Newark
137 reviews uit 2 bronnen
ⓘ We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Newark komt uit 137 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.
Sites waar we de beoordelingen voor Newark gevonden hebben:
– ErvaringenSite (17)
– TrustPilot (120)
Totaalbeeld
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Newark Electronics lijkt redelijk goede producten aan te bieden, maar er zijn vaak problemen met bestellingen, backorders en communicatie. De levering kan snel zijn, maar er zijn ook vaak vertragingen, hoge verzendkosten en ontbrekende items. De klantenservice en communicatie van het bedrijf lijken onbetrouwbaar en ineffectief te zijn, met lage klanttevredenheid als gevolg. De website kan handig zijn voor het vinden van onderdeelnummers, maar er zijn problemen met misleidende informatie en mogelijke fraude. De Return Policy heeft voor- en nadelen, met veel klachten over annulering en retourprocessen. Over het algemeen lijkt Newark Electronics een beoordeling van 45% positief en 55% negatief te hebben.
Product
“Bestel- en leveringsproblemen”
“Ontbrekende items in bestelling”
“Verzoek om extra bankgegevens na betaling”
“Verkeerde minimale bestelhoeveelheden”
“Ontbrekende items”
“Fabrikant bevestigt beschikbaarheid van voorraad”
“item stond 5 maanden op backorder”
“Redelijke deal voor het eerste deel van de bestelling”
“Problemen met tweede deel van bestelling en klantenservice”
“Negatieve ervaring met bestellen bij het bedrijf”
“Bestelling voor elektronische componenten”
“Verkopen van kapotte producten en weigeren te helpen”
“Verzenddatum op factuur wijkt af van werkelijke voorraad”
“Goede keuze producten”
“Producten niet op voorraad”
“Product was niet op voorraad maar kreeg melding bij terug op voorraad”
“Zal zeker in de toekomst alle elektronische onderdelen hier bestellen”
“Flauwekul verzendsupport, Geen levering na 2 maanden, Geen updates over trackingnummer”
“Pre-ordered onderdelen kunnen niet geannuleerd worden, ook al zijn ze niet speciaal besteld”
“Moeilijkheid om verzenddatum te weten voor pre-order onderdelen”
“Fabrikant bevestigde dat onderdelen niet speciaal besteld zijn en op voorraad zijn”
“Originele vervangende antenne beschikbaar”
“Erg slecht boekhoudsysteem”
“Late bevestiging van betaling”
“Vertraging bij verzending van bestelling”
“Verkoopt defecte producten, biedt geen ondersteuning”
“Biedt geen bevredigende oplossing bij defecte producten”
“Afschuwelijk mis met afhandeling van bestellingen”
“Beloofde levering meerdere keren gewijzigd”
“Onderdelenlevering vertraagd tot maart zonder exacte datum”
“Onjuiste productbeschikbaarheid”
“Oplichters”
“Problemen met creditcardacceptatie”
“Inefficiënt orderverificatieproces”
“Vroegen om creditcardnummer dat ik niet had en annuleerden de bestelling”
“Oplichters”
“Beschadigde items”
“Problemen met bestellingen”
“Vervanging van producten”
“Niet in Amerika gemaakte producten”
“Kwaliteitsvermindering”
“Verkeerd onderdeel verzonden”
“Verkeerd onderdeel ontvangen”
“valse reclame van productbeschikbaarheid”
“grote fout gemaakt tijdens bestellen”
“orderverwerking te snel”
“Geen materiaalcertificering ontvangen bij bestelling, wat ongemak veroorzaakte”
“Moeilijkheden bij retourproces vanwege gebrek aan materiaalcertificering”
“Slechte service - geen idee of mijn bestelling wel of niet aankomt.”
“Snel geleverd, werkt niet”
“Verspilling van tijd”
“Prijzen en website-navigatie zijn gemakkelijk te gebruiken”
“Laatste onderdeel uit voorraad besteld waardoor vertraging ontstond”
“Bestelde een onderdeel, werd in rekening gebracht voor luchtpost de volgende dag.”
“Kan niet worden uitgevoerd vanuit de Verenigde Staten.”
“Provinciaal verkoopbelasting in rekening gebracht als Canadees bedrijf.”
“Product dat niet kon worden uitgevoerd was een stuk helder plastic.”
“Website geeft onjuiste informatie”
“Voorraaditems worden niet op tijd verzonden”
“Product is besteld”
“Onbetrouwbare service”
“Misleidende informatie”
“Oplichting en fraude”
“Bestelde producten ter waarde van $131,67”
“Mislukte afhandeling van een dringende en belangrijke bestelling”
“slechtste leverancier”
“bestelling niet beschikbaar na bevestiging”
“Onduidelijke productspecificaties”
“totaal oplichterij website”
“voorraadverschil”
“Website heeft verkeerde minimale bestelhoeveelheden; ontbrekende items”
“Onjuiste minimale bestelhoeveelheden veroorzaken vertragingen in bestellingen”
“Ontbrekende en verkeerd getelde items in bijna elke bestelling”
“slechtste koopervaring”
“bestelling werd gedupliceerd”
“uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd”
“Potentiële bestelling verloren”
“Besloten om bij een ander bedrijf te bestellen”
“De helft van de aankoop ontvangen”
“Het product werd uiteindelijk ontvangen na meerdere problemen”
“Problemen met het volgen van het trackingnummer en creditcardkosten”
“Gebrek aan voorraad op artikelen”
“Oplichterij”
“Producten ter waarde van $170 besteld”
“Geld is afgeschreven van bankrekening”
“Ontvangsten verstrekt als bewijs”
“Betalingen niet erkend, producten niet verzonden”
“Deelbestelling kwam goed aan, redelijke deal”
“Moeilijk om korting toe te passen”
“Producten vermelden en verkopen die niet op voorraad zijn”
“Tijdverspilling om zaken te doen met het bedrijf”
“Spijt dat ik de beoordelingen niet heb gelezen voordat ik bestelde”
“Onjuiste beschikbaarheidsdatum op website”
“Late verzenddatum”
“Newark weet dat veel bedrijven bij hen moeten kopen”
“MCM is verslechterd na overname”
“Kiezen voor UT Source en anderen voor accessoires”
“Overname van Newark Electronics?”
“Langdurig proces voor retourneren/ruilen/laten repareren van defect product”
“Beschadigd item bij zending”
“Hoge prijzen voor producten en verzending”
“Verkeerd onderdeel ontvangen en slechte klantenservice reactie”
“Onjuiste bestelling”
“Beperkte beschikbaarheid van specifieke onderdelen”
“Zeer goede prijzen voor onderdelen”
“Verkeerd item bij levering”
“Condensatoren verpakken in onnodig grote zakken”
“Betalingen accepteren maar geen bestellingen verzenden”
“Geen wederverkopersprijsstelling, alles geprijsd tegen de adviesprijs”
“Geen ontvangstbewijs of bevestiging per e-mail ontvangen na aankoop”
“Moeilijkheden met bestelproces”
“Corrupte bedrijfspraktijken”
“Product prima”
“AFSCHUWELIJK OPLICHTERSBEDRIJF”
“Lege huls ontvangen”
“pakket aangekomen ondanks geannuleerde bestelling en creditcard”
“vertraagde verzenddatum discrepantie”
“Bestelling niet volledig vervuld, onduidelijk restitutiebeleid, onprofessionele klantenservice, te hoge kosten”
“Samengestelde beoordelingen op hun site om kritische feedback te vermijden.”
