Nooit in zee gaan met dit bedrijf. Als je boekt bij Center Parcs, nooit een annuleringsverzekering bij deze ellende afsluiten. Europ Assistance is een slordig en onzorgvuldig bedrijf waar je nooit voet aan de grond krijgt, opzettelijk ondoorzichtig om je als klant te ontmoedigen. Lafjes communiceren achter een anoniem Frans gebeuren.
Samenvatting:
Slechte informatievoorziening, dubieuze handelswijze qua polisvoorwaarden verstrekken, niet lezen, slordige en onzorgvuldige dienstverlening. Kastje muur met ondoorzichtige organisatie (loketje hier, loketje daar, Frans adresje zus, Iers adresje zo). Polisvoorwaarden in gemêleerd Frans/Nederlands.
Uitgebreid:
Verzekering afgesloten, geen polis gekregen, niet gewezen op waar de voorwaarden staan, geen verwijzingen naar portals. Boeking geannuleerd, claim ingediend. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Krijg als service van Center Parcs de polisvoorwaarden toegestuurd van de verzekering, omdat ik ze niet had. Verwezen naar een onduidelijke portal...
Claim naderhand afgewezen op grond van een uitsluiting die niet in de polisvoorwaarden stond. Krijg van Europ Assistance een exemplaar toegestuurd dat ik nog nooit gezien heb en waarmee ik dus niet akkoord ben gegaan bij het afsluiten.
Dat mijn claim terecht of onterecht is afgewezen, boeit me niet. Dat ik het geld niet terug krijg is ook niet belangrijk. Wat ik echter slordig vind is dat er bij het afsluiten geen polis wordt gestuurd, je geen idee hebt wat je eigenlijk afsluit en waar je terecht kunt. Daarnaast krijg je hele andere voorwaarden toegestuurd die afwijken van wat Center Parcs je namens Europ Assistance verstrekt.
In een net, doch kritisch bericht aangegeven dat ondanks dat ik er vrede mee heb dat ik geen geld terug krijg, ik toch adviseer de werkwijze te verbeteren en duidelijker in de informatievoorziening te zijn. Krijg een totaal irrelevante reactie dat mijn claim al eerder afgewezen is, ik deze gegevens al eerder heb aangeleverd en dus er geen herziening plaats vindt. Verbijsterend hoe slecht men blijkbaar leest. Ik vraag niet om geld, ik heb helemaal geen gegevens aangeleverd, ik heb kritische feedback gegeven. Weer bewijs dat men hier onzorgvuldig en slordig te werk gaat. Mag mijn klacht ergens naar Frankrijk PER BRIEF (2020!!) sturen. Ontmoedigingsbeleid..
Ik zou me doodschamen als ik bij dit bedrijf zou werken.
Wij waren ook jaar en dag klant bij Europ Assistance. Sinds 2009 en dachten dat we goed verzekerd waren. Vergis u niet!! Lees mijn review maar !!! Denk maar goed na of je bij deze maatschappij verzekerd wil blijven !!!