Ervaringen Startselect

Fan van games? Dan heb je waarschijnlijk al gehoord van gift cards en codes om nieuwe games te kunnen spelen. Die vind je bij Startselect! Wat klanten vinden van het aanbod en de service van Startselect lees je hier op ErvaringenSite!

Heb je ervaring met Startselect? Laat dan zeker een reactie achter op deze pagina, zo weten anderen wat ze mogen verwachten van Startselect en help je hen bij het maken van een beslissing.

Over Startselect
    Startselect werd in 2009 opgericht. Ze zijn een officiële retailer en bieden onder andere digitale games en giftcards voor games aan. Ze proberen om het proces van het aankopen, downloaden en spelen van de games zo gemakkelijk mogelijk te maken. Ze blijven zich ontwikkelen omdat ze willen dat Startselect allerlei soorten digitale games wil aanbieden voor alle soorten gamers. Of je nu op zoek bent voor een iTunes kaart, PlayStation store credit of een splinternieuwe PC game, Startselect is waar je moet zijn! Ze zijn actief in 13 Europese landen waaronder België, Nederland, Frankrijk, Spanje, Italië, Noorwegen, Zweden, Finland en het Verenigd Koninkrijk.

Laat het spelen beginnen!

Diensten van Startselect
    Bij Startselect kan je terecht voor heel wat digitale producten. Of je nu op zoek bent naar een giftcard, abonnement voor je speelconsole of een nieuw spel, je vindt het allemaal op Startselect. Al de producten voor iTunes, Xbox, PlayStation, Nintendo en Steam zijn digitaal en worden meteen geleverd via e-mail. Dat wil dus zeggen dat je ze bijna meteen kan gebruiken! Je kan gemakkelijk bestellen en betalen via heel wat opties zoals credit card, PayPal of bankoverschrijving. Na je betaling krijg je een e-mail met de code van je product.

Vragen of klachten voor Startselect
    Heb je vragen of een klacht over Startselect? Neem dan zeker contact op met de klantendienst, ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Je kan ze bereiken via e-mail en dan krijg je binnen het half uur antwoord! Startselect heeft ook een FAQ waar alle vaak gestelde vragen vermeld worden, misschien vind je hier wel het antwoord dat je zoekt!

Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Startselect? Heb je er alles gevonden dat je zocht? Laat het weten in de reviews! Potentiële klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van de service van Startselect. Zo help je anderen bij het maken van een beslissing!

Ben je van plan om een bestelling te plaatsen bij Startselect? Lees dan zeker enkele van de reviews op ErvaringenSite! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op ErvaringenSite!

Startselect

10

10