Ervaringen AbeBooks

Wat is er beter dan wegdromen in een boek? Een boek neemt je mee naar andere werelden, andere tijden. Maar waar vind je nog goede boekenwinkels die de tijd voor je hebben? En waar kan je terecht als je op zoek bent naar een speciaal boek, een speciale eerste druk, of een mooie foto? Op het internet natuurlijk! Op het internet wordt alles aangeboden! En bij AbeBooks kan heel veel zoeken, vinden en bestellen. Heb jij wel eens wat besteld bij AbeBooks? Dan horen wij graag van jou hoe dat is bevallen! Heb je een goede shop ervaring en zou je deze webshop willen aanraden? Of zou je het mensen juist ontraden om zaken te doen met deze online webwinkel? Laat bij ons op ErvaringenSite je eigen persoonlijke beoordeling achter en werk mee aan de ontwikkeling van de beste vergelijkingssite van Nederland en België.

Over AbeBooks
    AbeBooks is een pionier op het gebied in e-commerce en opgericht in 1995. De website AbeBooks.com werd een jaar later gelanceerd. AbeBooks is een dochteronderneming van Amazon.com, Inc. Het hoofdkantoor is gevestigd in Victoria, British Columbia, Canada. Er is ook een kantoor in München, Duitsland. Het bedrijf strekt zich uit over de hele wereld met zes internationale sites - AbeBooks.com, AbeBooks.co.uk, AbeBooks.de, AbeBooks.fr, AbeBooks.it, IberLibro.com en ZVAB.com. BookFinder.com, een prijsvergelijkingsdienst voor boeken, is ook onderdeel van het overkoepelende AbeBooks.

Producten en diensten van AbeBooks
    AbeBooks biedt online boeken, beeldende kunst en verzamelobjecten aan. Hun bestand komt van betrouwbare onafhankelijke verkopers van over de hele wereld die miljoenen nieuwe, gebruikte en zeldzame boeken, kunst, oude vintage reclameposters en andere verzamelobjecten via de AbeBooks-websites te koop aanbieden. Op de website worden miljoenen boeken, kaarten, oude persfoto’s, langspeelplaten en andere objecten te koop aangeboden door duizenden verkopers in meer dan 50 landen. De selectie strekt zich uit van manuscripten gemaakt vóór de uitvinding van de Gutenberg Press tot de nieuwste gesigneerde bestsellers.

Complimenten, Klachten en Tips over AbeBooks
    Het is altijd een beetje een gok om iets via internet aan te schaffen. Zeker wanneer het gaat om een authentieke foto, een gesigneerd boek of een ander verzamelobject. Hoe weet je dat het echt is, of dat je een redelijke prijs voor het object hebt betaald? Natuurlijk kan je dat nooit helemaal zeker weten, maar je kunt alvast een hoop twijfel wegnemen door zaken te doen met gerenommeerde webshops. Heb jij misschien ervaring met AbeBooks? Dan hopen wij dat je jouw ervaring met ons allemaal wilt delen. Laat ons weten of je ontvangen hebt wat je hebt besteld. Was het in goede staat? En hoe zit het met de verzendkosten? Jouw review kan anderen helpen de beslissing te nemen om over te gaan tot het kopen van zaken bij een bepaalde webshop, of hen er juist van behouden. Een beoordeling achterlaten kost maar enkele minuten tijd. Het enige wat wij van u vragen is uw email adres en uw naam. Uiteraard zullen wij deze gegevens niet doorverkopen of beschikbaar stellen aan derden.

VAN ALGEMEEN NUT - Seizoen 2 - Aflevering 3 (James Cooke)

AbeBooks

10