12% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2023-11-01
Glasvezel aanvraag T-Mobile th
T-Mobile thuis, ik heb in mei glasvezel aangevraagd en uiteindelijk kwamen ze pas in augustus om ...Lees verder
lana

Relevantste negatieve review

  2024-03-29
Aankoop van een telefoonabonne
Wat een verschrikkelijke ervaring was dat! Ik kan niet geloven dat ik ooit voor deze provider heb...Lees verder
florian

Review met meeste stemmen

  2024-03-04
drie abonnementen
Weet je, ik heb al jarenlang drie abonnementen, maar nu voel ik me niet zo tevreden meer. De laat...Lees verder
L. Aerts

Reviews (17)

  (0)

 (1)

  (11)

  (5)

  (0)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Glasvezel aanvraag T-Mobile thuis

    T-Mobile thuis, ik heb in mei glasvezel aangevraagd en uiteindelijk kwamen ze pas in augustus om het te installeren. Het was een hele klus om de kabel netjes het huis in te krijgen, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Twee weken later is een monteur van Guidion langsgekomen en heeft alles perfect geïnstalleerd. Ik ben eigenlijk best tevreden!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een telefoonabonnement

    Wat een verschrikkelijke ervaring was dat! Ik kan niet geloven dat ik ooit voor deze provider heb gekozen. Het hele proces van het bestellen van mijn abonnement was een echte nachtmerrie. De klantenservice was echt onbeschoft en het duurde echt lang voordat mijn bestelling was afgerond. En dan nog eens die belachelijke hoge prijzen in vergelijking met andere providers. Alsof dat nog niet genoeg was, duurde de levering ook nog eens veel te lang. Een complete teleurstelling op alle vlakken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Overstap naar een thuisprovider

    Mijn ervaring met de overstapservice van mijn provider was echt teleurstellend. T-Mobile had beloofd dat we tijdens de overstap niet zonder internet en tv zouden zitten, maar nu zijn we al twee weken offline. Er is wel al een monteur langs geweest, maar die heeft het probleem niet kunnen oplossen. De klantenservice belooft vanalles, maar uiteindelijk komen ze niets na.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van abonnement

    De mensen aan de klantendienst hebben echt top service geleverd, daar kan ik niets op aanmerken. Maar zodra ik werd doorverbonden naar de verkoopafdeling was het helemaal anders. Die persoon leek enkel geïnteresseerd te zijn in het behalen van haar targets en niet in het vinden van een oplossing die bij mij paste. Ze probeerde me een abonnement aan te smeren dat totaal niet paste bij mijn situatie, met een internetverbinding die zelfs nog niet beschikbaar was op mijn adres. Het voelde alsof ze totaal geen begrip had voor mijn situatie en enkel bezig was met haar eigen belangen. Zulk gedrag is gewoon onaanvaardbaar en zet het bedrijf echt in een slecht daglicht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    drie abonnementen

    Weet je, ik heb al jarenlang drie abonnementen, maar nu voel ik me niet zo tevreden meer. De laatste keer dat ik mijn tweede abonnement wou vernieuwen, liep het helemaal fout. Ik moest mijn bestelling gaan ophalen op 3 september, maar de winkel was gesloten en de klantenservice was niet bereikbaar. Pas op 10 september kon ik uiteindelijk mijn bestelling ophalen en toen bleek het nog niet eens compleet te zijn. Echt slordig, vind je niet? Ik overweeg serieus om te stoppen met mijn derde abonnement.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop sim-kaart en abonnement

    Mijn ervaring met T-Mobile was echt teleurstellend. De persoon die langs kwam was onbeleefd en leek totaal niet geïnteresseerd. En dan die instructies voor het installeren van de simkaart, echt onduidelijk. Ik moest zelfs extra gaten boren in mijn kast om tv te kunnen kijken. De prijzen waren ook niet echt transparant en ik voelde me verplicht om extra toestellen te kopen. Niet echt blij met de service en levering.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verlenging van abonnement

    Bij de vernieuwing van mijn abonnement zijn er helaas wat problemen geweest. De afspraken werden niet nagekomen, er werd geld achtergehouden en er was geen bereidheid om te betalen. Telkens als ik belde, moest ik minstens drie kwartier aan de lijn wachten. Het leek alsof de medewerkers geen zin hadden om te helpen en zelfs de afspraken in de app werden niet nagekomen. Het was echt geen leuke ervaring.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop smartphone

    Oh mijn god, echt, ik zou hier niemand aanraden om iets te kopen! Mijn internet werkte niet meer en het duurde 4 weken voordat er eindelijk iemand kon langskomen, en dan was de reparatie nog niet eens correct uitgevoerd! Ze knipten de verkeerde kabel door waardoor nu het internet van andere mensen in het gebouw ook niet meer werkt! Ik moest weken wachten op een nieuwe monteur. En toen ik eindelijk besloot om op te zeggen, bleven ze nog steeds geld van mijn rekening afschrijven, zelfs na 2 maanden! Na uren aan de telefoon en in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik uiteindelijk een belofte van compensatie, maar die was lager dan afgesproken. Echt, de service is super slecht, niet doen!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Van Ziggo naar T-Mobile

    Ik heb Ziggo verruild voor T-Mobile vanwege glasvezel, maar ik ben teleurgesteld. De beloften van een soepel en automatisch proces bleken niet waar te zijn. Telkens moest ik bellen omdat er niets automatisch verliep. De informatie die ik kreeg via de chat was fout (moest de installateur bellen), wat heel frustrerend was. Het lijkt alsof de marketingafdeling dingen bedenkt zonder te kijken naar de haalbaarheid, wat leidt tot een rommelige ervaring.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop horloge met duo kaart

    Onlangs heb ik een horloge gekocht dat een duo kaart nodig had om te kunnen gebruiken. Ik ben klant bij een andere provider, maar T-Mobile bood aan om de kaart op mijn bestaande nummer te activeren. Ik was bereid om over te stappen, maar helaas kon T-Mobile niet leveren vanwege mijn lopende contract bij mijn huidige provider. Ze gaven me ook een tijdelijk nummer, wat erg verwarrend was, aangezien ik gewoon mijn eigen nummer wilde behouden. Uiteindelijk beweerden ze dat ik een nieuw contract had ondertekend, wat absoluut niet waar was. Al met al voelde dit als een oplichting en een onnodig ingewikkeld gedoe.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling internet

    Wat een waardeloos bedrijf is dit toch! Ik heb vorig jaar in oktober internet aangevraagd omdat het beschikbaar was op mijn adres, maar tot op heden hebben ze nog steeds geen internet geïnstalleerd. De klantenservice doet wel hun best, maar ze lijken enkel van het kastje naar de muur te sturen. En ze lijken ook niets te doen aan de slechte beoordelingen die overal op het internet te vinden zijn. Echt een trieste bedoening!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van tv en internet abonnement stopgezet

    Wat een gedoe zeg! Eind juni hebben we ons tv en internet abonnement stopgezet en nu hebben we alleen maar problemen. We hebben alles op tijd teruggestuurd, maar volgens de klantenservice is enkel het modem aangekomen en niet de tv-kastjes. Best raar, want alles zat toch in één doos. Nu krijgen we een rekening van 180 euro voor spullen die jullie beweren niet ontvangen te hebben. We hebben al verschillende keren contact gehad met de klantenservice, de ene persoon was het met me eens dat het een zooitje is bij jullie en de andere beweerde dat de spullen wel degelijk aangekomen zijn. Ik hoop echt dat mensen goed nadenken voor ze met jullie in zee gaan.


Anderen bekeken ook