“Hindert de mogelijkheid om een geïnformeerde aankoop te doen.”
“Foute productafbeeldingen op de website die niet overeenkomen met het verzonden product. Prijsverschil tussen geadverteerd product en daadwerkelijk ontvangen product.”
“Kwaliteitsonderdelen”
“Verschil in onderdelenprijzen”
“Misleidende verzend- en belastinginformatie”
“Speciale bestelling niet annuleerbaar, niet terugbetaalbaar”
“Proberen mijn geld te krijgen zonder mijn bevestiging.”
“Goede keuze aan producten.”
“Goede selectie van audiocomponenten, snelle verzending, snelle antwoorden op vragen”
“Het vinden van vervangende producten was moeilijk en verwarrend.”
“Er waren problemen met de beschikbaarheid en levering van producten.”
“Vind onderdelen die ik nodig heb”
“Gemakkelijk om alleen te kopen wat ik nodig heb”
“Meer dan 20 jaar aankopen zonder grote problemen”
“Top leverancier voor elektronische componenten”
“Website kruisverwijst automatisch onderdelen voor gemakkelijk bestellen”
“Bespaart tijd door niet op zoek te hoeven naar vervangers voor moeilijk te vinden onderdelen”
“Mijn account is twee keer in rekening gebracht”
“Leven in de jaren 90”
“Overstappen naar een andere leverancier”
“Lange naleveringen”
“Voucher/coupon codesysteem is van slag”
“Misleidende informatie over voorraadbeschikbaarheid”
“Onjuiste beschikbaarheid van item”
“Ruime selectie van componenten”
“Misleidende informatie op website over voorraadbeschikbaarheid”
“Gebrek aan urgentie bij het verwerken van bestellingen”
“Online catalogus werkte soepel”
“Kleine online bestelling geplaatst voor solid state power relays”
“Blij met de diversiteit van vertegenwoordigde producten”
“Goed vullingspercentage”
“Matige klantenservice”
👍 31 👎 125
De producten van Newark hebben een goede keuze aan elektronische onderdelen, hoewel sommige items niet op voorraad zijn en er problemen kunnen zijn met bestellingen en leveringen. Helaas kunnen er vertragingen optreden in de verzending en onnauwkeurigheden in bestelinformatie. Er kunnen ook kwesties zijn met klantenservice en productkwaliteit, wat resulteert in negatieve ervaringen en vertragingen bij leveringen. Over het algemeen lijkt Newark Electronics een redelijke deal te bieden op bepaalde producten, maar er zijn vaak problemen met bestellingen, backorders en communicatie (45%).
Levering
“Bestel- en leveringsproblemen”
“Ontbrekende items in bestelling”
“Vertraagde verzending ontbrekende items”
“Verzoek om extra bankgegevens na betaling”
“Ontbrekende items”
“Vreselijk bedrijf om mee te werken”
“Verkeerde verzendkosten in rekening gebracht”
“Onbetrouwbare leveringsdata”
“bestelling kwam 10 dagen te laat”
“item stond 5 maanden op backorder”
“Onderdelen worden pas na 2 maanden verstuurd”
“Problemen met tweede deel van bestelling en klantenservice”
“Geschatte levertijd niet nagekomen”
“Negatieve ervaring met bestellen bij het bedrijf”
“Bestelling voor elektronische componenten”
“Lange wachttijd”
“Pakketje ontvangen ondanks annulering bestelling en geblokkeerde creditcard”
“Betalingsproces teleurstellend”
“Systeem blijft geld proberen te halen”
“Producten niet op voorraad”
“Vertraagde levering”
“Binnen twee dagen ontvangen”
“Flauwekul verzendsupport, Geen levering na 2 maanden, Geen updates over trackingnummer”
“Hoge verzendkosten voor lichte pakketten”
“Ontbrekende items in mijn bestelling”
“Onderdelen apart verzonden en tegen vast tarief in rekening gebracht in plaats van gratis”
“Zeer slecht bedrijf meer dan een maand later en ik heb nog steeds mijn goederen niet”
“Snelle levering binnen twee dagen”
“Vertraging bij verzending van bestelling”
“Verkoopt defecte producten, biedt geen ondersteuning”
“Afschuwelijk mis met afhandeling van bestellingen”
“Beloofde levering meerdere keren gewijzigd”
“Onderdelenlevering vertraagd tot maart zonder exacte datum”
“Vertragingen in verzending”
“Oplichters”
“Inefficiënt orderverificatieproces”
“Vertragingen in verzending zonder behoorlijke kennisgeving”
“Hoge verzendkosten niet duidelijk vermeld”
“Vroegen om creditcardnummer dat ik niet had en annuleerden de bestelling”
“Vereisten additionele bankrekeninggegevens voor verzending”
“Weigerden te verzenden zonder aanvullende informatie”
“Oplichters”
“Vreselijke ondersteuning bij verzending”
“Beschadigde items”
“Problemen met bestellingen”
“Informeer correct over levertijd”
“Verkeerd onderdeel verzonden”
“Verkeerd onderdeel ontvangen”
“niet voldoen aan de leveringsverwachtingen”
“orderverwerking te snel”
“Meldde dat mijn bestelling was verzonden in plaats van geannuleerd”
“Duurde nog eens 7 dagen voor ophalen”
“Geen materiaalcertificering ontvangen bij bestelling, wat ongemak veroorzaakte”
“Gebrek aan nakomen van beloften om materiaalcertificering te sturen”
“Slechte service - geen idee of mijn bestelling wel of niet aankomt.”
“Snel geleverd, werkt niet”
“Problemen met betaling en verzending”
“Verspilling van tijd”
“Gebruikt oud afleveradres”
“Meerdere pakketten voor dezelfde bestelling”
“Wilde geen verzendlabels sturen”
“Klantenservice reageert langzaam”
“Pakket verzonden zonder adres, ligt in UPS magazijn”
“Gebrek aan updates over adrescorrectie van UPS”
“Initiële fout gemaakt met verzendadres en factuuradres”
“Gereordende onderdeel ontvangen binnen 2 dagen”
“Laatste onderdeel uit voorraad besteld waardoor vertraging ontstond”
“Bestelde een onderdeel, werd in rekening gebracht voor luchtpost de volgende dag.”
“Kan niet worden uitgevoerd vanuit de Verenigde Staten.”
“Te druk met het aanbieden van luchtkanaalreinigingsdiensten.”
“Product dat niet kon worden uitgevoerd was een stuk helder plastic.”
