Relevantste negatieve review

(1)

(5)

(10)

(2)

(0)

Aankoop van videogame

Wat een fantastisch spel! Ik ben ongeveer drie kwart jaar geleden begonnen en het is echt verslavend.... En ja, je kunt natuurlijk geld uitgeven, maar het is niet noodzakelijk... Ik ben het er niet mee eens met mensen die zeggen dat het een propaganda spel is.... Ik heb goede kansen om te winnen in de Berlijn campagne (bij de Moskou en Stalingrad campagne kan ik niet oordelen omdat ik die nog nooit gespeeld heb). Het is een beetje jammer dat er wat details mismatches zijn bij de uniformen, maar dat stoort niet tijdens het spelen (en dan bedoel ik niet de kruizen of iets dergelijks die er niet op zouden moeten staan (is beter zo)). Een paar meer uniformstukken zouden leuk zijn zoals bijvoorbeeld splintertarnveldmutsen, eikentarnoverhemden, eikentarnhelmhoezen of eikentarrenbroeken, enz. Maar dat zijn dingen die alleen goed zijn voor camouflagedoeleinden in het spel, het is nu niet het belangrijkste in het spel. Dus heel realistisch en goed!

Tactische Shooter game

Als iemand die veel ervaring heeft met dit genre, kan ik je vertellen dat dit echt een geweldig spel is. De gameplay geeft echt dat Battlefield-gevoel en loopt vlot als je een paar instellingen aanpast. Het geluid en de mechanica zijn echt top. Maar ik moet toch eerlijk zijn over enkele minpunten. Sinds de Early Access is het menu nogal verwarrend en ongemakkelijk, de prijzen in de winkel zijn behoorlijk hoog, de AI van de vijanden laat soms te wensen over, en het feit dat sommige veldslagen zijn verdwenen en squads zijn samengevoegd vind ik persoonlijk een grote fout.

Matchmaking en bugs

Eerlijk gezegd, ik kon echt niet beslissen of ik nu 3 of 4 sterren moest geven. Mijn vriend en ik hebben gespeeld en we hadden echt de slechtste matchmaking ooit. Als nieuwkomers stonden we tegenover een team met veel hogere rangen. Daar gaat een ster voor het matchmaking. Er zijn ook bugs, zoals neergeschoten worden door een vijand terwijl ik achter een muur stond, die de ervaring wat verminderen. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost. Ondanks deze problemen blijft het een geweldig spel waar je veel plezier aan kan beleven.

Interessant spel

Als gaming expert was ik echt onder de indruk van het spel in het begin, maar toen besefte ik al snel dat je veel in-game items alleen kon kopen met echt geld. En die bots in het spel waren ook behoorlijk stom en voorspelbaar, dat heeft de hele ervaring een beetje verpest. Ondanks dat, blijf ik nog steeds graag spelen, ook al is er soms wat frustratie mee gemoeid.

Aankoop van militaire uitrusting

Ik was echt teleurgesteld in het kopen van militaire uitrusting. Het was super moeilijk om te weten wat ik nodig had en de spullen uitkiezen was echt ingewikkeld. Ik zou aanraden om de website en het bestelproces makkelijker te maken voor klanten, zodat het vlotter verloopt om de juiste producten te vinden en te kopen.

Slechte gameplay op PS5

Onlangs heb ik een spel gekocht dat ik echt vreselijk vond. Op de PS5 voelde het hele spel zo log en traag aan. Het was gewoon niet leuk om te spelen. Alles was zo duur, de personages waren totaal nutteloos en als je met een tank vastzit in de rivier, dan zit je echt vast. Het is zo realistisch dat de bemanning van de tank één voor één sterft terwijl je gewoon blijft rijden.<br>Als je dan probeert de tank te draaien om uit de rivier te geraken, sterven de bemanningsleden gewoon één voor één. En het teamsysteem is echt onduidelijk. Dus er zijn veel bugs en ik denk dat het spel misschien beter geschikt is voor oudere mensen of mensen die wat langzamer zijn van begrip.

Crossplay uitschakelen

De crossplay-functie is echt goed gemaakt, maar als je op console speelt, is het toch slim om crossplay uit te schakelen, tenzij je echt een scuff-controller hebt en supergoed bent. Anders is het gewoon oneerlijk en supermoeilijk om te concurreren tegen al die PC-spelers.

Aanschaf van tankgranaten

Dank je wel en blijf zo verder doen, Gaijin.

Fehlende Gleichberechtigung in Waffen

Sowjetische bombardementstroepen zijn superieur, terwijl de Duitsers benadeeld worden. Problemen met machinegeweren aan alle kanten, oneerlijke verdeling van tanks en vliegtuigen. Pay2win-elementen en gebrekkig spelontwerp verstoren het speelplezier. De intelligentie van de bots en de spelmechanica zijn twijfelachtig.

