Hollandsnieuwe Reviews

: 19
37% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

S
Simon
Waarom geven sommige mensen hier een slechte beoordeling? Ik snap het echt niet, tot nu toe ben ik helemaal tevreden. Ik zat in een lastige situatie met het overzetten van mijn nummer van mijn vori...Lees verder
R
Raes
Ik ben onlangs veranderd van provider omdat ze dezelfde bundel konden aanbieden voor een veel lagere prijs. Maar moet zeggen, ik heb de afgelopen 2 jaar geen klachten gehad bij jullie. De klantense...Lees verder
S
Smets
Ik ben eigenlijk best blij met mijn abonnement van Hollandsnieuw. Het is niet te duur en het is fijn dat ik niet te veel hoef te betalen zoals bij andere aanbieders. Maar ik heb wel één kritiekpunt...Lees verder
Y
yasmine
Ik ben onlangs overgestapt naar een nieuwe provider en tot nu toe ben ik echt blij met de service die ik heb gekregen. Ik ben veranderd van provider omdat de kosten bij mijn vorige provider in Zwit...Lees verder
M
Mathéo De Backer
Onlangs heb ik een nieuwe gsm gekocht en ik dacht dat ik eindelijk een goede provider had gevonden. Maar wat een nachtmerrie was het! Na slechts twee maanden begon mijn gsm plotseling vuur te vatte...Lees verder

Reviews (19)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Snelle klantenservice, scherpe prijs

    Waarom geven sommige mensen hier een slechte beoordeling? Ik snap het echt niet, tot nu toe ben ik helemaal tevreden. Ik zat in een lastige situatie met het overzetten van mijn nummer van mijn vorige werkgever, maar gelukkig kon ik altijd snel terecht bij de klantendienst via de chat. De medewerkers wisten waar ze over spraken, konden me meteen helpen en alles werd keurig afgehandeld. Dat is wel anders bij veel andere providers. En alsof dat nog niet genoeg was, kreeg ik ook nog eens een heel scherpe prijs met extra data omdat ik al klant ben bij een andere provider.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Overstap naar nieuwe provider

    Ik ben onlangs veranderd van provider omdat ze dezelfde bundel konden aanbieden voor een veel lagere prijs. Maar moet zeggen, ik heb de afgelopen 2 jaar geen klachten gehad bij jullie. De klantenservice is snel en vriendelijk, dat waardeer ik echt. Het bestelproces verliep ook vlot en duidelijk, dus geen problemen met mijn bestelling gehad. De prijzen zijn redelijk en de levering was ook op tijd. Al met al ben ik heel tevreden over de service die ik heb gekregen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hollandsnieuwe abonnement

    Ik ben eigenlijk best blij met mijn abonnement van Hollandsnieuw. Het is niet te duur en het is fijn dat ik niet te veel hoef te betalen zoals bij andere aanbieders. Maar ik heb wel één kritiekpunt. Toen ik nog bij een andere aanbieder was, kon ik tijdens mijn reis in het buitenland gewoon mijn belbundel en 4G gebruiken. Helaas is dit niet mogelijk bij Hollandsnieuw, ook al vallen ze onder hetzelfde netwerk als die andere aanbieder. Dat vind ik toch wel jammer.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Overschakeling van Ben vanwege de kosten in Zwitserland

    Ik ben onlangs overgestapt naar een nieuwe provider en tot nu toe ben ik echt blij met de service die ik heb gekregen. Ik ben veranderd van provider omdat de kosten bij mijn vorige provider in Zwitserland te hoog waren. De prijs die ik nu betaal bij deze nieuwe provider is scherp en ik kan alles uit een bundel halen, wat heel handig is voor mij. Het is geruststellend om te weten dat ik nu geen onverwachte kosten meer heb en dat alles goed geregeld is.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn nieuwe telefoon

    Onlangs heb ik een nieuwe gsm gekocht en ik dacht dat ik eindelijk een goede provider had gevonden. Maar wat een nachtmerrie was het! Na slechts twee maanden begon mijn gsm plotseling vuur te vatten tijdens het opladen. Gelukkig werd mijn aandacht getrokken door mijn hond die mijn vrouw wakker maakte, anders had dit echt een ramp kunnen zijn. Ik stuurde mijn gsm op voor reparatie, maar ze weigerden het te maken vanwege een klein krasje op het scherm. En alsof dat nog niet erg genoeg was, toen ik mijn gsm terugkreeg, had het nu ook nog drie grote barsten erin. Echt belachelijk! Het hoofdkantoor van het bedrijf was ook geen hulp, hun klantenservice liet me in de steek en ik zit nu zonder gsm, maar moet nog steeds elke maand betalen alsof alles prima is. Dit kan toch echt niet door de beugel.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van nieuwe smartphone

    De service toen ik mijn nieuwe smartphone kocht, was echt top! Het personeel was super behulpzaam en wist echt waar ze mee bezig waren. Ze namen alle tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Ik voelde me echt goed geholpen en ben helemaal tevreden met mijn aankoop.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telefoonabonnement, klantenservice, accountgegevens

    Oké, dus ik was tot nu toe best tevreden met mijn telefoonabonnement bij jullie. De klantenservice heeft mijn klacht snel opgelost, dus dat was positief. Maar op het laatste moment werd ik plots afgesloten van mijn accountgegevens zonder waarschuwing! Ik wilde toch wel heel graag tot het laatste moment bij mijn verbruiksgegevens kunnen. Jammer hoor, dat kost jullie zeker wel twee sterren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Groot en sterk netwerk, goede klantenservice

    Geweldig netwerk, werkt bijna altijd zonder problemen met bereik. Je hebt bijna overal in de grensstreek bereik. De klantendienst reageert snel. Ook handig dat je maandelijks je bundel kan aanpassen voor vakanties. Jammer dat er geen eSIM beschikbaar is voor de Apple Watch en geen 5G.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hollandsnieuwe aankoop