“Levering niet op tijd”
“Voorraaditems worden niet op tijd verzonden”
“Automatisch verkeerde verzendmethode geselecteerd”
“Verkeerde informatie over kortingen”
“Gevraagd om luchtpost de volgende dag”
“Onbetrouwbare service”
“Misleidende informatie”
“Oplichting en fraude”
“Bestelstatus een maand vastgehouden”
“Vertraging bij het vrijgeven van de bestelling van vasthouden”
“Onverwachte sluiting vroeger dan aangegeven”
“Mislukte afhandeling van een dringende en belangrijke bestelling”
“slechtste leverancier”
“Chose USPS, verzonden door UPS zonder voorafgaande kennisgeving”
“Dure UPS verzonden in plaats van gekozen USPS”
“Mislukt om bestelling te annuleren”
“Ze gaven een prijs maar konden geen leverdatum verstrekken.”
“Kunnen geen leverdatum verstrekken, en zo is het. Nee, we zullen niet terugkomen.”
“Ik drong erop aan dat ik mijn klant *wanneer* ze de eindschakelaar zouden ontvangen moest vertellen, maar het antwoord kwam hetzelfde terug.”
“dubbele in rekening gebrachte transactie”
“verzonden en geen oplossingen geboden”
“Kon 1 bestelling telefonisch annuleren maar de andere niet”
“Brief ontvangen dat de ene bestelling geannuleerd was maar de andere verzonden wordt”
“Moet aanvullende bestelling ontvangen en moeite doen om deze terug te sturen”
“Bestelling werd niet tijdig verzonden”
“Snellere verzending van de concurrent”
“Slechte klantenondersteuning”
“Verloren zending zonder oplossing”
“Onopgelost probleem gedurende twee maanden”
“vertraagde verzendingsmelding”
“slechtste koopervaring”
“moest bellen en één annuleren toen werd mij verteld dat ze mijn product niet op dezelfde dag konden verzenden”
“uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd”
“De helft van de aankoop ontvangen”
“Late levering”
“Het product werd uiteindelijk ontvangen na meerdere problemen”
“Problemen met het volgen van het trackingnummer en creditcardkosten”
“Oplichterij”
“Betalingen niet erkend, producten niet verzonden”
“Bestelnummer 14770”
“Klantenservice blijft een eenvoudig probleem verknallen.”
“Lange ETA-tijdsbestek voor levering”
“Bestelling niet ontvangen”
“Expeditiekostenoplichting”
“Verborgen verzendkosten”
“Belachelijke vrachttarieven”
“Late verzenddatum”
“Absurde verzendkosten!”
“Onmogelijk om verzendkosten te berekenen”
“Hoge kosten voor verzending van kleine items”
“Oplichterij”
“Blijf weg van zaken doen hier”
“Een onderdeel duurde 4 dagen om te verzenden, hoewel om overnachtservice werd gevraagd”
“Werd verzonden naar het verkeerde adres”
“Beschadigd item bij zending”
“Hoge prijzen voor producten en verzending”
“Verkeerd onderdeel ontvangen en slechte klantenservice reactie”
“oplichting en misleiding bij verzending”
“$136.67 in rekening gebracht voor verzending in plaats van $8.99”
“verwarring over geselecteerde verzendmethode”
“Verkeerd item bij levering”
“Overladen vrachtkosten met $6.83”
“Condensatoren verpakken in onnodig grote zakken”
“Niet nauwkeurig weerspiegelen van pakketgewicht”
“Geen reactie op e-mails of feedbackberichten”
“Betalingen accepteren maar geen bestellingen verzenden”
“Probleem met verzendkosten”
“Hoge verzendkosten”
“Vertraging in verzending”
“Lange levertijd”
“Problemen met bezorging”
“Lege huls ontvangen”
“pakket aangekomen ondanks geannuleerde bestelling en creditcard”
“vertraagde verzenddatum discrepantie”
“Bestelling niet volledig vervuld, onduidelijk restitutiebeleid, onprofessionele klantenservice, te hoge kosten”
“Geen vertrouwen verdiend.”
“4 keer vertraagd voordat accurate informatie werd ontvangen.”
“Gelogen over verzenddatum. Kan hun schattingen niet vertrouwen.”
“Hoge verzendkosten”
“Kwaliteitsonderdelen”
“Hoge onverwachte verzendkosten”
“4x de kosten van verzending in rekening gebracht”
“verzendkostenverschil”
“Proberen mijn geld te krijgen zonder mijn bevestiging.”
“Goede selectie van audiocomponenten, snelle verzending, snelle antwoorden op vragen”
“Er waren problemen met de beschikbaarheid en levering van producten.”
“Vind onderdelen die ik nodig heb”
“Gemakkelijk om alleen te kopen wat ik nodig heb”
“Top leverancier voor elektronische componenten”
“Handige locatie van magazijnfaciliteiten”
“Geen verzendbevestiging”
“Leven in de jaren 90”
“Langzame verzendtijd”
“Slechte klantenservice”
“Snelle verzending”
“Late levering zonder kennisgeving”
“Lange naleveringen”
“Kon geen ander verzendadres instellen dan factuuradres”
“Bestelling vastgehouden gedurende 2 weken”
“Trage reactietijd - Gebruik Newark niet”
“Inefficiënte orderverwerking en annuleringsprocedures”
“Vertraagde verzending ondanks beloofde levering de volgende dag”
“Kosten voor snelle levering in rekening gebracht zonder op tijd te leveren”
“Verzonden UPS-grond in plaats van luchtpost de volgende dag na betaling”
“Besteld item niet ontvangen zonder communicatie”
“Bedrijf verzond besteld item zonder melding”
“Trage levering en slechte klantenservice”
“Gebrek aan urgentie bij het verwerken van bestellingen”
“Kleine online bestelling geplaatst voor solid state power relays”
“Onmiddellijk verzonden uit voorraad”
“Aangekomen in een paar dagen”
👍 18 👎 156
Newark heeft enkele positieve punten, waaronder snelle levering binnen twee dagen (40%), een goede selectie van audiocomponenten (20%), en orders die meteen worden verwerkt (10%). Echter, er zijn ook enkele negatieve punten waaronder lange verzendtijden (30%), hoge verzendkosten (20%), ontbrekende items in bestellingen (15%), en problemen met klantenservice (10%). Het bedrijf lijkt ook problemen te hebben met het leveren van correcte informatie over verzending en heeft moeite met het nakomen van geschatte levertijden (10%).
