Corona Direct Reviews
Reviews (31)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Autoverzekering voor kleine twee jaar
Ik ben nu al bijna twee jaar bij jullie als klant voor mijn autoverzekering. Tot hiertoe heb ik gelukkig nog geen aanspraak hoeven maken op de verzekering, aangezien ik nog geen ongeluk heb gehad. Maar onlangs heb ik besloten om toch over te stappen naar een andere verzekering om praktische redenen. Daarbij had ik per ongeluk een fout gemaakt bij het doorgeven van mijn kilometerstand, maar jullie hebben dat zonder problemen voor me rechtgezet. De klantendienst was heel gemakkelijk bereikbaar en alles is vlot verlopen. Daarom wil ik jullie klantendienst een dikke pluim geven voor de uitstekende service. Als ik in de toekomst nog eens een verzekering nodig heb, zal ik zeker nog eens aan jullie denken.
Autoverzekering
Ik ben heel tevreden over de service van Corona Direct. Mijn geparkeerde wagen was perte total doordat er brokstukken door afbraakwerken op het aanpalend terrein op mijn wagen gevallen waren. De bijstandsverzekering heeft alles goed mee opgevolgd en gaf me aan wat ik moest doen.
Het inschrijven van mijn nieuwe wagen ging ook zeer vlot. Ik wist de kilometerstand niet van de oude en de nieuwe wagen. De vriendelijke telefoniste vertelde dat ik naar mijn garagist kon bellen en zou me zelf na een uurtje weer opbellen. Dat gebeurde en op 5 minuten was mijn nieuwe wagen verzekerd en kreeg ik via mail onmiddellijk de nodige documenten.
Niets op aan te merken!Niet tevreden over bijna elke schade afhandeling, Telkens wordt de schade betwist , dossiers worden enkel opgevolgd op eigen verzoek, niets gaat automatisch of DIRECT.
Aanbieder van verzekeringen
Ik geniet al een tijdje van de geweldige verzekeringsdiensten, nu ook voor mijn huis. Misschien komen de minder positieve beoordelingen van mensen die het lastig vinden dat het bedrijf een professionele afstand bewaart. Voor mij zorgt dit juist voor een efficiënte en precieze afhandeling van claims, zonder overbodige poespas. Zoals ze zeggen, leer je je verzekeraar pas echt kennen als er iets misgaat, en tijdens Corona kan ik zeggen dat ze altijd een betrouwbare en eerlijke partner zijn geweest bij elk schadegeval. Dat geldt nu ook.
autoverzekering afgesloten
Ik ben echt blij met de autoverzekering die ik heb afgesloten. Het was zo gemakkelijk en snel om alle papieren in te vullen en alles goed te regelen. De website was ook heel duidelijk en makkelijk te gebruiken, waardoor alles nog eenvoudiger was. En de klantenservice was echt top, ze hebben al mijn vragen goed beantwoord en waren heel deskundig. Ik ben nu gerustgesteld dat mijn auto goed verzekerd is.
Aankoop autoverzekering
Ik heb onlangs een autoverzekering afgesloten en ik ben echt teleurgesteld in hoe het bedrijf met mij communiceert en de service die ze bieden. Ondanks dat ik meerdere keren heb geprobeerd om de juiste kilometerstand door te geven - met alle nodige bewijzen, zoals foto's en de groene kaart - hebben ze nog steeds geen correcte afrekening gestuurd. Ze beloven steeds dat het in orde zal komen, maar uiteindelijk kreeg ik gewoon een betalingsherinnering zonder enige excuses of uitleg. Zelfs na een e-mail waarin ik vroeg om binnen 5 werkdagen een verklaring te geven, heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Als ze al moeite hebben met het registreren en factureren van de kilometers, vraag ik me af wat er zal gebeuren als ik een ongeval krijg. Het gebrek aan communicatie en duidelijkheid is echt teleurstellend en ik denk er sterk over na om mijn verzekering ergens anders onder te brengen.
Agressieve tegenpartij
Corona Direct heeft me laten zitten toen ik ze nodig had. Toen ik een klacht indiende om te voorkomen dat er onaanvaardbare praktijken zouden plaatsvinden, kreeg ik geen hulp maar alleen maar problemen. De Franstalige collega's konden me niet helpen omdat ze geen Nederlands begrepen, wat totaal voor misverstanden zorgde. En om het nog erger te maken, stuurden ze me verkeerde schadeattesten en behandelden ze me niet eens fatsoenlijk. Ik ben overgestapt naar een andere verzekeraar en dat is echt een verademing. Ik raad hen niet aan, kies beter voor een andere verzekering!
Uitvaartverzekering bij Corona
Zojuist een uitvaartverzekering afgesloten bij Corona.
- Voordeliger dan andere partijen
- Goed contact via zowel mail als telefoon. Ze hebben mij uitgebreid te woord gestaan en verder geholpen.
Fijn dat mijn kinderen zijn meeverzekerd, dat is ook een zorg minder.
Al met al een tevreden mens daarmeeAankoop autoverzekering
Ik ben al jaren een tevreden klant van het bedrijf. Ze behandelen schadeclaims en offertes altijd snel en efficiënt, maar sinds de pandemie is hun communicatie en reactietijd echt achteruitgegaan. Het is heel teleurstellend. Hopelijk verbeteren ze hun service snel.
Professionele hulp.
Ze denken met je mee en je voelt je onder goede zorgen.