Aankoop van videospel

Dit spel kan echt een leuke ervaring zijn, maar er zijn enkele serieuze nadelen. De explosiefysica is compleet onrealistisch. Als je een soldaat raakt met een AT-geweer met een granaat, dan zal hij alleen maar neervallen, terwijl soldaten op 100-200 voet afstand sterven en jij de punten krijgt. Dit gebrek aan realisme kan echt frustrerend zijn en de onderdompeling verbreken voor spelers. Mijn squad kan soms een complete last zijn, ze gedragen zich als idioten en staan vaak op kwetsbare posities, waardoor ze gemakkelijke doelwitten zijn voor de vijand. Veel van de maps zijn slecht ontworpen en frustrerend om op te spelen, zoals Berlijn, Power Plant en Steel Mill. De balans van de maps is vaak ver te zoeken, wat leidt tot verdedigers die rond de 80-90% van de tijd verliezen, wat de spelervaring echt vermindert. De vliegtuigen in het spel zijn ook niet goed gebalanceerd of realistisch en maken de gameplay minder leuk voor degenen die houden van realisme en eerlijke competitie.

teamgebaseerde shooter

Als ervaren gamer moet ik zeggen dat ik teleurgesteld ben in de bots in dit spel. Ze lijken gewoon wat rond te lopen, reageren niet op vijandelijke aanvallen en schieten pas terug als de vijand echt dichtbij is. Het is gewoon frustrerend om te spelen tegen zulke nutteloze tegenstanders, ook al vullen ze het slagveld. Ik kan dit spel jammer genoeg niet vergelijken met andere populaire titels en ik hoop echt dat er in de toekomst verbeteringen zullen worden aangebracht.

Videospel

Je doodt, dan word je gedood. Het heeft geen zin voor sluipschutters om te spelen, want die robots onthullen je positie aan de vijand die door struiken kan kijken. Echt onzin. Ik denk dat dit spel potentieel heeft om beter te worden, maar er moet meer aandacht besteed worden aan die kleine details.

Multiplayer game, respectloos, overweldigd.

Als klant ben ik echt teleurgesteld in de multiplayer game die ik heb gekocht. Die Duitse spelers op de PlayStation en pc zijn gewoon zo onbeschoft en dom in het spel. Ze verliezen één keer en dan komen ze meteen agressief terug. Japanse en Russische troepen krijgen niet eens nieuwe wapens en voertuigen, terwijl die Duitse spelers altijd overpowered lijken te zijn. Het lijkt wel alsof die verwende Duitse tieners of jonge spelers gewoon heel veel geld in het spel investeren om zo dominant te blijven en anderen te intimideren. Ik vind gewoon dat spelers die zich zo gedragen, gewoonweg niet mogen deelnemen aan de multiplayer game. Zo blijft het tenminste voor iedereen leuk en eerlijk.

Aankoop games en confrontatie met ervaren spelers

Echt vervelend. Je wordt gematcht met beginners en moet vechten tegen spelers die constant spelen. Ik begrijp niet hoe ze die rangen behalen. Het eindigt meestal snel met dat je wordt neergeschoten door die irritante figuren. Ik stop meteen met het spel als zo'n oneerlijke verdeling gebeurt en dat zou iedereen moeten doen. Boycotten zodat die gasten alleen kunnen spelen 😁

Aankoop van in-game items

Ik heb onlangs in-game items gekocht en ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in de service. Het matchmaking-systeem werkt niet goed en de navigatie in het spel is super lastig geworden na de laatste update. Mijn statistieken zijn gereset en het contact met de ontwikkelaars laat echt te wensen over. Bovendien lijkt het nu alsof het spel vooral gericht is op 'pay to win', wat mijn spelplezier enorm vermindert. Kortom, ik ben niet blij met mijn aankoop en de algemene kwaliteit van het spel.

Premium lidmaatschap

Als gamer was ik echt enthousiast om het premium lidmaatschap van Enlisted uit te proberen. Ik was echt benieuwd naar de extra voordelen en bonussen en hoe ze mijn speelervaring zouden verbeteren. Helaas moet ik zeggen dat ik teleurgesteld was toen ik ontdekte dat het premium lidmaatschap niet de extra voordelen bood waar ik op had gehoopt. Het leek alsof de game nog steeds te veel draaide om 'betalen om te winnen', en dat zorgde ervoor dat mijn totale ervaring minder leuk was. Voor mij persoonlijk was deze investering niet de moeite waard en ik zou het niet aanraden aan andere gamers die op zoek zijn naar een eerlijke en plezierige speelervaring.

Open World shooter game purchase

Ik voel me echt teleurgesteld door wat ik heb gekocht. Als klant mag je toch op zijn minst een beetje bescherming verwachten bij het spawnen, maar nee, ik word constant neergemaaid door spawncampers die geen genade tonen. Het is ook heel frustrerend om te moeten vechten om de goede wapens vrij te spelen, terwijl ik nauwelijks een kans maak tegen de vijanden die alles al hebben ontgrendeld. En dan zwijg ik nog over hoe machteloos je bent tegen tanks in het begin. Eerlijk gezegd voel ik me beetgenomen door de beloftes en verwachtingen die deze aankoop heeft gewekt.