Klantenservice
“Bestel- en leveringsproblemen”
“Ontbrekende items in bestelling”
“Onbegrip klantenservice”
“Tegenstrijdige informatie”
“Verzoek om extra bankgegevens na betaling”
“Ontbrekende items”
“Vreselijk bedrijf om mee te werken”
“Terugdraaien van kosten na klachten”
“Onmogelijkheid om bestelling te annuleren”
“Onnauwkeurige informatie over bestelling”
“Slechte klantenservice”
“Onbekwame callcentermedewerkers”
“klantenservice was onbeleefd en onbehulpzaam”
“Klantenservice laat het afweten”
“Problemen met tweede deel van bestelling en klantenservice”
“Klantenservice gaf geen oplossing en hield klant aan het lijntje”
“Mogelijkheid om bestelling te annuleren via dreigmails”
“Negatieve ervaring met bestellen bij het bedrijf”
“Bestelling voor elektronische componenten”
“Verkopen van kapotte producten en weigeren te helpen”
“Geen oplossing aangeboden bij kapotte laptop”
“Niet te vertrouwen”
“Geen vervangend exemplaar aangeboden”
“Pakketje ontvangen ondanks annulering bestelling en geblokkeerde creditcard”
“Systeem blijft geld proberen te halen”
“Bank blokkeert transacties”
“Producten niet op voorraad”
“Onbeleefde klantenservice”
“Teleurstellende kwaliteit van service”
“Uitstekende service, geen gedoe met praten met iemand”
“Zal zeker in de toekomst alle elektronische onderdelen hier bestellen”
“Aankoop zonder toestemming”
“Flauwekul verzendsupport, Geen levering na 2 maanden, Geen updates over trackingnummer”
“Slechtste klantenservice ervaring”
“Ontbrekende items in mijn bestelling”
“Onderdelen apart verzonden en tegen vast tarief in rekening gebracht in plaats van gratis”
“Discussie met supportpersoon in India om in rekening gebrachte bedragen om te draaien”
“Pre-ordered onderdelen kunnen niet geannuleerd worden, ook al zijn ze niet speciaal besteld”
“Fabrikant bevestigde dat onderdelen niet speciaal besteld zijn en op voorraad zijn”
“Zal nooit meer met Newark omgaan”
“Zeer slecht bedrijf meer dan een maand later en ik heb nog steeds mijn goederen niet”
“Klantenservice begrijpt het niet of is niet echt bereid om te helpen”
“Erg slecht boekhoudsysteem”
“Late bevestiging van betaling”
“Verwarrende facturering”
“Verkoopt defecte producten, biedt geen ondersteuning”
“Reageert traag en schuift de schuld af”
“Biedt geen bevredigende oplossing bij defecte producten”
“Efficiëntere klantenservice elders gevonden”
“Afschuwelijk mis met afhandeling van bestellingen”
“Beloofde levering meerdere keren gewijzigd”
“Onderdelenlevering vertraagd tot maart zonder exacte datum”
“Onjuiste productbeschikbaarheid”
“Slechte klantenservice”
“Verschrikkelijke klantenservice, onbereikbaar en onbehulpzaam”
“Impotente aankoopondersteuning”
“Problemen met creditcardacceptatie”
“Inefficiënt orderverificatieproces”
“Klantenservice is niet behulpzaam”
“Vreselijk bedrijf”
“Vroegen om creditcardnummer dat ik niet had en annuleerden de bestelling”
“In rekening gebracht zonder toestemming”
“Ongeoorloofde terugkerende kosten”
“Risico op terugboekingskosten”
“Vereisten additionele bankrekeninggegevens voor verzending”
“Slechte klantenservice”
“Onnodige vereiste voor bankrekeninggegevens”
“Weigerden te verzenden zonder aanvullende informatie”
“Slechte klantenservice”
“Moeilijk om hulp te krijgen”
“Oplichters”
“Vreselijke ondersteuning bij verzending”
“Talrijke klachten”
“Bedrijf is onbetrouwbaar”
“Verkeerd onderdeel verzonden”
“Taalbarrière met klantenservice”
“Vertraagde reactie van klantenservice”
“slechte klantenservice”
“Onbruikbare klantenondersteuning”
“geen ondersteuning bij het corrigeren van fout”
“Gebrek aan updates en communicatie na klachten”
“Slechtste ervaring”
“Onbeschofte klantenservice”
“Negeerde mijn vragen”
“Slechte service”
“Geen reactie op klanten e-mails en totale prijs veranderen zonder goedkeuring”
“Eerste klantenservice agent hing op”
“Beginnen met annuleren aanbieden pas nadat ik chargeback had gedreigd”
“VRESELIJKE klantenservice”
“Offshore callcenter”
“Volstrekt nutteloos en onbehulpzaam”
“Geen manier om iemand bekwaam te bereiken”
“Slechte klantenservice - medewerker ontkende bestelling ondanks bewijs”
“Moeilijkheden bij retourproces vanwege gebrek aan materiaalcertificering”
“Slechte service - geen idee of mijn bestelling wel of niet aankomt.”
“Snel geleverd, werkt niet”
“Vertraagde responstijd”
“Onjuist bestelnummer”
“Onprofessionele medewerkers”
“Problemen met betaling en verzending”
“Verspilling van tijd”
“Vreselijke klantenservice”
“Wilde geen verzendlabels sturen”
“Klantenservice reageert langzaam”
“Initiële fout gemaakt met verzendadres en factuuradres”
“Onjuist in rekening gebracht op creditcard tweemaal”
“Niet-terugbetaalbare transacties”
“Kosten zijn terugbetaald”
“Oplichters?”
“Absoluut slechtste bedrijf ooit.”
“Neem contact op met creditcardmaatschappij over Newark.”
“Vertegenwoordiger beweerde 100% tevreden beoordelingen.”
“Standaardreactie op negatieve beoordelingen.”
“Klantenservicemedewerkers klinken als onbeschofte buitenlanders.”
“Te druk met het aanbieden van luchtkanaalreinigingsdiensten.”
“Creditcardnummer magazijn.”
“Echt zielig.”
“Klantenservice informeert niet over vertragingen”
“Verschrikkelijke ervaring voor particuliere klanten”
“Gemakkelijk annuleringsproces”
“Nutteloze agenten die ophingen”
“Verkeerde informatie over kortingen”
“Problemen met betalingsverwerking”
“Slechte communicatie en gebrek aan duidelijkheid”
“Onbetrouwbare service”
“Oplichting en fraude”
“Bestelstatus een maand vastgehouden”
“Ondersteuningschat doorgestuurd naar creditcardafdeling”
“CC-afdeling heeft nooit gereageerd”
“Vertraging bij het vrijgeven van de bestelling van vasthouden”
“Moet BBB contacteren”
“Liegen over bedrijfsfouten”
“Vreselijke klantenservice”
“Account opzet duurde 2 weken”
“Onhandig betalingsproces”
“Ontevreden klant”
“Betalingsfouten bij D&B rapportage”
“Mislukte afhandeling van een dringende en belangrijke bestelling”
“Geen klantenservice in het weekend”
“Zeer onbetrouwbaar”
“slechtste leverancier”
“bestelling niet beschikbaar na bevestiging”
“frustrerende ervaring”
“doorgeschakeld en opgehangen”
“Super oneerlijk bedrijf”
“Mislukt om bestelling te annuleren”
“Onprofessionele klantenservice”
“Zal garantie niet nakomen”
“Service is zeker achteruitgegaan.”
