Ervaringen Bubblydoo

Ieder kind is speciaal en uniek en wat is er nu leuker dan jouw kind in zijn of haar eigen verhaal te laten spelen. Een website zoals Bubblydoo biedt je de kans dit mogelijk te maken. Maar voordat je aan zo een bestelling begint is het aan te raden om eerst reviews van andere klanten te lezen. Zij beschrijven in die reviews wat zij vinden van zo een online shop als deze en anderen. Op het je makkelijk te maken bieden wij je al deze reviews op onze website aan. Op die manier heb je op een overzichtelijke wijze toegang tot de informatie en commentaren die andere consumenten graag met je delen. Zo weet je vooraf precies wat je te wachten staat en hoef je jezelf geen zorgen te maken over de kwaliteit en service die de diverse online shops te bieden hebben.

Over Bubblydoo

Het idee van Bubblydoo is ontstaan toen oprichters Toine en Grégory bedachten dat zij boeken konden maken waarin elk kind de hoofdrol zou spelen in hun eigen verhaal. Vanuit het kantoor in Antwerpen wordt alles wat met de boekjes te maken heeft geregeld en daar zitten ook de medewerkers klaar als je contact op wilt nemen met de klantenservice. Je kunt bijvoorbeeld een mailtje sturen of gewoon ouderwets bellen als je een vraag hebt. Omdat Bubblydoo vindt dat de jongere generatie die de boekjes leest ook recht heeft op een gezond leven worden de boeken CO2-neutraal geproduceerd en geleverd. Op die manier draagt het bedrijf bij aan de vermindering van de opwarming van de aarde.

Making Sketchbooks, Stickers and Art Prints! · HUGE Online Shop Overhaul + Organising Stock

De producten van Bubblydoo

In de boeken van Bubblydoo kan je eigen kind dus de hoofdrol spelen. Je geeft bij de bestelling aan of het om een jongen of meisje gaat en je kiest de soort kleding, huidskleur, haarstijl en kleur van de ogen. Elk boek dat je kunt kiezen heeft een eigen uniek verhaal. De boeken zijn gemaakt van hoogglanzend 200 gram papier en hebben 30 geïllustreerde pagina's met harde kaft zodat ze zo lang mogelijk meegaan. De kinderboeken zijn 21 x 21 cm groot. Omdat ieder boek voor elke klant uniek wordt gedrukt staat de verwachte levertijd vermeld bij het afrekenen. Je kunt een bestelling onder andere afrekenen met opties zoals Bancontact, PayPal, creditcard en overschrijving. Momenteel is het betalen aan de deur bij aflevering nog niet mogelijk.

Reviews over Bubblydoo

Het idee van Bubblydoo is natuurlijk heel leuk bedacht maar wat vinden de jongste lezers er zelf van en hoe staat het gesteld met de kwaliteit van de boekjes? Jij als klant van deze online winkel kunt hier antwoord op geven door een beoordeling over deze webwinkel op onze website achter te laten. Je hebt op die manier de mogelijkheid om toekomstige klanten te informeren en hen te vertellen wat jouw ervaring met de boekjes is. Hoe blij was jouw kind bij het zien van zijn of haar personage in de boekjes? Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste en daarover kun je uitgebreid schrijven in jouw review. Zo weten andere ouders direct of dit voor hun kinderen ook een waardig en leuk cadeau is.

Bubblydoo

10
    10