Scapino Reviews
Reviews (142)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Bestelling was niet compleet en ik…
Bestelling was niet compleet en ik moest nog een keer terug naar de winkel om de andere helft op te halen. Erg vervelend! En geef je fout toe en geef niet de klant de schuld. Andere paar direct terug gebracht aangezien ik toch terug moest. Anders had ik ze niet retour gebracht. Klantenservice reageerde 3 dagen later pas (als was die mevrouw wel erg aardig) Ik zal niet snel meer bij scapino shoppen.
Blijkbaar is mijn bestelling al bezorgd…
Blijkbaar is mijn bestelling al bezorgd in de winkel, echter heb ik hier nooit wat over te horen gekregen. Hopen dat deze er dalijk nog steeds ligt.
De retournzending via de winkel ging…
De retournzending via de winkel ging snel en duidelijk. De reden dat de instappers aan de binnenkant niet goed waren afgewerkt was minder fijn en ook toevallig bij beide paren.
Plus en min
Bezorging snel en correct. Product minder goed. Footies van Scholl blijven helaas toch niet zitten.
De service
De service die verleend werd na het aankopen van mijn schoenen online waarbij ik geconstateerd had dat deze schoenen al eerder gedragen waren dmv lichte gebruikssporen en kleine beschadigingen heeft mij zeer tevreden gesteld.
Het artikel was niet verkrijgbaar in…
Het artikel was niet verkrijgbaar in het filiaal zelf. De medewerkster heeft online voor mij het desbetreffende artikel besteld en naar het filiaal laten komen. Moest wel vooraf betalen, maar mocht het niet passen kreeg ik mijn geld retour.
Goede kwaliteit
Goede kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding goed
Scapino BREDA
We zijn in Scapino Breda Moerwijk super vriendelijk en vakkundig geholpen door een manlijke medewerker. Nam uitgebreid de tijd en duidelijke uitleg. We hebben hem daarvoor ook bedankt. Kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen.
Bestelling in orde, filiaalmedewerker chagrijnig n was…
Bestelling verliep vlekkeloos en was snel in het gewenste filiaal geleverd. Raar dat de website mijn achternaam afkeurt omdat er een é in hoort te staan. Bestelling was niet te maken zonder aanpassing van de naam en het verwijderen van de é. Bij afhalen in het filiaal had de medewerker er allerminst zin in. Hij had een zware dag denk ik, of hij baalde dat de zo scheen, maar zoveel chagrijnigheid en tegenzin heb ik zelden gezien. Filiaal Soest. Ik heb het de medewerker ook gezegd. Hij schrok, maar deed geen moeite om zijn "klantgerichte" gedrag aan te passen. Jammer.
alles goed geregeld
alles goed geregeld
Was prima geregeld
Was prima geregeld
Snelle en correcte levering
In de winkel niet op voorraad, grote maat, besteld bij de kassa, volgende dag al in huis
Zeer vriendelijke en behulpzame man die me hielp
Zeer vriendelijke en behulpzame man die me hielp
Fijne service
Netjes geholpen in de winkel met een goed advies en snel geleverd.
Goede service top en snelle levering
Goede service top en snelle levering
Snelle levering
Snelle levering, klantvriendelijk, nog nooit misgegaan Vriendelijke groet.
Via Track and tracé kon ik goed mijn…
Via Track and tracé kon ik goed mijn pakket volgen. Het helpt goed. Scapino levert goede service en betrouwbaar.
10 Sterren zou zeker in alles op z'n…
10 Sterren zou zeker in alles op z'n plaats zijn geweest voor Scapino Franeker, 't is nu alleen echt heel jammer dat ze zijn overgestapt naar DHL. ..ze kennen me, kom er graag, en ik denk dat ze hierdoo 'online' klanten gaan verliezen, want van 'snelle levering' (ik kom het pakketje zelf altijd halen in de winkel hier, soms koop er nog wat).. Maar ik heb bv nu al vanochtend, ook online, en ook een shop in de stad wel moeten bestellen.. en ik kan het morgen al ophalen, want Postnl.. Levert wel snel.. En enige dagen geleden bestelde ik.. En huh?.. in de DHL app ging het geen enkel stap verder, behalve dat het was aangemeld en dat bleef zo tot een paar uur geleden en nu moet naar sorteer centrum.. En ik weet uit ervaring dat het uiteindelijk dan bij een eindbezorger komt.. En de meeste denken: Hasta Manjana.. Dus dan ben je bla bla bla verder.. En daar zit niemand, vermoed ik, na alle goede service, op te wachten...en dan krijg ook nog daarna slechte reviews.. Want dan is ( uitzonderingen van bv Kerst o.i.d) je 'snelle levering' klanten ontbindend. Jammer. Scapino heeft in de winkel en personeel erg lief etcetera idd een hele goede service doch ja, nu ga je al gauw naar een concurrent.. Ze hadden geen slechtere kunnen kiezen. Sorry.
Tot 3x aan toe de verkeerde maat
Ik had skeelers maat 38-41 besteld. In eerste instantie via Bol.com plaza bij scapino. Kreeg de verkeerde maat. Retour gestuurd. Vervolgens via scapino.nl dezelfde besteld, weer de verkeerde maat. Voorraad in de winkel gechecked en de locatie zou voorraad van de juiste maat moeten hebben. Daar aangekomen bleek dat ook niet correct. Uiteindelijke andere skeelers gekocht, wel bij scapino en winkelpersoneel was erg aardig!
Te hoge verzend- en retourkosten bij online bestelling
Enkele items besteld met €4,95 verzendkosten. Helaas vielen sommigen niet op maat (te klein of te groot). Enkele items van de totale bestelling dus ook weer retour moeten doen per post (geen fysieke winkel in de buurt). Echter wederom €4,95 retourkosten in rekening gebracht. Dit maakt dat ik niet meer snel online zal bestellen.
Review met meeste stemmen
alles goed geregeld
Lees verder