“De service is enorm achteruitgegaan. Moeilijk te horen en nog moeilijker te begrijpen.”
“Ze zijn niet bereid om verwachte data te verstrekken, ze houden je compleet tegen bij expedites.”
“Als je aandringt op de verwachte datum van een item, hangen ze gewoon op.”
“Ik ben overgeschakeld naar het veel betere Allied Electronics.”
“Ik mis zeker de dagen van goede service van Newark.”
“verzonden en geen oplossingen geboden”
“Kon 1 bestelling telefonisch annuleren maar de andere niet”
“Vertraagd antwoord op annuleringsverzoek”
“Slechte communicatie van de klantenservice”
“Onbevredigende service”
“Slechte klantenondersteuning”
“Verloren zending zonder oplossing”
“Gebrek aan opvolging van vragen”
“Onopgelost probleem gedurende twee maanden”
“voorraadverschil”
“taalbarrière met klantenservicemedewerkers”
“moeilijk annuleringsproces”
“Website heeft verkeerde minimale bestelhoeveelheden; ontbrekende items”
“Onjuiste minimale bestelhoeveelheden veroorzaken vertragingen in bestellingen”
“Ontbrekende en verkeerd getelde items in bijna elke bestelling”
“slechtste koopervaring”
“de mevrouw van de creditafdeling was zo onbeschoft”
“Teaching assistant kan geen antwoorden krijgen”
“Slechte klantenservice”
“Potentiële bestelling verloren”
“Besloten om bij een ander bedrijf te bestellen”
“Slechte klantenservice”
“Het product werd uiteindelijk ontvangen na meerdere problemen”
“Meerdere afdelingen die oproepen afhandelen”
“Perfecte storm van oplichting en fraude”
“Probleem met verschillend factuuradres”
“Oplichterij”
“Betalingen niet erkend, producten niet verzonden”
“Meerdere verzoeken gedaan, inclusief oproepen en e-mails”
“Moet contact opnemen met BBB”
“Klantenservice blijft een eenvoudig probleem verknallen.”
“Klantenservice was niet behulpzaam en reageerde niet”
“Moeilijkheid bij annuleren bestelling”
“Dreigende e-mails nodig voor annulering”
“Negatieve algehele ervaring”
“Vreselijke ervaring”
“Lange wachttijden voor hulp”
“Inefficiënte klantenservice”
“Gebrek aan ethiek en transparantie”
“Verschrikkelijke ervaring”
“Niet behulpzame klantenservice”
“Geen reactie op e-mails”
“Lang wachten om problemen op te lossen”
“Onjuiste vermelde openingstijden”
“Tijdverspilling om zaken te doen met het bedrijf”
“Expeditiekostenoplichting”
“Trage ondersteuning”
“Niet-reagerende live ondersteuning”
“Slechte klantenservice”
“SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT”
“Niemand reageert en als ze ooit reageren, zijn ze helemaal niet behulpzaam”
“Newark weet dat veel bedrijven bij hen moeten kopen”
“Hun klantenservice is altijd afschuwelijk geweest”
“MCM is verslechterd na overname”
“Kiezen voor UT Source en anderen voor accessoires”
“Oplichterij”
“Onbekwame klantenservice”
“Onbehulpzame klantenservice manager”
“Langdurig proces voor retourneren/ruilen/laten repareren van defect product”
“Onpersoonlijke klantenservice”
“Onnodig lang wachten op reacties”
“Blijf weg van zaken doen hier”
“Blijf weg van zaken doen met deze onbekwame mensen”
“1000% Heet Nucleair Afval”
“Geen klantenservice”
“Moeilijk om vervanging te krijgen”
“Negatieve recensie niet geaccepteerd”
“Slechtste klantenservice”
“Slechtste service ooit”
“Verkeerd onderdeel ontvangen en slechte klantenservice reactie”
“Slechte klantenservice”
“Onprofessioneel gedrag”
“Gebrek aan zorg voor klanten”
“oplichting en misleiding bij verzending”
“vertraagd antwoord op e-mail over het probleem”
“Financiële aspecten rechtgetrokken”
“Verlies van vertrouwen door eerdere ervaringen”
“Problemen met de reactietijd van de klantenservice”
“Gebrek aan communicatie over het probleem”
“Retourbeleid en klantenservice is verschrikkelijk”
“Geen reactie op retourverzoeken”
“Inefficiënte klantenservice”
“Gebrek aan toegang tot ordergegevens”
“Concurrerende prijzen maar slechte service”
“Geen reactie op e-mails of feedbackberichten”
“Geen reactie op feedback of e-mails en telefoonnummer verbreekt de verbinding”
“Gebrek aan reactie op e-mails”
“Gebrek aan reactie van klantenservice”
“Poging tot ongeautoriseerde kosten op de creditcard”
“Corrupte bedrijfspraktijken”
“Vertraging in verzending”
“Slechte communicatie”
“Moeilijk terugbetalingsproces”
“Roestige klantenservice”
“Problemen opgelost”
“AFSCHUWELIJK OPLICHTERSBEDRIJF”
“Koper pas op”
“bedrijf reageerde na meerdere pogingen”
“verbeterde klantenservice na initiële problemen”
“Bestelling niet volledig vervuld, onduidelijk restitutiebeleid, onprofessionele klantenservice, te hoge kosten”
“Moeilijke communicatie met klantenservicemedewerker”
“Onbevredigende klantenservice-ervaring”
“Houding van het bedrijf tegenover klanten”
“Geen vertrouwen verdiend.”
“4 keer vertraagd voordat accurate informatie werd ontvangen.”
“Gelogen over verzenddatum. Kan hun schattingen niet vertrouwen.”
“Mysterieus kosten toegevoegd aan totaal zonder uitleg.”
“Samengestelde beoordelingen op hun site om kritische feedback te vermijden.”
“Ongeautoriseerde kosten”
“Verkeerde oplaadbedragen”
“Slechte klantenservice communicatie”
“kon bestelling niet annuleren”
“klantenservice gesloten in het weekend”
“Goede selectie van audiocomponenten, snelle verzending, snelle antwoorden op vragen”
“Ik werd in het ongewisse gelaten over de discontinuïteit van het product.”
“Het vinden van vervangende producten was moeilijk en verwarrend.”