    Ik heb onlangs een abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe, maar ik ben helemaal niet blij met de service. De berichten komen regelmatig met vertraging aan en dat is echt vervelend. Het lijkt geen uitzondering te zijn, maar een probleem dat steeds terugkomt. Daarom zou ik deze provider niet aanraden vanwege de onbetrouwbare berichtendienst.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Switched to new provider

    Ik ben overgestapt naar een nieuwe provider, maar dat was geen goed idee. Hun service is vreselijk, de klantendienst is onmogelijk te bereiken en ze bieden geen enkele oplossing. Nu ben ik al meer dan 3 weken afgesloten vanwege hun fout! Ze reageren niet fatsoenlijk op e-mails. Ik ben heel ongelukkig en heb spijt van mijn overstap. <br><br>Eindelijk weer verbonden en contact met hen opgenomen, maar ze bieden nog steeds geen klantvriendelijke oplossing. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik heel ongelukkig ben, maar ze doen er niets aan en gooien gewoon de telefoon neer. Zo behandelen ze hun klanten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    SMS ontvangen zonder contract

    Onlangs kreeg ik plots een sms waarin stond dat mijn tegoed voor een maand was bijgeschreven, maar ik heb helemaal geen contract met hen. Dat was verwarrend en ik vroeg me af waarom ik dit bericht kreeg. Toen ik de klantendienst belde, konden ze me niet meteen een duidelijk antwoord geven. Het was frustrerend om niet te weten waarom ik die sms had ontvangen. Ik hoop dat dit soort misverstanden in de toekomst vermeden kunnen worden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een mobiel abonnement

    Onlangs heb ik een mobiel abonnement gekocht bij deze firma. Maar ik moet zeggen, ik ben echt teleurgesteld over de signaalontvangst. Het maakt niet uit of ik me in een grote stad of een klein dorp bevind, het signaal is gewoon slecht. Het internet is zo traag dat ik bijna niets kan doen. Na contact met hen te hebben opgenomen, hebben ze me een stappenplan gestuurd om het probleem op te lossen. Maar helaas heeft dit stappenplan niet geholpen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het signaal dat ze uitzenden gewoon veel te zwak is. Zelfs met zendmasten in de buurt, blijven de signaalstreepjes hangen op 2 of maximaal 3. Kortom, ik ben echt niet tevreden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verlengingsaanbod, data/minuten, prijsverhoging

    Het aanbod om mijn contract te verlengen bij dit bedrijf is echt teleurstellend. Momenteel betaal ik 8,00 euro voor 5000 MB/minuten, maar het nieuwe aanbod is 3000 MB plus 2000 MB als cadeau, wat neerkomt op 5000 MB/minuten voor 9,00 euro. Dat is gewoon belachelijk, dezelfde data en minuten voor een hogere prijs. En dan is het nog eens zo verwarrend uitgelegd aan de telefoon, ik begrijp echt niet waarom ze de prijs verhogen. Het voelt echt als bedrog, zo'n slecht aanbod waar ik helemaal niet blij mee ben.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte service BKR verwijderen

    Mijn ervaring met Hollandsnieuwe was echt teleurstellend, man. Ik wou mijn BKR laten verwijderen omdat ik ouder ben, maar in plaats van wat hulp kreeg ik alleen maar gezeik. Eerst moest ik betalen, dan weer niet, en uiteindelijk zeiden ze dat ze pas zouden verwijderen als ik betaalde. Echt frustrerend, gast! Het leek alsof ze bewust zaten te kloten en mij niet serieus namen. Ik heb al met andere bedrijven samengewerkt die veel beter omgaan met dit soort zaken, man. Ik ben serieus ontgoocheld in de service van Hollandsnieuwe, ja.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aangenaam verrast

    Plots kreeg ik een berichtje dat er tegoed was toegevoegd voor deze periode, zodat ik zorgeloos kon surfen, bellen en sms'en. Ik was echter helemaal niet aangesloten bij die provider en snapte niet hoe mijn gegevens daar beland waren. Het voelde echt als een inbreuk op mijn privacy en zorgde voor de nodige verwarring. Ik heb de klantendienst gecontacteerd voor uitleg, maar het was een hele heisa om te achterhalen wat er nu eigenlijk aan de hand was. Uiteindelijk hebben ze het probleem opgelost, maar de hele situatie was toch wel vervelend.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn recente ervaring

    Mijn ervaring met de provider was echt slecht. Sinds ik ben overgestapt, lukt het niet meer om gebeld te worden. De klantenservice heeft het geprobeerd op te lossen, maar blijkbaar ligt het aan hun eigen instellingen. Het duurt dagen voordat ze überhaupt naar mijn probleem kijken, wat heel vervelend is omdat ik een eigen bedrijf heb en bereikbaar moet zijn voor mijn klanten. De provider toont echt geen verantwoordelijkheid en dat is echt erg voor mijn bedrijf op lange termijn. Het feit dat ze weigeren om mij naar een andere provider te laten overstappen is onbegrijpelijk en toont een gebrek aan begrip voor mijn situatie.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aftersales problem

    Onlangs had ik een lastige situatie met de klantendienst na verkoop. Blijkbaar kan ik mijn abonnement pas 2 maanden annuleren na het indienen van de opzeggingsaanvraag, ook al ben ik al 3 jaar een trouwe klant. Bovendien werd ik nog steeds in rekening gebracht tijdens deze periode. De klantendienstmedewerker hield vol dat ik zelf de annuleringsdatum had gekozen, wat later tijdens een gesprek werd tegengesproken. Al bij al een vage en onbevredigende ervaring.


Anderen bekeken ook