkt het erop dat KLM niet eerlijk is, dus ik zal dan ook juridische stappen ondernemen. Ik wil deze ervaring graag delen om anderen te waarschuwen voor de praktijken van deze maatschappij.
Miauw, betaald voor extra zetel, niet gekregen, geen geld terug!
Ik ben gisteren teruggevlogen vanuit Bangkok en had speciaal betaald voor comfortabele stoelen met KLM. Maar weet je wat er gebeurde? Er waren geen comfortstoelen beschikbaar op de vlucht! De vlucht zat helemaal vol, dus er was geen oplossing mogelijk. Een steward heeft alles genoteerd en doorgestuurd, maar vandaag kreeg ik een berichtje van KLM dat ze mijn boeking niet konden vinden. Terwijl alles toch echt in mijn boeking stond! Toen ik belde met de klantenservice waren ze heel onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Ik heb uiteindelijk 12 uur moeten doorbrengen in te krappe stoelen en heb veel tijd verspild met proberen mijn geld terug te krijgen. Echt schandalig KLM! Ik vlieg nooit meer met jullie!
Vreselijke service
Gisteren vertelde ik over hoe belachelijk hoog de prijzen van mijn vluchten waren bij die ene luchtvaartmaatschappij en hoe ze totaal niet reageerden. Ik heb zelfs geen enkele vorm van compensatie gekregen. Sindsdien boek ik altijd mijn tickets bij een andere maatschappij, veel goedkoper en met een veel betere service. Ik zal nooit meer met die ene reizen, die ik niet bij naam zal noemen. Louis
Mijn slechte ervaring met de onbereikbaarheid van de klantenservice van KLM
Wat erg! Ik heb geprobeerd om mijn boeking te veranderen, maar kreeg totaal geen hulp van de helpdesk van KLM. Uiteindelijk hebben ze al mijn tickets geannuleerd en moest ik alles opnieuw boeken. Echt schandalig! Ik ben mijn geld kwijt en KLM verdient gewoon twee keer aan één ticket. Ik zal nooit meer met hen vliegen. En alsof dat nog niet genoeg is, mocht ik pas een claim indienen nadat mijn vlucht al had plaatsgevonden. Absurd!
Online booking experience
Sorry, maar het spijt me echt dat ik hier geen positieve beoordeling kan geven. De app werkt niet goed en ik kan mijn boeking niet afronden. Ik krijg helemaal geen meldingen of uitleg, en dat is gewoon frustrerend. Het lijkt erop dat de mensen achter de app niet weten wat ze doen en het bedrijf niet echt professioneel is. En dan nog eens niet eens de mogelijkheid hebben om met iemand te praten wanneer je contact opneemt via social media of de chatbot, dat is gewoon het ergste. Het is gewoon belachelijk dat een bedrijf dat al zoveel jaren wordt gesteund met belastinggeld zo'n slechte service biedt.
Aankoop Boedapest KLM
KLM is echt onbetrouwbaar geworden als vliegmaatschappij. Onze vlucht naar Boedapest was echt een nachtmerrie. Het vliegtuig stond al klaar, dus leek alles goed te gaan. Maar toen moesten we nog een uur wachten in het vliegtuig vanwege drukte op de startbaan. Een uur lang in het vliegtuig zitten voor een vlucht van maar 1.5 uur is gewoon belachelijk. Bovendien kregen we amper uitleg voor het lange wachten. Bij de terugvlucht hadden we online ingecheckt, maar kregen we geen boardingpass. Personeel moest dan maar handmatig boardingpasses uitdelen - totaal onnodig. En dan moesten we onze rolkoffer plots inchecken, terwijl we net extra hadden betaald om vooraan te zitten én genoeg ruimte te hebben voor onze rolkoffer. En als kers op de taart was de snack aan boord ontzettend teleurstellend, gewoon een standaard kaasbroodje en een oude, smakeloze sandwich die amper te eten waren. Gelukkig gaan we deze zomer met een andere vliegmaatschappij op reis naar Japan.
One cancelled booking still reserved on my credit card
Dat is zo vervelend! Ik heb een reservering geannuleerd minder dan 24 uur voor vertrek, maar nu, na 3 weken, staat het nog steeds als gereserveerd op mijn creditcard. Ik heb al een nieuw ticket betaald, maar het geld blijft maar vastgehouden. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en ze geven steeds de schuld aan een andere partij. Dit is echt niet oké!
annulering refund
Ik ben al maanden bezig om een terugbetaling te krijgen voor mijn geannuleerde boeking, maar het loopt echt niet vlot! De medewerkster van het bedrijf heeft zelfs voorgesteld om te annuleren in plaats van te wijzigen, maar nu zit ik vast zonder geld. Ik heb al zo vaak gemaild en gebeld, maar het lijkt allemaal niks uit te maken. Elke keer beloven ze dat het geld binnen 14 dagen terugbetaald zal worden, maar er gebeurt gewoon niets. En zelfs als er een klein bedrag wordt teruggestort, mis ik nog steeds veel geld. Het is echt schandalig hoe de klantenservice met je omgaat.