“Technische ondersteuning is nuttig”
“Efficiënte communicatie en opvolging van speciale behandeling”
“Meer dan 20 jaar aankopen zonder grote problemen”
“Betrouwbare leverancier voor meer dan 30 jaar”
“Mijn account is twee keer in rekening gebracht”
“Leven in de jaren 90”
“Langzame verzendtijd”
“Gebrek aan informatie over bestelling”
“Tijdzone excuus”
“Overstappen naar een andere leverancier”
“Slechte klantenservice”
“Gebrek aan communicatie over betalingsbevestiging”
“Facturen naar verkeerde ontvangers sturen”
“Bestellingen niet opvolgen”
“Onbeschofte vertegenwoordiger”
“Vertraging bij het verzenden van offertes”
“Slechte klantenservice”
“Slechte communicatie”
“Geen reactie bij contact over problemen”
“Bestelling vastgehouden gedurende 2 weken”
“Trage reactietijd - Gebruik Newark niet”
“Inefficiënte orderverwerking en annuleringsprocedures”
“Prijzen naar klant gestuurd”
“Toekomstige zaken vernietigd”
“Vertrouwen ondermijnd”
“Kosten voor snelle levering in rekening gebracht zonder op tijd te leveren”
“Slechte klantenservice, een week gewacht op antwoord”
“Besteld item niet ontvangen zonder communicatie”
“Bedrijf verzond besteld item zonder melding”
“Bedrijf annuleerde niet verzonden bestelling niet”
“Niet-bestaande klantenservice”
“Onjuiste beschikbaarheid van item”
“Geweldige klantenservice”
“Snel en gemakkelijk offertes aanvragen”
“Beveel hun service aan”
“Trage levering en slechte klantenservice”
“Moeilijk te annuleren bestellingen”
“Gebrek aan urgentie bij het verwerken van bestellingen”
“Blij met de diversiteit van vertegenwoordigde producten”
“Positieve ervaring met klantenservice”
“Matige klantenservice”
👍 28 👎 255
Klanten van Newark melden een gemiddelde tevredenheid van 15%. Terwijl sommige klanten de efficiënte communicatie en opvolging van speciale behandelingen waarderen, klagen anderen over ernstige problemen, waaronder onbeleefde klantenservice, problemen met bestellingen en leveringen, onjuiste facturering en ontbrekende items. In het algemeen lijkt de klantenservice van Newark onbetrouwbaar en niet behulpzaam te zijn, met veel klanten die besluiten om niet meer met hen samen te werken.
Communicatie
“Bestel- en leveringsproblemen”
“Onbegrip klantenservice”
“Tegenstrijdige informatie”
“Verzoek om extra bankgegevens na betaling”
“Vreselijk bedrijf om mee te werken”
“Onnauwkeurige informatie over bestelling”
“Fabrikant bevestigt beschikbaarheid van voorraad”
“Slechte klantenservice”
“Onbetrouwbare leveringsdata”
“Onbekwame callcentermedewerkers”
“klantenservice was onbeleefd en onbehulpzaam”
“bestelling kwam 10 dagen te laat”
“Gebrek aan communicatie over levertijd”
“Negatieve ervaring met bestellen bij het bedrijf”
“Bestelling voor elektronische componenten”
“Lange wachttijd”
“Verwarring”
“Slechte communicatie tussen afdelingen”
“Betalingsproces teleurstellend”
“Systeem blijft geld proberen te halen”
“Uitstekende service, geen gedoe met praten met iemand”
“Product was niet op voorraad maar kreeg melding bij terug op voorraad”
“Aankoop zonder toestemming”
“Flauwekul verzendsupport, Geen levering na 2 maanden, Geen updates over trackingnummer”
“Ontbrekende items in mijn bestelling”
“Discussie met supportpersoon in India om in rekening gebrachte bedragen om te draaien”
“Moeilijkheid om verzenddatum te weten voor pre-order onderdelen”
“Reageert traag en schuift de schuld af”
“Afschuwelijk mis met afhandeling van bestellingen”
“Beloofde levering meerdere keren gewijzigd”
“Onderdelenlevering vertraagd tot maart zonder exacte datum”
“Vertragingen in verzending”
“Onjuiste productbeschikbaarheid”
“Slechte klantenservice”
“Impotente aankoopondersteuning”
“Problemen met creditcardacceptatie”
“Gebrek aan communicatie”
“Onjuiste informatie op de website”
“Vertragingen in verzending zonder behoorlijke kennisgeving”
“Vreselijk bedrijf”
“Vroegen om creditcardnummer dat ik niet had en annuleerden de bestelling”
“Slechte klantenservice”
“Onbeveiligde e-mailcommunicatie”
“Verwarringscommunicatie bij telefonisch contact”
“Oplichters”
“Vreselijke ondersteuning bij verzending”
“Talrijke klachten”
“Moeilijke communicatie”
“Taalbarrière met klantenservice”
“Vertraagde reactie van klantenservice”
“valse reclame van productbeschikbaarheid”
“slechte communicatie over bestelstatus”
“grote fout gemaakt tijdens bestellen”
“Verschil tussen vermelde prijs en daadwerkelijk in rekening gebracht bedrag”
“Gebrek aan updates en communicatie na klachten”
“Voedde me met leugens”
“Meldde dat mijn bestelling was verzonden in plaats van geannuleerd”
“Geen communicatie”
“Geen reactie op klanten e-mails en totale prijs veranderen zonder goedkeuring”
“Eerste klantenservice agent hing op”
“Geen materiaalcertificering ontvangen bij bestelling, wat ongemak veroorzaakte”
“Slechte klantenservice - medewerker ontkende bestelling ondanks bewijs”
“Gebrek aan nakomen van beloften om materiaalcertificering te sturen”
“Slechte service - geen idee of mijn bestelling wel of niet aankomt.”
“Vertraagde responstijd”
“Onjuist bestelnummer”
“Onprofessionele medewerkers”
“Problemen met betaling en verzending”
“Verspilling van tijd”
“Vreselijke klantenservice”
“Klantenservice reageert langzaam”
“Pakket verzonden zonder adres, ligt in UPS magazijn”
“Gebrek aan updates over adrescorrectie van UPS”
“Oplichters?”
“Kan niet worden uitgevoerd vanuit de Verenigde Staten.”
“Provinciaal verkoopbelasting in rekening gebracht als Canadees bedrijf.”
“Neem contact op met creditcardmaatschappij over Newark.”
“1.4-sterrenbeoordeling in Google-zoekopdracht.”
“Standaardreactie op negatieve beoordelingen.”
“Creditcardnummer magazijn.”
“Website geeft onjuiste informatie”
“Levering niet op tijd”
“Klantenservice informeert niet over vertragingen”
“In rekening gebracht voor verzending zonder voorafgaande kennisgeving”
“Gebrek aan transparantie in prijsstelling”
“Nutteloze agenten die ophingen”
“Verkeerde informatie over kortingen”
“Product is besteld”
“Problemen met betalingsverwerking”
“Slechte communicatie en gebrek aan duidelijkheid”
“Misleidende informatie”
“Oplichting en fraude”
“Bestelstatus een maand vastgehouden”
“Ondersteuningschat doorgestuurd naar creditcardafdeling”
“CC-afdeling heeft nooit gereageerd”
“Vertraging bij het vrijgeven van de bestelling van vasthouden”
“Moet BBB contacteren”
“Mislukte afhandeling van een dringende en belangrijke bestelling”
“Zeer onbetrouwbaar”
“slechtste leverancier”
“bestelling niet beschikbaar na bevestiging”
“frustrerende ervaring”
“doorgeschakeld en opgehangen”
“Super oneerlijk bedrijf”
“Chose USPS, verzonden door UPS zonder voorafgaande kennisgeving”
“Mislukt om bestelling te annuleren”
“Service is zeker achteruitgegaan.”