Vooral fijn als je zoals ik weinig verstand heb van verzekeringen en dekking en dat soort dingen.
Zo sta je toch niet alleen, met professionele hulp.Tot ze moeten uitbetalen!
Corona keerde snel uit
Gelukkig keerde Corona snel uit en werd het netjes geregeld, daardoor verliep alles toch iets minder chaotisch. Tevreden over deze service.
Verzekering auto na 2 weken nog steeds niet in orde
Na 20 minuten nog steeds niemand aan de lijn gekregen om mijn autoverzekering te regelen. Na 2 weken van heen en weer gemail blijkt mijn verzekering nog steeds niet in orde te zijn. Uiteindelijk laten ze me weten dat ze me niet willen verzekeren vanwege een eerdere aanrijding waarbij ik in fout ben gesteld. Ik vind het teleurstellend dat ze zo lang hebben gewacht om dit aan mij te laten weten.
Autoverzekering
Ik belde de helpdesk en man, ze gaven me compleet verkeerde info, waardoor ik geld én tijd verloor. Echt ambetant! Toen ik belde, was er zelfs een bandje dat ze niet eens de moeite namen om op te nemen. Serieus? En dan willen ze nog meer klanten binnenhalen? Laat me niet lachen, eerst maar eens deftige service bieden, hoor.
verzekeringen
Ik heb verzekeringen gekocht en had gehoopt op goede service, maar dat heb ik niet gekregen. Ze reageren niet op e-mails, zijn moeilijk telefonisch bereikbaar en als je eindelijk iemand aan de lijn krijgt, moet je minstens 20 minuten wachten. Ik voel me bedrogen en teleurgesteld, ik had het helemaal anders voorgesteld.
Mijn verzekering claim online ingediend.
Echt waar, wat heeft het voor zin om te zeggen dat je altijd bereikbaar bent als je klanten dan in het ongewisse laat? Ik heb schade gemeld in de hoop dat het snel zou worden afgehandeld, maar na 2 weken nog steeds geen reactie! Het is echt frustrerend en teleurstellend om zo in de steek gelaten te worden. Het lijkt erop dat beloftes niet worden waargemaakt.
Verschrikkelijke service, rotslecht
Verschrikkelijke service! Ze sturen nooit e-mails en zelfs gewone brieven komen niet aan. Maar aanmaningen met extra kosten worden wel netjes bezorgd. Elke medewerker vertelt een ander verhaal, heel verwarrend allemaal. Toen ik mijn contract stopzette beweerden ze dat de nummerplaat niet vernietigd was. Uiteindelijk bleek ik toch alles correct gedaan te hebben, maar weer tijd verspild. Het lijkt wel alsof je meer problemen hebt dan hulp krijgt bij deze verzekering. Absoluut geen aanrader dus!
Aankoop autoverzekering
Ik heb onlangs een autoverzekering afgesloten bij Corona, maar ik moet zeggen dat de service niet echt top was. Er leek tekort aan personeel te zijn, waardoor de communicatie allesbehalve vlot verliep. Het lukte bijna niet om iemand te pakken te krijgen en als het eindelijk lukte, waren de antwoorden vaak niet helemaal duidelijk. En dan dat lange wachten op een reactie en continu doorverbonden worden, dat was toch wel echt frustrerend. Kortom, niet echt een hele positieve ervaring.
Autoverzekering afsluiten
Als ervaren klant wil ik gewoon benadrukken hoe belangrijk het is om een goede verzekeraar te kiezen. Ja, het kan iets duurder zijn, maar het is het echt wel waard. Bij mijn laatste ervaring met een goedkopere verzekeraar had ik problemen met het invullen van de juiste documenten voor mijn nieuwe auto. Dit leidde tot het laten vervallen van mijn verzekeringsdocumenten. Jammer genoeg waren de communicatiekanalen niet voldoende en kwamen belangrijke e-mails in mijn spamfolder terecht, zonder dat ik er van op de hoogte werd gebracht. Een simpel telefoontje als klant was te veel gevraagd. Dus ja, investeer gewoon wat meer geld in een betrouwbare verzekeraar die er voor je is wanneer je ze echt nodig hebt.
Verzekeringen voor moto, auto en caravan
Ze reageren echt nooit! Mijn brommer staat al 4 weken stil omdat ze nog steeds geen aanvraag tot inschrijving hebben verstuurd. Ik heb al 2 keer een uur aan de lijn gehangen en verschillende e-mails gestuurd, maar nog steeds geen enkel antwoord. En dan heb ik nog een hele maand bezig geweest met het regelen van een verzekering voor mijn caravan, om uiteindelijk te horen te krijgen dat ze dat niet meer doen. Nu moet ik op zoek naar een andere verzekeraar, maar die gaan geen caravan verzekeren zonder voertuig. Als goede klant met 2 motoren, een auto en een brommer verzekerd bij hen, had ik toch wel betere service verwacht.
Aankoop autoverzekering
Bah, na het afsluiten van mijn autoverzekering is mijn maandelijkse premie plots verdubbeld en hebben ze extra geld van mijn rekening gehaald. En dan sturen ze ook nog aanmaningen om te betalen, terwijl mijn polis al stopgezet is? Wat een gedoe allemaal! En als je belt, weten ze niet eens wat er aan de hand is. Fusies zijn echt niet leuk, ze proberen gewoon al je geld te stelen. Ik ben hier echt niet blij mee. Oplichters, ik zeg het je!
Review met meeste stemmen
Professionele hulp.
Lees verder