LinkedIn Learning Reviews
Reviews (16)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Aankoop van online cursussen
De online cursussen die ik gevolgd heb waren echt top. Ik vond ze heel informatief en interessant. De docenten wisten duidelijk waar ze over praatten. Het feit dat ik op mijn eigen tempo kon leren en op eender welk moment kon inloggen vond ik super handig. De website was heel makkelijk in gebruik en hielp me bij het bijhouden van mijn vooruitgang en het downloaden van certificaten na het afronden van een cursus.
Aankoop premium abonnement
Ik dacht dat ik een gratis account had, maar blijkbaar had ik per ongeluk toch een premium abonnement voor een jaar genomen. Gelukkig kon ik het probleem makkelijk oplossen door met de klantendienst te chatten. Ik moest niets betalen en mijn abonnement werd geannuleerd. Echt vriendelijke en snelle hulp! Ik ben blij dat ik niet vastzit aan een duur abonnement waar ik geen gebruik van wil maken. Een aanrader!
Online lessen
Mijn aankoop was echt leuk, ik kon veel leren en de video's waren interessant.
Online leerplatform
Ik zou afraden om dit te gebruiken. Als je eenmaal begint, raak je er niet meer vanaf en blijf je maar aanbevelingse-mails ontvangen. Het is bijna onmogelijk om je profiel te verwijderen en het stopzetten van de e-mails is ook geen eenvoudige taak!
Proefabonnement voor betaald abonnement
Het opzeggen van mijn gratis abonnement en overstappen naar een betaald abonnement verliep niet zo vlot. Ik heb alle stappen gevolgd op de website, or zo dacht ik toch, maar toch werd er nog steeds geld afgeschreven van mijn bankrekening. De pagina tijdens het opzeggen was niet helemaal duidelijk, wat voor verwarring zorgde. Ik dacht dat alles in orde was, maar dat bleek niet zo te zijn. Het hele opzegproces was dus verwarrend en frustrerend.
Ongewenste e-mails
Het spijt me dat ik die aankoop heb gedaan, want zelfs nadat ik mijn account heb verwijderd blijven de e-mails maar komen. Ik kan me niet uitschrijven voor de e-mails omdat ik daarvoor een account nodig heb en ik kan ook geen andere manier vinden om contact met hen op te nemen. Echt irritant en frustrerend!
online cursussen
Pfoe, wat een gedoe! Ik snap echt niet hoe dit online leerplatform zo populair kan zijn. De zoekfunctie werkt voor geen meter. Ik ben op zoek naar cursussen over softwareontwikkeling, maar ik krijg resultaten over bloemschikken. En als ik dan eindelijk iets vind dat relevant lijkt, is het meestal op beginnersniveau terwijl ik juist meer geavanceerde cursussen zoek. Ook lijkt het alsof de meeste cursussen eeuwen geleden zijn opgenomen en de informatie niet meer up-to-date is. Ik ben meer tijd kwijt aan het filteren van al die irrelevantie dan dat ik daadwerkelijk iets leer. En dan hebben we nog niet eens over de prijzen gesproken! Veel te duur voor wat je krijgt. Ik had gehoopt dat online leren via dit platform makkelijker en effectiever zou zijn, maar jammer genoeg valt dat behoorlijk tegen.
Online cursussen
Ik was echt teleurgesteld toen ik de site probeerde te gebruiken. Het is gewoon belachelijk dat ik mijn identiteit moet bevestigen om mijn account te kunnen openen. Ik heb het meermaals geprobeerd, met mijn ID en rijbewijs, maar krijg steeds een foutmelding. En alsof dat nog niet erg genoeg is, is er geen klantendienst waar ik terecht kan voor hulp. Tenzij je natuurlijk een premium account hebt, wat ik eerlijk gezegd belachelijk vind.
ID-verificatie
Ze hebben mijn account zomaar beperkt en nu moet ik mijn ID uploaden om het terug te krijgen. Echt belachelijk! Ik had mijn BSN-nummer afgedekt, maar dat mocht blijkbaar niet. Blijf weg van deze site, echt waar.
Aankoop Recruiter Lite proefabonnement
Onlangs probeerde ik een proefabonnement op Recruiter Lite, maar mijn ervaring was echt teleurstellend. De resultaten die ik kreeg, waren helemaal niet wat ik vroeg en daarom wou ik mijn abonnement opzeggen om verlenging te vermijden. Jammer genoeg liep het opzegproces niet van een leien dakje. Ondanks dat ik alle stappen precies volgde, kreeg ik blanco schermen en kon ik niet opzeggen. Ik liet een bericht achter bij de servicedesk, maar na twee dagen wachten had ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik hoop echt dat er snel een beter alternatief op de markt komt voor deze dienst, omdat ik vind dat de website niet genoeg waarde biedt voor het geld dat ervoor gevraagd wordt.
Duur vacature plaatsen
Ik voelde me echt bedrogen als werkgever, weet je. Ik moest serieus veel geld neertellen om die vacature te plaatsen, maar eens mijn budget op was, was het gedaan en kon ik niet eens meer zien wie er gesolliciteerd had. Om toch maar die kandidaten te kunnen zien, moest ik nog eens extra geld op tafel leggen. Dat voelde echt niet juist aan, man. Het leek gewoon niet eerlijk en niet ethisch.
E-learning platform
De leerinhoud is niet erg nuttig, de website werkt traag en zit vol fouten. Het lijkt alsof er geen personeel is om te helpen en de site wordt overspoeld met spam. Ik zou het niet aanbevelen.
Aanmelden bij LinkedIn Learning
Wat een gedoe zeg! Had ik me maar niet ingeschreven bij die website. Nu moet ik me uitschrijven, maar eerst moet ik me weer aanmelden. Al die tijd en energie die verloren gaat, ik ben er helemaal klaar mee. LinkedIn en hun complexe systemen, echt geen aanrader voor anderen die online willen leren.
Premium proefabonnement
Ik heb geprobeerd om een proefabonnement te nemen, maar enkele dagen voor het einde heb ik het geannuleerd. Toen vertelden ze me dat het was afgesloten via Google Pay en dat ze niets voor me konden doen. De klantendienst leek niet erg menselijk en ik had het gevoel dat ik bedrogen was.
Review met meeste stemmen
Aankoop premium abonnement
Lees verder