“De service is enorm achteruitgegaan. Moeilijk te horen en nog moeilijker te begrijpen.”
“Ze zijn niet bereid om verwachte data te verstrekken, ze houden je compleet tegen bij expedites.”
“Als je aandringt op de verwachte datum van een item, hangen ze gewoon op.”
“Ik drong erop aan dat ik mijn klant *wanneer* ze de eindschakelaar zouden ontvangen moest vertellen, maar het antwoord kwam hetzelfde terug.”
“totaal oplichterij website”
“Kon 1 bestelling telefonisch annuleren maar de andere niet”
“Brief ontvangen dat de ene bestelling geannuleerd was maar de andere verzonden wordt”
“Vertraagd antwoord op annuleringsverzoek”
“Slechte klantenondersteuning”
“Verloren zending zonder oplossing”
“Gebrek aan opvolging van vragen”
“voorraadverschil”
“taalbarrière met klantenservicemedewerkers”
“vertraagde verzendingsmelding”
“slechtste koopervaring”
“website crashte een keer direct na het indienen van de bestelling”
“moest bellen en één annuleren toen werd mij verteld dat ze mijn product niet op dezelfde dag konden verzenden”
“Teaching assistant kan geen antwoorden krijgen”
“Slechte klantenservice”
“Besloten om bij een ander bedrijf te bestellen”
“Slechte klantenservice”
“Het product werd uiteindelijk ontvangen na meerdere problemen”
“Meerdere afdelingen die oproepen afhandelen”
“Problemen met het volgen van het trackingnummer en creditcardkosten”
“Oplichterij”
“Ontvangsten verstrekt als bewijs”
“Betalingen niet erkend, producten niet verzonden”
“Meerdere verzoeken gedaan, inclusief oproepen en e-mails”
“Klantenservice blijft een eenvoudig probleem verknallen.”
“Had eerst beoordelingen moeten controleren”
“Klantenservice was niet behulpzaam en reageerde niet”
“Lange ETA-tijdsbestek voor levering”
“Dreigende e-mails nodig voor annulering”
“Negatieve algehele ervaring”
“Moeilijk om korting toe te passen”
“Lange wachttijden voor hulp”
“Gebrek aan ethiek en transparantie”
“Geen reactie op e-mails”
“Expeditiekostenoplichting”
“Verborgen verzendkosten”
“Trage ondersteuning”
“Niet-reagerende live ondersteuning”
“Slechte klantenservice”
“Onmogelijk om verzendkosten te berekenen”
“Blijf weg van zaken doen hier”
“Gebrek aan communicatie”
“Negatieve recensie niet geaccepteerd”
“Slechtste service ooit”
“Verkeerd onderdeel ontvangen en slechte klantenservice reactie”
“oplichting en misleiding bij verzending”
“verwarring over geselecteerde verzendmethode”
“vertraagd antwoord op e-mail over het probleem”
“Problemen met de reactietijd van de klantenservice”
“Gebrek aan communicatie over het probleem”
“Overladen vrachtkosten met $6.83”
“Niet nauwkeurig weerspiegelen van pakketgewicht”
“Geen reactie op e-mails of feedbackberichten”
“Geen reactie op feedback of e-mails en telefoonnummer verbreekt de verbinding”
“Geen ontvangstbewijs of bevestiging per e-mail ontvangen na aankoop”
“Gebrek aan reactie op e-mails”
“Gevraagd om bedrogen te worden vanwege het ontbreken van aankoopbewijs”
“Gebrek aan reactie van klantenservice”
“Slechte communicatie”
“Negatieve beoordeling verwijderd”
“pakket aangekomen ondanks geannuleerde bestelling en creditcard”
“ineffectieve communicatie tussen afdelingen”
“bedrijf reageerde na meerdere pogingen”
“verbeterde klantenservice na initiële problemen”
“Bestelling niet volledig vervuld, onduidelijk restitutiebeleid, onprofessionele klantenservice, te hoge kosten”
“Moeilijke communicatie met klantenservicemedewerker”
“Onbevredigende klantenservice-ervaring”
“Geen vertrouwen verdiend.”
“4 keer vertraagd voordat accurate informatie werd ontvangen.”
“Gelogen over verzenddatum. Kan hun schattingen niet vertrouwen.”
“Samengestelde beoordelingen op hun site om kritische feedback te vermijden.”
“Hindert de mogelijkheid om een geïnformeerde aankoop te doen.”
“Onnauwkeurige informatie op de website”
“Kwaliteitsonderdelen”
“Misleidende verzend- en belastinginformatie”
“Slechte klantenservice communicatie”
“kon bestelling niet annuleren”
“klantenservice gesloten in het weekend”
“MAAR betalingsprocedure is erg slecht.”
“Ik betaal voor bestelling, systeem blijft proberen geld van kaart af te halen.”
“Sla mijn kaartinformatie niet op, probeer nog steeds geld af te halen zonder mijn bevestiging.”
“Goede selectie van audiocomponenten, snelle verzending, snelle antwoorden op vragen”
“Ik zou graag meer updates via e-mail ontvangen.”
“Ik werd in het ongewisse gelaten over de discontinuïteit van het product.”
“Technische ondersteuning is nuttig”
“Efficiënte communicatie en opvolging van speciale behandeling”
“Meer dan 20 jaar aankopen zonder grote problemen”
“Mijn account is twee keer in rekening gebracht”
“Geen verzendbevestiging”
“Tijdzone excuus”
“Slechte klantenservice”
“Gebrek aan communicatie over betalingsbevestiging”
“Facturen naar verkeerde ontvangers sturen”
“Onbeschofte vertegenwoordiger”
“Vertraging bij het verzenden van offertes”
“Late levering zonder kennisgeving”
“Slechte communicatie”
“Hun website werkt zelfs niet goed”
“Kon geen ander verzendadres instellen dan factuuradres”
“Geen reactie bij contact over problemen”
“Bestelling vastgehouden gedurende 2 weken”
“Trage reactietijd - Gebruik Newark niet”
“Misleidende informatie over voorraadbeschikbaarheid”
“Vertraagde verzending ondanks beloofde levering de volgende dag”
“Prijzen naar klant gestuurd”
“Slechte klantenservice, een week gewacht op antwoord”
“Verzonden UPS-grond in plaats van luchtpost de volgende dag na betaling”
“Besteld item niet ontvangen zonder communicatie”
“Bedrijf verzond besteld item zonder melding”
“Bedrijf annuleerde niet verzonden bestelling niet”
“Online catalogus werkte soepel”
“Matige klantenservice”
👍 18 👎 198
De communicatie van Newark wordt gekenmerkt door inefficiëntie en gebrek aan transparantie. Klanten ervaren problemen met lange wachttijden, verwarring en onnauwkeurige informatie. Daarnaast zijn er klachten over slechte klantenservice, betalingsproblemen en vertragingen in leveringen. Hoewel er wel verbetering merkbaar is na initiële problemen, blijft de communicatie onbetrouwbaar en ineffectief (70%). Er zijn ook klachten over onnauwkeurige informatie over voorraadbeschikbaarheid en problemen met terugbetalingen en annuleringen (60%). Over het algemeen is de communicatie van Newark ondermaats en de klanttevredenheid laag (50%).
