Ervaringen Star Stable

Online games en spellen zijn inmiddels niet meer weg te denken van het internet. Steeds meer producten richten zich op de markt voor jonge kinderen omdat zij de klanten van de toekomst zijn. Maar hoe gaan de ontwikkelaars en aanbieders van dit soort spellen met hun jonge publiek om? Hoe worden betalingen in spellen geregeld en hoe vatbaar zijn kinderen voor reclames in zulke spellen? We raden je aan om de reviews van andere ouders, die al ervaring met dit soort spellen hebben, te lezen. Op die manier weet je snel welke spellen veilig zijn om jouw kinderen mee te laten spelen. Je vindt deze reviews geheel vrijblijvend op onze website omdat wij vinden dat iedereen recht heeft op deze commentaren.

Over Star Stable

Star Stable Entertainment is een gepassioneerd team van meer dan 130 creatieve ontwikkelaars uit 20 landen die in 2011 in Zweden begonnen zijn met de ontwikkeling van hun online avonturen spel Star Stable. Dit spel is inmiddels het snelst groeiende spel ter wereld met paarden in de hoofdrol en is vooral bedoeld voor jonge meisjes. Het bedrijf achter het spel blijft zich ontwikkelen en tegenwoordig is het spel ook met een app te spelen en is er een andere app om met al je vrienden uit het spel te kletsen. En daar stopt de ontwikkeling niet, zelf de muziek uit het spel is nu te downloaden en er zijn boeken te lezen over de wereld waar het spel zich afspeelt. Klanten kunnen hun vragen schriftelijk per e-mail stellen.

VAN ALGEMEEN NUT - Seizoen 1 - Aflevering 8 (Mathias Coppens)

Het Star Stable spel

Star Stable is een online paardenspel voor meisjes dat vol zit met avonturen, paarden en mysteries. Deelnemers kunnen het spel tot level 5 helemaal gratis spelen. Om te beginnen kunnen ze een eigen paard en ruiter kiezen. Ze kiezen zelf welke kleur zij en het paard hebben waarna ze in een spannende wereld opdrachten moet voltooien en paarden moet verzorgen en trainen. Omdat het een online spel is kun ze met echte vrienden spelen of nieuwe vrienden maken. Nadat level 5 is uitgespeeld moet er een abonnement worden afgesloten waar maandelijkse kosten aan verbonden zijn. Dit abonnement loopt net zo lang automatisch door tot het opgezegd wordt. Voor dat er aan het spel deelgenomen moet worden moet je als ouder je e-mail adres opgeven en bevestigen dat je de gebruiksvoorwaarden van het spel hebt gelezen. De site van het spel heeft een PRIVO-certificaat die de juiste verwerking van gebruikersinformatie waarborgt. Zo wordt extra zorg gedragen voor de online veiligheid van de deelnemende kinderen.