Relevantste negatieve review

(0)

(2)

(5)

(3)

(1)

Mannelijke avatar keuze ontbreekt

Als trouwe speler van dit spel ben ik al jaren teleurgesteld dat er geen optie is voor een mannelijke avatar. In deze moderne tijd begrijp ik niet waarom jongens en meisjes niet dezelfde keuzemogelijkheden hebben om hun personage te kiezen. Het voelt gewoon seksistisch aan en het is jammer dat er nog niets lijkt te veranderen. Hopelijk wordt hier in de toekomst meer aandacht aan besteed, zodat alle spelers kunnen genieten van een gevarieerde spelervaring.

Aankoop van een online spel

Het spel op zich is fantastisch met een gigantische wereld, een mooi verhaal en prachtige paarden. Maar jammer genoeg is er ook een minpuntje aan de chatfunctie, waar sommige spelers op zoek zijn naar "18+ roleplays", wat niet echt geschikt is voor jongere kinderen. Ik zou ouders aanraden om hier goed op te letten en wat toezicht te houden.

Online paardengame

Als ervaren speler op het gebied van online paardengames kan ik met zekerheid zeggen dat deze game verre van ideaal is voor kinderen. Hoewel het zichzelf omschrijft als free-to-play, wordt al snel duidelijk dat dit slechts tot level 5 is en dat je daarna een flinke som geld moet neerleggen. Na een paar maanden ben je al snel uitgespeeld, omdat er nauwelijks nieuwe verhaalmissies worden toegevoegd. Veel spelers vervelen zich en wijken uit naar andere games. Bovendien is de klantenservice uitermate teleurstellend. Na meerdere malen mijn paarden te zijn verloren door een glitch, werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk genegeerd toen ik gerichte vragen stelde. Voor meer dan een maand heb ik nu geen reactie ontvangen. Dit is onaanvaardbaar, vooral na jarenlange toewijding aan het spel. Voor een betere ervaring zou ik aanraden om de Horse Ranch Pack voor The Sims op Steam te downloaden, waar je geen last hebt van ongepaste chats of blijvende verliezen.

Online paardenspel voor kinderen

Als volwassene die op zoek is naar een leuk en veilig online spel voor kinderen, was ik eerst echt onder de indruk van hoe goed het spel in elkaar zat. Het verhaal is echt betoverend en draait om magie en vriendschap, en de landschappen zijn gewoon prachtig opgebouwd. De paarden, hoewel wat prijzig, zijn echt goed uitgewerkt en voegen zeker iets toe aan de speelervaring. Maar mijn enthousiasme voor Star Stable nam al snel af door de gebruikerservaring.

Star Coins

Oh mijn god, al die in-game aankopen zijn gewoon super duur! Ik had een Star Coins kaart gekocht voor mijn vriendin voor €25 en weet je wat? De site werkte niet goed en ik kreeg helemaal niks! Maar wel €25 van mijn rekening af. Echt niet cool, man! En als ik contact wil opnemen, zijn ze natuurlijk niet bereikbaar op een zaterdag. Alleen vanaf maandag, serieus?!

Paarden en missies

Lang geleden begon ik met spelen en het was echt super leuk! Maar nu is het spel echt saai geworden. Er zijn veel nieuwe paarden, geen toffe missies meer en alles draait alleen nog maar om geld verdienen. Ze hebben de graphics veranderd en de speelwereld is niet meer zo uniek. Het spel lijkt nu vooral voor jonge kinderen te zijn en de oudere spelers worden vergeten. Echt jammer!

Aankoop van online spel

Ik heb onlangs een online spel gekocht voor mijn dochter met haar zakgeld. Jammer genoeg werkt het spel niet op haar iPad en Chromebook, waardoor ze het niet kan spelen. We proberen al sinds 21 oktober ons geld terug te krijgen, maar Star Stable zegt dat we bij Boku moeten zijn en Boku geeft niet echt een duidelijk antwoord. Het is echt vervelend dat de klant de dupe is van de betalingsmethode via Boku en dat wij nu met het probleem moeten worstelen. Het is allemaal nogal vreemd en ik zou aanraden om goed na te denken voordat je dit spel aanschaft.

Online abonnement

Laat me je vertellen, ik ben echt teleurgesteld over hoe het online abonnement dat we gekocht hebben onze dochter heeft teleurgesteld. Het lijkt erop dat het spel heel commercieel is en echt verslavend kan zijn. Ook hebben we best wel wat zorgwekkende dingen gezien in de chat tijdens het spelen, en dat is best schrikken voor een 7-jarige. Veiligheid en toezicht zijn echt onze grootste zorgen bij dit spel.

Aankoop van chatban

Ik heb een onterechte chatban gekregen bij Star Stable. Ondanks mijn inspanningen om dit op te lossen, hebben ze niets gedaan. Het enige wat ze deden, was een oud chatbewijs sturen waarin ik al drie dagen eerder een ban had gekregen. Ik kan niets doen, ik heb geen bewijs van mijn onschuld. Na een jaar spelen en veel geld uitgeven, heb ik besloten om Star Stable te verlaten vanwege deze oneerlijkheid.

Te duur

De prijzen hier waren echt belachelijk hoog en de service was gewoonweg rampzalig. Ze hebben zelfs zonder reden twee accounts van mijn vriendin geband en geen enkele refund gegeven. Het was echt waardeloos allemaal!

Lifetime-abonnement

Het spel zelf is eigenlijk wel goed, maar er is nog veel ruimte voor verbetering, vooral als het gaat om klantenservice en ontwikkelaars/updates. De klantenservice reageert niet altijd even goed, ze lezen soms zelfs de vragen van spelers niet eens en schuiven de verantwoordelijkheid te vaak af op de speler. Ook nemen ze meldingen van valsspelen en beledigend gedrag niet serieus genoeg. De ontwikkelingen in het spel zijn wel positief, met wekelijkse updates, maar het duurt vaak lang voordat grote fouten worden rechtgezet. Het kan zelfs jaren duren om kleine fouten op te lossen. De updates zijn de laatste tijd ook minder frequent en minder belangrijk, waardoor het spel soms eentonig wordt.