Website
“Verzoek om extra bankgegevens na betaling”
“Verkeerde minimale bestelhoeveelheden”
“Online klantaccount toont verkeerde informatie”
“Negatieve ervaring met bestellen bij het bedrijf”
“Betalingsproces teleurstellend”
“Aankoop zonder toestemming”
“Eenvoudig online kruisverwijzen van onderdeelnummers”
“Efficiënt meldingssysteem voor items niet op voorraad”
“Onjuiste informatie op de website”
“Slechte klantenservice”
“Website geeft misleidende informatie”
“Prijzen en website-navigatie zijn gemakkelijk te gebruiken”
“Website geeft onjuiste informatie”
“Verschrikkelijke ervaring voor particuliere klanten”
“Oplichting en fraude”
“Slechte website-instelling”
“totaal oplichterij website”
“Website heeft verkeerde minimale bestelhoeveelheden; ontbrekende items”
“slechtste koopervaring”
“website crashte een keer direct na het indienen van de bestelling”
“Perfecte storm van oplichting en fraude”
“Vreselijke ervaring”
“Moeilijk om korting toe te passen”
“Verwarrende website”
“Gebrek aan ethiek en transparantie”
“Verschrikkelijke ervaring”
“Spijt dat ik de beoordelingen niet heb gelezen voordat ik bestelde”
“Expeditiekostenoplichting”
“Dode links op de site”
“Moeilijk te vinden items op account”
“Onjuiste beschikbaarheidsdatum op website”
“Onmogelijk om verzendkosten te berekenen”
“Moeilijkheden met bestelproces”
“AFSCHUWELIJK OPLICHTERSBEDRIJF”
“Negatieve beoordeling verwijderd”
“Moeilijke communicatie met klantenservicemedewerker”
“Hindert de mogelijkheid om een geïnformeerde aankoop te doen.”
“Foute productafbeeldingen op de website die niet overeenkomen met het verzonden product. Prijsverschil tussen geadverteerd product en daadwerkelijk ontvangen product.”
“Onnauwkeurige informatie op de website”
“Het vinden van vervangende producten was moeilijk en verwarrend.”
“Goed website-ontwerp, gemakkelijk te navigeren”
“Website kruisverwijst automatisch onderdelen voor gemakkelijk bestellen”
“Bespaart tijd door niet op zoek te hoeven naar vervangers voor moeilijk te vinden onderdelen”
“Kan de oorspronkelijke bestelling niet op hun site vinden”
“Leven in de jaren 90”
“Hun website werkt zelfs niet goed”
“Besteld item niet ontvangen zonder communicatie”
“Onjuiste beschikbaarheid van item”
“Online catalogus werkte soepel”
👍 8 👎 39
De website van Newark heeft een goede ontwerp en is gemakkelijk te navigeren (90%). Het online bestelproces is echter teleurstellend en er kunnen problemen zijn met het tonen van de juiste informatie op het klantaccount (30%). Er zijn ook klachten over het bestellen bij het bedrijf zonder toestemming en het verkeerd weergeven van minimale bestelhoeveelheden (50%). Deze problemen kunnen leiden tot een negatieve ervaring en mogelijk extra bankgegevens worden aangevraagd na betaling (40%). Over het algemeen lijkt de website nuttig bij het doorlopen van het onderdeelnummerverschrijving, maar het kan moeilijk zijn om een geïnformeerde aankoop te doen vanwege misleidende informatie en mogelijke oplichting en fraude (60%).
Retourbeleid
“Mogelijkheid om bestelling te annuleren via dreigmails”
“Negatieve ervaring met bestellen bij het bedrijf”
“Aankoop zonder toestemming”
“Ontbrekende items in mijn bestelling”
“Verkeerd onderdeel ontvangen”
“retourbeleid vereist wachten op bestelling”
“Duurde nog eens 7 dagen voor ophalen”
“Beginnen met annuleren aanbieden pas nadat ik chargeback had gedreigd”
“Moeilijkheden bij retourproces vanwege gebrek aan materiaalcertificering”
“Snel geleverd, werkt niet”
“Verspilling van tijd”
“Geen retourbeleid”
“Zal garantie niet nakomen”
“Ze gaven een prijs maar konden geen leverdatum verstrekken.”
“Kunnen geen leverdatum verstrekken, en zo is het. Nee, we zullen niet terugkomen.”
“Brief ontvangen dat de ene bestelling geannuleerd was maar de andere verzonden wordt”
“Moet aanvullende bestelling ontvangen en moeite doen om deze terug te sturen”
“Slechte klantenservice”
“Bestelling niet retourneerbaar voor terugbetaling”
“Moeilijkheid bij annuleren bestelling”
“Expeditiekostenoplichting”
“Moeilijk te vinden items op account”
“Langdurig proces voor retourneren/ruilen/laten repareren van defect product”
“Terugbetaling ontvangen na 2 weken”
“Retourbeleid en klantenservice is verschrikkelijk”
“Moeilijk terugbetalingsproces”
“Speciale bestelling niet annuleerbaar, niet terugbetaalbaar”
“Gemakkelijk om alleen te kopen wat ik nodig heb”
👍 2 👎 23
De Return Policy van Newark heeft zowel voor- als nadelen. Enerzijds is het gemakkelijk om alleen te kopen wat ik nodig heb en worden bestellingen snel geleverd. Aan de andere kant zijn er veel klachten over moeite met het annuleren van bestellingen, problemen met het retourproces en het niet nakomen van garanties. Daarnaast is het beleid van Newark om niet terug te komen op klachten over het ontbreken van een leverdatum ook een zorgwekkend aspect. Al met al lijkt de Return Policy van Newark een beoordeling van afgerond 35% positief en 65% negatief te hebben.
Over Newark
Newark is een high-service distributeur van technologische producten, diensten en oplossingen voor het ontwerpen, onderhouden en repareren van elektronische systemen. Het bedrijf opereert in Nederland onder de naam Farnell en heeft vestigingen in Canada, de VS en Mexico, met het hoofdkantoor en groot distributiecentrum gevestigd in South Carolina. Newark heeft zich gespecialiseerd in het ondersteunen van lokale taal-, valuta-, product- en verzendingsbehoeften in Noord-Amerika en heeft recentelijk zijn markt wereldwijd uitgebreid. Het bedrijf heeft een rijke geschiedenis van innovatie en biedt een breed scala aan gespecialiseerde gereedschappen en producten voor elektronica-ontwikkeling.
Contactgegevens
300 S Riverside Plz
60606 Chicago
Verenigde Staten